Hardloopmaatje in Haarlem Noord gezocht.
donderdag 22 oktober 2009 om 16:23
Hoi meiden, nu de zomer voorbij is en de economische crises zich voortzet en ik met mijn inkomen 10% op achteruit ben gegaan en helaas geen hometrainer kan aanschaffen of de sportschool kan bezoeken!!
Ben ik opzoek naar een hardloopmaatje in Haarlem Noord. Dus, welke meid kan tegen een beetje regen, is in voor een goede conditie/afvallen en wil op de ochtenden tussen (07-08uur) een half uurtje samen met mij hardlopen?
Waarom zo vroeg? Omdat ik altijd om 09.00uur op mijn werk moet zijn. Jah, een vroegevogel dus. Nou meiden, ik hoor het heel graag van jullie en wie weet tot gauw.
Groetjes.
Ben ik opzoek naar een hardloopmaatje in Haarlem Noord. Dus, welke meid kan tegen een beetje regen, is in voor een goede conditie/afvallen en wil op de ochtenden tussen (07-08uur) een half uurtje samen met mij hardlopen?
Waarom zo vroeg? Omdat ik altijd om 09.00uur op mijn werk moet zijn. Jah, een vroegevogel dus. Nou meiden, ik hoor het heel graag van jullie en wie weet tot gauw.
Groetjes.
maandag 26 oktober 2009 om 13:00
maandag 2 november 2009 om 17:45
quote:ellablue schreef op 02 november 2009 @ 13:03:
Hey, ik heb je toegevoegd als vriendje! Loop je ook met Start to run?
He, leuk joh! Nee, ik heb nog geen echte loopschema, maar ik zou wel in de toekomst met Start to run mee willen lopen. Wie weet kunnen we een keertje samen rennen. Lijkt me leuk.
Groetjes
Hey, ik heb je toegevoegd als vriendje! Loop je ook met Start to run?
He, leuk joh! Nee, ik heb nog geen echte loopschema, maar ik zou wel in de toekomst met Start to run mee willen lopen. Wie weet kunnen we een keertje samen rennen. Lijkt me leuk.
Groetjes
maandag 16 november 2009 om 11:46
Oh, ik vergeet alsnog mijn email adres te vermelden: haarlem27@live.nl
vrijdag 20 november 2009 om 12:47