2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
rossia, teddyman is niet zo zielig hoor. hij kijkt films boven en haalt zelf z'n thee. hihi

net even de stad in geweest en weer veel leuke dingen gekocht. nu is mijn kast echt vol voor de winter. vorig jaar lagen er allemaal positiekleren in dus een nieuwe garderobe was wel nodig.
hehe eindelijk zit ik dan, met een pot thee en chocola, tijd om eens gezellig met jullie te doen.

Teddy goed geslaagd dus, heerlijk he nieuwe kleren kopen. Ben benieuwd naar de nieuwe tatoeage die wilt gaan laten zetten. Als je naam van mini er in wilt verwerken hoe ga je dat doen met nummer 2, 3, 4, enz?

Rossia fijn weer goedgekeurd. Wanneer ga jij eigenlijk met verlof?

Michigan wat een narigheid zeg. Arme mini en arme jij. Kunnen ze haar niet eens goed onderzoeken, net wat Floor zegt misschien eens wat onlasting bekijken. Dit duurt toch veel te lang!

Floor las je mail, wat een verdriet weer. Reageer straks nog wel even.

Hier weer een chaotische dag achter de rug. Het water bij de douche liep niet helemaal lekker door, de loodgieter kwam en ineens was het een mega probleem. Wat er onder de douchebak vandaan is gekomen is echt dra-ma-tisch. Een grote natte zwarte schimmel bende. Heel verhaal maar conclusie is ik ben niet blij en het kost een hoop geld. Gaan kijken wat we nog kunnen verhalen op de vorige bewoner. Die heeft dit namelijk aangericht.

Nu neem ik dus morgen dus echt vrij! Sleep manlief de auto in, mini naar het kdv en wij gaan lunchen aan het strand. Weer of geen weer ik neem een dag vrij.

Nu even naar de mail, liefs!
quote:mimpje schreef op 22 oktober 2009 @ 21:16:

. Als je naam van mini er in wilt verwerken hoe ga je dat doen met nummer 2, 3, 4, enz?

Zet er denk ik maar 1 letter in, dus dan is het geen probleem
wat een ellende in je badkamer zeg. Zou het zeker gaan verhalen bij de oude bewoners. jakkes...
Oh Teddy het is echt rampzalig, durf niet eens naar binnen. En schimmel en vocht is zo ontzettend ongezond.

Die letter, heeel slim opgelost. En als je dan toch een kindje krijgt met een andere eerste letter, kan je die er ook makkelijk bij zetten..!
wordt het wel zsm verwijderd dan? heb toevallig vandaag de badkamer gesprayed met anti schimmel. wij hebben geen ramen in de badkamer dus het vocht kan moeilijk weg. dat slaat af en toe op de tegels en de voegen. heb zo'n spray van HG. man als je dat spuit moet je echt je adem inhouden en snel wegrennen, dat is pas ongezond spul , maar het werkt wel.
Hee meiden! Pfff... deze lange werkweek zit er weer op!

Ben alles bij elkaar aan het zoeken voor ons weekendje weg.

Teddy, ik dacht niet serieus dat het hek van 240 cm helemaal open moest hoor, haha. Ik denk trouwens dat het zeuren hier door tandjes komen. Ze zitten echt te duwen achter haar velletje. Haar volle luier net bevestigt het allemaal.... Zielig hoor.

Hmmm... ik ben niet zo van de tattoo's maar misschien kun je er eentje zelf ontwerpen? Een crea bea zoals jij moet dat kunnen toch?

*ziet nu dat Rossia ongeveer hetzelfde geschreven heeft*

Ik ben zwaar jaloers op je nieuwe garderobe. Ik vind maar niks leuks en geloof me, mijn kledingkast is hoognodig aan vernieuwing toe. Maar ja, ik ben niet helemaal happy met mijn figuur en vind mezelf niets leuk staan. Ik heb echt het idee dat de mode van nu voor slanke meiden is....

Mimpje, ik ga zo je roman op de mail lezen. Goed plan, morgen vrij. Lekker uitwaaien op het strand.

