Afvallen met...
zaterdag 24 oktober 2009 om 11:25
Ik draag eigenlijk nooit pumps. Ik heb 1 paar, 1 dag aangehad op bruiloft, maar die waren te klein
De laarzen die ik heb, zijn eh.. Gabor met XXL schacht. Die zitten super. Laatst via Duoboots 3 paar laarzen besteld, maar er zat maar 1 paar goed (die rode). Verder moet ik inderdaad eens oppad naar een schoenenwinkel welke een breed assortiment heeft in dat soort laarzen. Tips zijn welkom
Leuk, kookclubje! Ik ga me eens aankleden en dan gaan we naar een notaris. Eens voorlaten lichten wat wijsheid (goedkoper) is. Samenlevingscontract of ger.partnerschap.
Fijne middag/avond allemaal!
De laarzen die ik heb, zijn eh.. Gabor met XXL schacht. Die zitten super. Laatst via Duoboots 3 paar laarzen besteld, maar er zat maar 1 paar goed (die rode). Verder moet ik inderdaad eens oppad naar een schoenenwinkel welke een breed assortiment heeft in dat soort laarzen. Tips zijn welkom
Leuk, kookclubje! Ik ga me eens aankleden en dan gaan we naar een notaris. Eens voorlaten lichten wat wijsheid (goedkoper) is. Samenlevingscontract of ger.partnerschap.
Fijne middag/avond allemaal!
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:10
Ik kan altijd wel slagen bij AxiSchoen of bij Taft. Maar dan moet je wel goed zoeken
Vanmorgen een hele zielige kat op Animal Planet gezien. Hij was in zo'n cactus gevallen:
en zat dus helemaal bedenkt onder die stekels!
Die stekels hebben weerhaakjes dus de Animal Police moesten hem eerst verdoven voordat ze alle stekels eruit konden halen
Was echt zielig!
Maar hij heeft het gered en is weer een blij beest
Vanmorgen een hele zielige kat op Animal Planet gezien. Hij was in zo'n cactus gevallen:
en zat dus helemaal bedenkt onder die stekels!
Die stekels hebben weerhaakjes dus de Animal Police moesten hem eerst verdoven voordat ze alle stekels eruit konden halen
Was echt zielig!
Maar hij heeft het gered en is weer een blij beest
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:21
Mijn kater lijkt enigszins weg getrokken. Maar het zou me niets verbazen als ik op tijd in mijn bed lig vanavond...
Wat heb je gegeten gisteren Erwt? Ik heb Turks gegeten, was erg lekker.
Pilous, dat lijkt me lastig wat je hebt. Ik snap ook heel goed dat je het daardoor niks vindt om op schoenenjacht te gaan. Manfield heeft binnen hun collectie ook schoenen met een extra brede schacht maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat niet helemaal voldoende is. Ik heb namelijk wel eens zo'n laars vastgehad zonder dat ik doorhad dat het een extra brede schacht was. Toen ik 'em aanhad zag ik het trouwens wel
Wat heb je gegeten gisteren Erwt? Ik heb Turks gegeten, was erg lekker.
Pilous, dat lijkt me lastig wat je hebt. Ik snap ook heel goed dat je het daardoor niks vindt om op schoenenjacht te gaan. Manfield heeft binnen hun collectie ook schoenen met een extra brede schacht maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat niet helemaal voldoende is. Ik heb namelijk wel eens zo'n laars vastgehad zonder dat ik doorhad dat het een extra brede schacht was. Toen ik 'em aanhad zag ik het trouwens wel
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:25
Ik heb vooraf visloempiaatjes gegeten, als hoofdgerecht vegetarische groentenlasagne (heel lekker, met veel paddenstoelen!) en omdat ik te vol zat voor een écht toetje (Xan nam nog poffertjes met boerenjongens) thee met een plateautje met koffieboontjes/noga/enzo (ik zat dus niet té vol )
Peas on earth!
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:31
Ohhh dat klinkt ook lekker gevulde paprika! Hmmm, dat kan ik ook wel weer eens maken! Xan heeft een beduidend grotere maag dan ik, want ik zat echt bomvol. Nou had ik ook wel een enórm bord lasagne en hij een iets bescheidener geproportioneerd bord met meervalfiletrolletjes-met-spek (zag er ook lekker uit!). Was echt een leuk eetcafeetje en gezellig om met vrienden bijgekletst te hebben.
Vanavond eten we bij iemand anders van kookclubje. Ze kan heel goed surinaams/hindoestaans koken, dus ik hoop dat ik dat na vanavond óók kan
Vanavond eten we bij iemand anders van kookclubje. Ze kan heel goed surinaams/hindoestaans koken, dus ik hoop dat ik dat na vanavond óók kan
Peas on earth!
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:42
Oh, die lasagna klinkt heerlijk!
Manfield... daar kan ik wel eens kijken ja.
Heb ik in het verleden wel eens schoenen gekocht.
Zo, notaris achter de rug, het wordt een samenlevingscontract. Geregistreerd partnerschap is toch iets te trouwerigs.
Drift, die 'oude' kleren van jou, zit daar bovenkleding of jurkjes bij maat 40 toevallig?
Manfield... daar kan ik wel eens kijken ja.
Heb ik in het verleden wel eens schoenen gekocht.
Zo, notaris achter de rug, het wordt een samenlevingscontract. Geregistreerd partnerschap is toch iets te trouwerigs.
Drift, die 'oude' kleren van jou, zit daar bovenkleding of jurkjes bij maat 40 toevallig?
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:55
Wauw, eten klinkt lekker Erwt
Ik heb gisteren geen avond eten gehad. Wel chili cheese nuggets (van Burger King) en thuis nog bijna een zak paprikachips, een klein cupje Ben & Jerry's en 2 slagroomtruffels...
Niet iets om over naar huis te schrijven.
Bah, ik wil dit niet... dus ik ga nu weer normaal doen (nadat ik net voor de lunch het restje chips heb gehad ).
Ik heb gisteren geen avond eten gehad. Wel chili cheese nuggets (van Burger King) en thuis nog bijna een zak paprikachips, een klein cupje Ben & Jerry's en 2 slagroomtruffels...
Niet iets om over naar huis te schrijven.
Bah, ik wil dit niet... dus ik ga nu weer normaal doen (nadat ik net voor de lunch het restje chips heb gehad ).
zaterdag 24 oktober 2009 om 16:49
zaterdag 24 oktober 2009 om 16:59
En Age, jij heb gewoon even een dipje. Komt echt wel weer goed. Want eigenlijk ben jij al een hele lange tijd goed aan het eten. En je hebt volgens mij je eetpatroon ook echt veranderd. Het gaat niet zo snel en ik snap dat je daarvan baalt maar het gaat je echt wel lukken!
En tot die tijd moet dit topic gewoon blijven bestaan.
En tot die tijd moet dit topic gewoon blijven bestaan.