Grijze oogmake-up
donderdag 22 oktober 2009 om 17:11
De laatste tijd draag ik veel kleding met grijs erin en gebruik ik ook grijs in mijn make-up.
Oogschaduw in het grijs staat me goed. Maar daarbij moet ik dan ook mascara gebruiken, zonder mascara staat het raar.
Mijn mascara is zwart. Soms in de winter (herst) als ik bleek ben en er moe uitzie, staat die mascara een beetje 'hard'. Er is mij al eens bruine mascara aangeraden, ik heb dat een tijd gebruikt, maar vind het niet geweldig. Zeker niet bij grijze make-up.
Daarom vroeg ik me af: is er ook donkergrijze mascara te koop? En oogpotlood?
Lijkt me leuk om dat eens te proberen.
Oogschaduw in het grijs staat me goed. Maar daarbij moet ik dan ook mascara gebruiken, zonder mascara staat het raar.
Mijn mascara is zwart. Soms in de winter (herst) als ik bleek ben en er moe uitzie, staat die mascara een beetje 'hard'. Er is mij al eens bruine mascara aangeraden, ik heb dat een tijd gebruikt, maar vind het niet geweldig. Zeker niet bij grijze make-up.
donderdag 22 oktober 2009 om 17:24
quote:BobDeBouwer schreef op 22 oktober 2009 @ 17:14:
Ik heb een donkergrijze mascara: Maybelline Volum'express Black Chrome.
Ik heb ook een grijs oogpotlood, l'Oreal contour resist kleur# 203 grijs.
Ideaal, ik gebruik nu al Maybelline. Nooit geweten dat de m ook in het grijs hadden.
Leuk, misschien even winkelen vanavond
Ik heb een donkergrijze mascara: Maybelline Volum'express Black Chrome.
Ik heb ook een grijs oogpotlood, l'Oreal contour resist kleur# 203 grijs.
Ideaal, ik gebruik nu al Maybelline. Nooit geweten dat de m ook in het grijs hadden.
Leuk, misschien even winkelen vanavond
vrijdag 23 oktober 2009 om 13:16
Ik heb bijna altijd grijze oog makeup. Zwart potlood boven en beneden en dan eroverheen van Bourjois een grijze (donker) boven óver het potlood en onder een wat lichtere kleur grijs. Staat goed en krijg áltijd complimenten...met zwarte mascara. Alle andere kleuren vind ik er nep uitzien als je het over mascara hebt..maar dat is persoonlijk natuurlijk
vrijdag 23 oktober 2009 om 15:19
quote:Gebakkie schreef op 22 oktober 2009 @ 18:09:
Blauwe mascara staat prachtig bij grijze oogschaduw. Donkergrijze mascara is toch ook bijna zwart?
Blauwe mascara? Komen de jaren '80 definitief terug ?
Ik vind blauwe mascara wel erg 'veerkampjes'-achtig. Maar het kan zijn dat ik erg achterloop, hoor.
Blauwe mascara staat prachtig bij grijze oogschaduw. Donkergrijze mascara is toch ook bijna zwart?
Blauwe mascara? Komen de jaren '80 definitief terug ?
Ik vind blauwe mascara wel erg 'veerkampjes'-achtig. Maar het kan zijn dat ik erg achterloop, hoor.
vrijdag 23 oktober 2009 om 18:03
Zo'n heel donkerbruine mascara is mooi bij grijs en minder hard dan zwart. Er zijn ook zwarte mascara's die 'net niet zwart' zijn, dat is minder hard dan 'extreme black' ofzo. Blauw kan ook, niet van dat jaren-80-knalblauw, maar heel donker blauw. Er is wel donkergrijze mascara, maar je ziet het niet vaak. Bruin en 'net niet zwart' is makkelijker te vinden. Zelf draag ik zwarte of bruine mascara bij grijze oogmake-up, vind ik prima kunnen.
Ik heb zelf fijne grijze oogpotloden van Bourjois (Contour Clubbing waterproof) en Etos huismerk (waterproof).
Ik heb zelf fijne grijze oogpotloden van Bourjois (Contour Clubbing waterproof) en Etos huismerk (waterproof).
vrijdag 23 oktober 2009 om 21:03
quote:Moonlight82 schreef op 22 oktober 2009 @ 17:11:
De laatste tijd draag ik veel kleding met grijs erin en gebruik ik ook grijs in mijn make-up.
Ja, grijze mascara heeft de hema!
Is wel mooi.
Ja, grijze mascara heeft de hema!
Is wel mooi.
zondag 25 oktober 2009 om 14:57
dinsdag 27 oktober 2009 om 14:31
Waar dit topic al niet goed voor is
Ik ben nog niet aan winkelen toe gekomen, maar heb nu een aanbieding voor 20% korting bij DA.
Dus ik ga donderdag even winkelen (dan gaat de actie in).
Lagavulin, wat jij zegt inderdaad: zwarte mascara is soms zo hard. Ik heb nu ook kringen onder mijn ogen... dan wordt het met zwarte mascara zo'n donker geheel.
Ik ben nog niet aan winkelen toe gekomen, maar heb nu een aanbieding voor 20% korting bij DA.
Dus ik ga donderdag even winkelen (dan gaat de actie in).
Lagavulin, wat jij zegt inderdaad: zwarte mascara is soms zo hard. Ik heb nu ook kringen onder mijn ogen... dan wordt het met zwarte mascara zo'n donker geheel.
donderdag 29 oktober 2009 om 10:11
Ik kon m niet vinden.
Was bij een middelgrote DA en heb in de stelling van Maybelline gekeken, maar zag alleen zwart bruin en (volgens mij) blauw.
Hoe ziet die grijze mascara eruit, van de buitenkant??
Ook bij de Hema zag ik het niet, maar daar had het rek wat lege vakjes, dus misschien had het daar moeten liggen.
Was bij een middelgrote DA en heb in de stelling van Maybelline gekeken, maar zag alleen zwart bruin en (volgens mij) blauw.
Hoe ziet die grijze mascara eruit, van de buitenkant??
Ook bij de Hema zag ik het niet, maar daar had het rek wat lege vakjes, dus misschien had het daar moeten liggen.