Rossia, hier worden die stickers ook goed benut. Nu moet ik echt stoppen met kopen want mini's kast ligt weer helemaal vol.

Weer door de APK, fijn! Hartje klopt, bloeddruk goed, geen vragen, tot ziens! Zoiets?

Floortje, nee, toch niet weer verdrietig nieuws?

Doe je best zondagavond. Dan heb je die rothormonen niet voor niets geslikt.

Ach Michigan, wat een ellende. Ik ben het met de anderen eens. Je mag gewoon je verhaal kwijt hier. Positief of negatief. Zeuren doe je niet! Het is nu even niet leuk!!

Misschien idd weer naar de ha terug?

Ik ga even naar de mail!
vera ik vind juist veels te veel leuk. Ben gek op lange truien en jurkjes. Daar hangt het nu vol mee. Ben ook niet superdun ofzo hoor, maar vind dat als het wat langer is dat het allemaal wat meer verhuld.

gaan jullie morgen al weg? heerlijk zeg.
Heerlijk lange truien, heb zelf ook een mooi lang vest gekocht. Vind zelf wel dat je die verdomde buikrol nog ziet in een jurkje. Ben zelf nog niet blij met mijn figuur, die borsten echt niet normaal krijg geen jas meer dicht....
je moet ook niet gaan zitten in een jurkje hier ook nog steeds een rol hoor. Borsten zijn nauwelijks aanwezig.

oeh een lang vest, die moet ik ook nog. Morgen nog maar ff kijken
Tja, dat is dus juist mijn probleem. Die jurkjes verhullen bij mij niks, ze tekenen veel te veel. En vesten kunnen met mijn brede heupen vaak niet dicht. Ach, bij de bevalling was het wel handig, die heupen.

Enne.... jij niet dun Teddy? Ik kan misschien met 1 been in jouw trouwjurk!
Haha die Teddy ook als ik sta heb ik nog een rol...helaas. Maar ga mijn best doen om die weg te krijgen voor de volgende zwangerschap

(Zeg ik na een mega stuk overheerlijke chocola)
Je staat er weer in Teddy, nu is het wel heel echt!
valt best mee hoor vera, maar dankjewel.

je hebt ook hele leuke a-lijn shirtjes en jurkjes. is dat niets?

of van die leuke shirtjes die wijd vallen en dan met een elestiek onderin. Dat verhuld alles.
Ik vind mezelf altijd veel te dik in wijde kleding, maar in strakke kleding zie je weer alles. Ach...het is ook nooit goed...
Mwah, bij de meeste van die jurkjes heb ik het idee dat mensen denken dat ik positiekleding draag. Ik heb wel 1 gebreid jurkje van Espr*t, dat is niet heel strak en zitten ook geen dikke kabels op gebreid. Maar de anderen die ik heb gepast vond ik mezelf niet staan.
je hebt wijde kleding en wijde kleding mimpje. Als het bij de schouders mooi zit, dan oogt het niet lomp vind ik.
Als je een redelijk grote voorgevel hebt lijkt alles ineens groter heb ik het idee.
Hmm als de badkamer gefixed is ga ik maar weer eens shoppen.

Nu ga ik de patient helpen en dan zelf ook naar bed.

Weltrusten.
ik wil wel een keer mee shoppen hoor. Misschien staan dingen je veel leuker dan je zelf denkt
truste mimpje
Ja met elkaar shoppen, heerlijk! met mode advies van Teddy, fijn.

Nou daaaag nu ben ik echt weg, zuster mimpje wordt geroepen.
Ja, gaan we met z'n allen shoppen. Met Teddy als ervaren shopadviseuze. Trusten Mimpje!

Mmm, ik heb een lekker stokbroodje in de oven geschoven. Straks lekker opsmikkelen met tapenade. Hadden we zin in!
oh lekker zeg vera. ik zat er aan te denken even een beschuitje te smeren. jammie
Met muisjes Teddy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven