2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
reageer je maar even af hier hoor floor!

1500!!!
Floortje , reageer hier maar even op af...

Michigan, lekker uit doen en even wat quality time met Michman. Slaap lekker voor straks.
Zo, ik heb weer poezelige voetjes hoor! Erg vervelend hoor, zo'n gratis pedicure-behandeling, hihi!

Ooohhh Floortje, wat hoop ik toch ook voor jou dat je snel op de tribune mag zitten. Dikke knuf voor jou! Dus toch mar weer aan de hormoonpillen gegaan?!

Ik ga mijn mannetje eens even gezelschap houden. Kijken of ik hem een beetje op tijd lekker warm tussen de dekens krijg. Ik wil nl. graag vroeg gaan slapen, dus heb hem eigenlijk nodig om het bed alvast een beetje voor te verwarmen, hihi!
Floortje, knuffel voor jou, die k*thormonen ook altijd!! En ik herken het afreageren op je man hoor, heb ik ook altijd :-).

Teddy, spannend dat alle remmen weer los kunnen!! Ik duim voor je!
Een traphek van 240 cm Teddy? Ik neem aan dat die niet helemaal open moet?

Leuk he, de nieuwe baby-collectie van H&M? Wij hebben ook flink ingeslagen van het weekend. Of... je hebt vooral voor jezelf ingeslagen of niet?

Staan doet mini hier nog niet helemaal zelf, maar er is al een beginnetje.

Michigan, ik geef Veraman ook regelmatig updates over het reilen en zeilen van de forumfamilies. Vaak knikt hij, maar ik zie hem denken...

Wat goed dat mini geen koorts meer heeft. Gaat het eindelijk de goede kant op!

Tips voor recepten, tja.. hier gaat alles er goed in. Even kijken:

- Courgette of aubergine met tomaat en rijst

- Bruine bonen met appel (en vlees)

- Bloemkool met aardappel (en vlees)

- Sperziebonen met aardappel (en vis/vlees)

- Wortels met aardappel (en vlees)

- Doperwten met macaroni (en vis)

- Broccoli met rijst (en vis/vlees)

Vandaag gemaakt: pompoen met aardappel en vlees. Ben benieuwd hoe ze het vindt morgen.

Rossia, nu snap ik het. Bedankt voor de uitleg.

Voor jou is het aftellen al begonnen of niet?

Leuk die tip van het opplakbriefje. Morgen ga ik het uittesten.

Floor, bah, hormoonpillen! Kan me voorstellen dat je er last van hebt.

Teddy, hopelijk zet het ziekzijn van Teddyman niet door (en geeft hij het niet door aan jou). Zou ook niet echt goed uitkomen voor de planning toch ?

Hier begint mini in haar 9-maandensprongetje te geraken zijn we bang... Ze is ineens heel erg aan het dreinen en zeuren. We zien haar ook echt veranderen. Niet alleen in de ontwikkeling, maar ook in uiterlijk. Ze krijgt een heel ander gezichtje. Veel meer "dreumes" dan "baby". Heel grappig. Alleen dat zeuren niet. Ze lag net ook de hele tijd te huilen toen wij in de keuken aan het afwassen en opruimen waren. Nou ja... nog 6 weken duurt het toch?
Oh ja, Teddy, gaat onze warme chocomel-taartje-meeting nog door volgende week?
nee vera zijn 3 delen waarvan het middelste deel open kan.

heb inderdaad voor mezelf ingeslagen bij de h&m. 1 jurkje voor mini erbij. hier duurde het sprongetje (als dat het was) zo'n 2 weken. nou das lang zat hoor. pffff...

OGG wat mij betreft gaan we meeten hoor. Lijkt me gezellig. Ergens halverwege. Wij komen tegen 12 uur aan met de boot.

Zijn we tegen 13 uur in het huisje, dus vanaf uurtje of 3 lijkt me goed tijdstip om een chocomel te drinken, met een dikke toef slagroom natuurlijk!!
hmmm..lekker!!! Ff via de mail een locatie en tijd afspreken? En misschien even nummers uitwisselen voor als er iets tussen komt of we elkaar stiekem niet herkennen?!

Morgen trouwens weer een studiedag..blegh!
goed plan!
Errug lange mail van mij...doe er mee wat je wilt!

Ik hoop op een goede nacht voor jullie allemaal, weltrusten.

Liefs
Goedemorgen allemaal!

Iedereen lekker geslapen? Wat een rotweer ineens he. Maar goed dat we binnen zitten....

OGG, lekker he, zo'n voetbehandeling. Ik heb het voor de vakantie ook gedaan. Heerlijk.

Teddy, hoe is het met Teddyman?

Vera, nieuwe baby collectie bij H&M?? Geloof dat ik even ga kijken dit weekend. Heb ook nog kortingstickers van de hema daar ga ik ook nog even langs. Een 9-maanden sprongetje van 6 weken? Maak er maar een sprong van....

Werk ze!
he rossia

ja prima geslapen. Teddyman voelt zich grieperig en ligt nog in bed. Hij wil vanmiddag wel werken, maar daar steek ik een stokje voor. Geef maar eens een keer toe aan jezelf.

Vandaag helaas niet zwemmen omdat het vakantie is.

Wat een baggerweer zeg. Wilde graag een stuk lopen vandaag, maar zoals het nu lijkt wordt dat niets.

Ben druk bezig met het uitzoeken van een nieuwe tatoeage. Wil graag een mooie op mijn zij of tussen mijn schouderbladen. Heb al een kleintje rechts onder op mijn rug, maar wil er al lange tijd nog een bij. Komt er steeds niet van, dus heb nu besloten hem voor mijn verjaardag te nemen. Das in december dus heb nog even. Wel al een paar mooien gezien. Wil een soort waterval van bloemen en vlinders. Misschien iets waar ik de naam van mini in kan verwerken, maar dat weet ik nog niet zeker. Moet niet ordinair worden zeg maar.
Goodmorning allemaal,

zo een nachtje goed slapen en een dagje vrij zal wel wonderen doen denk. Wel rotweer maar was toch weinig van plan geloof ik.

Zal straks nog even wat op de mail zetten.

Teddy, stoer zeg. Ik heb een kleintje op mijn schouder en daar ben ik nog steeds heel blij mee. Maar ik heb altijd gezegd dat als er kindjes mogen komen ik graag een symbolische tatoeage wil zetten voor hun. Ik weet niet of dat dan met namen zal zijn of zonder, ik heb nog even de tijd om na te denken!

*volgens mij heb ik gisteren teveel knoflook op, ik ruik mezelf, hmmmm blijf denk ik maar vooral thuis vandaag*

Rossia lekker shoppen het weekend. Je kan denk ik nu niet meer in je gewone kleding toch??

Mimpje ik sluit me aan met de andere adviezen op de mail hoor! Ga ervoor!

Ik weet niet of het deze maand gaat lukken hier, manlief is het hele weekend weg met werk en ik denk dat ik dan, of misschien net daarna mijn eisprong heb. Nou ja dan verleid ik hem zondagavond maar ofzo, Lastig hoor.

Zo ik ga even ontbijten

x Floortje

ps sorry voor het wat warrige verhaal ben nog niet helemaal wakker zeg maar!
goedemorgen floortje!
goodmorning Teddy!
1 keer was genoeg!
Ahhh heel verhaal getypt, valt mijn computer uit....alles weg!

Probeer het zo nog een keertje

X
Teddy, heel goed. Streng zijn voor Teddyman. Hij kan het maar beter even uitzieken! Verder ben ik niet zo van de tatoeages, dus kan je geen advies geven daarin, maar volgens mij ben jij creatief genoeg om iets super moois uit te zoeken!

Floortje, lekker knoflook bekkie?? Hahahaha! Blijf dan inderdaad maar binnen. Floor gewoon even een verleidingsdans donderdag of vrijdag als hij gaat en gelijk als hij terugkomt, dan heb je m.i. nog alle kansen.
nou rossia, teddyman is veels te koppig en is toch naar z'n werk vertrokken. ik heb wel gezegd dat ik vanavond geen zuchtje wil horen. ik breng geen thee en beschuit.
Heel goed Teddy! Streng zijn voor eigenwijze mannen!
Wéér spugen, wéér diarree, wéér een overstuur kind dat wéér niets wil eten en ik zit wéér thuis. Bah, vind het zo zielig voor haar. Zullen we het er op houden dat dit een kleine terugval is?

Meiden, voel me gewoon schuldig dat ik jullie steeds lastig val met mijn negatieve berichten. Ik lijk de laatste tijd alleen maar te klagen!! Ik voel me gewoon machteloos, ik zou zo graag de kwalen van mijn meisje over nemen of op andere wijze zorgen dat alles weer goed is.

Goed, ze is nu even stil dus ik ga als een haas proberen wat aan mijn werk te doen. Laterrrrrrr......
anoniem_6363924e017dd wijzigde dit bericht op 22-10-2009 14:19
Reden: puntjes op de juiste plek :)
% gewijzigd
michigan niet schuldig voelen hoor!!! Ik kom ook de laatste tijd vaak met slecht nieuws en dan ben je toch ook altijd even lief en begripvol.... Het is gewoon ontzettend balen dat mini maar niet helemaal beter wordt! Kunnen ze niet de ontlasting op kweek zetten zodat er eens goed gekeken kan worden wat het nou is???
ach gekke michigan hou eens op zeg! als er iemand de tijd neemt om op iedereen te reageren ben jij het wel, dus alsteblieft geen excuses als je even komt klagen. Tis toch ook K dat mini zich weer zo voelt.

intussen is teddyman weer thuis in bed. Jan eigenwijs!
Ach Michigan toch. Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen. Niet schuldig voelen hoor. Dat is echt absoluut niet aan de orde en totaal overbodig. Goed zorgen voor kleine mini en voor jezelf

Teddy, moet wel lachen om Teddyman... Nu is hij zeker extra zielig!!
Oh, en weer door de keuring bij de vlos. Alles helemaal goed! Teddy voor de tabel 12 november weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven