Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 20 oktober 2009 om 08:16
Sneezzzzzzzzzzzzzzzz.......................eng eng eng
Wat heb je gedaan?
Ben je nog gaan bellen gister?
Pom....yep het is diezelfde meneer.
Frizz wat fijn dat je weer wat lekkerder in je velletje zit meissie
Gek hè dat die dipjes zo komen en gaan.
Strollllllllllll....jij SLOERIE (en das liefkozend bedoeld natuurlijk)
Kan ie het toch??
WOW
Dusse......dat is voor herhaling vatbaar?
Ik ga maar eens werken, gister nog wel even een telefoongesprek gehad met VWM...verhelderend kan ik je zeggen...
Maar of het nou helpt relativeren...ik weet het niet
Wat heb je gedaan?
Ben je nog gaan bellen gister?
Pom....yep het is diezelfde meneer.
Frizz wat fijn dat je weer wat lekkerder in je velletje zit meissie
Gek hè dat die dipjes zo komen en gaan.
Strollllllllllll....jij SLOERIE (en das liefkozend bedoeld natuurlijk)
Kan ie het toch??
WOW
Dusse......dat is voor herhaling vatbaar?
Ik ga maar eens werken, gister nog wel even een telefoongesprek gehad met VWM...verhelderend kan ik je zeggen...
Maar of het nou helpt relativeren...ik weet het niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 20 oktober 2009 om 09:34
Stroll nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Als ie het TOCH kan, waarom deed ie het vorige keer dan niet?
Maar eehh... vertel eens even meer!?
Hoe is het met de verliefde gevoelens?
Hee Sum, was je gesprek met de VWM verhelderend voor hoe je erin staat met RM, of gewoon voor hoe het tussen jou en VWM gelopen is?
Ik ben echt blij dat dingen voor mij ook steeds duidelijker worden.
Pom, jij vroeg me wat ik met al die tijd ga doen die ik niet meer aan MX kwijt ben, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best veel leer van al dat nadenken.
Over mezelf dan he!
Als ie het TOCH kan, waarom deed ie het vorige keer dan niet?
Maar eehh... vertel eens even meer!?
Hoe is het met de verliefde gevoelens?
Hee Sum, was je gesprek met de VWM verhelderend voor hoe je erin staat met RM, of gewoon voor hoe het tussen jou en VWM gelopen is?
Ik ben echt blij dat dingen voor mij ook steeds duidelijker worden.
Pom, jij vroeg me wat ik met al die tijd ga doen die ik niet meer aan MX kwijt ben, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best veel leer van al dat nadenken.
Over mezelf dan he!
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:02
Frizzel....................
Nouja.. euhm hij was op zn gemak , denk dat dat al driekwart scheelde.. de vorige lag het zo dik op dat hij en ik sex zouden gaan hebben , en ik ben pas zijn tweede .. Vanaf zijn 16e heeft hij nooit een ander gehad als zijn ex , en ik denk dat er ook invloed op had,vreemd nieuw lijf naast hem waar hij de juiste knoppen niet van weet..
En gisteravond was het super gezellig , en zijn we naar bed gegaan daar gekletst en de sfeer was veel meer relaxed .. en dat was te merken ...
Ik weet het niet waarom het goed ging, maar het ging goed en lekker en nu wil ik nog een keer...........................
Nouja.. euhm hij was op zn gemak , denk dat dat al driekwart scheelde.. de vorige lag het zo dik op dat hij en ik sex zouden gaan hebben , en ik ben pas zijn tweede .. Vanaf zijn 16e heeft hij nooit een ander gehad als zijn ex , en ik denk dat er ook invloed op had,vreemd nieuw lijf naast hem waar hij de juiste knoppen niet van weet..
En gisteravond was het super gezellig , en zijn we naar bed gegaan daar gekletst en de sfeer was veel meer relaxed .. en dat was te merken ...
Ik weet het niet waarom het goed ging, maar het ging goed en lekker en nu wil ik nog een keer...........................
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:47
quote:stroller schreef op 20 oktober 2009 @ 13:46:
POM...... Zeg maar hoi tegen je nieuwe buurvouw.....
Ik heb het huis .. tralala.. ben zo blij
WHIEHOEOEOEOEOOEEOOEOEOEOEOEOEOEOEOEO!!!!
Gefeliciteerd meissie, en wat krijg je al lekker snel de sleutel joh!
Als we moeten helpen....roept u maar!!!!
POM...... Zeg maar hoi tegen je nieuwe buurvouw.....
Ik heb het huis .. tralala.. ben zo blij
WHIEHOEOEOEOEOOEEOOEOEOEOEOEOEOEOEOEO!!!!
Gefeliciteerd meissie, en wat krijg je al lekker snel de sleutel joh!
Als we moeten helpen....roept u maar!!!!
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:13
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:48
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:51
Joehoe Stroll wat goed!
Dames dit is een primeur, voor de aller eerste keer typ ik een bericht vanaf mijn werkplek. Zit hier met mijn niet zo lekkere kant en klaar maaltijd op mijn kantoortje. Heb om 20u nog een vergadering. En morgenavond ook en donderdagavond ook. Poeh wil niet zeuren hoor, maar werk echt een beetje teveel uurtjes deze week. Neem volgende week een extra dagje vrij!
En nee ik heb gisteren niet meer met de misschien date-meneer gebeld. Binnenkort. Kreeg net alweer een sms, ik vind m nu al opdringerig, maar dat zegt denk ik meer over mij dan over hem.
Zo ga nog even mijn overleg van vanavond voorbereiden.
Dames dit is een primeur, voor de aller eerste keer typ ik een bericht vanaf mijn werkplek. Zit hier met mijn niet zo lekkere kant en klaar maaltijd op mijn kantoortje. Heb om 20u nog een vergadering. En morgenavond ook en donderdagavond ook. Poeh wil niet zeuren hoor, maar werk echt een beetje teveel uurtjes deze week. Neem volgende week een extra dagje vrij!
En nee ik heb gisteren niet meer met de misschien date-meneer gebeld. Binnenkort. Kreeg net alweer een sms, ik vind m nu al opdringerig, maar dat zegt denk ik meer over mij dan over hem.
Zo ga nog even mijn overleg van vanavond voorbereiden.
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:54
Hahahaha, Sneez, das niet opdringerig toch?
Das aandacht geven aan je!
Dat mag je best leuk vinden toch?
Waarom moet je in hemelsnaam zo hard werken deze week?
Daar mag je best een beetje over zeuren!
Als je wil gaan staken....ik heb nog wel wat verf over en een dekbedovertrek....kunnen we een mooi spandoek maken
"Sneez meer VRIJ!!!!!"
Das aandacht geven aan je!
Dat mag je best leuk vinden toch?
Waarom moet je in hemelsnaam zo hard werken deze week?
Daar mag je best een beetje over zeuren!
Als je wil gaan staken....ik heb nog wel wat verf over en een dekbedovertrek....kunnen we een mooi spandoek maken
"Sneez meer VRIJ!!!!!"
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:54
Zo Sum, jij gaat de dingen ook niet uit de weg zeg!
Geniet ervan/succes!*
Ik ga zo eens even naar mijn vriendinnetje voor een harsbeurt.
Vandaag is het toch weer ineens druk in mijn hoofd zeg.
Had me een beetje boos gemaakt op mijn werk.
En ik heb écht écht écht behoefte aan een man.
En seks.
Nu eten.
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Geniet ervan/succes!*
Ik ga zo eens even naar mijn vriendinnetje voor een harsbeurt.
Vandaag is het toch weer ineens druk in mijn hoofd zeg.
Had me een beetje boos gemaakt op mijn werk.
En ik heb écht écht écht behoefte aan een man.
En seks.
Nu eten.
*doorhalen wat niet van toepassing is.
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:03
Ben benieuwd Sum.
En ja ik wil graag een spandoek maken!
Waarom deze week zo druk? Tja dat gebeurt soms, heb ik niet helemaal zelf in de hand gehad. Bijeenkomsten met de gemeente over verbouwingen enzo, tja die data plan ik helaas niet zelf.
Maar volgende week heb ik op dinsdag en vrijdag geen afspraken, dus dan blijf ik thuis. Heerlijk!
En ja ik wil graag een spandoek maken!
Waarom deze week zo druk? Tja dat gebeurt soms, heb ik niet helemaal zelf in de hand gehad. Bijeenkomsten met de gemeente over verbouwingen enzo, tja die data plan ik helaas niet zelf.
Maar volgende week heb ik op dinsdag en vrijdag geen afspraken, dus dan blijf ik thuis. Heerlijk!
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:08
Goed zo Sneeze.
En kant-en-klaar maaltijden zijn inderdaad niet zo lekker, heb namelijk ook vaak zo op kantoor gezeten...
Ik heb het op een gegeven moment opgegeven, en alleen nog maar de maaltijdsalades van de AH gegeten.
Die duursten daarvan zijn wél lekker namelijk.
Weten jullie wat echt heel erg is?
Die ene collega waar ik het altijd over heb...
Ik vind het steeds fijner als ie even een arm om me heen slaat ofzo.
Volgens mij komt het gewoon omdat ik echt behoefte heb aan een stukje geborgenheid.
Hij komt me nou elke dag ff aanraken (bv ff handjes in mijn nek als ie achter me staat, arm om me heen of op mijn been), en ik sta het nog toe ook.
Zucht.
En kant-en-klaar maaltijden zijn inderdaad niet zo lekker, heb namelijk ook vaak zo op kantoor gezeten...
Ik heb het op een gegeven moment opgegeven, en alleen nog maar de maaltijdsalades van de AH gegeten.
Die duursten daarvan zijn wél lekker namelijk.
Weten jullie wat echt heel erg is?
Die ene collega waar ik het altijd over heb...
Ik vind het steeds fijner als ie even een arm om me heen slaat ofzo.
Volgens mij komt het gewoon omdat ik echt behoefte heb aan een stukje geborgenheid.
Hij komt me nou elke dag ff aanraken (bv ff handjes in mijn nek als ie achter me staat, arm om me heen of op mijn been), en ik sta het nog toe ook.
Zucht.