Juni 2010......
maandag 19 oktober 2009 om 21:36
Hi,
ik zou het ook leuk vinden om hier mee te kletsen, ik ben 6 weken zwanger en als het goed is op 15 juni uitgerekend!
Ik heb dit jaar al twee miskramen gehad, heftig, en we wilden een kleine pauze inlasten na de tweede, maar dat mocht niet zo zijn, ik ben direct na mijn miskraam weer zwanger geraakt.
Dit keer voelt het gelukkig heel veel beter dan de vorige keer, toen had ik vanaf het eerste moment echt het gevoel dat het niet goed zat en is het ook mis gegaan.
Nu ben ik aan het genieten, wel ontzettend moe en hele pijnlijke borsten, maar dat hoort er bij, niet?
ik zou het ook leuk vinden om hier mee te kletsen, ik ben 6 weken zwanger en als het goed is op 15 juni uitgerekend!
Ik heb dit jaar al twee miskramen gehad, heftig, en we wilden een kleine pauze inlasten na de tweede, maar dat mocht niet zo zijn, ik ben direct na mijn miskraam weer zwanger geraakt.
Dit keer voelt het gelukkig heel veel beter dan de vorige keer, toen had ik vanaf het eerste moment echt het gevoel dat het niet goed zat en is het ook mis gegaan.
Nu ben ik aan het genieten, wel ontzettend moe en hele pijnlijke borsten, maar dat hoort er bij, niet?
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:01
hoi ben net terug van het sporten dat gaat nog goed alleen wat voorzichtiger.vandaag mij ook voor het eerst echt slecht gevoeld ! ik maakte mij daar een beetje ongerust over want met mijn eerste was ik dood ziek en nu bijna niet ieder zwangerschap zal wel anders zijn zeker .kijk zo uit naar de eerste echo dat ik wat meer op mijn gemak ben en dat ik het dan aan heel de wereld vertellen kan, ben echt blij hopelijk is alles goed dan kan ik mijn dochtertje vertellen dat ze grote zus wordt
groetjes xxx
groetjes xxx
woensdag 21 oktober 2009 om 21:32
Helaas heb ik vanavond tijdens een echo te horen gekregen en gezien dat ik een miskraam hebben gehad. Het vruchtzakje was netjes aangemaakt, en mijn baarmoeder was ook goed op grootte, maar de embryo heeft zich niet goed ontwikkeld. We zijn uiteraard verdrietig, maar ook opgelucht dat we nu duidelijkheid hebben.
donderdag 22 oktober 2009 om 14:16
Bapauw; wat een rotnieuws... Sterkte!
Ben vandaag zelf voor mijn echo geweest. Alles ok, koffieboontje was nu 1,24 cm en het hartje klopt goed. Ben nu 7.3 zwanger, over drie weken weer een echo waarin ze dit met zekerheid kunnen zeggen. Zoals het er nu uitziet uitgerekend op 7 juni. maw; de zomer breng ik thuis door!
Ben vandaag zelf voor mijn echo geweest. Alles ok, koffieboontje was nu 1,24 cm en het hartje klopt goed. Ben nu 7.3 zwanger, over drie weken weer een echo waarin ze dit met zekerheid kunnen zeggen. Zoals het er nu uitziet uitgerekend op 7 juni. maw; de zomer breng ik thuis door!
donderdag 22 oktober 2009 om 16:01
mamalijntje dat is een zalig gevoel he als je het hartje hoord dan ben je toch iets geruster niet? ik kan niet wachten tot 2 november vandaag heb ik een slechte dag voel me niet zo goed en heel moe en echt goesting om de hele tijd te huilen hormonen zeker geniet van je zwangerschap zou ik zeggen
groetjes xxx
groetjes xxx
vrijdag 23 oktober 2009 om 09:46
hallo Dames,
Weer een zwangere erbij. Ook ik ben uitgerekend in juni 2010, namelijk de 25e. Aangezien ik zeer onregelmatig ongesteld was, kan de datum nog iets schuiven.
dinsdag gaf de zwangerschapstest nog een onduidelijk resultaat. Gisteravond was het heel duidelijk: zwanger!!!!.
