Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
haha, nou ja, als jij het niet erg vind en je vriend ook niet (hoop ik voor je) dan is het toch alleen maar fijn dat je het kwijt bent toch?
speec, vriend zit bij ajax. en had al doos tissues op tafel geplempt. zoals gezegd, jij kreegt mega knoef van mij, zaterdag..
quote:Becky26 schreef op 22 oktober 2009 @ 21:28:

haha, nou ja, als jij het niet erg vind en je vriend ook niet (hoop ik voor je) dan is het toch alleen maar fijn dat je het kwijt bent toch?mss dat ik het hem maar niet vertel hihihihi. gewoon morgen 'spontaan' een test doe.
ach speec, ook voor jou!!!!!!!!!!!!!!!

Denk aan mooms woorden, koppie niet laten hangen het kan nog!
ooooooooooooo
oh gadver zit expeditie robinson te kijken en ze moeten van alles eten en zo ranzig!
quote:DJ Momo schreef op 22 oktober 2009 @ 21:30:

[...]

mss dat ik het hem maar niet vertel hihihihi. gewoon morgen 'spontaan' een test doe. En jij gelooft dat je dat kunt? Volgens mij zeg je het echt meteen als hij thuiskomt!
tja, moom, dat kan natuurlijk ook nog, gewoon doen alsof je neus bloed. Maar dat zal je vast niet doen haha.
Aaah jeetje wat schrijven jullie veel. Een dagje gemist en 23 pagina's erbij???!!!!

EN...OOOOH: lees ik nu heel vluchtig dat Moom ZWANGER is?????? GEFELICITEERD meid!!! OOOOOOH wat super!!!!!

Ga snel bijlezen, reageer straks verder...
quote:speculaas78 schreef op 22 oktober 2009 @ 21:27:

Zit hier nu wel helemaal te janken hoor. Ik ben zo bang om over te blijven hier. Heb ook een vage buikpijn en weet niet wat het is. Gisteren weer baby's gezien bij vriendinnen, dus slecht geslapen vannacht. Ach meissie toch, jank maar lekker hoor! Neem je afstand als je het nodig vindt, en dan wil je dat doen en word je overstelpt met hypersmsjes.
Jullie zijn lief! Maar ik ben ook gewoon heel BLIJ met het nieuws hoor. Jemig Moom, hoef je die hele molen niet in. Echt zo gaaf gewoon. Voelde je je deze maand nu ook echt anders?

Ik vrees wel dat ik het zaterdag niet droog houd....
voel nog steeds NIETS. of heel weinig. vanmiddag prikje in mijn lies. die had ik ook nog nooit eerder gevoeld (mss heeft dat me wel overgehaald toch te testen)
Is niet erg toch specu, naast het feit dat wij op de hoogte zijn, zitten er ook een aantal zwangeren tussen en dat zal moeilijk zijn.
Moom van harte!!!!! Super!!!!!!!

Hoe bizar, nog even snel voor de hele medische molen! Echt fantastisch!

ik zie ineens 2 smsjes!! Maar nou moet ik specu smsen en die heeft er al 2? Klopt dat wel dan?

Eerst Erine maar ff berichtje sturen!
(Sorry dat ik inbreek, maar ik kan het niet laten om even mijn adhesie te betuigen )

Momo, je bent zwanger!! Gefeliciteerd!! Met kind geschopt, brood in de oven, je vrije leven is voorbij, negen maanden geen alcohol: wat heerlijk! Ik ben zo blij voor je! (en pink ook een traantje weg)

Geniet van deze stressvolle, misselijkmakende, hormonale, maar geweldige tijd!
Dus het voelt niet wezenlijk anders dan de maanden waarin je gewoon ongesteld bent geworden? Ik snak naar aanwijzingen... Die innestelingsdip is natuurlijk al een hele goeie.

Ik ga nu even bankhangen met man. Moom, veel plezier met het vertellen straks!!
Annika, niet overdrijven, we schrijven helemaaaal niet veel....

Speec, begrijp je gevoel heel goed...

Riz, volgens mij is iedereen al aardig op de hoogte van het grote nieuws
Parnell, wat goed dat we jou weer eens zien, al bevallen enzo? Ik ben bij jou even de stand van zaken kwijt.

Leuk dat je moom komt verblijden met jou aanwezigheid hier.
Speec, heb jij al een temp.stijging (en eisprong) waargenomen??
veel plezier met man, speec. kruip er maar lekker tegenaan.

sja, toch innestelingsdip dan he? pff. gekkigheid.

parnell! wat lief!! fantastisch he, geen alcohol meer, leven over. en daar word je dan mee gefeliciteerd. hebben die oempaloempas eindelijk hun werk gedaan. hoest bij u???? kind er al uitgekropen?
he,heb net mijn eerste sms-je van de boom gekregen (weet alleen niet van wie).
Riz Erine weet het al. Krijg net een sms
Leuk he, dat er op zulke momenten als deze, altijd mensen opduiken waarvan je dacht dat ze van de aardbodem het topic verdwenen waren Hoe is het Parnell??
ik kreeg ook net een sms van rine. zit in trein

meissies, had ik jullie al bedankt voor alles? de feli's (ook al vind ik ze nog wat vroeg...), het delen van dit moment met mij? jullie zijn überschatjes!!!
momo, het was fijn dat we weer eens echte tribune hadden, goede spanningsopbouw, dus jij ook bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven