Juni 2010......

27-09-2009 17:36 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en waarachtig, er verscheen een tweede streepje! Ben helemaal beduusd en happy! Zijn er al meer dames die rond deze tijd uitgerekend zijn? Ben benieuwd naar jullie verhalen, gedachten!
Hi,

ik zou het ook leuk vinden om hier mee te kletsen, ik ben 6 weken zwanger en als het goed is op 15 juni uitgerekend!

Ik heb dit jaar al twee miskramen gehad, heftig, en we wilden een kleine pauze inlasten na de tweede, maar dat mocht niet zo zijn, ik ben direct na mijn miskraam weer zwanger geraakt.

Dit keer voelt het gelukkig heel veel beter dan de vorige keer, toen had ik vanaf het eerste moment echt het gevoel dat het niet goed zat en is het ook mis gegaan.

Nu ben ik aan het genieten, wel ontzettend moe en hele pijnlijke borsten, maar dat hoort er bij, niet?
@ Dachlicht en DaisyL; van harte! Twee bijzondere verhalen... Dus twee wondertjes!
hoi ben net terug van het sporten dat gaat nog goed alleen wat voorzichtiger.vandaag mij ook voor het eerst echt slecht gevoeld ! ik maakte mij daar een beetje ongerust over want met mijn eerste was ik dood ziek en nu bijna niet ieder zwangerschap zal wel anders zijn zeker .kijk zo uit naar de eerste echo dat ik wat meer op mijn gemak ben en dat ik het dan aan heel de wereld vertellen kan, ben echt blij hopelijk is alles goed dan kan ik mijn dochtertje vertellen dat ze grote zus wordt

groetjes xxx
Helaas heb ik vanavond tijdens een echo te horen gekregen en gezien dat ik een miskraam hebben gehad. Het vruchtzakje was netjes aangemaakt, en mijn baarmoeder was ook goed op grootte, maar de embryo heeft zich niet goed ontwikkeld. We zijn uiteraard verdrietig, maar ook opgelucht dat we nu duidelijkheid hebben.
bepouw wat erg voor je het zal wel slikken zijn zou het daar ook zeer moeilijk mee hebben als ze me dat zeggen 2 november veel sterkte op hoeveel weken zou het gestopt zijn met groeien dan ?

groetjes xxx
Bapauw; wat een rotnieuws... Sterkte!

Ben vandaag zelf voor mijn echo geweest. Alles ok, koffieboontje was nu 1,24 cm en het hartje klopt goed. Ben nu 7.3 zwanger, over drie weken weer een echo waarin ze dit met zekerheid kunnen zeggen. Zoals het er nu uitziet uitgerekend op 7 juni. maw; de zomer breng ik thuis door!
mamalijntje dat is een zalig gevoel he als je het hartje hoord dan ben je toch iets geruster niet? ik kan niet wachten tot 2 november vandaag heb ik een slechte dag voel me niet zo goed en heel moe en echt goesting om de hele tijd te huilen hormonen zeker geniet van je zwangerschap zou ik zeggen

groetjes xxx
hallo Dames,

Weer een zwangere erbij. Ook ik ben uitgerekend in juni 2010, namelijk de 25e. Aangezien ik zeer onregelmatig ongesteld was, kan de datum nog iets schuiven.

dinsdag gaf de zwangerschapstest nog een onduidelijk resultaat. Gisteravond was het heel duidelijk: zwanger!!!!.

Ik heb een dochtertje die nu 10 maanden is, dus er staat ons waarschijnlijk wel een hele drukke tijd te wachten. maar als de tweede net zo makkelijk wordt als de eerste wordt het een makkie.

zo nu ga ik eens teruglezen wie hier allemaal meeschrijven
hebben jullie trouwens ook al zo veel last van misselijkheid?

bahhh...dat was ik blijkbaar echt vergeten.
proficiat dt50 ik ben ook zwanger van mijn 2 de maar die is 2.5

en tegen dat de tweede komt is ze er al drie maar ze weet het nog niet dat ze grote zus wordt wil zeker weten dat alles goed is want hoe leg je het een kind uit als er iets mis is.bij mijn eerste was ik dood ziek maar deze keer niet moet wel regelmatig wat eten en ben wel erg moe en vind dat het buikje al wat dikker wordt hopelijk mag alles goed gaan! heb je ook last van buikpijn en wat pijn onder aan de rug ?
ik heb geen last van buikpijn, wel van misselijkheid, draaierig, en niet lekker (koud, rillerig etc)

10 nov. heb ik mijn eerste echo... spannend.

We wilden het eigenlijk stil houden (tot aan de echo), maar nu ik me echt niet lekker voel, weet ik nog niet of dat slim is.
Hellup.... Heb hormonale dip vrees ik....

Aan twee mensen verteld die beide niet enthousiast reageerden (beide miskramen gehad) Vond het daarom heel moeilijk het aan hen te vertellen (zus en schoonzus) De ene kon het niet over de lippen krijgen mij te feliciteren en de andere is zoals ze zelf zegt "beduusd en verbaasd". Nou vraag ik je..... Ik ben ook al vanaf februari bezig. Het voelt nu als zo'n enorme domper.....

Ga verder aan mijn reep chocola, heb ik verdiend vind ik

@dt50; van Harte, welkom bij de club!!
mamalijntje:

wat erg dat mensen niet blij voor jullie zijn. Is het jullie eerste eigenlijk?

voor dat soort reacties ben ik ook een beetje bang. We hebben er namelijk bewust voor gekozen om zo snel 2 kindjes te willen, maar ik ben niet top gezond, heb reumatoide artitis en dat ging de afgelopen maanden niet zo goed, maar vooral omdat ik weinig / aangepast medicatie gebruikte (wat niemand wist)

Ik ben derhalve bang voor rot reacties...

is er iemand hier handig met het maken van tabelletjes?
Goh dames, wat een gezelligheid hier. Ik weet nog niet of ik me mag aanmelden bij jullie, ben nu 9 dagen overtijd, al 2 testen gedaan en beide negatief. Heb een zoontje van bijna 8 maanden en hou er dus rekening mee dat mijn hormonale stelsel nog wat van slag is en ik nog moet ontzwangeren, maar ik ben toch laatste 2 keer regelmatig ongesteld geweest, dus snap het niet. Ook heb ik pijnlijke borsten en kan ik wel een winterslaap houden... Als ik volgende week nog niet ben en nog negatief test, misschien maar eens dokter bellen...

Voor alle dames hier: GEFELICITEERD!!!!! Ik wens jullie een goede zwangerschap een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe.
skoempie, bij mij waren de eerste 2 testen ook negatief, maar de derde....

terwijl ik me bij de tweede test echt zwanger voelde (misselijk, duizelig etc),
mamalijntje nu moet je gewoon even aan jezelf denken geniet van je zwangerschap ik weet dat dat moeilijk is zeker als naaste familie zo reageerd

skoempie hopelijk wordt je volgende test posetief en anders toch maar even dokter raadplegen succes!

goed weekend iedereen xxx
Hallo,

Mag ik er ook bij?

Ik ben zwanger van mijn 3e kindje en eind juni uitgerekend.

Er is wel een vreemde voorgeschiedenis aan vooraf gegaan:heb 3 weken gelden een bloeding gehad van 4 dagen, die ik uiteraard aanzag voor een menstruatie.Dmv ovulatietesten ben ik er daarna achter gekomen dat ik toch zwanger was.Vorige week een echo gehad waar niets op te zien was en een zwangerschap was uitgesloten.Toch bleef ik me zwanger voelen en de clear blue test gaf vandaag 3+ aan ( vorige week 2-3).Vanavond mocht ik nog even komen voor een echo en jahoor hartstikke zwanger!Ben zo blij!
hij debje26 wat tof, wat een verrassing he proficiat !!!

ik kan ook niet wachten op mijn eerst echo zou liever vandaag als morgen gaan dat ik wat geruster ben maar ja nog even wachten tot 2 november.hoe oud zijn jullie andere kindjes die gaan het vast ook geweldig vinden xxx
Hallo Debje26, welkom

dachlicht, ik kan ook niet wachten op de eerste echo.

Hoe voelen jullie je eigenlijk? Ik ben misselijk, maar ook regelmatig erg duizelig (en dan in combi met transpireren). Had ik bij de eerste zwangerschap ook, maar prettig is anders.
ik voel me eigenlijk heel goed wel heel pijnlijke borsten en veel oprispelingen en het zuur en moe en transpireren ook maar overgeven niet daarom dat ik wat bang heb dat er iets mis is ik wordt daar zot van de weken duren eeuwen ik denk als ik mijn echo krijg en alles goed is dat ik dan pas echt kan genieten ,bij de eerste zwangerschap was ik van in het begin tot einde dood ziek ! ofwel krijg ik deze keer een jongen wie weet we zullen zo maar denken he ! ik denk ook dat ik dat ongerust gevoel heb door dat ik geopereerd ben geweest terwijl ik zwanger was en het niet wist en dan die narcose en medicatie we zullen maar afwachten !

dt50 wanneer krijg jij je eerste echo ?
dachlicht, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Helaas is er inderdaad weinig anders te doen dan af te wachten.

Ik krijg pas 10 nov. de eerste echo, is inderdaad erg lang wachten
Is er iemand handig met tabellen? Misschien wel leuk om mee te beginnen??
sorry,

ik heb geen idee hoe tabellen gemaakt moeten worden (en voel me ook eigenlijk te beroerd om het uit te gaan zoeken)
ik weet ook niet hoe het moet heb morgen vrij zal dan eens proberen uit te zoeken hoe het moet !
Hoi meiden,

helaas heb ik gister een bloeding gehad die gepaard ging met rugpijn :( Nu is het gelukkig gestopt, alleen wat bruin bloed bij het afvegen.Volgens de vk kan het nog alle kanten op, morgen regelt ze een echo voor me.Slopend hoor die onzekerheid steeds.

Dachlicht logisch dat je je onzeker voelt, hopelijk gaat de tijd snel voorbij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven