hoe vinden jullie dit

19-10-2009 22:54 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend waar ik mee samen woon heeft maanden zijn 3 kinderen niet meer gezien omdat hun mam mij niet mag.

En zolang ik er nog ben komen ze ook niet.

Maar kinderen zijn nu erg verdrietig.

Nu heeft mijn vriend zijn ex hem al een paar keer sms gestuud over dat zij met mijn vreind en de 2 oudsten wil praten maar ik mocht er niet bij zijn.

Nu heeft zij tegen mijn vriend gezegt dat ze morgen bij ons huis kwamen voor een gesprek maar dan moest opgehoepeld zijn dus ons huis uit.

Ik zei tegen mijn vriend dan ga je toch lekker naar haar huis of mag dat niet van haar vriend.

Ze wil het zo afspreken met mijn vriend als zijn kinderen komen moet ik het huis uit zijn.

Ik weet het niet meer.
Eens met Poezewoes.

Je vriend moet de huisregels naar de kinderen toe aangeven en erbij zeggen: 'wat jullie moeder in haar huis voor regels opstelt, dat mag zij zelf uitmaken, maar wij hebben hier wat andere regels". Het moet geen discussie worden tussen jou en zijn kinderen. Hij moet jou steunen en zulke dingen aangeven/verduidelijken. Niet jij.
Ik heb over jullie berichtjes gsiteravond na gedacht over dat ik beter even weg kon gaan vanavonden dat heb ik dan. Ik heb gezegt dat ik om 21:00 er weer was maar toen ik thuis kwam was zijn ex en de kids ernog. Toen ik op de oprit kwam gingen ze gauw weg.

Ik heb gevraagt aan mijn vriend wat er gesproken is en wat hij zelf gezegt had.

Nou hij had de hele tijd niets gezegt zei hij omdat hij geen ruzie met haar wilde, maar ik kreeg wel overal de schuld van van haar en de 2 oudsten. Omdat ik regels had en dat had pa niet dat geeft mijn vriend ook toe.

Eigelijk komt erop neer dat ik mijn regels weer terug moet trekken en de kinderen hun gang moest laten.

Mijn vriend zegt vanavond tegen mij maar ik ben hun pa en hij werd boos op mij dat zei mij al genoeg.

Terwijl we maanden voor ik bij hem introk tegen de kinderen heb gezegt als ik bij jullie vader in trek komen er regels.

Mijn vriend vond dat ik beter mijn mond kon houden om vrede tussen hem en zijn ex en de kinderen te houden.

En zijn ex wilde als de kinderen hier kwamen dat zij erbij was nou moet ik dat pikken.

Ik heb tegen mijn vriend zo straks gezegd ik ga hierover na denken over wat ik ga doen.

Ik denk dat ik het veld verlaat al de meubels en witgoed en bed zijn van mij net 1 jaar oud.

Ik heb in juni 2005 een baarmoederkanker operatie gehad en september 2005 is mijn man overleden.

Ik zei tegen mijn vriend ik heb 4 jaar gevochten en heb heel moeilijk gehad 3 maand na overlijden van mijn man in GGZ gezeten omdat ik niet meer wilde leven ben toen in 3 maand tijd 40 kilo afgevallen maar door hlup van een hele goede vriend en mijn dochter ben ik er door gekomen en ik vecht niet tegen je ex want dan ga ik liever.

Hij zei dat ik dat niet moest doen maar staat ook niet 100% achter mij.

En ik heb hem ook nog nooit verboden over de omgang met zijn kinderen nog niet 1 keer.

maar meneertje is zelf zo lui dat hij niets onderneemt met hen, En dat verwijt zijn ex mij.

Dus eigelijk is alles om niets geweest en ik ben de boze stiefmoeder.
"Omdat ik regels had en dat had pa niet dat geeft mijn vriend ook toe.

Eigelijk komt erop neer dat ik mijn regels weer terug moet trekken en de kinderen hun gang moest laten."

"Terwijl we maanden voor ik bij hem introk tegen de kinderen heb gezegt als ik bij jullie vader in trek komen er regels."

Tja, mi is dit vragen om ellende. Waarom moeten er opeens regels komen waar hun vader niet eens achter staat? Dat is niet aan jou om dan maar even veranderingen door te voeren. Als jullie het hier niet over eens waren, had je niet bij hem in moeten trekken. Ik kan me heel goed voorstellen dat die kinderen dat niet pikken en dat zijn ex haar kinderen daar in steunt. Al is de manier waarop misschien wat minder elegant.

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Je staat idd niet erg sterk als je in zijn huis bent komen wonen. Als het nu 'n huis van jullie samen was geweest, dan had je meer rechten gehad. Nu is het feitelijk jij eruit of die kids eruit en hij zal waarschijnlijk eerder voor z'n kids kiezen ook al maakt ie verwende kutmormels van ze door ze zijn huis te laten molesteren.

Dus pak je meubels en vertrek voor die kutkoters ze helemaal gesloopt hebben.

Ik snap uberhaupt niet dat je bent samen gaan wonen. Als je was blijven latten met die man had je dit soort problemen niet gehad. Dan had je lekker thuis kunnen blijven in weekenden dat hij zijn kinderen had en dan had je je schouders kunnen ophalen over het feit dat die kids zijn meubels slopen.
Hallo allemaal

Ik ben volkomen met jullie eens.

Mijn vriend vondt het eerst allemaal goed dat er regels kwamen en 100% achter mij stond, maar nu zegt hij maar ik wil geen ruzie met mijn ex en de kinderen.

Wij zouden naar de notaris gaan voor tekenen want er is al een testament op gemaakt.

Maar ik hoeft het niet meer ik vertrek en dat heb ik hem vanmorgens verteld dat ik de helenacht heb over na gedacht.

Ik heb hem gezegt dat ik het vechten moe ben hij moet zich er maar mee redden maar zonder mij.

Ik red mij wel ik heb een goede opvang.

En Elninjoo je hebt gelijk ik snap van mij zelf ook niet waarom ik dat heb gedaan maar zal mij niet weer gebeuren.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de goede raad.

Gr.
anoniem_94293 wijzigde dit bericht op 21-10-2009 07:25
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Heb niet alle reactie's gelezen, zelf geen persoonlijke ervaring hiermee. Maar een goede vriendin van mij leeft al 2 jaar in een soortgelijke situatie......een hel.

Ik weet natuurlijk niet alle inns and outs van jouw situatie, maar wat mijn vriendin en haar vriend opbreekt is het feit dat mams er werkelijk van alles aan doet om hen het leven zuur te maken.

Het gaat zelfs zo ver dat ze nu niet eens kunnen samenwonen omdat mams, paps dreigt dat hij zijn kinderen nooit meer zal zien. Dit doet ze ook door bijv. niet aanwezig te zijn als hij ze komt halen, hem te bellen op onmogelijke tijden dat hij de kinderen moet halen ( als hij bijv. in cursus zit, wat ze weet) en dan verwijten dat hij geen tijd heeft voor zijn kinderen.

Ze heeft hem lichamelijk aangevallen en gedreigd mijn vriendin iets aan te doen.

Ze heeft ingebroken in hun voormalige woning, die nu van mijn vriendin en haar vriend is, en alles kort en klein geslagen.

Resultaat is dat ze bereikt heeft wat ze wil: ze wonen apart omwille van het contact tussen vader en de kinderen.

Hij heeft geen aangifte gedaan omdat ze dreigt dat hij de kinderen nooit meer zal zien.

De oudste ( 9 jaar) weigert inmiddels om contact met hem te onderhouden omdat ze loyaal wil zijn aan haar moeder.

Terwijl ze voorheen helemaal gek op hun vader waren en iedere moment met hem doorbrachten.

Mams gaat zelfs zover dat ze nu allerlei instanties voor haar karretje spant om te bewijzen dat hij als vader niet deugt en zijn kk psychisch kapotmaakt.

Terwijl zij ondertussen iedere dag haar kinderen inprent dat vader niet deugt, hen schuldgevoelens aanpraat als ze tegen haar in willen gaan.

Echt, soms snap ik sommige vrouwen niet.
Hoe ik het waarschijnlijk gedaan zou hebben als ik in die situatie zat?

In ieder geval niet samen met vriend het ouderlijk huis overnemen, voor de kinderen kleeft daar toch herinneringen aan van paps en mams toen ze nog gelukkig waren.

Wel duidelijk mijn grenzen aangeven, maar mijn vriend niet zeggen wat hij wel/niet moet doen.

En mij absoluut niet mengen in de vete tussen paps en mams.

Voor je het weet ben je de boze heks.

Dit heeft mijn vriendin en haar vriend deels opgebroken naar mijn mening.
Zolang er kinderen in 't spel zijn vind ik samen gaan wonen helemaal out of the question. Ik las dat TO zelf ook 'n dochter heeft, lekker dan om haar haar veilige thuishaven te ontnemen door bij 'n kerel in te trekken die regelmatig zijn ontspoorde kinderen in huis heeft.

@TO: je hebt nog 'n huis achter de hand, dat je makkelijk weg kunt?
Mijn vriend heeft zijn eigen woning.

En mijn dochter 21 jaar woont niet meer thuis die woont ook op zich zelf en dat bevalt haar heel goed.

Ze is aan het leren voor in de verzorging dit is haar laatste jaar en dan gaat ze verder voor in de ambulance.

Ik ben al aan het inpakken, zijn al heel wat spullen weg gebracht.

ik kies voor mij zelf.

maar ik heb hier heel wat door geleerd.

Ik ga een andere toekomst tegemoet zonder dat een ex zich ermee bemoeid.

Ik wil niet zo de kerst tegemoet komen.

Gr.
O ja een boze heks ben ik toch al want dat de vorige vriendin van mijn vriend ook terwijl hij daar niet eens mee samen woonde.

dat is ieder die in het leven van mijn vriend komt.

terwijl zij de vriend waar de ex mee samen woont al had toen ze nog bij mijn vriend was.
quote:Knuffelbeest schreef op 21 oktober 2009 @ 09:45:

Mijn vriend heeft zijn eigen woning.Jij hebt je eigen huis dus niet opgegeven toen je samen ging wonen en je kunt er zo weer in?
jep juist wel dom dom van mij.

maar mijn spullen worden opgeslagen en kan bij een heel goede vriend in wonen zolang ik geen woning heb.

maar dat komt wel weer goed die heeft mij heel erg geholpen na het overlijden van mijn man.

En laat mij niet in de steek zei hij dus.

Maar ik heb hier echt wel iets van geleerd.

die fout maak ik niet voor de 2de keer echt niet
MIsschien mosterd, maar ik snap het niet, zelf kan ik ook een heks zijn, ben zo'n ex met kinderen, maar zal nooit verbieden mijn kinderen hun vader te zien. Ook wij hebben andere regels van elkaar, beiden een nieuwe liefde, maar in elk huis gelden verschillende regels en ook de nieuwe partner heeft daar wat in te zeggen. Net alsof je elkaar geen nieuwe toekomst gunt.

maar ik begrijp dat je nu voor jezelf hebt gekozen. Waarschijnlijk ook het beste als je vriend niet voor je opkomt. Jullie hadden het samen moeten doen en niet de ex, het laten voorkauwen. Zo blijft hij altijd in de macht van die heks.

Sterkte en succes!
Helemaal eens met Finette72 ( mooi geboortejaar trouwens, krijg je ahum... verstandige exen van).
En je vriend vindt het allemaal prima dat jij vertrekt om zijn ex? Wat een slappe zak.
...
Ja blijkbaar vindt mijn vriend het wel goed want ik heb vanmorgens voor hij weg nog gezegd dat ik vertrok.

Maar meneertje ging mooi weg zonder iets te zeggen en lachte net of hij dacht ach ze houd van mij en ze blijft wel.

maar er is meer voor nodig dan alleen maar houden van ja toch.

Zo weer een lading opgehaald.

Verhuiswagen voor vrijdag besteld.

Hij bekijkt het maar.

Maar zijn spijt komt voor hem nu te laat.
Wat een klotesituatie. En wat een rotgevoel als je een vriend hebt die helemaal niet achter je staat, en zijn ex en kinderen altijd voor zal laten gaan. Op het onredelijke af.

Sterkte.

Drastisch, hoor...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar meneertje blijft met een geheel leeg huis achter want niets maar ook niets is van hem.

Alles is van mij meubels, het witgoed, bed, linnen/beddengoed meeste gereedschap, tuinmeubelen, mijn computer, tv's

En ik heb het bij de notaris beschreven.

Hij mag zijn huis houden hij moet nu op de grond zitten en slapen.

Wie gaat er straks huilen ikke niet.

want ik zie de toekomst wel kleurig.

Mijn goed vriend en mijn broer en schoonzus helpen.

Straks staat de kerst voor de deur.
anoniem_94293 wijzigde dit bericht op 21-10-2009 15:27
Reden: verbeterd
% gewijzigd
Als het écht een meneerTJE is heeft hij aan een paddestoel genoeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 15:27:

Als het écht een meneerTJE is heeft hij aan een paddestoel genoeg.Droog......
En waar zijn zijn spullen dan? Hij woonde vast niet in 'n kaal huis zonder meubels en zonder tv/computer voordat jij bij 'm introk?
toen ik bij hem kwam had hij alleen een versleten bank die is weg.

zijn eigen wasmachine heeft hij gesloopt em de koelkast heeft hij achter huis gezet maar daar is alle vloeistof eruit gelopen.

wat hij nog over heeft is zijn eigen koophuis
De liefde zit wel diep, moet ik zeggen.

Leg je nog een afscheidsbriefje op de vloer?
Of iets op de spiegel in badkamer schrijven...

Maar ff serieus, op mij komt het over als een hele drastische oplossing ingegeven door woede, frustratie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven