Kinderpyama gezocht!

23-10-2009 15:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom ben ik op zoek naar een kinderpyama (jongen) met van die tricot boorden onderaan de broekspijpen. Ze hadden ze eerst bij de Zeeman. Maar daar zie ik ze bij ons ook niet meer, alleen nog in badstof, maar dat is te warm onder een dekbed. En die van Schiesser vind ik persoonlijk wat aan de dure kant....rond de 30 euro. Wie heeft er een goede tip?
Welke maat? Wij hebben van die pyjama'tjes van de Hema, maar die zijn wel voor heel kleintjes, ik heb ze hier in maat 50/56, ze zijn er geloof ik ook wel iets groter.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ebay.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Prenatal?
Wibra heeft ze ook...
als ze bij de zeeman waren zullen ze ook wel bij wibra of hans'textiel te vinden zijn

of op de markt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hema, H&M, Zara, de Bijenkorf, hebben zulke lieve en goede pyjama's.

Welke maat zoek je?
H&M!

Die hebben ook pyama's uit één stuk tot maat 128 ofzo. Waren mijn kinderen dol op!
Maat 134-140. Bij de Hema en H&M zie ik ze ook niet. Wellicht op de markt ja.
waarom wil je er tricot boorden aan hebben? zat net even op de H&M site en zie idd dat ze die alleen verkopen in kleine maatjes :(zonder tricot boorden heb je wel.
Primark?
Wibra heeft ze, die heeft mijn zoontje ook en misschien Hans Textiel of Landgraaf? Heb je al eens op Wehkamp e.d. gekeken?
Ik vind het beter zitten met van die boorden. Anders schuift 't maar omhoog. Wehkamp heb ik al gekeken, heeft ze niet. Ik zal eens kijken bij de Wibra of Hans Textiel. Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven