***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
quote:Lilien schreef op 23 oktober 2009 @ 13:56:

Xaloy, wat naar!!!

Wat ben je een bikkel dat je ondanks al die ontstekingen medicijnloos door het leven ging. Dan moet je wel flink pijn gehad hebben! Veel sterkte!Tja, dat zou je denken.. Maar afgezien van de hoofdpijn (die dus naderhand ook wel ermee te maken had) had ik alleen van mijn voeten regelmatig last. Maar niet zo erg dat ik zélf kon (wilde?) bedenken dat er misschien toch beter wat medicijnen bij moesten komen. Of misschien had ik andere dingen aan mijn hoofd..? Of misschien ben ik goed in ontwijkend gedrag? Nou ja, ben nu wel weer even met beide benen op de grond gezet.
Wat een geweldig nieuws Lilien, ik ga hard voor jullie duimen!!

Swiss: Bal, Bo en Taxi gaan mee. Pleeghond Lia komt ook, die logeert dit weekend bij ons, maar ze kunnen in de auto blijven hoor. Da's precies de reden dat we een grote auto hebben gekocht!
Xaloy, we kijken wel even hoe het gaat. Ligt denk ik ook een beetje aan het weer.

We kunnen in het lege huis en tuin vast wel ergens een plekje vinden waar de honden lekker kunnen blijven.

Wat denken jullie van de combinatie hamburger met pompoensoepa als suas? Volgens Finn een erg goede combi!

Voor hem had ik nog een hamburger en voor mezelf een soepje. Hij had het anders bedacht, ging eerst mijn brood door de soep dopen en daarna zijn vlees. Grapjas!
Haha :-) Klinkt erg lekker! Wij eten vanavond ook pompoen, alleen dan zonder burger maar met risotto en kastanjes. Past bij het weer! (het is hier herfstig!).
Robbie heeft trouwens last van een enorme sprong. Hij heeft ons de halve nacht wakker gehouden met z'n gedoe. Ik heb het 1 uur, 2 uur èn 3 uur horen worden op de kerkklokken.

Dus, hierbij een oproep om wat slaapvibes terug te krijgen!
Hey Lilien, ik duim ontzettend hard voor je, dat je deze keer een volledige zwangerschap doormaakt. Kan wel geloven dat je nu heel voorzichtig bent geworden.

Het is geen vrije dag in Belgie hoor, X heeft gewoon vrij van de creche, waarom weet ik ook niet. Ze geven geregeld een vrije dag. Op 2 november ook. X gaat 5 dagen naar de creche.

Vandaag een beroerde middag gehad. Vanochtend was hij heel lief en braaf, en heeft ie mooi gekleurd en gespeeld.

Maar toen ie op bed lag heeft hij heel de tijd door gehuild. Om gek van te worden. Bleek hij nadien zijn slaapzak uitgedaan te hebben, en zijn tweede luier (hij plast regelmatig door zijn luier daarom doen we een dubbele altijd). En bleek dat ie gepoept had. (2de keer al vandaag). Dus maar uit bed gehaald en nu zit ie stil Zeppelin te kijken. Wat leuk die Zeppelin trouwens, hij is er gek op. Vooral op nijntje en de studio100-zooi.
Wat een rotnacht Xaloy!

Hoe is het vandaag met Hugo?

Witchke, ,moet je niet gewoon een grotere luier gebruiken? Of een ander merk? Zit misschien lekkerder dan 2 over elkaar?

*klaag*

Ik was dus al heel moe vandaag. Toen bleek dat Puk niet had geslapen op het kdv, want hij had tijdens de slaaptijd zitten keten. Thuis was de koek natuurlijk op en werd hij echt heel erg drammerig. En daar had ik dus eigenlijk geen energie voor. Zucht. Vervolgens zou vriend op tijd thuis zijn, maar belde dat hij toch weer laat is.

Ik vind er echt even geen bal aan deze week. Dit is de 4e avond al op een rij dat ik alleen eet... Bah.

*klaar met klagen*
Oh ja, en ja ik had natuurlijk die 4 dagen tegelijk met Puk kunnen eten. Maarrrrrrr vriend belde dus steeds toen Puk zijn eten al op had en ik wachtte juist op hem, omdat we al zo weinig tijd samen hebben de laatste tijd...
Lara, irritant die mannen soms!

Ik vraag ook altijd al heel vroeg of B vroeg of laat is. Het is (soms) niet erg als hij laat is, maar dat wil ik ook altijd wel op tijd weten.

Hoop dat je vanacht in ieder geval goed kunt slapen (en Puk natuurlijk ook).

Witchke, zielig voor Xander. Dat vind ik dus wel een voordeel dat Finn nu zelf zijn bed in en uit kan stappen. Als hij een vieze luier heeft komt hij uit zijn bedje en vertelt het.

Trouwens, moet Xander niet ook tussen de middag droog zijn?

Ik denk trouwens ook dat je verkeerde luiers hebt als je er 2 nodig hebt, dat kan toch niet fijn zitten?
Precies.

