Good Luck
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:31
Nee ze was echt helemaal overstuur. Toen ik haar bnet rustig had kwam er bezoek en moest ze weer vreselijk huilen, het arme ding. Echt heel erg zielig! Ik heb echt mijn tranen in moeten slikken om haar niet nog meer van de leg te brengen.
Ik vind het weidse van de polder wel mooi maar het is me net te ver van alles. Zelfs al is het maar een half uurtje rijden, het voelt gewoon als ver.
Ik vind het weidse van de polder wel mooi maar het is me net te ver van alles. Zelfs al is het maar een half uurtje rijden, het voelt gewoon als ver.
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:36
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:44
Ah Suus wat sneu! Zou me ook de t*r*ng schrikken denk ik. Arme meid... Geen verstand van telefoons en zo...
Jin: ah die arme arme oudste van jou. Heeft hij zo geoefend op een heel wijs zinnetje, werkt het nog niet
Amalia: dat klinkt leuk! Wat betreft bruiloft, wat hadden jullie op de kaart gezet dan? En welke tijden hadden jullie?
Wat betreft het advies: ik was een koele zomer type. Zit vrij goed met de kleding die ik automatisch kies. En make-up hebben we vrij subtiel gehouden, ben niet zo'n aanwezig typetje
Jin: ah die arme arme oudste van jou. Heeft hij zo geoefend op een heel wijs zinnetje, werkt het nog niet
Amalia: dat klinkt leuk! Wat betreft bruiloft, wat hadden jullie op de kaart gezet dan? En welke tijden hadden jullie?
Wat betreft het advies: ik was een koele zomer type. Zit vrij goed met de kleding die ik automatisch kies. En make-up hebben we vrij subtiel gehouden, ben niet zo'n aanwezig typetje
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:49
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:52
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:54
Staat hier wel ongeveer in. Gaat op basis van huidskleur/haarkleur etc. Wel interessant want je ziet direct welke kleuren je goed staan en welke juist niet.
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:56
Hmmm link wil het niet goed doen...
http://home.hccnet.nl/a.slob/Pagina's/w ... ben_ik.htm
moet je hem even plakken en zo
http://home.hccnet.nl/a.slob/Pagina's/w ... ben_ik.htm
moet je hem even plakken en zo
woensdag 21 oktober 2009 om 09:03
Gosje, klinkt wel heel Libelle ja! Had je gisteren even een dipdag vwb het zo ver van familie af zitten? Zou ik ook het grote nadeel van zo ver weg wonen vinden.
Vader heeft al sinds hij thuis is verhoging en hij moet om de haverklap plassen (hoorde ik gisteren pas). Gelukkig is m'n moeder vandaag thuis, kan ze hem aansporen even het ziekenhuis te bellen of dat normaal is.
Mal, heeft Malman nog in de lijst gekeken? Het is was een Volkswagen Sharan, april '99, 128.000 km. Volgens de ANWB lijst kom je dan rond de 7000 euro uit, vond dat zelf erg hoog. Wat goed dat ze geld opgehaald hebben voor Energy4All! Waar hebben ze dat mee gedaan?
Vader heeft al sinds hij thuis is verhoging en hij moet om de haverklap plassen (hoorde ik gisteren pas). Gelukkig is m'n moeder vandaag thuis, kan ze hem aansporen even het ziekenhuis te bellen of dat normaal is.
Mal, heeft Malman nog in de lijst gekeken? Het is was een Volkswagen Sharan, april '99, 128.000 km. Volgens de ANWB lijst kom je dan rond de 7000 euro uit, vond dat zelf erg hoog. Wat goed dat ze geld opgehaald hebben voor Energy4All! Waar hebben ze dat mee gedaan?
woensdag 21 oktober 2009 om 09:05
woensdag 21 oktober 2009 om 09:06
quote:Suze2 schreef op 20 oktober 2009 @ 21:31:
Nee ze was echt helemaal overstuur. Toen ik haar bnet rustig had kwam er bezoek en moest ze weer vreselijk huilen, het arme ding. Echt heel erg zielig! Ik heb echt mijn tranen in moeten slikken om haar niet nog meer van de leg te brengen.
Ach het arme ding. Vannacht goed geslapen?
Ja dat gevoel heb ik ook, het duurt zo eindeloos een ritje door de polder.
Ach het arme ding. Vannacht goed geslapen?
Ja dat gevoel heb ik ook, het duurt zo eindeloos een ritje door de polder.