Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 21 oktober 2009 om 23:02
quote:snjokorn schreef op 21 oktober 2009 @ 22:58:
Hemeltje, het zal je gebeuren. Gewoon zoet (= saai) gaan slapen en dan morgen de computer aanzetten en erachter komen dat dit topic helemaal volgeschreven is.
Je zou er bijna nachtmerries van krijgen zeg.
Geen angst, gaat niet gebeuren. ik smeer 'm.
Tenzij.... Dush de kolder in de kop krijgt.
Wij wachten af....
Hemeltje, het zal je gebeuren. Gewoon zoet (= saai) gaan slapen en dan morgen de computer aanzetten en erachter komen dat dit topic helemaal volgeschreven is.
Je zou er bijna nachtmerries van krijgen zeg.
Geen angst, gaat niet gebeuren. ik smeer 'm.
Tenzij.... Dush de kolder in de kop krijgt.
Wij wachten af....
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 22 oktober 2009 om 10:51
Heel zoet! Ben er net een half uurtje uit.
Zit hier nu met een bak koffie, die zijn naam niet waard is... Het was mijn laatste koffie, dus drinken zal ik het. Maar het smaakt helemaal nergens naar.
Oh, weet je wat mij gisteravond nog gebeurde: heel stiekem had ik de dwaze hoop ergens nog iets lekkers te vinden. En wat zie ik? lag er nog een pakje met met 4 chocolate chip cookies.
Die heb ik zwaar genietend nog opgepeuzeld.
Zit hier nu met een bak koffie, die zijn naam niet waard is... Het was mijn laatste koffie, dus drinken zal ik het. Maar het smaakt helemaal nergens naar.
Oh, weet je wat mij gisteravond nog gebeurde: heel stiekem had ik de dwaze hoop ergens nog iets lekkers te vinden. En wat zie ik? lag er nog een pakje met met 4 chocolate chip cookies.
Die heb ik zwaar genietend nog opgepeuzeld.
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 22 oktober 2009 om 12:27
donderdag 22 oktober 2009 om 13:02
donderdag 22 oktober 2009 om 17:31
Wow Desteny, maak jij zelf pastadeeg.
Ik ga zo ook even boodschappen doen (heb m'n stagiaire een boodschappenlijstje laten maken) en dan naar huis, de wasmachine staat dan waarschijnlijk al te draaien dus hoef ik alleen nog maar te koken, was op te hangen en dan af te wassen en dan mag ik weer naar bed.
Ik ga zo ook even boodschappen doen (heb m'n stagiaire een boodschappenlijstje laten maken) en dan naar huis, de wasmachine staat dan waarschijnlijk al te draaien dus hoef ik alleen nog maar te koken, was op te hangen en dan af te wassen en dan mag ik weer naar bed.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 22 oktober 2009 om 17:43
pastadeeg zelf maken is simpel hoor.ook het uitdraaien er van is een eitje en veeeeeeeel lekkerder alleen de training is afgezegt wegens ziekte en mn aanschuivers komen nu dus ook niet.zelfstandig ondernemers,die blijven nu ff doorwerken.
dus zelf lekker gesmikkeld en de rest in de vriezer.volgende week komen ze wel en dan haal ik de boel er weer uit.
kan ik vanavond met mn neus in de studieboeken,heb gisteren ook nog 2hoofdstukken gedaan.
dus zelf lekker gesmikkeld en de rest in de vriezer.volgende week komen ze wel en dan haal ik de boel er weer uit.
kan ik vanavond met mn neus in de studieboeken,heb gisteren ook nog 2hoofdstukken gedaan.
donderdag 22 oktober 2009 om 20:21