zilverwater

21-02-2008 20:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn poes heeft last van ontstoken tandvlees. (3 jr. oud) Reguliere middelen zijn ontzettend duur omdat ze dat meestal jaren moeten gebruiken. (bij homepathie schijnt dit vaak niet zo te zijn). Nu heb ik goed verhalen gehoord over een homeopatisch middel: zilverwater. Hebben jullie hier ervaring mee? Let me know.
wat voor voer krijgt de poes?
Geen ervaring met zilverwater(had er nog nooit van gehoord eigenlijk ( )

Had je deze site al bekeken?Daar staan alle toepassingen op; ook voor huisdieren.

www.natuurlijkinbalans.nl/zilverwater.htm
Het heet colloidaal zilver en ik heb het in huis voor als ik zelf klachten heb als keelontsteking en veel ander dingen. Het helpt bij mij wel. Ook tegen ontstekingen in de huid. Dus probeer het eens.
Ik heb ook een fles staan nog NoaLuna, mag ik vragen hoe je het precies gebruikt?
quote:Had je deze site al bekeken?Daar staan alle toepassingen op; ook voor huisdieren.

www.natuurlijkinbalans.nl/zilverwater.htmLees je deze site dan ook, voor je het jezelf of je dieren geeft?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Collo%C3%AFdaal_zilver
toch leuk dat je op je topic terug komt
Geef je poes liever regelmatig runderhart, kippenhartjes of -maagjes. Daar moet ze stevig op knauwen en dat is zeer heilzaam bij ontstoken tandvlees. En beslist geen blikvoer.
quote:bellaperez schreef op 21 februari 2008 @ 20:26:

Mijn poes heeft last van ontstoken tandvlees. (3 jr. oud) Reguliere middelen zijn ontzettend duur omdat ze dat meestal jaren moeten gebruiken. (bij homepathie schijnt dit vaak niet zo te zijn). Nu heb ik goed verhalen gehoord over een homeopatisch middel: zilverwater. Hebben jullie hier ervaring mee? Let me know.

Ja, ik gebruik dit zelf. Maar het schijnt ook goed te zijn voor dieren en te desinfecteren. Even googlen en je kunt er alles over vinden.

[url weggehaald wegens reclame, zelfde reclame als in het topic op gezondheid. Gebruiker is geband]
.
Wat is er mis met wat meer betalen voor een regulier middel als dat werkt?
Cum non tum age
Let wel op de houdbaarheidsdatum van homeopatische producten, één dag over tijd en het spul doet niets meer.
Zilverwater is volgens mij niet eens homeopatisch

Die houdsbaarheidsdatum op de korrels kun je met een korrel zout nemen. Homeopaten gebruiken ze tot ver over de datum nog.

Het is volgens de regelgeving verplicht dat er een datum op moet, maar bij homeopatische poducten niet altijd relevant.

Bij de echte middelen (niet die vsm gevallen) staat er niet eens een datum op.

Bij zalf e.d. is het een ander verhaal.
quote:geve schreef op 22 oktober 2009 @ 09:13:

Let wel op de houdbaarheidsdatum van homeopatische producten, één dag over tijd en het spul doet niets meer. Voor de datum wel dan? Ik heb zo'n idee dat jij denkt van niet :-)
Als je kat ontstoken tandvlees heeft is het dan beter om de tanden eens goed te laten reinigen bij de da? Ok, kost wat maar dan is ze er ook van af. Of een ab-kuurtje. Zo heel duur is dat toch niet?

Wat ik mijn katten een tijdje gegeven heb is tandpasta voor katten. Te halen bij de Jumper en ik denk dat iedere grote dierenspeciaalzaak dit ook wel heeft. Merknaam weet ik niet meer maar er zit een soort poeder in wat de tandjes schoon schuurt. Mijn katten vonden het heerlijk en vraten het zo uit de tube op.

En dat collodiaal zilverwater... er is nog een topic waar dit genoemd wordt. Denk aan het smurfeneffect!!!!

Dit dan voor de mensen die dit innemen! Geen idee of je beest er ook blauw van wordt. Denk het wel.
quote:Equus schreef op 22 oktober 2009 @ 09:48:

Voor de datum wel dan? Ik heb zo'n idee dat jij denkt van niet :-)Ik heb het idee dat het niet uitmaakt (vóór of na). Sterker nog: ik weet het wel zeker. De discussie rond de "werking" van homeopatische producten is trouwens officieel beëindigd, zeer tot ongenoegen van de believers.
Oh heb je linkjes daarvan?

Jammer hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven