Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
hhahahahahah ook met zo'n omhoog getrokken wenkbrauw
moom is zeker nog even heel snel de stad in gegaan om een klein rompertje te kopen als kado voor d'r vriend!
Ik kreeg net sms van speecie, dus het is in ieder geval wel goed doorgekomen bij haar !!!
quote:Lalie schreef op 22 oktober 2009 @ 21:06:

[...]

Met het gevaar dat je mij ook een jankerd vindt (nav het janktopic in januari naar het KDV) maar kom je toch even feliciteren!!! Je weet de spanning wel op te bouwen zeg... Maar ontzettend gaaf!

wat lief!! dank... ja. nu kan ik daar ook mee gaan schrijven. "mijn kind moet over 12 maanden naar het KDV, en vindt het nu al moeilijk.. waaaah"

wat ik zelf van de test vind? VAAG. ongelooflijk.

en liev raintje, rientje, speecje, polletje, marrissje, muultje, kathje... laat de koppies nog niet hangen. het komt ook echt goed bij jullie.. als dit waar is (zie, nog steeds ongeloof) dan heb ik er ook maar liefst 14 maanden over gedaan!! wou dat het voor ons allemaal zover was... speec en rain krijgen extra mega real life knoef van mij zaterdag, en de andere meissies een digitale
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 21:14:

Geefnie Yaya. Iedereen krijgt toch meerdere smsjes Ik zat net (terwijl schoonzus uitgebreid vertelde over de zwangerschapskwaaltjes) druk te smsen met opgewonden rood hoofd, vriend keek me al met schuin oog aan: 'je vievaavoorum weer zeker' ghehewiiiihiiiii.
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 21:15:

Moom zit naar de titanic te kijken denk ik (ik moet altijd plassen van al dat water op mn beeldscherm )

echt hilarisch jullie...

en nee GW, ben gewoon even wat aan het opruimen. had even alles uit handen laten pleuren ruim uur geleden.
Vriend heeft de meiden van mijn oude topic ook ooit ontmoet en dat was lachuh gieruh brulluh, na een te heftige rosedate hier hebben die meiden en hij mij in mijn bed gelegd, het was gewoon te laat.

Daarom vind ie zo'n clubje heel leuk voor mij en is ook echt nieuwsgierig, maaaaar ons avondje samen is wel heilig en dan moet die laptop echt weg. Hij is ook echt wel nieuwsgierig naar jullie!
quote:DJ Momo schreef op 22 oktober 2009 @ 21:17:

[...]

en liev raintje, rientje, speecje, polletje, marrissje, muultje, kathje... laat de koppies nog niet hangen. het komt ook echt goed bij jullie.. als dit waar is (zie, nog steeds ongeloof) dan heb ik er ook maar liefst 14 maanden over gedaan!! wou dat het voor ons allemaal zover was... speec en rain krijgen extra mega real life knoef van mij zaterdag, en de andere meissies een digitale En nu zit ik ook te janken............
zooo, grote doos zeg. *oeps*
Ik kruip nu ook even lekker tegen vriendje aan....

Vraagt net of het wel gaat met me, en of ik al die emoties wel aan kan. Wat een schatje is het toch!
Nou ff een :grouphugg: dan voor jullie allemaal
lief vriendje rain! Kruip maar lekker tegen hem aan!
speec heeft zich op de hyves gemeld!
Ik kreeg ook al een knuf van vriend. Zo één zonder woorden, maar waarvan je de bedoeling wel snapt. Nou jaaaa... jullie snappen me wel

*is heeel blij met mooms grote doos tissues*
We zien ook de hele digitale gang van al onze meisjes zeg, echt erg zijn wij! haha
als we in dit tempo doorgaan kunnen we vanavond al een nieuw topic aanmaken!
Moom vind je het niet bizar dat wij het al wel weten en je vriend nog niet?
volgens mij is het inmiddels 20 tegen 1 he, kwa vage streep beoordeling
wij en een vriendin weten het al.... maar manlief idd nog niet....
euhm, ja beck. helemaal met vriendin die hier net was. maar wat doe je er aan... had dit nou eenmaal niet verwacht. waarop vriendin zei: waarom test je dan? uhm. sja.
wie is die ene tegen dan? Toch niet jij he MOOM?
ja, waarom teste je dan?
Sjeeeeeemig ben ik er even niet (nogal jankerig deze week en vooral vandaag en even behoefte aan af en toe wat afstand van het forum), krijg ik ineens 2 sms-jes met meganieuws! (ik heb onmiddellijk aan mijn plicht voldaan en de sms-boom voortgezet, maar voor fan en duv was het al oud nieuws): GEFELICITEERD MOOM!! Jeeee, wat geweldig!! Je dacht het al, of niet? Echt te gek dat het dus wel gewoon spontaan nog kan gebeuren na zo'n lange tijd!

Zit hier nu wel helemaal te janken hoor. Ik ben zo bang om over te blijven hier. Heb ook een vage buikpijn en weet niet wat het is. Gisteren weer baby's gezien bij vriendinnen, dus slecht geslapen vannacht. Nou ja, ik vind het ook zo wat om nu mijn depressieve gevoelens hier neer te plempen terwijl MOMO GEWOON ZWANGER IS!!! Echt super, ik gun het je zoooooo! Ik heb even heel snel wat gelezen (geen zin om 300 berichten door te werken), maar hoe reageerde je vriend? Of weet ie het nog niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven