Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
donderdag 22 oktober 2009 om 21:41
quote:Dushi74 schreef op 22 oktober 2009 @ 21:16:
Poezebeest is gevaarlijk hahaha. Die heeft zijn speelmoment en valt me aan. (op een speelse niet gevaarlijke manier)
Gelukkig maar dat je z'n nageltjes hebt geknipt.
Die van mij wil nog wel eens speels bijten (maar dan daag ik haar ook echt uit hoor)
Poezebeest is gevaarlijk hahaha. Die heeft zijn speelmoment en valt me aan. (op een speelse niet gevaarlijke manier)
Gelukkig maar dat je z'n nageltjes hebt geknipt.
Die van mij wil nog wel eens speels bijten (maar dan daag ik haar ook echt uit hoor)
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 22 oktober 2009 om 21:42
donderdag 22 oktober 2009 om 21:43
quote:snjokorn schreef op 22 oktober 2009 @ 21:42:
Kreeg ik vandaag te horen wanneer ik een voordracht moet houden in het ziekenhuis, 10 december. Komt me heel goed uit, dan ben ik in NL...
Heb m'n collega maar lief aangekeken.Aaah december in NL, kun je dan wat dellen meesmokkelen? Of nee met vliegtuig gaat dat zeker niet he.
Kreeg ik vandaag te horen wanneer ik een voordracht moet houden in het ziekenhuis, 10 december. Komt me heel goed uit, dan ben ik in NL...
Heb m'n collega maar lief aangekeken.Aaah december in NL, kun je dan wat dellen meesmokkelen? Of nee met vliegtuig gaat dat zeker niet he.
donderdag 22 oktober 2009 om 21:43
donderdag 22 oktober 2009 om 21:47
quote:Dushi74 schreef op 22 oktober 2009 @ 21:46:
Ik kijk het even aan wat zijn nageltjes betreft. Maar jeetje wat een temperaturen zeg. Ik krijg het spontaan koud!
Hoeft niet hoor. Jij woont in NL...
We kunnen gaan aftellen.
Volgens mij nog 9 (als jij er nu niet tussendoor gekomen bent).
Ik kijk het even aan wat zijn nageltjes betreft. Maar jeetje wat een temperaturen zeg. Ik krijg het spontaan koud!
Hoeft niet hoor. Jij woont in NL...
We kunnen gaan aftellen.
Volgens mij nog 9 (als jij er nu niet tussendoor gekomen bent).
Snjókorn falla, á allt og alla