MAF 2007 op naar de 6mnd!
zondag 15 juli 2007 om 21:45
NaamLftBevallenBabynaamKindMirjam763016-jan"Hanna"2eLaluna3118-janJip en Bas2e/3ePeppie2920-jan"Wup"1eDummels3624-janDuco4eChimera2829-janJulian2eMmomo3030-jan"Zeun"1eTwinkel3131-janPepijn1eSinne305-feb"Famke"1eRebbel306-feb"Mick"1eNiepie386-feb"Miniepie"1eSue337-febJolijn2eKess328-feb"Vito"2eBrighteyes269-febOlivia2eLe3510-feb"Loes"2eSunney2511-feb"Flavio"2eFieke3011-feb"Henkie"1eBlyce2914-feb"Lizzy"1eClaire2918-feb"Miniclaire"1eDiri2424-feb"Nesta"1eSwinta3528-febMadelief3e
zaterdag 4 augustus 2007 om 11:16
quote:
Never mind Freya, leuk dat je er weer even was
. Is vent al weer mobiel?
Swinta is net ge-upgrade tot Master-Sjurlokker
;)
En Diri heeft net op Haaifs officieel bevestigd dat ik eindelijk een keer die roze rollator gewonnen heb (voor 1 rondje rond de kerk:)), omdat ik als eerste melding maakte van mijn sterke vermoedens wat deze hele hetze betreft.
Hiep hoi!:D
Ga er wel een groter mandje op frobelen want krijg natuurlijk nooit mijn hele kroost mee anders.
(Freya heb jij dat roze ding nog?)
Never mind Freya, leuk dat je er weer even was
Swinta is net ge-upgrade tot Master-Sjurlokker
En Diri heeft net op Haaifs officieel bevestigd dat ik eindelijk een keer die roze rollator gewonnen heb (voor 1 rondje rond de kerk:)), omdat ik als eerste melding maakte van mijn sterke vermoedens wat deze hele hetze betreft.
Hiep hoi!:D
Ga er wel een groter mandje op frobelen want krijg natuurlijk nooit mijn hele kroost mee anders.
(Freya heb jij dat roze ding nog?)
zaterdag 4 augustus 2007 om 17:09
quote:
Oooowww ik heb een belangrijke Sherlock-ontdekking gedaan! Maar dat vertel ik wel als Hyves het weer doet.
Bovenstaande schreef ik gisteren op het MAF topic...
En dat betrof precies dezelfde ontdekking als Swinta inmiddels ook heeft gedaan. Maar ik kon niet op Hyves om het te vertellen en nu is Swinta er vandoor met alle gouden bekers, lofgezangen en roze rollators! ;(;(;(
Oooowww ik heb een belangrijke Sherlock-ontdekking gedaan! Maar dat vertel ik wel als Hyves het weer doet.
Bovenstaande schreef ik gisteren op het MAF topic...
En dat betrof precies dezelfde ontdekking als Swinta inmiddels ook heeft gedaan. Maar ik kon niet op Hyves om het te vertellen en nu is Swinta er vandoor met alle gouden bekers, lofgezangen en roze rollators! ;(;(;(
zaterdag 4 augustus 2007 om 21:23
zaterdag 4 augustus 2007 om 21:26
Ik zit naar Grim te luisterkijken en zie dat SANDD tegenwoordig concurrent van TNT is op het gebied van postbezorging. En voor SANDD zie ik een stel thuis op de eetkamertafel de post sorteren voor ze `t rond gaan brengen. Dat vind ik toch raar. Ik zou liever hebben dat datzelfde gezapige stel mijn post in een postsorteercentrum zou sorteren.
Slapen jullie al?
Slapen jullie al?