Op zoek naar leuke contacten (26-33 jr) omgeving Nijmegen

23-10-2009 18:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal! Ik ben Jessica, 27 jaar en ben op zoek naar vriendinnen in de omgeving nijmegen. Ik zal even wat over mezelf vertellen: Ik woon tijdelijk bij mijn ouders momenteel, omdat mijn relatie na 10 jaar verbroken is. ik woonde samen. ik heb hier heel erg veel verdriet van. Eigenschappen die bij mij passen: Ik sta altijd voor anderen klaar, ben trouw en eerlijk. Verder ben ik vrij serieus, maar als ik me eenmaal mijn gemak voel kan ik ook echt wel lol hebben! Ik ben niet op zoek naar oppervlakkige contacten, maar meer naar mensen die iets te vertellen hebben:) Ik vind het erg fijn als contact van 2 kanten komt. uiteraard, zou je zeggen;-) Maar heb dit vaak anders meegemaakt. voeg me maar toe op msn als het je wat lijkt! jessica_burgers@hotmail.com groetjes Jessica!
je zoekt mensen die:

- je over je liefdesverdriet kunnen helpen

- een maatje willen zijn

- willen tennissen

Is het niet het beste om eerst je leven weer op de rails te krijgen? Een nieuwe vriendin zal je ex niet kunnen vervangen. Hoe moeilijk het ook is, je zult het toch echt zelf moeten doen. Pas als je gelukkig kunt zijn alleen, kun je gelukkig zijn met anderen.

Tips:

- ga tennissen op de tennisclub met mensen die daar al lid zijn

- versterk de band met je ouders

- ga op zoek naar een nieuw huis

- ontdek wat je interesses zijn en maak daar een hobby van.

- draai pittige muziek en zing lekker mee om te ontladen van je verdriet.
uuuuhhhhhh ik zoek geen mensen die me over mn liefdeesverdriet heen kunnen helpen? ik ben gewoon op zoek naar nieuwe contacten? heb gewoon vriendinnen hoor, maar vind het leuk nieuwe mensen te leren kennen.

ik tennis al een jaar op die club, maar kleine club met niet zoveel leden en al lang zat op zoek geweest naar tennismaatjes.

ik heb een prima band met mijn ouders en momenteel geen geld voor even "een nieuwe woonruimte". Jij hebt duidelijk nog nooit in de situatie gezeten waar ik nu in zit en ik vind je reactie dan ook niet erg passend en aardig.
Hoi!!

Had je toegevoegd op msn! Wat houd je verder bezig? Werk hobbys?

Ik ben 25 ( bijna 26) samenwonend tussen arnhem en nijmegen. Ik hou van uitgaan , shoppen, leuke dingen doen, lezen en sporten.

Veel groetjes Saskia
Hoi Jessica,

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Groetjes Lydia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven