Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk hè, polder?

Sorry voor wie zich aangesproken voelt , ik hou niet van polder.
Nee ze was echt helemaal overstuur. Toen ik haar bnet rustig had kwam er bezoek en moest ze weer vreselijk huilen, het arme ding. Echt heel erg zielig! Ik heb echt mijn tranen in moeten slikken om haar niet nog meer van de leg te brengen.

Ik vind het weidse van de polder wel mooi maar het is me net te ver van alles. Zelfs al is het maar een half uurtje rijden, het voelt gewoon als ver.
Zal ik nou wel of niet een iPhone? En if not wat is dan een leuk nieuw hebbeding telefoontje voor moeders?
quote:Suze2 schreef op 20 oktober 2009 @ 21:33:

Zal ik nou wel of niet een iPhone? En if not wat is dan een leuk nieuw hebbeding telefoontje voor moeders?Bij mijn volgende abonnement krijg ik ook een Iphone. Past mooi bij mijn Imac
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, ga jij nou nog naar de HalloMeeting?

Ik kan ws meerijden met Jonna. Er wordt geld opgehaald voor Energy4all, en dat wil Zwieber graag aan me meegeven.
Ah Suus wat sneu! Zou me ook de t*r*ng schrikken denk ik. Arme meid... Geen verstand van telefoons en zo...

Jin: ah die arme arme oudste van jou. Heeft hij zo geoefend op een heel wijs zinnetje, werkt het nog niet

Amalia: dat klinkt leuk! Wat betreft bruiloft, wat hadden jullie op de kaart gezet dan? En welke tijden hadden jullie?

Wat betreft het advies: ik was een koele zomer type. Zit vrij goed met de kleding die ik automatisch kies. En make-up hebben we vrij subtiel gehouden, ben niet zo'n aanwezig typetje
Oh wat goed Mal!
Mal, de post is binnen! Thanks
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik ben wel echt heel erg benieuwd naar je jurk straks Bridge...

En wat wil koel zomer type zeggen? En wat maakt je dan dat type? Of gaat het te ver om in een paar zinnen uit te leggen
quote:Vishnu schreef op 20 oktober 2009 @ 21:45:

Mal, de post is binnen! Thanks

Als het goed is hebbie morgen weer post (ik denk probeer het nog een x....). Gezellig he?

Fijn dat je vakantie helemaal top was! Nemo het ook super gehad??
quote:Vishnu schreef op 20 oktober 2009 @ 21:45:

Mal, de post is binnen! ThanksGelukkig! man zit nu weer ziek thuis dus ben blij dat het over is gekomen. We moeten nog steeds de rollade ophalen voor mijn moeder en we mogen nog voor 7 euro vis uitzoeken
7 euro vis Mal? Bakkie kibbeling scoor je hier voor die centen....
quote:Suze2 schreef op 20 oktober 2009 @ 21:50:

7 euro vis Mal? Bakkie kibbeling scoor je hier voor die centen....Ja, we hadden veel prijs en het kwam uit een goed hart, maar het was niet de staatsloterij zeg maar
Staat hier wel ongeveer in. Gaat op basis van huidskleur/haarkleur etc. Wel interessant want je ziet direct welke kleuren je goed staan en welke juist niet.
Hmmm link wil het niet goed doen...

http://home.hccnet.nl/a.slob/Pagina's/w ... ben_ik.htm

moet je hem even plakken en zo
Iemand tijd om even naar mijn sol.brief te kijken? Zet hem even op de groep bij werkperikelen...
Oh cool, eens kijken of het klopt met wat ik meestal aan heb voor kleuren (zwart, bruin, blauw, lekker positief plaatje wel )
Herfst denk ik. Morgen even goed lezen.

Haast met sol brief of kan het morgen nog? Ik ben nu een tikkie te moe...
Nee hoor morgen ook prima. Hij moet vrijdag binnen zijn. Rustig aan hoor!
Kijk ik morgen even.

Slaap lekker voor zo dames, ik ga een dutje doen.
Slaap lekker Suus!
Goedemorgen lieve meisjes!!!

Ik vind het woord gosje echt erg van toepassing op de via de libelle belanden in de polder van Amalia hoor .
Gosje, klinkt wel heel Libelle ja! Had je gisteren even een dipdag vwb het zo ver van familie af zitten? Zou ik ook het grote nadeel van zo ver weg wonen vinden.

Vader heeft al sinds hij thuis is verhoging en hij moet om de haverklap plassen (hoorde ik gisteren pas). Gelukkig is m'n moeder vandaag thuis, kan ze hem aansporen even het ziekenhuis te bellen of dat normaal is.

Mal, heeft Malman nog in de lijst gekeken? Het is was een Volkswagen Sharan, april '99, 128.000 km. Volgens de ANWB lijst kom je dan rond de 7000 euro uit, vond dat zelf erg hoog. Wat goed dat ze geld opgehaald hebben voor Energy4All! Waar hebben ze dat mee gedaan?
Goeiemorgen

Zo ik heb even een lekkere nacht gehad van 23.50 tot 02.15 en van 04.15 tot 07.10. Alle tussen liggende gedeeltes was Robin hysterisch aan het doen. Pokkekind

Robin heeft dus de waterpokken. Tobias zal het dan ook wel krijgen, die heeft ze nog niet gehad.

Ik ga even bijlezen.
quote:Suze2 schreef op 20 oktober 2009 @ 21:31:

Nee ze was echt helemaal overstuur. Toen ik haar bnet rustig had kwam er bezoek en moest ze weer vreselijk huilen, het arme ding. Echt heel erg zielig! Ik heb echt mijn tranen in moeten slikken om haar niet nog meer van de leg te brengen.

Ik vind het weidse van de polder wel mooi maar het is me net te ver van alles. Zelfs al is het maar een half uurtje rijden, het voelt gewoon als ver.

Ach het arme ding. Vannacht goed geslapen?

Ja dat gevoel heb ik ook, het duurt zo eindeloos een ritje door de polder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven