Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:17
Hoe is het met jullie allemaal....?
Heb stuk voor stuk aan jullie gedacht.
Aan Summertje. Ach, meis...heb zo'n beetje meegekregen dat je met je oud verdriet aan het worstelen bent. !!!
Aan jou, Frizzy toen ik van die ronde slappe pannenkoekjes at. En nee ik weet nog steeds niet hoe ze heten.
En de rest..samenvatting alstublieft?
Zo, ik ga even eten en dan vertel ik hoe het met mij gaat!
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:24
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Je bent er weer!
Ik zei vanmorgen nog tegen Pom dat ze aan een samenvatting moest gaan beginnen voor als jij terugkwam, et voila daar ben je!
Meloui heten die pannekoekjes!
Of bedoel je die pannekoekjes met die gaten?
Hoe was het hoe was het hoe was het?!
Oh je gaat eten...
Nou ok, dan wachten we wel even hoor!
Mijn bord staat ook naast me, dus dan begin ik ook maar.
Sneeze hij is heus niet verliefd op me hoor!
Niks van PT gehoord nee.
Wel van een andere meneer, maar die wil vast ook niks van mij (en ik niks van hem!).
Je bent er weer!
Ik zei vanmorgen nog tegen Pom dat ze aan een samenvatting moest gaan beginnen voor als jij terugkwam, et voila daar ben je!
Meloui heten die pannekoekjes!
Of bedoel je die pannekoekjes met die gaten?
Hoe was het hoe was het hoe was het?!
Oh je gaat eten...
Nou ok, dan wachten we wel even hoor!
Mijn bord staat ook naast me, dus dan begin ik ook maar.
Sneeze hij is heus niet verliefd op me hoor!
Niks van PT gehoord nee.
Wel van een andere meneer, maar die wil vast ook niks van mij (en ik niks van hem!).
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:31
Mijn zusje begint nu (na ál die tijd) wel wat ongemakjes te krijgen van haar zwangerschap.
Maar verder gaat het prima met haar hoor, gelukkig!
Zenuwachtig voor zaterdag...
Nou wat scheelt is dat ik NIKS hoef te regelen omdat ik het niet thuis doe.
Geen boodschappen, niks klaarmaken.
Alleen maar mensen uit te nodigen.
Zoals het er nu naar uitziet komt er een mannetje of 30, en ineens vind ik het bestwel een beetje spannend en bijzonder dat er zoveel mensen komen speciaal voor MIJ!
Gek idee hoor...
Maar verder gaat het prima met haar hoor, gelukkig!
Zenuwachtig voor zaterdag...
Nou wat scheelt is dat ik NIKS hoef te regelen omdat ik het niet thuis doe.
Geen boodschappen, niks klaarmaken.
Alleen maar mensen uit te nodigen.
Zoals het er nu naar uitziet komt er een mannetje of 30, en ineens vind ik het bestwel een beetje spannend en bijzonder dat er zoveel mensen komen speciaal voor MIJ!
Gek idee hoor...
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:39
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:43
Ja we hebben het nog over gehad hoe dat moet met jou erbij, want in het echt tetteren we net zo door elkaar heen als dat we hier doen.
Het was voor niemand te volgen, en de mensen om ons heen waren geloof ik niet zo blij met ons.
Dus we dachten, hoe maken we nou dat het te volgens is voor onze Sam?
Vergaderze hoor Sneeze!
En eehh... wat heb je terug gesmst aan je potentiele date-meneer?
Goed zo Stroll, fijn dat je zo genoten hebt van je bad.
Ik ga bij gebrek aan een bad altijd (2x p/dag, haha!) onder de douche zitten.
Ach dat PT niet gesmst heeft is helemaal geen ramp.
Ik bedoel, ik ken die jongen amper, en ik heb geen idee waarom hij (nog) niet heeft gesmst.
Dus om daar nou heel veel waarde aan te verbinden...
Het was voor niemand te volgen, en de mensen om ons heen waren geloof ik niet zo blij met ons.
Dus we dachten, hoe maken we nou dat het te volgens is voor onze Sam?
Vergaderze hoor Sneeze!
En eehh... wat heb je terug gesmst aan je potentiele date-meneer?
Goed zo Stroll, fijn dat je zo genoten hebt van je bad.
Ik ga bij gebrek aan een bad altijd (2x p/dag, haha!) onder de douche zitten.
Ach dat PT niet gesmst heeft is helemaal geen ramp.
Ik bedoel, ik ken die jongen amper, en ik heb geen idee waarom hij (nog) niet heeft gesmst.
Dus om daar nou heel veel waarde aan te verbinden...
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:51
Nee dat snap ik dat je daar geen waarde aan hecht ...
maar was wel leuk geweest ( en voor ons weer leuk om over mee te lezen haha)
Ik ga even de hond uitlaten ( mn oppas hond) en dan duik ik heerlijk al mn bed in .. en lekker net 5 kijken ... ben moe na zo`n korte nacht .. niks voor mij zo weinig slapen ...
Fijne avond iedereen
maar was wel leuk geweest ( en voor ons weer leuk om over mee te lezen haha)
Ik ga even de hond uitlaten ( mn oppas hond) en dan duik ik heerlijk al mn bed in .. en lekker net 5 kijken ... ben moe na zo`n korte nacht .. niks voor mij zo weinig slapen ...
Fijne avond iedereen
dinsdag 20 oktober 2009 om 20:48
Goh, even denken waar ik moet beginnen.
Marokko was geweldig, super en indrukwekkend! Ik heb lang niet zoveel kunnen doen als ik eerst van plan was.
Ik was paar dagen ziek, buikpijn, door het eten. Vriendin had last van haar voet. En omdat wij daar zoveel hadden uitgegeven aan drinken en eten (we gingen elke dag wel een paar keer ergens terrassen) moesten we op het laatst zuinig aan doen en ook meer in Marrakech blijven.
Leuk was het toch! Ik heb mooi Fes, Meknes en Agadir kunnen bekijken. Essaouira helaas niet omdat er toen die dag geen bussen reden. Jammer!
Ik heb veel uitgerust, veel geslapen. Ik ging daar wel elke avond om 20.00 a 21.00 slapen! Zo moe was ik. Alles kwam er uit van de afgelopen maanden.
Ik ben zaterdagmiddag terug gekomen en weer voelde ik mij zo moe. Koud hier. Baalde dat ik weer naar school ging want dat loopt niet gesmeerd. Wel heel blij om in mijn lieflijke huis te zijn. Want vermoeiend was het ook vaak om 24 uur met iemand te zijn. Ik heb daar ontdekt (wat ik eigenlijk al wist) dat ik gewoon heel graag alleen ben met zo af en toe samen te zijn. (En toch wil ik graag mijn leven delen met een leukerd. )
En de eerste avond dat ik verdrietig en overdonderd door alle indrukken van Marokko in de riad aankwam, smst Mo mij! En Sms-man. Op Sms-man heb ik niet meer gereageerd. Ik ben over hem helemaal heen.
Nadat ik het idee had dat ik met Mo klaar was en ik mij verdrietig en teleurgesteld voelde (dat bleef dagenlang hangen, ook al wist ik dat het toen het beste was), ging hij mij smsen dat ik voorzichtig aan moet doen en mij een fijne vakantie wenste!
In Marokko kwam ik er ook achter dat ik wel verliefd ben op hem. Maar dat het niets kon worden omdat het niet wederzijds was. Gingen wij toch in de vakantie af en toe met elkaar smsen. Dat contact heeft zich voortgezet en tot twee keer toe sloot hij af met x MO en liefs Mo (wat hij normaal gesproken nooit doet en nu ook niet meer). Op de eerste avond is hij hier met een vriend op bezoek geweest en dat was vooral heel gezellig. Ik heb te snel mijn conclusies getrokken dat hij niets voor mij voelde. Aan hem was te merken dat hij zich aangetrokken voelt tot mij. En het zelf ook niet wist wat hij wilt. Had het er over dat wij gezellig met elkaar kunnen optrekken en zo elkaar goed kunnen leren kennen.
Het rare echter is...dat ik begin terug te krabbelen. Hoe meer hij naar mij komt, hoe meer ik ga zoeken naar de negatieve aspecten. De laatste keer kwam het idee in mij op dat wij misschien wel van niveau verschillen en ik niet meer weet of het wel werkt tussen ons! Ik vind dat lullig gedacht van mezelf en het zegt iets over mijn afstotingsgedrag. En ik probeer dit niet te veel tussen ons te laten komen.
Frizzy, hoe is de situatie met MX? Lees uit de laatste berichtjes dat je het steeds meer kunt loslaten?
Summertje, ja. Ik vind het heel cool van je dat je zo open bent geweest over je zelf. Ik hoop dat ik het ook kan als het mij weer overkomt. Pijnlijk ja! Ik weet er alles van.
Stroller, wow....nu is het al sex tussen jullie. Toen ik weg ging, was het zoenen. Is hij verliefd op je?
Sneezeweasel..joehoeeeeeeee! Ik ben ook heel blij om je weer te zien op vivaforum!
Hoe is het met je, Pommeke?
Kym, helemaal in ? Is hij nog steeds zo lief voor je?
Marokko was geweldig, super en indrukwekkend! Ik heb lang niet zoveel kunnen doen als ik eerst van plan was.
Ik was paar dagen ziek, buikpijn, door het eten. Vriendin had last van haar voet. En omdat wij daar zoveel hadden uitgegeven aan drinken en eten (we gingen elke dag wel een paar keer ergens terrassen) moesten we op het laatst zuinig aan doen en ook meer in Marrakech blijven.
Leuk was het toch! Ik heb mooi Fes, Meknes en Agadir kunnen bekijken. Essaouira helaas niet omdat er toen die dag geen bussen reden. Jammer!
Ik heb veel uitgerust, veel geslapen. Ik ging daar wel elke avond om 20.00 a 21.00 slapen! Zo moe was ik. Alles kwam er uit van de afgelopen maanden.
Ik ben zaterdagmiddag terug gekomen en weer voelde ik mij zo moe. Koud hier. Baalde dat ik weer naar school ging want dat loopt niet gesmeerd. Wel heel blij om in mijn lieflijke huis te zijn. Want vermoeiend was het ook vaak om 24 uur met iemand te zijn. Ik heb daar ontdekt (wat ik eigenlijk al wist) dat ik gewoon heel graag alleen ben met zo af en toe samen te zijn. (En toch wil ik graag mijn leven delen met een leukerd. )
En de eerste avond dat ik verdrietig en overdonderd door alle indrukken van Marokko in de riad aankwam, smst Mo mij! En Sms-man. Op Sms-man heb ik niet meer gereageerd. Ik ben over hem helemaal heen.
Nadat ik het idee had dat ik met Mo klaar was en ik mij verdrietig en teleurgesteld voelde (dat bleef dagenlang hangen, ook al wist ik dat het toen het beste was), ging hij mij smsen dat ik voorzichtig aan moet doen en mij een fijne vakantie wenste!
In Marokko kwam ik er ook achter dat ik wel verliefd ben op hem. Maar dat het niets kon worden omdat het niet wederzijds was. Gingen wij toch in de vakantie af en toe met elkaar smsen. Dat contact heeft zich voortgezet en tot twee keer toe sloot hij af met x MO en liefs Mo (wat hij normaal gesproken nooit doet en nu ook niet meer). Op de eerste avond is hij hier met een vriend op bezoek geweest en dat was vooral heel gezellig. Ik heb te snel mijn conclusies getrokken dat hij niets voor mij voelde. Aan hem was te merken dat hij zich aangetrokken voelt tot mij. En het zelf ook niet wist wat hij wilt. Had het er over dat wij gezellig met elkaar kunnen optrekken en zo elkaar goed kunnen leren kennen.
Het rare echter is...dat ik begin terug te krabbelen. Hoe meer hij naar mij komt, hoe meer ik ga zoeken naar de negatieve aspecten. De laatste keer kwam het idee in mij op dat wij misschien wel van niveau verschillen en ik niet meer weet of het wel werkt tussen ons! Ik vind dat lullig gedacht van mezelf en het zegt iets over mijn afstotingsgedrag. En ik probeer dit niet te veel tussen ons te laten komen.
Frizzy, hoe is de situatie met MX? Lees uit de laatste berichtjes dat je het steeds meer kunt loslaten?
Summertje, ja. Ik vind het heel cool van je dat je zo open bent geweest over je zelf. Ik hoop dat ik het ook kan als het mij weer overkomt. Pijnlijk ja! Ik weet er alles van.
Stroller, wow....nu is het al sex tussen jullie. Toen ik weg ging, was het zoenen. Is hij verliefd op je?
Sneezeweasel..joehoeeeeeeee! Ik ben ook heel blij om je weer te zien op vivaforum!
Hoe is het met je, Pommeke?
Kym, helemaal in ? Is hij nog steeds zo lief voor je?
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 20 oktober 2009 om 20:49
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:22
Stroll je hebt het huis??? Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Wat zul jij overblij zijn vandaag. Lekker hoor!
Sum met hoge hakjes? Niet je nek breken.
Sam, welkom terug. Je hebt het eh.. heftig gehad zo te lezen?
Verder heb ik maar even snel gelezen. Hier gaat alles goed, ik dwaal wat op het forum, maar heb hier even minder gevolgd.
Het was vandaag een rare dag, maar niet fout ofzo. Wel moest ik even een tegenvaller van gisteren verwerken (over een datum waarop ik meer weet). Ik denk dat mijn kwakkelen over gaat naar de griep, maar daar kom ik ook weer overheen.
Morgen kom ik vast weer fanatieker lezen en typen hier.
Wat zul jij overblij zijn vandaag. Lekker hoor!
Sum met hoge hakjes? Niet je nek breken.
Sam, welkom terug. Je hebt het eh.. heftig gehad zo te lezen?
Verder heb ik maar even snel gelezen. Hier gaat alles goed, ik dwaal wat op het forum, maar heb hier even minder gevolgd.
Het was vandaag een rare dag, maar niet fout ofzo. Wel moest ik even een tegenvaller van gisteren verwerken (over een datum waarop ik meer weet). Ik denk dat mijn kwakkelen over gaat naar de griep, maar daar kom ik ook weer overheen.
Morgen kom ik vast weer fanatieker lezen en typen hier.
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:23
Ben ik weer.
Was bij een vriendinnetje voor wat schoonheidsbehandeling en GOD wat ben ik nu 'schoon'.
Jeetje Sam, niet de meest simpele vakantie maar toch goed gehad.
Mooi zo!
En wat een interessant verloop heeft het verhaal van Mo en jou zeg.
Zou je wel nog steeds willen dat het 'iets' wordt tussen jullie tweetjes?
Ik had wel al zo'n vermoeden dat Mo je stiekem toch wel leuk vond...
Was bij een vriendinnetje voor wat schoonheidsbehandeling en GOD wat ben ik nu 'schoon'.
Jeetje Sam, niet de meest simpele vakantie maar toch goed gehad.
Mooi zo!
En wat een interessant verloop heeft het verhaal van Mo en jou zeg.
Zou je wel nog steeds willen dat het 'iets' wordt tussen jullie tweetjes?
Ik had wel al zo'n vermoeden dat Mo je stiekem toch wel leuk vond...
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:28
Sjonge, klik ik zomaar op verzenden terwijl ik nog niet klaar was!
Weet je Madhe, ik merkte al aan je manier van schrijven dat het vandaag niet zo'n superdagje was voor je.
En toen schreef je er zelf over.
Niet erg, morgen weer een nieuwe dag!
Oh ja Sam, MX.
Ja wist je al dat ik steeds meer ontdekte hoe verkeerd ik hem had ingeschat?
Dat ie helemaal niet zo'n stoere jongen is die alles onder controle had (wat ik heel sexy vond)?
Hij blijkt eigenlijk hartstikke onzeker te zijn en heel hard zijn best te doen om de controle te behouden.
En bang voor zijn eigen emoties en heel hard zijn best aan het doen iedereen op afstand te houden.
Met allerlei gezondheidsklachten en slaapproblemen als gevolg.
Was erg verbaasd dat mijn beeld van hem blijkbaar zo was vertroebeld door mijn roze bril.
En ja, ik heb nog wel vrij veel contact met hem, maar hij komt lang niet meer zo bij mij binnen als eerst.
Kan me zelfs niet zoveel schelen dat hij niet op mijn feestje komt.
Weet je Madhe, ik merkte al aan je manier van schrijven dat het vandaag niet zo'n superdagje was voor je.
En toen schreef je er zelf over.
Niet erg, morgen weer een nieuwe dag!
Oh ja Sam, MX.
Ja wist je al dat ik steeds meer ontdekte hoe verkeerd ik hem had ingeschat?
Dat ie helemaal niet zo'n stoere jongen is die alles onder controle had (wat ik heel sexy vond)?
Hij blijkt eigenlijk hartstikke onzeker te zijn en heel hard zijn best te doen om de controle te behouden.
En bang voor zijn eigen emoties en heel hard zijn best aan het doen iedereen op afstand te houden.
Met allerlei gezondheidsklachten en slaapproblemen als gevolg.
Was erg verbaasd dat mijn beeld van hem blijkbaar zo was vertroebeld door mijn roze bril.
En ja, ik heb nog wel vrij veel contact met hem, maar hij komt lang niet meer zo bij mij binnen als eerst.
Kan me zelfs niet zoveel schelen dat hij niet op mijn feestje komt.
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:48
Ja, Frizzy. Dat herken ik wel ja. Dat je dingen ziet die je eerst niet waren opgevallen. Deze dingen krabbelen elke keer weer wat van je gevoel af.
Wat is de reden dat hij niet komt? Misschien ook beter zo. Heb je een leuke avond zonder gecompliceerde gedoe.
Had ik ook. Ik was vaak ook blij als ik uit was en degene er niet bij was waar ik toendertijd op viel. Het maakte zoveel simpeler.
Leuk dat je een feest geeft....! Wordt zeker een knalfuif!
Wat is de reden dat hij niet komt? Misschien ook beter zo. Heb je een leuke avond zonder gecompliceerde gedoe.
Had ik ook. Ik was vaak ook blij als ik uit was en degene er niet bij was waar ik toendertijd op viel. Het maakte zoveel simpeler.
Leuk dat je een feest geeft....! Wordt zeker een knalfuif!
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 20 oktober 2009 om 23:04
Ha maar Sam, hij blijkt het omgekeerde te zijn van waar ik op viel.
Ben je dan blind of niet?
Alhoewel ik nu nog steeds stiekem op hem val hoor...
Hij komt niet omdat hij -ahum- iemand niet wil zien die ook komt.
Wie die iemand is wil ie niet zeggen.
Ik wist dat ie met een goede reden lulsmoes niet zou komen.
Wist ik al vóór ik em uitnodigde.
Hij schijt gewoon in z'n broek.
Hij doet álles om afstand van me te bewaren.
Nou dan komt ie toch lekker niet?
Word echt een beetje moe van dat gezeur van hem.
Ik ben benieuwd hoe mijn feestje word.
Probeer er maar niet teveel over na te denken anders word ik nerveus.
Ben je dan blind of niet?
Alhoewel ik nu nog steeds stiekem op hem val hoor...
Hij komt niet omdat hij -ahum- iemand niet wil zien die ook komt.
Wie die iemand is wil ie niet zeggen.
Ik wist dat ie met een goede reden lulsmoes niet zou komen.
Wist ik al vóór ik em uitnodigde.
Hij schijt gewoon in z'n broek.
Hij doet álles om afstand van me te bewaren.
Nou dan komt ie toch lekker niet?
Word echt een beetje moe van dat gezeur van hem.
Ik ben benieuwd hoe mijn feestje word.
Probeer er maar niet teveel over na te denken anders word ik nerveus.