Ik heb een dochtertje die nu 10 maanden is, dus er staat ons waarschijnlijk wel een hele drukke tijd te wachten. maar als de tweede net zo makkelijk wordt als de eerste wordt het een makkie.
zo nu ga ik eens teruglezen wie hier allemaal meeschrijven
Weer een zwangere erbij. Ook ik ben uitgerekend in juni 2010, namelijk de 25e. Aangezien ik zeer onregelmatig ongesteld was, kan de datum nog iets schuiven.
dinsdag gaf de zwangerschapstest nog een onduidelijk resultaat. Gisteravond was het heel duidelijk: zwanger!!!!.
Ik heb een dochtertje die nu 10 maanden is, dus er staat ons waarschijnlijk wel een hele drukke tijd te wachten. maar als de tweede net zo makkelijk wordt als de eerste wordt het een makkie.
zo nu ga ik eens teruglezen wie hier allemaal meeschrijven
vrijdag 23 oktober 2009 om 13:32
proficiat dt50 ik ben ook zwanger van mijn 2 de maar die is 2.5
en tegen dat de tweede komt is ze er al drie maar ze weet het nog niet dat ze grote zus wordt wil zeker weten dat alles goed is want hoe leg je het een kind uit als er iets mis is.bij mijn eerste was ik dood ziek maar deze keer niet moet wel regelmatig wat eten en ben wel erg moe en vind dat het buikje al wat dikker wordt hopelijk mag alles goed gaan! heb je ook last van buikpijn en wat pijn onder aan de rug ?
en tegen dat de tweede komt is ze er al drie maar ze weet het nog niet dat ze grote zus wordt wil zeker weten dat alles goed is want hoe leg je het een kind uit als er iets mis is.bij mijn eerste was ik dood ziek maar deze keer niet moet wel regelmatig wat eten en ben wel erg moe en vind dat het buikje al wat dikker wordt hopelijk mag alles goed gaan! heb je ook last van buikpijn en wat pijn onder aan de rug ?
vrijdag 23 oktober 2009 om 14:16
vrijdag 23 oktober 2009 om 14:26
Hellup.... Heb hormonale dip vrees ik....
Aan twee mensen verteld die beide niet enthousiast reageerden (beide miskramen gehad) Vond het daarom heel moeilijk het aan hen te vertellen (zus en schoonzus) De ene kon het niet over de lippen krijgen mij te feliciteren en de andere is zoals ze zelf zegt "beduusd en verbaasd". Nou vraag ik je..... Ik ben ook al vanaf februari bezig. Het voelt nu als zo'n enorme domper.....
Ga verder aan mijn reep chocola, heb ik verdiend vind ik
@dt50; van Harte, welkom bij de club!!
Aan twee mensen verteld die beide niet enthousiast reageerden (beide miskramen gehad) Vond het daarom heel moeilijk het aan hen te vertellen (zus en schoonzus) De ene kon het niet over de lippen krijgen mij te feliciteren en de andere is zoals ze zelf zegt "beduusd en verbaasd". Nou vraag ik je..... Ik ben ook al vanaf februari bezig. Het voelt nu als zo'n enorme domper.....
Ga verder aan mijn reep chocola, heb ik verdiend vind ik
@dt50; van Harte, welkom bij de club!!
vrijdag 23 oktober 2009 om 14:35
mamalijntje:
wat erg dat mensen niet blij voor jullie zijn. Is het jullie eerste eigenlijk?
voor dat soort reacties ben ik ook een beetje bang. We hebben er namelijk bewust voor gekozen om zo snel 2 kindjes te willen, maar ik ben niet top gezond, heb reumatoide artitis en dat ging de afgelopen maanden niet zo goed, maar vooral omdat ik weinig / aangepast medicatie gebruikte (wat niemand wist)
Ik ben derhalve bang voor rot reacties...
is er iemand hier handig met het maken van tabelletjes?
wat erg dat mensen niet blij voor jullie zijn. Is het jullie eerste eigenlijk?
voor dat soort reacties ben ik ook een beetje bang. We hebben er namelijk bewust voor gekozen om zo snel 2 kindjes te willen, maar ik ben niet top gezond, heb reumatoide artitis en dat ging de afgelopen maanden niet zo goed, maar vooral omdat ik weinig / aangepast medicatie gebruikte (wat niemand wist)
Ik ben derhalve bang voor rot reacties...
is er iemand hier handig met het maken van tabelletjes?
vrijdag 23 oktober 2009 om 14:47
Goh dames, wat een gezelligheid hier. Ik weet nog niet of ik me mag aanmelden bij jullie, ben nu 9 dagen overtijd, al 2 testen gedaan en beide negatief. Heb een zoontje van bijna 8 maanden en hou er dus rekening mee dat mijn hormonale stelsel nog wat van slag is en ik nog moet ontzwangeren, maar ik ben toch laatste 2 keer regelmatig ongesteld geweest, dus snap het niet. Ook heb ik pijnlijke borsten en kan ik wel een winterslaap houden... Als ik volgende week nog niet ben en nog negatief test, misschien maar eens dokter bellen...
Voor alle dames hier: GEFELICITEERD!!!!! Ik wens jullie een goede zwangerschap een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe.
Voor alle dames hier: GEFELICITEERD!!!!! Ik wens jullie een goede zwangerschap een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe.
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:47
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:29
Hallo,
Mag ik er ook bij?
Ik ben zwanger van mijn 3e kindje en eind juni uitgerekend.
Er is wel een vreemde voorgeschiedenis aan vooraf gegaan:heb 3 weken gelden een bloeding gehad van 4 dagen, die ik uiteraard aanzag voor een menstruatie.Dmv ovulatietesten ben ik er daarna achter gekomen dat ik toch zwanger was.Vorige week een echo gehad waar niets op te zien was en een zwangerschap was uitgesloten.Toch bleef ik me zwanger voelen en de clear blue test gaf vandaag 3+ aan ( vorige week 2-3).Vanavond mocht ik nog even komen voor een echo en jahoor hartstikke zwanger!Ben zo blij!
Mag ik er ook bij?
Ik ben zwanger van mijn 3e kindje en eind juni uitgerekend.
Er is wel een vreemde voorgeschiedenis aan vooraf gegaan:heb 3 weken gelden een bloeding gehad van 4 dagen, die ik uiteraard aanzag voor een menstruatie.Dmv ovulatietesten ben ik er daarna achter gekomen dat ik toch zwanger was.Vorige week een echo gehad waar niets op te zien was en een zwangerschap was uitgesloten.Toch bleef ik me zwanger voelen en de clear blue test gaf vandaag 3+ aan ( vorige week 2-3).Vanavond mocht ik nog even komen voor een echo en jahoor hartstikke zwanger!Ben zo blij!
zaterdag 24 oktober 2009 om 09:23
zaterdag 24 oktober 2009 om 14:24
zaterdag 24 oktober 2009 om 16:25
ik voel me eigenlijk heel goed wel heel pijnlijke borsten en veel oprispelingen en het zuur en moe en transpireren ook maar overgeven niet daarom dat ik wat bang heb dat er iets mis is ik wordt daar zot van de weken duren eeuwen ik denk als ik mijn echo krijg en alles goed is dat ik dan pas echt kan genieten ,bij de eerste zwangerschap was ik van in het begin tot einde dood ziek ! ofwel krijg ik deze keer een jongen wie weet we zullen zo maar denken he ! ik denk ook dat ik dat ongerust gevoel heb door dat ik geopereerd ben geweest terwijl ik zwanger was en het niet wist en dan die narcose en medicatie we zullen maar afwachten !
dt50 wanneer krijg jij je eerste echo ?
dt50 wanneer krijg jij je eerste echo ?
zondag 25 oktober 2009 om 20:14
Hoi meiden,
helaas heb ik gister een bloeding gehad die gepaard ging met rugpijn
Nu is het gelukkig gestopt, alleen wat bruin bloed bij het afvegen.Volgens de vk kan het nog alle kanten op, morgen regelt ze een echo voor me.Slopend hoor die onzekerheid steeds.
Dachlicht logisch dat je je onzeker voelt, hopelijk gaat de tijd snel voorbij!
helaas heb ik gister een bloeding gehad die gepaard ging met rugpijn
Dachlicht logisch dat je je onzeker voelt, hopelijk gaat de tijd snel voorbij!