Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
quote:Wind schreef op 21 oktober 2009 @ 22:04:

[...]

Maar je hebt toch nu rolgordijnen voor 94 euro van de HEMA?Nee, Gamma....
Ik ga naar bed, hopen dat mijn verkoudheid morgen wat minder is als ik nu goed slaap. Heb er een hard hoofd in want beide jongetjes hoesten ook als een malle. Schorrie heb ik net anderhalve paracetamol gegeven omdat hij er haast in bleef.
Trusten.

Kom uit op 145 euro.

Van de week even kijken bij de HEMA en de Gamma.

En kom er net achter dat die 2.10 alleen KW zijn kamer betreft. Dan moetren we ook nog voor het raam in de badkamer.

Lekker belangrijk allemaal en te skippen voor de bijlezers

Hopen dat de verkoudheid minder wordt!

Hier heeft het hoestdrankje gehlopen. Na twee dagen is BRS helemaal van zijn nare hoest af. Wonderspul en ik zweer er bij.
Goedenavond allemaal

Zo, ik ben gaar na een lange dag q-time met de kinderen zeg. Vanmorgen zijn we met Nano en Mini naar een molen hier in de stad geweest, met de trein (vinden ze al helemaal super) omdat ze zo graag een keer in een molen wilden.

Nou, ze waren er niet uit te slaan, helemaal super vonden ze het (een hoop klauteren op enge steile trappetjes en buiten lopen op zo'n enge houten omloop terwijl je de wind van de wieken hard langs voelt komen).

Vanmiddag met Maxi wezen shoppen in Den Haag. Zij is twee paar sneakers, een vest en een jas rijker en ik een paar laarzen en een jurkje (dus niet helemaal voor niks geweest gelukkig ).

En vanavond nog bijna twee uur met Maxi zitten knutselen aan een digitaal vakantiefoto-album voor haar en vriendin die mee was.

En nu eindelijk RUST, Millenium is de kroeg in met een paar vrienden dus echt even helemaal niemand hier. Heerlijk!

Kan ik tenminste rustig kijken hoe ik Wind de winter door moet helpen
Sterkte met verkoudheid trouwens Morrie, ik heb ook steeds een enorm verstopte neus. Zo dat je er 's nachts steeds van wakker wordt, heel irritant. Lekker slapen idd.!
Namen die Peb noemde vind ik voor het grootste deel heel leuk. Ik vind Moos en Siep de minst leuke van de twee, maar de rest echt leuk!

En Wind, Nano past ook wel bij KW en BRS, toch?
Dus dan past mijn gordijn misschien toch Wind? Als ik de bon goed begrijp was hij zelfs maar 80 euro. Zonder tegen sms brengt Harrie hem morgen terug .
Jullie dagje klinkt leuk, Mille!

En ik heb een collega is die zweert bij neusspray's als ze een verstopte neus heeft. Misschien een idee? Of een ui naast je bed. Of stomen. Of rechtop blijven zitten
Mille, ik heb hier een winterjasje van Nano, maat 80, rood. Hij past het eigenlijk net niet, het is net te klein. Is het nog iets voor Inad voor volgend jaar? Dan neem ik het de 30e weer mee.

Nu echt slapen.
quote:Morrie schreef op 21 oktober 2009 @ 22:16:

Dus dan past mijn gordijn misschien toch Wind? Als ik de bon goed begrijp was hij zelfs maar 80 euro. Zonder tegen sms brengt Harrie hem morgen terug .

Oh, dan moet ik nú beslissen! 80 euro... dat is niet duur!

Ehm... GW heeft het iedere keer over 2.10 maar ik vraag hem even op te meten.

Blijf hangen...
Er staat op de bon 94,nog wat, en dan een regel eronder: krantenartikel tot 18 oktober -14,nog wat.....
Als je het eng vindt kunnen we ook afspreken dat je hem zaterdag meeneemt en dan als je hem niet wilt zelf naar jullie gamma terugbrengt?
Helaassss... het is 204 cm.

Breng hem dus maar terug. Maar... ik ga wel naar de Hema want dat scheelt een boel met die andere of was 210 een standaard maat en daarom goedkoper? Dat zal het zijn.
Gammmmmmmma!
Oh, is goed Morie, van dat jasje! Denk idd. dat Inad er nog wel wat aan heeft volgende winter

Wind, die neusspray gebruik ik ook, sowieso voor ik ga slapen, maar zodra hij is uitgewerkt word ik dus wakker. Heel irritant. En rechtop slapen trekt me dan toch weer minder aan, gek he
Huh, maar bij mij was die van NAth juist goedkoper dan die van HEMA.

Wij hebben 196 nodig, bij 116 lang. Die was bij NAth's site 137 euro en bij HEMA 157 euro.
Ja, 210 is een standaard maat, maar is dus op maat te maken. Dat wil GW misschien wel doen, itt Harrie.
Nu ga ik echt naar bed.
Ik snap er he-le-maal niets meer van

HEMA, Gamma, link Nathje.

210 cm, 204 cm

Totale breedte, alleen voor KW zijn kamer.

Maak-me-gek!

Ik geloof dat ik moet gaan slapen.

Morgen vergadering in Peb/Mille-town.
Ik ga zo nog maar even lekker lezen in bed. Geen Millenium die vraagt of het licht al uit mag

Oh, Wind in de buurt morgen, gezellig!
Wind, wat had jij voor cijfer voor wiskunde vroeger op school?

Goedemorgen. Ik heb niets te melden eigenlijk, maar misschien vinden jullie het leuk om te weten dat ik 107 ongelezen e-mails in mijn mailbox heb?
Dat is best veel Morrie.

Ik heb ooit de rolgordijnen voor de slaapkamers hier zelf op maat gemaakt en dat was echt een eitje.

Ik heb gisteravond weer veel krampen gehad, echt dat het wel even spannend was (Pebblo direct batterijen camera checken enzo) maar het bleef er bij.
Ja, eigenlijk heb ik spijt van die gordijnen, het scheelt toch wel heel veel geld. Maar ok, niet meer over nadenken.

Spannend Pebbles.
Oeh krampen! Spannend. (o nee, ik ben weer in een spannend fase beland net als bij Morrie, sorry!)

Misschien een pleister op de wond maar het zijn wel hele mooie gordijnen Morrie! En soms gaat een zelfgeknipte/gesneden rand op den duur rafelen maar dat hangt er ook vanaf hoe vaak je hem open en dicht doet.

Wind, als ik jullie was zou ik even langs die zaak rijden of anders GW even. Het is toch vlakbij en dan rekenen ze het zo voor je uit.
En inderdaad lekker begin van de dag, Lila! Maar niet heus...

Ik ben vandaag lekker vrij en de kindjes spelen bij opa. Zo kon ik al lekker uitslapen en nu rustig mijn eigen dingen doen. Ik weet gewoon niet waar te beginnen

Zeker een suf idee om het huis te gaan opruimen? Moet ook nog even een badpakje scoren (geen makkelijke opgave in de herfst/winter) want vanmiddag gaat Apie zwemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven