Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Hmmm, een extra matras hebben we niet. Ja, we hebben een dun matrasje dat op de stretcher ligt. Maar of Schorrie daar op kan slapen? Ach, misschien wel. Harrie komt namelijk met mijn auto want zijn auto is al een paar weken stuk (gaat 600 euro kosten, ook zo fijn). Dus we doen wel die matras van de stretcher. Ik hoop dat ik het niet vergeet allemaal: broek voor buiten spelen, matras, schone kleren, een echte Schorrie pyjama , tandenborstel....

En 10.30 uur is prima hoor.
Ik heb nog nooit kleding verkocht op MP, maar mijn zusje doet (deed?) veel merkkleding verkopen op ebay omdat dat prettiger werkt. Serieuzere biedingen ofzo.

GP is bij vriendje gebleven, logeert daar dus. KP ligt in bed en Pebblo is nog even naar de zaak.

Ik ga ook nog even wat doen.
Opgelost! Ik kan het logeerbed lenen van mijn vriendin. Is wel zo gastvrij. Hoeft dat kind niet op een flinterdun matrasje te slapen. Dadelijk heeft hij trauma's en is het einde vriendschap

Zou zonde zijn!

Ja, vergeet zijn zachte Schorrie pyama niet!

Moet even kraampakket aanvragen voordat ik het vergeet.
quote:Pebbles schreef op 21 oktober 2009 @ 20:22:

Ik ga ook nog even wat doen.

Ga je doen dan?

Blijf gezellig zitten.
Ach, is dat niet lastig dan Wind, dat bed lenen? Dan moet dat helemaal versleept worden?
Nee, joh ze woont drie deuren verder.

Zo gepiept en al geregeld!
Ik heb mijn kraampakket pas 5 weken geleden ofzo aangevraagd. Was het ook vergeten. Staat nu netjes klaar.

Wat ik ga doen?

óf boekhouding (dan blijf ik hier zitten)

óf knieën van broeken oplappen

óf enveloppen geboortekaartjes schrijven.

Zal op SG onze vaste lasten vertellen.
En kinderen slapen heel makkelijk op dunne matrasjes hoor, ze wegen zelf ook niet veel. Pebbeltjes liggen op vakantie op zo'n zelf opblazend matje, en rollen er vaak naast en slapen gewoon door.
Ik zou de enveloppen gaan schrijven naast de PC op zolder

Heeft GW je nog gemaild over de kosten, Peb?

Kan op de site van VGZ niet vinden waar en hoe ik dat ding aan moet vragen dus ik bel wel (een keertje).
quote:Wind schreef op 21 oktober 2009 @ 19:35:

KW zei vanavond tijdens het eten dat de baby ook mooie rode haren krijgt. Net als BRS

Wat lief! Ik vind BRS zijn haren ook zo mooi op de foto op je hyves, ben dol op rood haar. Zit er hier helaas niet in .

Wat een leuke kleertjes heb je erop staan Wind. Sjaak wilde bieden op het bruine jasje met zwarte kraag. Maar toen bedachten we ons dat we natuurlijk net een nieuwe jas voor Sum gekocht hebben dus toch maar niet.

Ik ben er weer vandoor, ga een avondje gezellig doen met Sjaak, mag ook wel weer eens .
Veel plezier met Sjaak LLL!

Argh, nu wil Harrie toch weer niet het rolgordijn op maat maken. Ben ik twee dagen vrij geweest om naar de HEMA te gaan om er een op maat te bestellen, gaat hij het vanavond zeggen terwijl ik morgen weer moet werken. Zo niet praktisch. Maar eens even op die link van Nathje kijken dan, doe die online bestellingen?
Ja GW heeft me gemaild en ik heb hem teruggemaild.
Oeh, spannend!

Ik vind de rolgordijnen bij Gamma nog best duur.

Voor 2,10 meter betaal je ongeveer 160 euro. Ik vind dat duur.

Wij zijn ook helemaal blij met de rode haren van BRS. Zo mooi en net even anders. Hij heeft er ook echt een boevenkop door

Gaat lekker bij mij op MP.
Ik heb geen 160 euro betaald, ik betaalde 94 euro.

Bij die link van Nathje moet je ze ophalen, ook weer irritant want in R'dam. Maar wel goedkoper dan HEMA idd.
Ook voor 210 cm?
Ja, 210 breed. Wit.

Maar misschien waren ze wel in de aanbieding. Maar dan nog scheelt het veel.

Wat voor kleur wil je? Ik heb hier een witte liggen, verduisterend.

Ik heb bij die link van Nathje besteld. Toch maar zwart genomen uiteindelijk.
quote:lilalore schreef op 21 oktober 2009 @ 21:05:

[...] Wat een leuke kleertjes heb je erop staan Wind. Sjaak wilde bieden op het bruine jasje met zwarte kraag. Maar toen bedachten we ons dat we natuurlijk net een nieuwe jas voor Sum gekocht hebben dus toch maar niet.Dat jasje (je bedoelt toch die van BFC?) is dan toch te klein voor Sum? Sum is toch 2 jaar? BRS is 2,5 en heeft nu maat 92/98.
We willen witte verduisterende rolgordijnen voor in KW zijn kamer.

Gekeken in de Gamma folder en we kwamen op 160 euro. Ga nog maar eens kijken.
Ik heb een witte verduisterende. Ik zal zo nog eens op de bon kijken, maar ik weet bijna zeker dat hij 94 euro was.

Morgen brengt Harrie hem terug, dus als je deze over wilt nemen voor 94 euro dan moet je het even zeggen.
Kan de prijzen van de rolgordijnen niet vinden op de linkensite van Nathje. Of ben ik stekeblind?
quote:Morrie schreef op 21 oktober 2009 @ 21:52:

Ik heb een witte verduisterende. Ik zal zo nog eens op de bon kijken, maar ik weet bijna zeker dat hij 94 euro was.

Morgen brengt Harrie hem terug, dus als je deze over wilt nemen voor 94 euro dan moet je het even zeggen.

Ik realiseer me nu dat die 210 cm de gehele breedte is. Het moet nog in tweeën omdat een stukje voor de badkamer is.

Gaat hem niet worden, Morrie.

Breng maar terug.
Ok, daarom misschien duurder omdat je er twee nodig hebt?

Ik kreeg de prijs pas te zien toen ik de bestelling plaatste. 1 rolgordijn, zwart verduisterend van 210 breed en 120 hoog is 137 euro. Bij HEMA 157 (terwijl ik van de week op 127 uitkwam, ook zo vaag).

Maar je kunt dus je bestelling half plaatsen om even te zien wat het kost Wind.
Wat een site joh... kan nu niet eens vinden waar ik zo'n bestelling dan moet plaatsen! Jij hebt ook echt onder 'rolgordijnen' betseld?
quote:Morrie schreef op 21 oktober 2009 @ 21:57:

Ik kreeg de prijs pas te zien toen ik de bestelling plaatste. 1 rolgordijn, zwart verduisterend van 210 breed en 120 hoog is 137 euro. Bij HEMA 157 (terwijl ik van de week op 127 uitkwam, ook zo vaag).Maar je hebt toch nu rolgordijnen voor 94 euro van de HEMA?
er staat iets van Plaats nu uw bestelling bovenaan in het menu aan de linkerkant.

En mijn Gamma gordijn was echt 94 euro. En ik kreeg ook nog 14 euro korting omdat het een krantenartikel was in die week. Dus ik ga nu flink meer geld uitgeven alleen maar omdat Harrie zich er niet aan wil wagen om hem op maat te maken. Maar niet te lang over nadenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven