Gezondheid alle pijlers

heup

24-10-2009 15:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben 63 jaar en sinds 3 jaar een heupprothese die 5 weken geleden uit de kom is geraakt en ik nu in het gips zit vanaf mijn buuste tot aan mijn knie volgende week gaat het gips eraf ,wie heeft dit ook meegemaakt ben benieuwd groetjes marjan
Ik gelukkig niet maar wens je wel veel sterkte toe!
Misschien kun je dit beter op een Libelle of Margrietforum vragen, daar zullen meer mensen zitten met een heupprothese, al dan niet uit de kom.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dat is goed maar ben al 2 weken bezig om inte kunnen loggen maar margriet forum pakt hem niet groetjes
Ik heb er ook geen ervaring mee. Wel met heupoperatie maar toen was ik nog jong, dat weet ik niet meer

Sterkte!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 24 oktober 2009 @ 16:23:

Ik heb er ook geen ervaring mee. Wel met heupoperatie maar toen was ik nog jong, dat weet ik niet meer

Sterkte!bedankt voor de reactie maar hoe oud was je dan want dat is ook niet leuk voor een jong iemand gr.marjan
quote:Moonlight82 schreef op 24 oktober 2009 @ 16:23:

Sterkte!m
Wat rot zeg. Kan je nog wel iets doen, of kan je je amper bewegen?

Sterkte ermee.

Ik denk overigens ook dat je op het forum van Libelle meer vrouwen van jouw leeftijd zult vinden die iets dergelijks hebben meegemaakt.
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 16:57:

Wat rot zeg. Kan je nog wel iets doen, of kan je je amper bewegen?

Sterkte ermee.

Ik denk overigens ook dat je op het forum van Libelle meer vrouwen van jouw leeftijd zult vinden die iets dergelijks hebben meegemaakt.
Marjan, ik was twee. Ik weet het niet meer

Mijn ouders vonden het wel erg naar. Ik ben blij dat ik geopereerd was, anders had ik nu, als 20-er mogelijk al een prothese gemoeten.

Heb nu nergens last van. De stand van mijn benen was verkeerd, dat is gecorrigeerd met die operatie.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven