***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Lara, de baby heeft nog even om uit stuit te komen.

Mijn zus had trouwens ook wat manieren gevonden om de baby te laten draaien, en uiteindelijk is ze nog best laat gedraaid. Mocht het nodig zijn, kan ik die info wel even vragen.

Geen idee waardoor het vooral 's nachts is. Hij ademt ook overdag wel snel, maar 's nachts is het veel erger?

Witchke, ik weet niet of je een zak kleren op school kunt laten. Daar hebben ze waarschijnlijk geen ruimte voor kleren voor iedereen. Ik heb bij onze creche al moeite om allerlei reservekleren te bewaren.
Ja, dat klopt. Ze ligt alleen al vanaf het begin dat ik het voelde (nu 16 weken geleden) hetzelfde en draait wel, maar alleen om haar as. Als het over 2 weken niet beter is dan ga ik nog even naar de accupuncturiste. Dat schijnt de beste termijn te zijn ofzo.

Ik bedenk me nu dat ik vroeger ook vaker last had van astmatische bronchitis dan vroeger.

Bij de creche van Puk hebben ze een extra bakje waar kleding in ligt. Heel handig. Ik denk alleen niet dat ze dat op school hebben. Maarja, ik heb ook eigenlijk alleen verstand van scholen voor kinderen v.a. 4 jaar en die hebben wat minder reservekleding nodig.
Dat komt omdat bij het liggen het slijm omhoog komt en Finn dus moeilijker kan ademen. Swiss, heb je een luchtbevochtiger in huis? Zet die es bij Finn, liefst met een paar druppels menthol erin. (niet direct naast hem want alles wordt nat!) En het matras een beetje schuin zetten zodat z'n hoofdje wat hoger is en het slijm dus niet zover omhoog kan komen?
Xaloy, dat is juist het vreemde, we hadden de luchbevochtiger al aan staan. Met een beetje dampo ofzo erbij.

Matras hoger leggen kan ik nog wel doen. Goed idee.

Kreeg net maitje van Amazon dat ze vanwege de grote aanvraag voor de Kindle de prijs hebben verlaagd met USD 20. Krijg ik dus teruggestort. Altijd leuk!

Laar, ze hebben hier ook een bakje, maar met regenkleding en reservekleding zit dat bakje wel erg vol hoor!
Heb tiramisu 'proberen te maken'. Maar eerst was de amandelessence te bitter. Dan op zoek naar amaretto, was er niet, dan maar bij schoonmoeder gaan lenen. En nadien was het beslag te lopend, staat nu in de koelkast, hoop dat het nog wat wordt ...
Wat netjes van Amazon zeg!

Regenkleding? Die hoeven wij niet mee te geven. Met regen blijven ze eigenlijk altijd binnen. Wel goed dat ze blijkbaar bij Finn wel naar buiten gaan, want in de herfst zitten er toch wel veel regendagen tussen.

Oh, ik bedoelde dus dat ik vroeger 's nachts meer last had van bronchitis dan overdag.
Hihi, dat dacht ik al Lara, dat je dat bedoelde.

Ja, heb vorige week een lekker gevoerd regenpak gekocht (er ligt nu een van jip en janneke), en lekkere warme laarsjes. Ze gaan hier altijd naar buiten, bijna elke dag voor 2 uur!

Gisteren was lief, Finn was buiten aan het spelen en blokeerde de ingang. Een andere groep kwam eraan, met de leidster met een tweeling buggy.

Finn stond te kijken en vroeg "goats eigentlich gut, Rahel?"

Ze smolt en vertelde het me 's avonds direct!

's Morgens wou Finn naar de creche, en vertelde hij papa dat papa moest opschieten, "hop, hop, papa! Finn snel Krippe toe"

Op de creche aangekomen mocht hij bij papa op de arm, en liet hij zich voorover vallen in de armen van de leidster, "Steffie toe papa"
Haha wat lief!!

Swiss, zondag rond een uur of 15? Hebben we een deet?
Wat schattig!
Gezellig Xaloy, laten we maar direct in het nieuwe huis afspreken. Ik zal je het adres wel even mailen. Heb je een navigatie syteem?

Houden jullie van kaasfondue? Dan haal ik dat even (en neem dit keer de pan ook mee naar het nieuwe huis). Lekker makkelijk!
Hier nog zo'n kind. Fleur vloog vanochtend letterlijk in de armen van de leidster! Die vond het natuurlijk ook helemaal leuk al dat enthousiasme.

Chance: super dat je het helemaal zelf hebt kunnen doen en dat je lekker thuis bent bevallen.
Goedemorgen!
Goedenmorgen

Ben zo moe, dat ik net in tranen uitbarste. Wou zo graag uitslapen maar eerst moest B bij het aankleden ongeveer 20 verschillende laden in zijn klerenkast opentrekken, en net toen hij met veel herrie een bak cruesli had gemaakt begon Finn om mama te schreeuwen. Pff

Kijk nu al uit naar de uurtjes dat Finn straks gaat slapen.
idd Swiss, als Finn straks gaat slapen, zou ik ook gaan slapen

Heb wat leuke jobs zien staan, als Xander slaapt ga ik daar op solliciteren.

Xander is nl een dagje thuis, omdat de creche gesloten is.
Och arme Swiss. Heb je een beroerde nacht gehad? Of zijn het bijwerkingen? (Ik probeer J. ook al jaren aan te leren onder de douche te bedenken wat hij aandoet als ik lig te slapen. Lukt niet... )

Waarom is de creche dicht Witchke?
Heb al naar een job gesolliciteerd, nl naar een job op een customer service voor 30 uur per week. Hopen nu dat ze reageren.

Xander kijkt nu Pingu
Goedemorgen.

Bluh bluh bluh Laptop werkt niet. Moet nu boven in de kou gaan zitten achter een pc.

Chance wat een mooi verhaal.

Swiss een heel dikke knuffel voor jou. Ik zou het zo graag even van je over nemen. Kan Finn gezellig met Koen spelen en jij lekker tukken. Gelukkig krijg je Xaloy morgen even gezellig op bezoek.

Muis: Gaat het alweer iets beter met mees?

Witch: Succes met solliciteren? Een vrije dag van de creche? Is het een feestdag in belgie? En gaat X normaal 5 dagen per week naar de creche?

Lilien: Gezellig dat je ook even langs komt. Alles goed met julle?

Ik ga zo even met mijn schoonzusje en jongens de stad in. Hopelijk zijn er nog wat leuke dingen te scoren. Tot later lieve meisjes
Neem meteen wat voor Puk mee BM! Voordat ik een passend truitje had gevonden waren we er vanmorgen al 3 verder... Best irritant, die groeispurtjes.
Lara, heb een goede nacht gehad, dus dit lijken me echt bijwerken. Kan elke seconde in janken uitbarsten vandaag.

We gaan zodirect eerst maar even naar de supermarkt en daarna naar de speeltuin. Kan Finn zich even moe spelen.

Serieus, als ik Finn nu al alleen op een vliegtuig zou kunnen zetten, zou ik het doen. Lekker even een paar dagen naar Opa en Oma!

*** zeur switch af, nu is het genoeg

Witchke, succes met je sollicitatie.

Hoe is je tiramisu (of wat was het) geworden?

Gezellig BM, veel plezier met winkelen.

Laar, leuk he, die groeispurten. Ik moet Finn's kast ook weer eens uitmesten. Jammer!

Boodschappen!
Och Swiss toch, wat beroerd. Woonde ik verdorie maar wat dichterbij...

Hee, in Zwitserland hebben jullie toch dat topsysteem met lijsten van de gemeente van oppassen? Kun je er de komende tijd niet daar eentje van inschakelen voor ene paar uur per dag die dan met Finn lekker kan buitenspelen terwijl jij even je rust pakt?

Kan B. anders echt niet een paar uurtjes eerder naar huis komen? Je zegt die afspraak van vanmiddag wel af neem ik aan?
Mogge!

Hier ook een Kdag!

Voordat ik vertel waarom eerst dit: Kaasfondue: lekker!! Moeten we behalve de taxi iets meenemen? C komt ws ook mee, moet nog bespreken. Als je geen zin hebt vanwege vermoeidheid: eerlijk zeggen!! Sterkte.

Goed, ik kom dus net bij de reumatoloog vandaan. Hij was absoluut niet te spreken over mijn medicijnloze toestand, hij heeft flink wat ontstekingen gevonden overal, foto's gemaakt, moet op 5 november in de MRI vanwege halswervelontsteking.... JA! Jullie lezen het goed. Leggen jullie de link met de hoofdpijn.. dat deed ik dus ook. Niet best, schade aan de halswervel is in principe niets aan te doen (behalve operatie). Zorgen dat het niet erger wordt!

Ik had kennelijk verdrongen dat reuma een levenslange ziekte is en geen griepje.

Een reuze hoeveelheid bloed afgestaan en op 5 november een plan de campagne opzetten. Waarschijnlijk weer dubbele therapie (inclusief allemaal nare medicijnen).

Pff. Is het al weekend???
Xaloy, wat naar!!!

Wat ben je een bikkel dat je ondanks al die ontstekingen medicijnloos door het leven ging. Dan moet je wel flink pijn gehad hebben! Veel sterkte!
Swiss, sterkte meid, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen!

Met ons gaat alles oke. Vanmorgen even met Kaj en vriendje met moeder naar de dierentuin geweest. Was leuk.

Man is baan kwijt geraakt maar gelukkig heeft hij meteen een nieuwe baan gevonden waar hij nu een week of 2 bezig is. Groot voordeel dat hij niet meer naar het buitenland hoeft. Hij kan tzt wel weer naar een buitendienstfunctie (technisch), maar het eerste jaar zit hij binnen. En eigenlijk vind hij dat wel lekker. Hij gaat nu om 07.00 uur op de fiets naar het werk en om 16.45 uur is hij alweer thuis. We weten allemaal niet wat we mee maken dus dat is wel een positieve wending.

Verder kan ik melden dat je niet de enige zwangere bent Lara

Ik ben nog heel voorzichtig en heel bang dat het weer fout gaat en daarom hebben we het nog aan bijna niemand verteld.

Ik ben nu dus voor de 4e keer zwanger binnen een jaar en hopelijk gaat het deze keer wel goed. Ik ben afgelopen dinsdag bij de gynaecoloog geweest en we hebben een hartje zien kloppen. Ik ben nu 7 weken en dinsdag over een week moet ik weer terug naar de gyn voor een echo. Spannende tijden dus.
Gefeliciteerd Lilien!!! Het is je zo gegunt! Ik hoop echt dat het deze keer goed gaat!

Poe Xaloy, wat een rotnieuws. Vreselijke k*tziekte is het toch...Nare medicijnen betekent ook nare bijwerkingen? Sterkte!!
Lilien, wat een super nieuws! Heerlijk voor je meid, het is je gegund.

Xaloy, jeetje meis, wat een eng verhaal. Brr. Getsie, krijg er kippevel van. Halswerfelontsteking, brr.

En nu moet je nog 2 weken wachten zeg, wat een tijd nog.

Heel veel sterkte.

Gezellig Xaloy, Compli mag ook meekomen hoor, geen probleem.

Denk zelfs dat Bo lekker buiten kan spelen. Als je zelf ff een bal ofzo meeneemt is dat prima.

Heb net even lekker 2 uur geslapen. Ben nog steeds moe, maar het heeft me in ieder geval wel al goed gedaan.

Lara, ik had Finn gisteren naar de creche willen brengen (en wil dat ook een vaste dag maken), dan kan ik dan even goed werken en daarbij ook nog een beetje uitrusten.

Alleen hebben ze een personeel tekort, dus kon ik hem gisteren echt niet brengen. Dus B heeft gisterenmiddag opgepast terwijl ikzelf een paar afspraken had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven