Don't you wish your girlfriend....

19-10-2009 16:04 447 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat liedje krijg ik altijd in mijn hoofd als ik bepaalde postings lees. Van vrouwen die hun man helemaal begrijpen, nooit ergens boos om worden, alles kunnen accepteren en nou ja...simpelweg gewoon de beter vrouw zijn waar alle mannen van dromen. Ook hebben ze altijd zin natuurlijk, en anders maken ze het wel. Pijpen? Kost nog minder moeite dan een kopje thee zetten. Deze vrouw zegt nooit nee, nooit. Hoeft ook niet, want zij heeft ook de perfecte partner. Nee, dit gaat niet over iemand specifiek maar gewoon over dat soort type vrouw. De betere vrouw. Op papier dan.

Ik vind het ongeloofwaardig. Niemand is zennerder dan Ghandi, niemand. Niemand heeft oooooveral begrip voor en altijd zin. Kan niet.

Toevoeging: Deze betere vrouw zal ook geen gelegenheid voorbij laten gaan om een forumster met menselijke emoties te vertellen dat haar gevoelens feitelijk belachelijk zijn en dat zij begrip zou moeten hebben voor haar man. Wat hij ook doet.

Hoe zien jullie dat?

Geloof jij het?

Totaal aantal stemmen: 60

Ja natuurlijk (15%)
Absoluut niet (63%)
Ik twijfel soms idd... (22%)
Heb je enig idee waarom je het zo moeilijk vindt om te kijken in de spiegels die mensen je voorhouden?
Met een beetje mazzel komt er een HRS voor je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sprankelend schreef op 20 oktober 2009 @ 23:59:

Heb je enig idee waarom je het zo moeilijk vindt om te kijken in de spiegels die mensen je voorhouden?Omdat die spiegels reflecteren in de spiegels die ik hen al voor hield.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:01:

Met een beetje mazzel komt er een HRS voor je.Ik ben anders niet aan het huilen.
Jammer dat het weer deze kant op gaat...
quote:Zwieber schreef op 19 oktober 2009 @ 20:20:

Tijd voor een open vraag:

Welke forummer benadert perfectie het meeste?Ik!
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:04:

[...]

Ik ben anders niet aan het huilen.O, zijn het tranen van diezelfde zure wijn van gisteren?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:11:

[...]

O, zijn het tranen van diezelfde zure wijn van gisteren?Dat zal het wezen.
Eens met Floor!
quote:Pilous schreef op 21 oktober 2009 @ 00:04:

Jammer dat het weer deze kant op gaat...Nou, geef een zetje in wat jij denkt wat wel de goede richting is, dan.
Nou dames, nog een paar flinke steken onder water naar elkaar en dan met flink wat en e.d. reageren, dat voelt zo lekker vertrouwd.

Ik snap Min haar punt, want dat valt mij ook op maar ik snap ook het punt dat er meerdere waarheden zijn en dat iedereen vanuit een ander perpectief dingen bekijkt.
quote:sprankelend schreef op 21 oktober 2009 @ 00:13:

Eens met Floor!

Mijn stem gaat deze maand wederom naar Sprankelend!

(Sorry Brum!)
Iig niet elkaar af gaan lopen zeiken, BGB, en sneren uitdelen zoals nu gebeurd.
quote:sprankelend schreef op 21 oktober 2009 @ 00:13:

Eens met Floor!Waar zat je trouwens..... Mensch zou bijna gaan denken dat je een seksleven had!
Niet iedereen kan even goed incasseren merk ik. Moet je eens zien wat voor bagger men over mij trachtte uit te storten, nou en? Leef nog steeds hoor. Schudt het van je af joh, het is maar kritiek.

En daar staat niemand boven, niemand
quote:Pilous schreef op 21 oktober 2009 @ 00:18:

Iig niet elkaar af gaan lopen zeiken, BGB, en sneren uitdelen zoals nu gebeurd.Het is heel moeilijk inhoudelijk en zo te blijven, Pilous als wat je zegt toch niet wordt geloofd wegens " ik ken het niet dus kan het niet " . Daar word ik in ieder geval niet aardiger van.
(Ik heb even de hulp van BGB nodig. Is ze er nog?)
quote:floor72 schreef op 21 oktober 2009 @ 00:25:

(Ik heb even de hulp van BGB nodig. Is ze er nog?)roept u maar.
quote:floor72 schreef op 21 oktober 2009 @ 00:19:

[...]

Waar zat je trouwens..... Mensch zou bijna gaan denken dat je een seksleven had!

Ha!

I wish
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:19:

Niet iedereen kan even goed incasseren merk ik. Moet je eens zien wat voor bagger men over mij trachtte uit te stortenZou je me een plezier willen doen Minny? Quote nou voor mij eens de stukjes waar jij die bagger in leest. Ik zie het namelijk niet, dus ik zou graag wat van je opsteken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:26:

[...]

roept u maar.

Wil je even een paar borsten plakken in het 3000+ Deel 3 topic? Het is voor Willem.

Ik kan zelf niet plakken zonder hulp van Kip.
Doe ik.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:24:

[...]

Het is heel moeilijk inhoudelijk en zo te blijven, Pilous als wat je zegt toch niet wordt geloofd wegens " ik ken het niet dus kan het niet " . Daar word ik in ieder geval niet aardiger van.En dat is weer jouw invulling. Ik heb nergens gezegd dat ik het niet ken en dat het daarom niet kan.

Aanname

quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:28:

Doe ik.Thnx!
quote:sprankelend schreef op 21 oktober 2009 @ 00:28:

[...]

Zou je me een plezier willen doen Minny? Quote nou voor mij eens de stukjes waar jij die bagger in leest. Ik zie het namelijk niet, dus ik zou graag wat van je opsteken.Kom op zeg...je weet donders goed wat ik bedoel. Je bent er intelligent genoeg voor, dat weten we allebei. In dit spelletje ga ik me echt niet laten lokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven