Hoofdstuk 629
maandag 19 oktober 2009 om 22:15
Oh Mille wat een rotnacht. Ik kan me nu al verheugen op zaterdagnacht, dan hebben we alleen Poppetje. Die geef ik dan een fles als ze wakker wordt en kiep ik weer terug in haar bed, kunnen we zo tot half negen doorslapen gok ik.
Ik zou ook naar bed moeten maar kijk de co-assistent en wil het even afzien.
Ik zou ook naar bed moeten maar kijk de co-assistent en wil het even afzien.
maandag 19 oktober 2009 om 22:17
maandag 19 oktober 2009 om 22:38
Nee, de kast nog niet, daarvan moet ik de maten nog even opmeten. Ik hoop dat ik er een goed bod op krijg terwijl ik geen foto van de kast in-elkaar heb... Nu staan er gympjes op van Knorrie, maat 17, merk enzo noem ik maar niet want dan ben ik wel erg traceerbaar.
Vrijdagavond slaapt Knorrie bij mijn ouders en Schorrie bij Wind. Harrie en ik gaan naar de sauna. Of misschien ook wel niet, het geld is nogal op. We gaan in ieder geval slapen!!
Nu ga ik ook slapen, tot morgen.
Vrijdagavond slaapt Knorrie bij mijn ouders en Schorrie bij Wind. Harrie en ik gaan naar de sauna. Of misschien ook wel niet, het geld is nogal op. We gaan in ieder geval slapen!!
Nu ga ik ook slapen, tot morgen.
dinsdag 20 oktober 2009 om 09:48
Gympen maat 17? Haha, toen hadden onze kinderen alleen maar sokken aan. Inmiddels heeft BNJMN maat 22 geloof ik en nu heeft het schaap wel schoenen hoor .
Placenta verhaal: yegh.
Ben vandaag lekker vrij, ga nu iets verzinnen om met oudste twee te doen, BNJMN is op de creche, dus handen vrij.
Wel bijgelezen verder, maar Leen was er dit weekend en druk enzo, dus niet zo veel aanwezig geweest. Binnenkort weer alle tijd!
Placenta verhaal: yegh.
Ben vandaag lekker vrij, ga nu iets verzinnen om met oudste twee te doen, BNJMN is op de creche, dus handen vrij.
Wel bijgelezen verder, maar Leen was er dit weekend en druk enzo, dus niet zo veel aanwezig geweest. Binnenkort weer alle tijd!
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:03
gympen maat 17 Klinkt echt super schattig!
Lekker dagje voor de boeg Lien! Ik heb nog ge-netwerkt voor je.Kun je me jouw CV mailen? Niet concreets nog maar je weet nooit waar het goed voor is.
Placenta verhaal, nee dank je!
Apie wil ook even wat typen:
prinses
Zo ga even opruimen en Apie achter een lange film zetten want dat heb ik beloofd.
Oja, voor de dames met rolgordijn perikelen: Vrolijk heeft mij ooit een goed adres gegeven en wij hebben daar al onze rolgordijnen/houten jaloezieën. Het was goedkoper dan de HEMA. Als iemand interesse heeft, dan geef ik de link wel!
Lekker dagje voor de boeg Lien! Ik heb nog ge-netwerkt voor je.Kun je me jouw CV mailen? Niet concreets nog maar je weet nooit waar het goed voor is.
Placenta verhaal, nee dank je!
Apie wil ook even wat typen:
prinses
Zo ga even opruimen en Apie achter een lange film zetten want dat heb ik beloofd.
Oja, voor de dames met rolgordijn perikelen: Vrolijk heeft mij ooit een goed adres gegeven en wij hebben daar al onze rolgordijnen/houten jaloezieën. Het was goedkoper dan de HEMA. Als iemand interesse heeft, dan geef ik de link wel!
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:04
Had al op mijn things to do lijst staan voor vandaag dat ik je zou bellen/sms'en want al even niet gezien/gesproken. Maar je bent er nog
* Lien gesignaleerd - check *
Ja, Morrie als ik de kruik mag graag!
Baby komt in januari dus... koud. Bij KW nooit een kruik gebruikt (hoogzomer geboren) en bij BRS een paar dagen.
LLL, ik heb gisteren ook GA gekeken en leefde helemaal mee met vader. Wat triest zeg. Respect voor de mensen die op de kinderafdeling werken.
Heb je lekker geslapen vannacht in je gepimpte slaapkamer, Morrie?
En maat 17? Mijn kinderen gingen aan de schoenen en dat begon bij maat 19/20. Of is het een tikfout en moet het maat 27 zijn?
Oh, ja... geef je Schorrie vrijdag een oude spijkerbroek mee? KW is nogal van het voetballen en doet dat tegenwoordig alleen nog maar met afgekeurde broeken waar de gaten en vlekken toch al op zitten. Scheelt een boel.
Hebben jullie de nieuwe single van Kane al gehoord? Mooi!
* Lien gesignaleerd - check *
Ja, Morrie als ik de kruik mag graag!
Baby komt in januari dus... koud. Bij KW nooit een kruik gebruikt (hoogzomer geboren) en bij BRS een paar dagen.
LLL, ik heb gisteren ook GA gekeken en leefde helemaal mee met vader. Wat triest zeg. Respect voor de mensen die op de kinderafdeling werken.
Heb je lekker geslapen vannacht in je gepimpte slaapkamer, Morrie?
En maat 17? Mijn kinderen gingen aan de schoenen en dat begon bij maat 19/20. Of is het een tikfout en moet het maat 27 zijn?
Oh, ja... geef je Schorrie vrijdag een oude spijkerbroek mee? KW is nogal van het voetballen en doet dat tegenwoordig alleen nog maar met afgekeurde broeken waar de gaten en vlekken toch al op zitten. Scheelt een boel.
Hebben jullie de nieuwe single van Kane al gehoord? Mooi!
dinsdag 20 oktober 2009 om 10:05
dinsdag 20 oktober 2009 om 12:28
Net bij vk geweest. Kind is helemaal ingedaald, koppie zit vast. Ligt wel vaak lekker met uitgestrekt ruggetje, vandaar ook last van mijn maag nog (moet vaak spugen).
Bloeddruk hoger dan normaal 140/70 in plaats van 110/60 of 120/60 dus ik had snelle hartslag van het fietsen aldus vk (maar ik zat al ruim 5 minuten in wachtkamer en had juist heel rustig gefietst). Hartslag kindje heel mooi.
Over bevalling niets te voorspellen, omdat 1e lang duurde en 2e een ingeleide was. Ook qua datum niet, 2e of 3e (of nog meer) kinderen komen vaker eerder dan de eerste, maar omdat dat in geval van Pebbeltjes al niet opgaat (GP 39w4d, KP 42w1d) kan het ook nu alle kanten op.
Zo, zijn jullie weer op de hoogte.
Bloeddruk hoger dan normaal 140/70 in plaats van 110/60 of 120/60 dus ik had snelle hartslag van het fietsen aldus vk (maar ik zat al ruim 5 minuten in wachtkamer en had juist heel rustig gefietst). Hartslag kindje heel mooi.
Over bevalling niets te voorspellen, omdat 1e lang duurde en 2e een ingeleide was. Ook qua datum niet, 2e of 3e (of nog meer) kinderen komen vaker eerder dan de eerste, maar omdat dat in geval van Pebbeltjes al niet opgaat (GP 39w4d, KP 42w1d) kan het ook nu alle kanten op.
Zo, zijn jullie weer op de hoogte.
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:11
Lastig he Pebbles dat ze daar niks over kunnen zeggen. Wat denk je zelf, verwacht je dat deze eerder komt? Dat idee krijg ik een beetje uit je berichtjes namelijk . Ik had dat bij Poppetje dus ook, dat ik al vanaf 37 weken dacht dat ze ieder moment kon komen, en die is uiteindelijk ook precies een week te vroeg geboren (terwijl de jongens allebei een paar dagen te laat waren).
Ik ben idd hard aan het werk. Had al veel te doen, maar nu is er ook nog een collega ziek die volgende week drie activiteiten organiseert, dus moet ik daar ook nog vanalles voor gaan zitten regelen. Dus wat ik hier doe...?
Ik ben idd hard aan het werk. Had al veel te doen, maar nu is er ook nog een collega ziek die volgende week drie activiteiten organiseert, dus moet ik daar ook nog vanalles voor gaan zitten regelen. Dus wat ik hier doe...?
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:25
Ja, wat doe je hier! Aan het werk jij....
Peb, het gaat nu toch wel spannend worden zeg. Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen.
En ik ben goed bezig met mijn voronemens. Had vanmiddag een afspraak met directeur in Den Haag, na net een vergadering (ook met hem) in Rotterdam, en heb hem gezegd dat ik niet mee ga.
Moet nog veel doen. Allemaal juridisch gezeik.. dus nu bellen met advocaat.
Ik moet hier ook weg!
Doeiii
Peb, het gaat nu toch wel spannend worden zeg. Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen.
En ik ben goed bezig met mijn voronemens. Had vanmiddag een afspraak met directeur in Den Haag, na net een vergadering (ook met hem) in Rotterdam, en heb hem gezegd dat ik niet mee ga.
Moet nog veel doen. Allemaal juridisch gezeik.. dus nu bellen met advocaat.
Ik moet hier ook weg!
Doeiii
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:29
Daarom staan ze ook op MP, ze zijn haast nooit gebruikt. Ze waren nog van Schorrie en die heeft ze een paar keer aan gehad, Knorrie nooit want toen ik ze ging proberen waren ze al te klein. Wel jammer want ze zijn echt heel leuk. Maar ja, ook op MP biedt er niemand want niemand komt op het idee om bij maat 17 gympen aan te doen.
Dus ze gaan in de doos voor Koninginnedag verkoop, dan is er vast iemand die ze niet kan weerstaan .
Ik geniet met volle teugen van deze vrije dag met Schorrie. Wat heerlijk om even te relaxen met het joch!
Dus ze gaan in de doos voor Koninginnedag verkoop, dan is er vast iemand die ze niet kan weerstaan .
Ik geniet met volle teugen van deze vrije dag met Schorrie. Wat heerlijk om even te relaxen met het joch!
dinsdag 20 oktober 2009 om 16:47
Als je maar wacht tot na de 31e Pebbles
Ik zat me gisteravond te bedenken dat ik Lien en Nathje al een tijdje gemist had, en voila, ze zijn er allebei weer
Zo de kinderen van kdv/bso halen, in de tijd dat zij daar waren hebben Millenium en ik erg genoten van onze vakantie: keukenkastjes verder in elkaar gezet en gesteld, afvoer van de gootsteen in elkaar gezet, kastjes ingericht (planken, carroussel, lades etc.) en alle zooi die in dozen en woonkamer stonden er voor een groot deel al in gezet, en nog wat van die dingen. Aan de ene kant schiet het heel erg op, aan de andere kant moet er nog steeds heel veel gebeuren
Nathje, hier ook interesse in de link, dus ik ga straks ook even kijken, dank je!
Ik zat me gisteravond te bedenken dat ik Lien en Nathje al een tijdje gemist had, en voila, ze zijn er allebei weer
Zo de kinderen van kdv/bso halen, in de tijd dat zij daar waren hebben Millenium en ik erg genoten van onze vakantie: keukenkastjes verder in elkaar gezet en gesteld, afvoer van de gootsteen in elkaar gezet, kastjes ingericht (planken, carroussel, lades etc.) en alle zooi die in dozen en woonkamer stonden er voor een groot deel al in gezet, en nog wat van die dingen. Aan de ene kant schiet het heel erg op, aan de andere kant moet er nog steeds heel veel gebeuren
Nathje, hier ook interesse in de link, dus ik ga straks ook even kijken, dank je!
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:15
Volgens mij roepen mensen dat altijd: 'Ooooh wat een búík! Die komt véél te vroeg!' Bij Dim en Sum kreeg ik dat om de haverklap te horen en dus allebei over tijd. En je gaat het inderdaad zelf geloven.
Ik zit te wachten tot de printer eindelijk lang genoeg nagedacht heeft om mijn pdfje uit te spugen en dan ga ik naar huis. Morgen weer een dag.
Ik zit te wachten tot de printer eindelijk lang genoeg nagedacht heeft om mijn pdfje uit te spugen en dan ga ik naar huis. Morgen weer een dag.
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:36
Ik heb vanmiddag een winterjas op MP gezet en de biedingen stromen binnen. Mensen hebben er schijnbaar zin in LLL.
Ik wilde ook al zeggen dat ik dacht dat jullie baby eerder komt Pebbles. Maar dat is meer gebaseerd op je verhalen.
Apie bleef ook lekker twee weken langer zitten en Japie is voor de uitgerekende datum gehaald maar had toen al wel weeën zagen we in de vooronderzoeken.
Wil je zelf al bevallen of vind je het nog wel prima?
Ik wilde ook al zeggen dat ik dacht dat jullie baby eerder komt Pebbles. Maar dat is meer gebaseerd op je verhalen.
Apie bleef ook lekker twee weken langer zitten en Japie is voor de uitgerekende datum gehaald maar had toen al wel weeën zagen we in de vooronderzoeken.
Wil je zelf al bevallen of vind je het nog wel prima?
dinsdag 20 oktober 2009 om 20:09
Volgens mij zijn ze eindelijk uitgeboden op mijn jurk (53 euro, netjes toch?), dus heb de hoogste bieder gemaild. En heb er vandaag ook al een afgewimpeld, die bleef maar onderhandelen over de prijs. Dan ben ik echt een bitch maar daar heb ik geen zin in, hou ik het nog liever zelf.
Zo, desperate housewives vanavond dus Lila gaat strijken.
Zo, desperate housewives vanavond dus Lila gaat strijken.
dinsdag 20 oktober 2009 om 20:27
Even een vraagje voor de PAX bezitters die ook lades hebben. Bij de lade, of bij de gelij/eider zitten twee plastic lipjes. Wat moet je daarmee doen? Ik vermoed dat ze dienen om de la aan de geleider te bevestigen oid? Ik heb die lipjes over en zie nergens in de beschrijving wat ik ermee moet doen......