Hoe voel jij je nu? Duik je lekker met een filmpje op de bank?
Goedemorgen,

Lilien wat fijn voor jullie. Ik duim mee om het goed te laten gaan. Dikke knuffel.

Laar: wat irritant. Niet mee-eten is tot daar aan toe, maar dan wel graag even op tijd melden.

Winkelen was gezellig maar niet heel handig om zelf iets te scoren als je op twee jongetjes moet letten. Wel voor Koen en Gijs een broek en pyama's. Voor mezelf moet ik maar een andere x op pad.
Chance gefeliciteerd met jullie dochter ROSA. Zo te lezen is het een mooie bevalling geweest. Geniet lekker van jullie kleine meisje.

Lilien, gefeliciteerd. Wat fijn dat je het hartje al hebt gezien en ze je nu goed in de gaten houden. Dat geeft waarschijnlijk een beetje rust. De duimen gaan hier hard draaien dat het een mooie en lange (minstens 40 weken) zwangerschap wordt.

De vakantie was heerlijk, nu eerst puinruimen.
Gisteren om 20 uur naar bed gegaan, nog eerder dan Finn.

Redelijke nacht, erg onrustig, maar in ieder geval goed gelegen.

Vanmorgen brunchen en daarna weer even gelegen.

Nu even buiten spelen met Finn. Hoop dat ik zelf ff kan zitten met een boekje (waarschijnlijk lukt dat niet).
Stilletjes hier...
Wat de luier betreft, hij draagt al XL van kruidvat en daar lekt hij nog door. Dus enige oplossing lijkt me dan twee luiers over elkaar.

Gisteren nog snoep ingeslagen voor Sinterklaas bij de Lidl. Scheelt een hoop geld.
Heb je onrustig geslapen omdat je veel droomt Swiss? Of word je vaak wakker? Heb je nog even kunnen zitten?Ik denk dat je er echt een gewoonte van moet maken om met Finn mee te slapen, of in elk geval met een boek je bed in te duiken. Je komt amper aan ontspannen toe.

Ik heb deze week trouwens een uur (ja, ja!) baantjes gezwommen en ik denk dat dat ook wel wat voor jou is. Je wordt er lekker rozig van en dat slaapt goed. Heb je een zwembad in de buurt?

Witchke, misschien kun je beter voor het slapen Pampers gebruiken. Die nemen beter op.

Vanmiddag wat gewinkeld met z'n drietjes. Twee blousjes voor mij (maar ik moet eigenlijk een paar truien hebben, want het is zo koud!) en wat kleding voor Puk en vriend. Daarna lekker gaan racletten en straks met een filmpje op de bank. Ideale zaterdag.
Nou, pampers voor het slapen.. ik had ze noodgedwongen in die week dat ik in NL was, maar Robbie heeft 2 van de 6 nachten doorgelekt. Met pampers, dus. Ben blij dat we weer terug zijn bij ons oude vertrouwde supergoedkope merk dus.

Misschien passen ze hem niet goed Witchke. Heb gemerkt dat een goede pasvorm vaak meer uitmaakt. Het feit dat hij er 2 over elkaar aan past überhaupt lijkt me al bewijs genoeg dat ze hemdus te groot zijn. De luiers die Robbie nu aanheeft zou hij nooit 2 over elkaar aan kunnen. Denk ik.
Oh ja, Swiss, we komen iets later morgen. Ik bel nog over waarheen, heb geen tomtom. Woon in Zwitserland :-) Die 3 snelwegen en paar B wegen vind ik vaak nog wel.

B ook aanwezig?
Witchke, ik denk ook dat je pampers moet kopen, Daar heb ik nooit problemen mee, en Finn kan heel goed plassen!

Lara, eigenlijk beide, zowel dromen als vaak wakker.

Ik wil inderdaad op donderdag Finn ook naar de creche brengen en dan in ieder geval eens beginnen met zwemmen. Moet de zwembaden in de buurt nog een beetje uitproberen. Als er een is die bevalt kan ik in het weekend en misschien een keertje 's avonds (of 's ochtens) gaan.

Ik ging vroeger ook 2 keer in de week 2 kilometer zwemmen, heerlijk vond ik dat.

Fijn Laar wat inkopen. Moet ook gebeuren.

Uiteindelijk ben ik met Finn maar weer naar de speeltuin gegaan en hebben we samen boodschappen gedaan.
Witchke, aloy heeft een goed punt. Bij Puk zouden er ook nooit twee over elkaar passen. Het ligt een beetje aan het postuur van het kind denk ik. Bij Puk werken pampers prima, maar toen hij klein was waren de Kruitvat-luiers beter. Het is even proberen.

Wat gebruiken ze op de creche? En lukt het daar wel?

Goed idee van die donderdag en het zwemmen Swiss. Sowieso goed om je conditie op peil te houden en denk dat het voor je nachtrust ook wel goed is.
Niet bijgelezen, maar las wel het stukje van Lilien. Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat nu. Kan me wel voorstellen dat het allemaal erg spannend en onzeker is. Hier wordt voor jullie geduimd!!!

Xaloy: ieks, schrik me een hoedje van je verhaal..... Nu is ineens dus helemaal duidelijk waar alle ellende van de afgelopen tijd vandaan komt. Maar ik begrijp dat je er niet zomaar even vanaf bent. Heftig hoor.... Hoop echt dat het snel beter gaat met je...

Nog een even een tip voor winkelhaters. Als je sintcadeau's nodig hebt kun je die prima online bestellen bij Bart Smit of Intertoys. Bij beide winkels betaal je maar1,95 verzendkosten en dan hef je lekketr niet in die lange rijen te staan straks! Wij hebben nu vast een en ander besteld voor de verschillende sintfeestjes. Ik ben vooral benieuwd naar de bambino loco voor Fleur. (roept weer jeugdherinneringen op)

Hier gaat het inmiddels stukken beter met slapen. De rijstebloem gaat niet meer in de fles (werkte blijkbaar averechts)en het campingbedje is nu het vaste bedje (met wel een echt matras) Inmiddels slaapt ie tussen 21/23-6/7 uur, dus gaat echt heel goed!!! Van de week ga ik een ander ledikantje ophalen wat ik gekocht heb via marktplaats en ik hoop dat dat goed gaat. Het andere ledikantje mag dan weer terug naar opa en oma (is te laag als ie straks gaat staan en ik geloof niet dat dat nog een half jaar duren net als bij Fleur)

Zo lekker mij nestje in en (hoop ik) genieten van een lange nacht.
Robbie zegt 2 woordjes achter elkaar!!!! Ik Herhaal: Robbie zegt 2 woordjes achter elkaar!!!!

Net: 'Koekkie klaar!' (nadat de hond het koekje ophad) en net weer bij het spelen opmijn telefoon: 'Tefoon mama!'

Jeuueueueueeeh!!
Goedemorgen, ben ik ook weer ff, heb wel vluchtig meegelezen maar niet veel fut gehad om te reageren.

Lilien, wat fijn dat je weer zwanger bent, ik duim ook mee dat het deze keer wel goed gaat. Krijg je nu extra veel controles?

Xaloy, wat naar dat je weer zo'n last hebt van je reuma, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Wat goed dat Robbie 2 woorden achter elkaar zegt!

Witch, ik was een fervent Pampers gebruiker, maar nadat ik ergens gelezen had dat mensen goede ervaringen met Aldi luiers hadden ben ik die ook eens gaan proberen en die bevallen heel goed. Ik moest bij Zahra 'snachts altijd nog de luier wisselen omdat ze anders helemaal doorlekte en met de Aldi luiers gaat het een stuk beter! Ik heb vannacht geen luier verwisseld en o.k. de romper was wat vochtig maar de rest niet, normaal zou ik dan haar slaapzak en beddengoed ook moeten verschonen maar nu hoeft dat dus niet. Ik blijf dus bij de Aldi luiers, scheelt ook nog eens een hoop geld, want ze zijn zo'n 40% goedkoper dan de Pampers.

Dropneusje, wat fijn dat Luuk zo goed slaapt. Hopelijk gaat het in zijn nieuwe bedje net zo goed (maar dat zal wel)

Met Yasemin gaat het heel goed, ze heeft geen pijnstillers meer nodig en slaapt goed 'snachts, overdag wisselend. Gisteren heeft ze overdag maar 1 x geslapen (een half uurtje ongeveer) en om 19 uur viel ze tijdens haar laatste fles in slaap en heb ik haar op bed gelegd waar ze heeft doorgeslapen tot 6.30 (nieuwe tijd). Ik zit alleen met het probleem dat ze geen brood wil eten. Ik heb ook al een paar x pap geprobeerd, maar dat spuugt ze gelijk uit. Brood vindt ze ook gewoon niet lekker, op het kdv eet ze het ook vrijwel niet. Warm eten doet ze daarentegen wel weer heel goed, dus ze komt ws niks te kort en ze krijgt nog steeds 3 flessen melk, maar als iemand van jullie nog tips heeft hoor ik het graag.

Met Zahra gaat ook alles prima, ze kan nu zelf haar brood smeren dus dat is makkelijk. Ze vindt het erg leuk om te helpen in de keuken (eitjes pellen haha).

Met mijzelf gaat het wisselend, ik ben nog steeds thuis en moet woensdag naar de bedrijfsarts. Mijn leidinggevende wilde graag langskomen met mijn baas voor een gesprek maar daar ben ik nog helemaal niet aan toe dus op advies van iemand van de arbodienst heb ik een mailtje gestuurd dat ik er nog niet aan toe ben.
Goedenmorgen!

Xaloy, ik heb je een mailtje gestuurd met het adres en een routebeschrijving.

Gaaf dat Robbie met 2 woorden kan spreken, ben benieuwd vanmiddag.

Layla, fijn weer even iets van je te horen. Succes met de bedrijfsarts op woensdag!
check!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven