Wat een kaa uu tee product!

24-10-2009 14:11 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stickerverwijderaard van de Gamma. Yeah Right.

Ik ben al een uur bezig die fijne voetbalplaatjes van de Albert Heijn van Mannetjes bed te krabben. Met een fohn en de stickerverwijderaard. Maar het komt voornamelijk aan op mijn nagels.

Da-haag nagels.

Nog iemand een tip over een product dat je dus net zo goed NIET kan kopen?
quote:Nijntje schreef op 24 oktober 2009 @ 16:06:

Glassex voor stickers? Aha. Dat had ik nog niet geprobeerd.En is het gelukt?
Of wasbenzine voor stickers werkt ook.
Even laten intrekken misschien.
quote:Vleermuis33 schreef op 24 oktober 2009 @ 17:01:

[...]

En is het gelukt?Ik heb het een tijdje geleden erop gespoten. Ik ga NU naar boven om te kijken of het eraf wil.
HA! Glassex deed de truc. Bedankt voor de winnende tip, vleesmuis.
quote:flint schreef op 24 oktober 2009 @ 16:58:

I know, ik ben al helemaal verliefd! Denk dat de sint me daar dit jaar maar mooi eens mee gaat verwennen

Ja wil dr ook eentje!

Ik krijg van geurkaarsjes altijd kopppijn en het slaat erg op mijn keel. Ik ben met die lampe berger dan weer bang dat ik al die geuren moet kopen omdat ik dan 'mijn' geur niet kan vinden. In de winkel even aan ruiken is toch anders.
quote:Nijntje schreef op 24 oktober 2009 @ 17:27:

HA! Glassex deed de truc. Bedankt voor de winnende tip, vleesmuis.

Graag gedaan

Het is alleen vleeRmuis ipv vleesmuis hihihi
Haha, Vleesmuis, het was de bedoeling ook niet om dat te typen. Maar het klinkt eigenlijk wel leuk.
Ovenreiniger, van welk merk dan ook. Komt erop neer dat het stinkt en je alsnog een bult loopt te krabben.
quote:Nijntje schreef op 24 oktober 2009 @ 18:44:

Haha, Vleesmuis, het was de bedoeling ook niet om dat te typen. Maar het klinkt eigenlijk wel leuk.Whahahhaha
quote:Winx68 schreef op 24 oktober 2009 @ 16:06:

[...]

Stickers.
De laatste keer dat ik ovenreiniger gebruikte was het anders best de moeite waard ....
Kaa Uu Tee: Vanish Oxi Action vlekkenmiddel. Ik ben net als mijn mams weer op de Shout overgegaan ook een stuk goedkoper.

En antikalkmiddeltjes > schoonmaakazijn, goedkoop en werkt als een tierelier
quote:Miesteph schreef op 24 oktober 2009 @ 19:03:

Ovenreiniger, van welk merk dan ook. Komt erop neer dat het stinkt en je alsnog een bult loopt te krabben.

Door die troep heb ik twee jaar met uitslag op mijn armen gelopen. Maar het resultaat was verbluffend.

De kindertjes van de vorige bewoners vroegen me of ik er een raampje in had gemaakt, dat vonden ze zó leuk !! De oudste was 11, en heeft nooit geweten dat er een raampje in zat ????
Goedkope pluizentondeuse van de BlokkerT. Hij vreet niet alleen de pluizen maar mijn hele trui op.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:flint schreef op 24 oktober 2009 @ 16:20:

Geurkaarsen. Ik blijf ze kopen in de hoop dat ik eindelijk eens een keer een exemplaar vind dat bij het branden echt een duidelijke geur verspreidt. Het is me tot nu toe nog niet gelukt, dus ik stop maar met kopen.De vanille-kaarsen van de Ikea zijn echt goed!
Volledig off-topic:

Leuke nieuwe outfit heb je Moppetoet.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ook van Vanish: de tapijtreiniger. Zit in een fles met pompsysteem (vgl plantenspuit) die alleen werkt als je de fles rechtop houdt. Maar om een vloerkleed in te kunnen spuiten moet je de fles toch echt horizontaal houden.

Wie bedénkt er nou zoiets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven