Don't you wish your girlfriend....
maandag 19 oktober 2009 om 16:04
Dat liedje krijg ik altijd in mijn hoofd als ik bepaalde postings lees. Van vrouwen die hun man helemaal begrijpen, nooit ergens boos om worden, alles kunnen accepteren en nou ja...simpelweg gewoon de beter vrouw zijn waar alle mannen van dromen. Ook hebben ze altijd zin natuurlijk, en anders maken ze het wel. Pijpen? Kost nog minder moeite dan een kopje thee zetten. Deze vrouw zegt nooit nee, nooit. Hoeft ook niet, want zij heeft ook de perfecte partner. Nee, dit gaat niet over iemand specifiek maar gewoon over dat soort type vrouw. De betere vrouw. Op papier dan.
Ik vind het ongeloofwaardig. Niemand is zennerder dan Ghandi, niemand. Niemand heeft oooooveral begrip voor en altijd zin. Kan niet.
Toevoeging: Deze betere vrouw zal ook geen gelegenheid voorbij laten gaan om een forumster met menselijke emoties te vertellen dat haar gevoelens feitelijk belachelijk zijn en dat zij begrip zou moeten hebben voor haar man. Wat hij ook doet.
Hoe zien jullie dat?
Ik vind het ongeloofwaardig. Niemand is zennerder dan Ghandi, niemand. Niemand heeft oooooveral begrip voor en altijd zin. Kan niet.
Toevoeging: Deze betere vrouw zal ook geen gelegenheid voorbij laten gaan om een forumster met menselijke emoties te vertellen dat haar gevoelens feitelijk belachelijk zijn en dat zij begrip zou moeten hebben voor haar man. Wat hij ook doet.
Hoe zien jullie dat?
woensdag 21 oktober 2009 om 00:35
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:32:
[...]
En dat is weer jouw invulling. Ik heb nergens gezegd dat ik het niet ken en dat het daarom niet kan.
Aanname
Goh,goh, goh. wat scherpppppppp. En zo grappig . En wat fijn dat je het zelf zo leuk vindt.
Je kent het.....maar het ging weer over. Dat zei je.
Wat voor mij gelijk staat aan ; je kent het niet, want dan was het niet over gegaan.
[...]
En dat is weer jouw invulling. Ik heb nergens gezegd dat ik het niet ken en dat het daarom niet kan.
Aanname
Goh,goh, goh. wat scherpppppppp. En zo grappig . En wat fijn dat je het zelf zo leuk vindt.
Wat voor mij gelijk staat aan ; je kent het niet, want dan was het niet over gegaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 oktober 2009 om 00:38
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:34:
[...]
Kom op zeg...je weet donders goed wat ik bedoel. Je bent er intelligent genoeg voor, dat weten we allebei. In dit spelletje ga ik me echt niet laten lokken.
Zo voer je geen " faire " discussie, Minny.
Over aannames gesproken, zeg ; jij neemt nu maar voor jouw gemak en bewijsvoering aan dat ze het eigenlijk helemaal met je eens is, maar alleen maar doet alsof het niet zo is.
[...]
Kom op zeg...je weet donders goed wat ik bedoel. Je bent er intelligent genoeg voor, dat weten we allebei. In dit spelletje ga ik me echt niet laten lokken.
Over aannames gesproken, zeg ; jij neemt nu maar voor jouw gemak en bewijsvoering aan dat ze het eigenlijk helemaal met je eens is, maar alleen maar doet alsof het niet zo is.
woensdag 21 oktober 2009 om 00:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:35:
[...]
Wat voor mij gelijk staat aan ; je kent het niet, want dan was het niet over gegaan.Ja, voor jou. Hoef je niet op mij te projecteren
*Doet aan argumenten recycling*
*En aan terugkaatsen*
*En aan internetbankieren*
[...]
Wat voor mij gelijk staat aan ; je kent het niet, want dan was het niet over gegaan.Ja, voor jou. Hoef je niet op mij te projecteren
*Doet aan argumenten recycling*
*En aan terugkaatsen*
*En aan internetbankieren*
woensdag 21 oktober 2009 om 00:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:38:
[...]
Over aannames gesproken, zeg ; jij neemt nu maar voor jouw gemak en bewijsvoering aan dat ze het eigenlijk helemaal met je eens is, maar alleen maar doet alsof het niet zo is.Is dat zoiets als doen alsof een ander wel gelooft dat iemand helemaal geweldig is maar gewoon de kift heeft en daarom naar doet?
[...]
Over aannames gesproken, zeg ; jij neemt nu maar voor jouw gemak en bewijsvoering aan dat ze het eigenlijk helemaal met je eens is, maar alleen maar doet alsof het niet zo is.Is dat zoiets als doen alsof een ander wel gelooft dat iemand helemaal geweldig is maar gewoon de kift heeft en daarom naar doet?
woensdag 21 oktober 2009 om 00:42
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:40:
[...]
Ja, voor jou. Hoef je niet op mij te projecteren Deze vat ik niet.
*Doet aan argumenten recycling* Had je beter een paar goeie steekhoudende kunnen oppoetsen
*En aan terugkaatsen* Wanneer ga je daarmee beginnen ?
*En aan internetbankieren*Lekker belangrijk.
[...]
Ja, voor jou. Hoef je niet op mij te projecteren Deze vat ik niet.
*Doet aan argumenten recycling* Had je beter een paar goeie steekhoudende kunnen oppoetsen
*En aan terugkaatsen* Wanneer ga je daarmee beginnen ?
*En aan internetbankieren*Lekker belangrijk.
woensdag 21 oktober 2009 om 00:42
woensdag 21 oktober 2009 om 00:45
woensdag 21 oktober 2009 om 00:47
woensdag 21 oktober 2009 om 00:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 00:45:
Tering... lijkt wel of ik met een 13 jarige zit te bekvechten .
Min, ... wederom ; ga maar gezellig ergens gelijk zitten te hebben. Is het gewoon weer jouw feestje joh ; je zal het nodig hebben kennelijk.Je brengt het er zelf niet veel beter af anders, wat laat jij jezelf kennen BGB...djeeeezz...
En nou gaan jouw vriendinnetjes natuurlijk met zijn allen in koor heel hard roepen van niet (je zou het eens zelf moeten redden zeg...oei..), maar vind dan nog steeds van wel.
Er viel mij iets op, dat heb ik gezegd. Doe ermee wat je wil verder. En als het te moeilijk voor je is om überhaupt na te gaan of het misschien ergens klopt dat het zo over zou kunnen komen (wat door meer dan alleen mij is beaamt) dan is dat wellicht jouw verlies. Op mij komt het wel zo over. Nogmaals: doe ermee wat je wil, dat is jouw zaak.
Tering... lijkt wel of ik met een 13 jarige zit te bekvechten .
Min, ... wederom ; ga maar gezellig ergens gelijk zitten te hebben. Is het gewoon weer jouw feestje joh ; je zal het nodig hebben kennelijk.Je brengt het er zelf niet veel beter af anders, wat laat jij jezelf kennen BGB...djeeeezz...
En nou gaan jouw vriendinnetjes natuurlijk met zijn allen in koor heel hard roepen van niet (je zou het eens zelf moeten redden zeg...oei..), maar vind dan nog steeds van wel.
Er viel mij iets op, dat heb ik gezegd. Doe ermee wat je wil verder. En als het te moeilijk voor je is om überhaupt na te gaan of het misschien ergens klopt dat het zo over zou kunnen komen (wat door meer dan alleen mij is beaamt) dan is dat wellicht jouw verlies. Op mij komt het wel zo over. Nogmaals: doe ermee wat je wil, dat is jouw zaak.
woensdag 21 oktober 2009 om 00:58
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:50:
[...]
Je brengt het er zelf niet veel beter af anders, wat laat jij jezelf kennen BGB...djeeeezz...
O...nou zijn Spankelend en Vl34inder en zo ineens mijn vriendinnetjes ? Sterk hoor, Minny. Goed gevonden.
Mijn verlies? Ik zit hier ( niet op dit topic en niet op dit forum ) al helemaal niet om iets te winnen. Geen zieltjes, geen vriendinnetjes, helemaal niets.
En ik mag na jarenlang forummen met jou toch wel aannemen dat je weet dat ik het al helemaal niet belangrijk vind hoe ik op jou overkom.
Mocht jij het andersom wel willen weten ; geef gerust een gil.
Trouwens, er is ook een paar keer gezegd hoe je door dit topic te openen overkomt ; ga je daar iets mee doen of is dat ook een gevalletje van " verlies " ?
[...]
Je brengt het er zelf niet veel beter af anders, wat laat jij jezelf kennen BGB...djeeeezz...
O...nou zijn Spankelend en Vl34inder en zo ineens mijn vriendinnetjes ? Sterk hoor, Minny. Goed gevonden.
Mijn verlies? Ik zit hier ( niet op dit topic en niet op dit forum ) al helemaal niet om iets te winnen. Geen zieltjes, geen vriendinnetjes, helemaal niets.
En ik mag na jarenlang forummen met jou toch wel aannemen dat je weet dat ik het al helemaal niet belangrijk vind hoe ik op jou overkom.
Mocht jij het andersom wel willen weten ; geef gerust een gil.
Trouwens, er is ook een paar keer gezegd hoe je door dit topic te openen overkomt ; ga je daar iets mee doen of is dat ook een gevalletje van " verlies " ?
woensdag 21 oktober 2009 om 01:02
Nou, dat is duidelijk.
Je hebt me al genoeg laten weten over de jaren heen wat je van me vindt, en ik heb daar minder afwijzend en boos op gereageerd dan jij nu. Niemand staat boven kritiek, maar helaas kan niet iedereen even goed incasseren. Het zegt mij heel veel dit.
Verder schijnt het alleen nog maar sneren te zijn, dus ik ga ff iets anders doen. Lees het gegil morgen wel.
Je hebt me al genoeg laten weten over de jaren heen wat je van me vindt, en ik heb daar minder afwijzend en boos op gereageerd dan jij nu. Niemand staat boven kritiek, maar helaas kan niet iedereen even goed incasseren. Het zegt mij heel veel dit.
Verder schijnt het alleen nog maar sneren te zijn, dus ik ga ff iets anders doen. Lees het gegil morgen wel.
woensdag 21 oktober 2009 om 01:03
quote:Guinnevere schreef op 21 oktober 2009 @ 00:51:
Twee vragen
1) Kunnen de vrouwen in kwestie het gekijf alsjeblieft per pb afhandelen?
2) Wat doet dit topic nog op Relaties als het eigenlijk topic nr. 369 over 'de sfeer' is?
Eén vraag: Wat is een pb (postbus?).
Eén opmerking: Dit hoort wel degelijk onder de pijlert relaties.
Weet niet waar het over gaat, maar vind het wel vermakelijk. Verveelde me.
Twee vragen
1) Kunnen de vrouwen in kwestie het gekijf alsjeblieft per pb afhandelen?
2) Wat doet dit topic nog op Relaties als het eigenlijk topic nr. 369 over 'de sfeer' is?
Eén vraag: Wat is een pb (postbus?).
Eén opmerking: Dit hoort wel degelijk onder de pijlert relaties.
Weet niet waar het over gaat, maar vind het wel vermakelijk. Verveelde me.
woensdag 21 oktober 2009 om 01:04
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 01:02:
Nou, dat is duidelijk.
probeer het eens met terechte kritiek en dan praten we verder.
Nou, dat is duidelijk.
probeer het eens met terechte kritiek en dan praten we verder.
woensdag 21 oktober 2009 om 01:04