Het (r)emigrantentopic - still going strong!
zondag 20 september 2009 om 23:16
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine
FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine
FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
woensdag 21 oktober 2009 om 20:23
Fladder, zelfs al zijn alle spullen er, je hebt toch nooit genoeg kleding? Ik niet hoor, heb toen we hier kwamen wonen een mega kast gekregen die vol ligt maar zeur nog steeds dat ik er graag wat bij wil.
Buurman die vertrekt was werknemer hier, Tb werkte lange tijd met hem in het verleden en haalde hem weer binnen recentelijk en hij huurde de woning naast ons, richtte zelfs zijn huis hetzelfde in als wij (echt eng).
Hij blijkt een secret gay te zijn, zo weggelopen uit "Village People" en was duidelijk verliefd op Tb. Hij deed alles om mij af te kraken. Vervolgens maakte hij fout na fout, drukte veel geld achterover van het bedrijf en heeft zichzelf hierdoor kapot gemaakt.
Tb geloofde mij eerst niet, ik zag spoken. Dat gaf wrijving hier in huis en we hebben er behoorlijke ruzies door gekregen. Maar langzaam aan heeft hij geconstateerd dat wat ik maanden geleden al riep, de realiteit is. En na de zoveelste misser heeft Tb hem eindelijk de laan uitgestuurd en toegegeven dat wat ik al die tijd riep, toch waar is.
Hij werkte onder meer als chauffeur voor Tb en bracht ook mij vaak weg als ik ergens naartoe ging wat ver is, als ik niet zelf wilde rijden. Op een gegeven moment begon hij zelfs heel eng te rijden, deed dat alleen als ik in mijn eentje bij hem in de auto zat. Zodra Tb er bij was, reed hij normaal. Hij speelde constant spelletjes op het enge af. Maar het is allemaal voorbij, Tb zei gisteravond:"He is history now, you never have to see him again because I finished his dirty games."
Ik ben er zo blij mee!
Buurman die vertrekt was werknemer hier, Tb werkte lange tijd met hem in het verleden en haalde hem weer binnen recentelijk en hij huurde de woning naast ons, richtte zelfs zijn huis hetzelfde in als wij (echt eng).
Hij blijkt een secret gay te zijn, zo weggelopen uit "Village People" en was duidelijk verliefd op Tb. Hij deed alles om mij af te kraken. Vervolgens maakte hij fout na fout, drukte veel geld achterover van het bedrijf en heeft zichzelf hierdoor kapot gemaakt.
Tb geloofde mij eerst niet, ik zag spoken. Dat gaf wrijving hier in huis en we hebben er behoorlijke ruzies door gekregen. Maar langzaam aan heeft hij geconstateerd dat wat ik maanden geleden al riep, de realiteit is. En na de zoveelste misser heeft Tb hem eindelijk de laan uitgestuurd en toegegeven dat wat ik al die tijd riep, toch waar is.
Hij werkte onder meer als chauffeur voor Tb en bracht ook mij vaak weg als ik ergens naartoe ging wat ver is, als ik niet zelf wilde rijden. Op een gegeven moment begon hij zelfs heel eng te rijden, deed dat alleen als ik in mijn eentje bij hem in de auto zat. Zodra Tb er bij was, reed hij normaal. Hij speelde constant spelletjes op het enge af. Maar het is allemaal voorbij, Tb zei gisteravond:"He is history now, you never have to see him again because I finished his dirty games."
Ik ben er zo blij mee!
woensdag 21 oktober 2009 om 21:11
@ anais kan ik me voorstellen!! opgelucht!! nu lekker ongestoord genieten van je paradijs
@ nymeria, wow man komt weer! jippieeee hoe gaat het met zijn nieuwe baan? hoop je stiekem dat hij het toch niet zo leuk/geslaagd vindt of niet...?
grgrgr voel me echt zo'n onnozele domme trut.. vanochtend was de verwarmingsmonteur geweest (tijdens douchen ging de verwarming aan) en had het een en ander vervangen enzo. alles was goed toen ie wegging en wilde dus vanavond de kachel aan, maar deed het niet... grgrgr vriendin werkt als avonds-storing-telefoniste, dus die ff gebeld en wat dingen gecheckt. maar nee hoor. toch maar dat bedrijf gebeld, na half uur eindelijk iemand aan de lijn, tja, ze bellen morgen terug om een afspraak te maken.. zucht... dus ik ga de boel omspoelen en uit automatisme draai ik de warme kraan open.. doet ie het weer! warm water, verwarming aan en ja hoor: warm huis.. snap er echt nix van! maar voel me dan echt zo'n desperate housewife grgrgr.. dan wil ik gewoon iemand die zegt: blijf maar lekker op de bank zitten, ik regel het wel maar ja.. zucht... grgrg
@ nymeria, wow man komt weer! jippieeee hoe gaat het met zijn nieuwe baan? hoop je stiekem dat hij het toch niet zo leuk/geslaagd vindt of niet...?
grgrgr voel me echt zo'n onnozele domme trut.. vanochtend was de verwarmingsmonteur geweest (tijdens douchen ging de verwarming aan) en had het een en ander vervangen enzo. alles was goed toen ie wegging en wilde dus vanavond de kachel aan, maar deed het niet... grgrgr vriendin werkt als avonds-storing-telefoniste, dus die ff gebeld en wat dingen gecheckt. maar nee hoor. toch maar dat bedrijf gebeld, na half uur eindelijk iemand aan de lijn, tja, ze bellen morgen terug om een afspraak te maken.. zucht... dus ik ga de boel omspoelen en uit automatisme draai ik de warme kraan open.. doet ie het weer! warm water, verwarming aan en ja hoor: warm huis.. snap er echt nix van! maar voel me dan echt zo'n desperate housewife grgrgr.. dan wil ik gewoon iemand die zegt: blijf maar lekker op de bank zitten, ik regel het wel maar ja.. zucht... grgrg
woensdag 21 oktober 2009 om 21:31
Fladder, mannen kunnen zo ehm..., naïef zijn soms. Nee, dat willen ze niet horen natuurlijk maar de realiteit leert dat ze het wel degelijk kunnen zijn in sommige opzichten. (Sfo, ik heb het niet over jou hoor, jij bent anders:-)
Vrouwen zijn uitgerust met een intuïtie die niet altijd zo makkelijk valt te verklaren. Intuïtie is een gevoel vanuit een secret department ofzo... En leg dat maar eens uit. Maar het was soms heel frustrerend, ik begreep de spelletjes die gay boy van hiernaast speelde, Tb wilde er niet aan. Nu walgt hij van hem. Hij vertelde gisteren ook dat die mafkees elke keer als Tb er was, zogenaamd omdat hij het zo warm had, in een boxershort rondliep, met zijn achterwerk liep te spelen alsof hij een vrouw was en opmerkingen begon te maken die geen echte kerel zou maken tegenover een andere man.
Tb is er nu zo klaar mee!
Vrouwen zijn uitgerust met een intuïtie die niet altijd zo makkelijk valt te verklaren. Intuïtie is een gevoel vanuit een secret department ofzo... En leg dat maar eens uit. Maar het was soms heel frustrerend, ik begreep de spelletjes die gay boy van hiernaast speelde, Tb wilde er niet aan. Nu walgt hij van hem. Hij vertelde gisteren ook dat die mafkees elke keer als Tb er was, zogenaamd omdat hij het zo warm had, in een boxershort rondliep, met zijn achterwerk liep te spelen alsof hij een vrouw was en opmerkingen begon te maken die geen echte kerel zou maken tegenover een andere man.
Tb is er nu zo klaar mee!
woensdag 21 oktober 2009 om 21:39
woensdag 21 oktober 2009 om 21:42
We hebben weer een forummer van de maand van het Emigratietopic!!!!!!!!!
Tot op het laatste moment was het spannend tussen Raccoon en Anais, vooral toen de laatste stemmen binnen kwamen.. Het scheelde maar heel weinig stemmen, dus elke stem telt altijd!
Maar de uiteindelijke winnares is geworden (tromgeroffel)
A N A I S
Van harte gefeliciteerd!! Anais, we gaan nu voor je stemmen als forummer van de maand Oktober!!
Enne.. maak je borst maar nat, want er komt natuurlijk nu een geweldig leuk, interessant, we-willen-alles-weten-interview!!
Omdat Anais zich natuurlijk niet zelf een interview af kan nemen (want dan gaat ze toch alleen maar hele brave vragen en antwoorden bedenken), heb ik de eer om het interview te maken.
Het interview wordt nog leuker als jullie ook een aantal vragen bedenken, dus bij deze: interviewvragen@live.nl (mijn mailbox - ik weet trouwens niet of de link op deze manier lukt)
woensdag 21 oktober 2009 om 21:43
Ja weet er alles van Anais. Man is nu zover dat hij mijn oordeel volledig vertrouwt. Klinkt heel arrogant maar ik heb tot nu toe bij dat soort dingen altijd gelijk gekregen.
He Lapin, hoe is het? Bij mij redelijk, ik smokkel wel wat 's avonds...maar ben al heel blij dat er niet meer in huis wordt gerookt (wat is dat toch eigenlijk smerig ).
Zo nu ga ik Grenzeloos verliefd kijken, leuk!
He Lapin, hoe is het? Bij mij redelijk, ik smokkel wel wat 's avonds...maar ben al heel blij dat er niet meer in huis wordt gerookt (wat is dat toch eigenlijk smerig ).
Zo nu ga ik Grenzeloos verliefd kijken, leuk!
woensdag 21 oktober 2009 om 21:44
Dat was nog eens een crosspost, Lapin. Wat ben je toch de hele dagen aan het doen??? Lig je onder je dekbed te smachten naar iets-wat-niet-meer-genoemd-mag-worden?
En CC is Cara's geheime minnaar potentiele nieuwe liefde collega.
Wel leuk trouwens, Cara, dat JO je niet vergeten is. Is hij leuk in het echt?? Vertel vertel!!
En CC is Cara's geheime minnaar potentiele nieuwe liefde collega.
Wel leuk trouwens, Cara, dat JO je niet vergeten is. Is hij leuk in het echt?? Vertel vertel!!
woensdag 21 oktober 2009 om 21:51
Fladder, ik heb nog niet gesmokkeld s'avonds, maar de verleiding is wel heel erg groot. Goed hoor van je. Als je bovenin op de grijze balk kijkt zie je 'fvdm' staan.
Ine, ja uhhhhhh nee, of ja, ik heb het wel druk. Heb weer visite, mijn zus met gezin. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nogal van slag ben de laatste dagen, ik mis het roken vreselijk. En ik durf niet te lang achter de computer te blijven zitten voorlopig. Verder alles goed hoor.
Heb jij het dit keer op je genomen? de verkiezingsuitslag?
Heeft Cara al een foto geplaatst van CC?
Ine, ja uhhhhhh nee, of ja, ik heb het wel druk. Heb weer visite, mijn zus met gezin. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nogal van slag ben de laatste dagen, ik mis het roken vreselijk. En ik durf niet te lang achter de computer te blijven zitten voorlopig. Verder alles goed hoor.
Heb jij het dit keer op je genomen? de verkiezingsuitslag?
Heeft Cara al een foto geplaatst van CC?
woensdag 21 oktober 2009 om 21:56
Anais, gefeliciteerd. Ik zal eens een leuke vraag voor je verzinnen en natuurlijk ga ik direct stemmen.
http://www.viva.nl/forummer1/
http://www.viva.nl/forummer1/
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 21 oktober 2009 om 22:01
Ohhhhhhh shitshitshitshitshit, sorrysorrysorrysorrysorry. Ik heb de verkeerde genomineerd. Wat nu weer? Tik ik met mijn stomme hoofd Raccoon i.p.v. Anais. Ik ben er echt niet bij de laatste tijd. Anais, het spijt me. Ik ga nu eerst even Philip Morris onder zijn rotsblok vandaan laten kruipen om op Anais te stemmen.
woensdag 21 oktober 2009 om 22:18
Lapin, voel me erg vereerd dat je per ongeluk op mij stemde..
))
Proficiat Anais..het komt je van harte toe..
Ik zal ook wat leuke vragen gaan verzinnen..
fladder, roken is gewoon smerig..het heeft bij mij ook een hele poos geduurd dat ik er achter kwam..maar ik kwam er uiteindelijk achter..en je stinkt ook nog eens..dat vind ik het erge van alles..heb jaren gestonken..
Maar goed, de lagere school is bijna weer uit..dus..toedeloe
Proficiat Anais..het komt je van harte toe..
Ik zal ook wat leuke vragen gaan verzinnen..
fladder, roken is gewoon smerig..het heeft bij mij ook een hele poos geduurd dat ik er achter kwam..maar ik kwam er uiteindelijk achter..en je stinkt ook nog eens..dat vind ik het erge van alles..heb jaren gestonken..
Maar goed, de lagere school is bijna weer uit..dus..toedeloe
woensdag 21 oktober 2009 om 22:18
Pfffff Ine, het is echt zwaar hoor. Zo van 50 sigaretten per dag naar helemaal niks. Ik ben soms echt een beetje van slag. Ik stond vanmorgen even te praten met de buurvrouw en die vertelde dat sigaretten verslavender werken dan heroine.
Mijn zus haalde vanavond na het eten de supersmoker te voorschijn uit haar tas en wilde die aan mij geven. was dat ding leeg en de oplader lag thuis (in NL). Heb je ook heel erg veel aan, aan zo'n zus.
Mijn zus haalde vanavond na het eten de supersmoker te voorschijn uit haar tas en wilde die aan mij geven. was dat ding leeg en de oplader lag thuis (in NL). Heb je ook heel erg veel aan, aan zo'n zus.
woensdag 21 oktober 2009 om 22:23
jeahhh een nieuwe emigreerder van de maand!! ik zei het toch
grijns... alleen ga ik morgen wel ff-kes stemmen
@ lapin ochermmmm zo'n trek in een siggie.... hoest met de buurman en de lawsuit...? of verhoogd dat de stress alleen maar?
owh ik ben moe, niet normaal.. zou eigenlijk eens een keer op tijd naar bed moeten maar ben een nieuwe taal aan het leren en gaat net zo lekker... de taal is overigens html.. ja ik ben een nerd.... shoot me
@ lapin ochermmmm zo'n trek in een siggie.... hoest met de buurman en de lawsuit...? of verhoogd dat de stress alleen maar?
owh ik ben moe, niet normaal.. zou eigenlijk eens een keer op tijd naar bed moeten maar ben een nieuwe taal aan het leren en gaat net zo lekker... de taal is overigens html.. ja ik ben een nerd.... shoot me
woensdag 21 oktober 2009 om 22:26
Natuurlijk ben je van slag, Lapin!! Dat is toch heel normaal! Het is niet niks. Je moet nu je hele leven omgooien. 50 Sigaretten is veel, heel veel, maar daar hoort ook een hele levensstijl bij. Dat is nu allemaal weg, de gewoonte van het opsteken van een sigaret is weggevallen, terwijl je dat 50x per dag hebt gedaan!
Is dat niks voor jou dan? Zo'n supersmoker?
Is dat niks voor jou dan? Zo'n supersmoker?
woensdag 21 oktober 2009 om 22:42
Hier een blije Anais Vind het zo leuk dat ik emigratieforummer van de maand ben geworden. Ik wil iedereen dan ook bedanken voor de stemmen (behalve Lapin natuurlijk:-).
Ik heb het met gepaste trots verteld aan Tb en die zei:"Je hebt toch niet over mij geschreven op dat forum?" "Nee joh, wat zou ik nou over jou kunnen schrijven daar?"
Ik heb het met gepaste trots verteld aan Tb en die zei:"Je hebt toch niet over mij geschreven op dat forum?" "Nee joh, wat zou ik nou over jou kunnen schrijven daar?"