Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

28-09-2009 20:53 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boer zoekt Vrouw!!

Terug naar onze roots!

Dit is topic nummer 7. 'Afvallen met... Groepstherapie!! is hier terug te vinden.
Ik draag eigenlijk nooit pumps. Ik heb 1 paar, 1 dag aangehad op bruiloft, maar die waren te klein

De laarzen die ik heb, zijn eh.. Gabor met XXL schacht. Die zitten super. Laatst via Duoboots 3 paar laarzen besteld, maar er zat maar 1 paar goed (die rode). Verder moet ik inderdaad eens oppad naar een schoenenwinkel welke een breed assortiment heeft in dat soort laarzen. Tips zijn welkom

Leuk, kookclubje! Ik ga me eens aankleden en dan gaan we naar een notaris. Eens voorlaten lichten wat wijsheid (goedkoper) is. Samenlevingscontract of ger.partnerschap.

Fijne middag/avond allemaal!
Ik kan altijd wel slagen bij AxiSchoen of bij Taft. Maar dan moet je wel goed zoeken

Vanmorgen een hele zielige kat op Animal Planet gezien. Hij was in zo'n cactus gevallen:

en zat dus helemaal bedenkt onder die stekels!

Die stekels hebben weerhaakjes dus de Animal Police moesten hem eerst verdoven voordat ze alle stekels eruit konden halen

Was echt zielig!

Maar hij heeft het gered en is weer een blij beest
Verslag over zielige kat is leuk . Ik kijk vaak op zondagmiddag AnimalPlanet en weet nu alles van de meest rare dieren
Peas on earth!
Mijn kater lijkt enigszins weg getrokken. Maar het zou me niets verbazen als ik op tijd in mijn bed lig vanavond...

Wat heb je gegeten gisteren Erwt? Ik heb Turks gegeten, was erg lekker.

Pilous, dat lijkt me lastig wat je hebt. Ik snap ook heel goed dat je het daardoor niks vindt om op schoenenjacht te gaan. Manfield heeft binnen hun collectie ook schoenen met een extra brede schacht maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat niet helemaal voldoende is. Ik heb namelijk wel eens zo'n laars vastgehad zonder dat ik doorhad dat het een extra brede schacht was. Toen ik 'em aanhad zag ik het trouwens wel
Ik heb vooraf visloempiaatjes gegeten, als hoofdgerecht vegetarische groentenlasagne (heel lekker, met veel paddenstoelen!) en omdat ik te vol zat voor een écht toetje (Xan nam nog poffertjes met boerenjongens) thee met een plateautje met koffieboontjes/noga/enzo (ik zat dus niet té vol )
Peas on earth!
Oh, dat klinkt goed zeg! Wat zal Xan volgezeten hebben na dat toetje...

Ik heb gevulde paprika gehad. Met gegrilde courgette, aubergine en een turkse aardappel erbij. En een lekkere salade.

En komt je eetclubje vanavond bij jullie eten?
Ohhh dat klinkt ook lekker gevulde paprika! Hmmm, dat kan ik ook wel weer eens maken! Xan heeft een beduidend grotere maag dan ik, want ik zat echt bomvol. Nou had ik ook wel een enórm bord lasagne en hij een iets bescheidener geproportioneerd bord met meervalfiletrolletjes-met-spek (zag er ook lekker uit!). Was echt een leuk eetcafeetje en gezellig om met vrienden bijgekletst te hebben.

Vanavond eten we bij iemand anders van kookclubje. Ze kan heel goed surinaams/hindoestaans koken, dus ik hoop dat ik dat na vanavond óók kan
Peas on earth!
Zou je dat in een avond kunnen leren ja?

Wel lekker inderdaad! Je hebt zo wel een lekker eten weekend!
Ik vrees dat ik zelfs niet eens alle ingrediënten snap/herken

Lekker-eten-weekend betekent alleen een niet-echt-aan-het-afvallen-weekend
Peas on earth!
Volgens mij is dat hindoestaans inderdaad best ingewikkeld.

Gewoon morgenvroeg weer met frisse moed beginnen Erwt!

Doet Xan eigenlijk ook nog mee (of mag ik dat niet vragen )
Euhm... laten we zeggen dat de meningen daarover verschillen
Peas on earth!
hij vindt van wel, ik vind van niet, maar ik kan dat eigenlijk niet hardop zeggen, want mijn eigen pogingen falen ook nogal
Peas on earth!
Oh, die lasagna klinkt heerlijk!

Manfield... daar kan ik wel eens kijken ja.

Heb ik in het verleden wel eens schoenen gekocht.

Zo, notaris achter de rug, het wordt een samenlevingscontract. Geregistreerd partnerschap is toch iets te trouwerigs.

Drift, die 'oude' kleren van jou, zit daar bovenkleding of jurkjes bij maat 40 toevallig?
Erwt

Maandag begin ik weer
Oh, da's geruststellend dat jij zegt 'maandag begin ik weer'. Dan ben je nu dus misschien ook niet zó actief...
Peas on earth!
Zo, zit ik -omdat het hier rustig is- even Vinyl's topic bij te lezen, gaan jullie als een gek posten!

Even teruglezen...
Ik heb vakantie Pode, zowel werktechnisch als vakantietechnisch En toch afgevallen
Wauw, eten klinkt lekker Erwt

Ik heb gisteren geen avond eten gehad. Wel chili cheese nuggets (van Burger King) en thuis nog bijna een zak paprikachips, een klein cupje Ben & Jerry's en 2 slagroomtruffels...

Niet iets om over naar huis te schrijven.

Bah, ik wil dit niet... dus ik ga nu weer normaal doen (nadat ik net voor de lunch het restje chips heb gehad ).
Is niet maar is Pilous!!
quote:Pilous schreef op 24 oktober 2009 @ 13:42:

Drift, die 'oude' kleren van jou, zit daar bovenkleding of jurkjes bij maat 40 toevallig?

Ik zal even voor je kijken Pilous. Het meeste is maat 38, of een wat ruimer vallende M. Zoek je iets specifieks?

*voelt zich net een winkelmevrouw*
Winkelmevrouw
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 oktober 2009 @ 16:51:

Winkelmevrouw

Ja, lijkt me wel wat. Mijn eigen handeltje

Is de puinhoop in jouw huis inmiddels een beetje opgeruimd Erwt?
En Age, jij heb gewoon even een dipje. Komt echt wel weer goed. Want eigenlijk ben jij al een hele lange tijd goed aan het eten. En je hebt volgens mij je eetpatroon ook echt veranderd. Het gaat niet zo snel en ik snap dat je daarvan baalt maar het gaat je echt wel lukken!

En tot die tijd moet dit topic gewoon blijven bestaan.
Erwt... Wel onthouden wat je vanavond leert trouwens! Ik wil de komende tijd ook weer wat meer nieuwe dingen gaan koken en wat dingen uitproberen dus Surinaams lijkt mij ook wel wat.
Jurkjes, A-lijn zoek ik. Ruime 38 moet ook wel lukken

Ik heb nog een leren lange jas in de aanbieding

*pepernoot kauwt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven