Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
quote:Sophy schreef op 24 oktober 2009 @ 18:30:

Zit een beetje tussen de geboortegedichtjes te snuffelen, moet misschien ook maar eens aan geboortekaartjes denken.....is misschien een beetje cheap-ass, maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er heel veel geld aan uit te geven. Wat hadden moeders hier voor kaartjes? Misschien een exemplaar digitaal voor op hyves?

Een vriendin van mij (grafisch ontwerpster) heeft ons kaartje ontworpen. Ze doet dit tegen betaling, maar vraagt er niet héééel veel voor (tja, vind ik dan). Je kan al je wensen/ideeën aangeven en zij gaat dan creatief aan de slag! Ze heeft al heel veel kaartjes ontworpen (is een soort van bijverdienste voor haar geworden) en ze zijn allemaal heel verschillend. Foto's op het kaartje, modern, klassiek, veel tekst, weinig tekst, met humor, romantisch... Je kan alle kanten op. En het leuke vond ik is dat je een uniek kaartje hebt die niemand anders heeft. Dus als je interesse hebt dan kan ik je haar emailadres wel geven. Ons kaartje staat op mijn hyves, onder het kopje 'klein wondertje'.
quote:Bengal schreef op 24 oktober 2009 @ 18:36:

Heb nu dus ook het gevoel dat ik geen kraamvisite wil (ouders uitgezonderd) maar wie weet verandert dat nog als onze dochter er is.Haha! Ik denk ECHT dat dat verandert. Jij wil straks vast alleen maar pronken en showen met je prachtige wonderbeeb!
Soof als je straks jullie kindje in je armen hebt ben je zo een trotse mamma dat je niets liever doet dan snuffelen aan je kindje en haar graag wilt laten zien aan iedereen. natuurlijk is het bitter dat je moeder niet aan je kraambed zal staan. Dat je nu moeder gaat worden terwijl je eigen moeder je niet meer bij kan staan. maar echt waar straks wil je graag trots even jullie kleintje laten zien aan vrienden en familie!

Gedichtjes hadden wij niet, vond ik niet nodig.

evenals "even bellen voor je teentjes komt tellen" schitterde in afwezigheid.

tenen tellen hadden we zelf al gedaan, en bellen doen ze toch wel.
quote:Yamuna schreef op 24 oktober 2009 @ 20:44:

Gedichtjes hadden wij niet, vond ik niet nodig.

evenals "even bellen voor je teentjes komt tellen" schitterde in afwezigheid.

tenen tellen hadden we zelf al gedaan, en bellen doen ze toch wel. Hier idem dito! Ik houd niet zo van zoetsappige gedichten. Een leuke kreet of iets grappigs ofzo vind ik wel leuk, maar we konden eigenlijk niks bedenken. Dus toen werd het gewoon de naam, met gewicht, lengte, datum, tijd. En that's it! En dat we er héééél blij mee zijn enzo, dat weet iedereen allang! En bellen enzo doet iedereen toch wel!
Ha, ha, Soof, geweldig dat verhaal van de kinderwagen! hoe herkenbaar! Wij hebben voor onze dochter een kinderwagen via marktplaats gekocht en bij die mensen leek het zo simpel (achteraf was dat ook zo....lol...), maar toen we thuis kwamen, hadden we allebeide zoiets van: En nu??? Uiteindelijk die mensen gebeld en die hebben het via de foon uitgelegd en o, o, o wat simpel....achteraf wel gelachen, maar op dat moment...sow blond...

Geboortekaartjes was bij ons best een lastig issue...we hebben echt niet dezelfde smaak, maar uiteindelijk is het een kaartje geworden wat we beide mooi vonden en toen nog een tekst!

Manlief wilde een gedichtje, ik een pakkende tekst...ook met het oog op het hele medische gebeuren..

Uiteindelijk is aan de binnenkant van de voorkant (zo'n vierkant kaartje) een kort gedichtje gekomen en als aanhef een pakkende zin....De pakkende zin was: "Al het mooie, is het wachten waard".

Vind deze zin nog steeds heel erg mooi. Op een eventueel tweede kaartje zou ik wederom een pakkende tekst willen hebben.....vind: Wens, Wonder, Werkelijkheid ook erg mooi!

Die zinnen als wil je teentjes komen tellen, dan graag even bellen vind ik verschrikkelijk....net als mama en dochter rusten van....weet toch iedereen ook wel....
Soof: Een meisje zou ik heel leuk vinden, ook omdat ik al een dochter heb....maar mijn stiefzoon, zou nu toch een broertje ook leuk vinden.....Hij heeft 1 zus, bij ons een zusje en bij zijn moeder ook nog eens 2 zusjes en ook nog een overleden zus....dus hij kan wel wat versterking gebruiken......
Hallo allemaal,

Nou, over geboortekaart-gedichtjes zit ik ook altijd erg vol. Ik lag me een hoedje als er weer zo'n knullig rijmpje op de deurmat valt. (Er zijn ook echt prachtige rijmpjes bij, maar sóms....) Wij waren erg in ons nopjes met de tekst:

SOMS KOMEN DROMEN UIT!

Dus jat hem gerust ;-)! Geboortekaartje vind ik ook nog steeds een práchtig exemplaar, een soort flyer met hun foto erop. Ik zal hem vol trots op hyves plempen!

En over bezoek: wat was het fijn om een kraamfeest te houden. We hebben het uitbesteed en een bar in de buurt afgehuurd. Tof feest gehad en thuis alleen de mensen over de vloer gehad die normaal ook over de vloer komen. En dat waren er echt genoeg. Zo konden we het ons veroorloven om in de weekenden nooit in de avond bezoek te ontvangen en na 6 weken had iedereen de kiddo's gezien. Tip van Flip. Tuurlijk een barretje huren kost een paar duiten, maar als je er zelf energie van overhoud is dat ook heeeel veel waard!

Bankie, succes met wachten!! We duimen voor je!

Bengal, wat vervelend dat thuiszitten en al die klachten. Hopelijk voel je je een stuk beter als je popje er is.

xx
Dog, wat vervelend zeg dat Tim zo ziek is. En dan ook nog een helmpje. Echt niet leuk. Ons manneke was er ook een kandidaat voor, maar mbv osteopathie is het sterk verbetert en nu is het bijna niet meer te zien. Dus hopelijk kloppen die metingen ook en is het niet alleen ons oog dat dat zegt... Maar succes met je manneke! Bij ons in het ziekenhuis hoor ik dat de kinderen het helemaal niet erg vinden, alleen is het een beetje wennen voor de ouders... xx
Soof, haha wat een verhaal van de kinderwagen. Ja je moet net weten hoe het werkt.

Wij hadden trouwens een geboortjekaartje bij de fotograaf laten maken. Super mooi, maar helaas niet echt goedkoop. Ik vind zo'n kreet inderdaad ook wel mooi op het kaartje, al zijn er ook wel mooie gedichtjes.

Bengal, ik vond de kraamvisite wel erg leuk. Je bent dan zo trots inderdaad. Maar goed, het is jullie kindje en jullie kaartje dus doen waar jij je goed bij voelt hoor.

Bankie, spannend hoor! Ik duim voor je.
Allemaal even een dikke knuffel weer............

Ik ga zo weer richting kindjes, hopelijk is zoontje T. wat beter gestemd dan gisteravond, hij was erg onrustig en verdrietig, op een gegeven moment wel weggegaan toen hij leek te slapen maar heb vannacht de nachtdienst even gebeld en hoor je dat hij weer erg van de rel was..................zo zielig!

Maar zijn huidje leek wel iets minder aangedaan, ik heb dus echt goede hoop dat deze antoibiotica aanslaat en hij niet naar het Emma hoeft!

Dochter L. is zóóó pittig! En gisteren 1800 gram (!!!!) en dat is een mijlpaal want dan mogen ze in een eigen bedje. Ze heeft nog wel een sonde want kan niet alle voedingen zelf drinken, maar ze doet het zo goed!!

Soof: heb erg moeten lachen om je kinderwagen verhaal! Heel herkenbaar...........

Oh ja, wij hadden het volgende op ons kaartje:

Eén is al uniek,

Twee een dubbel wonder,

Dat we jullie mochten krijgen,

Vinden wij heel bijzonder.

Ik wil iedereen die aan het behandelen is veel succes wensen!

En jullie ook allemaal bedankt voor de kieve berichtjes op hyves!

Veel liefs van mij!
Even ego.. Sorry

Vanmorgen toch weer ongesteld geworden na een week met hoop..Dat vind ik al erg genoeg maar man moest daar nog even een schepje bovenop doen..

Begin 2008 heeft man op het punt gestaan bij me weg te gaan, hij zag het allemaal niet meer zitten. We stonden toen op het punt waar we nu weer bijna zijn. De laatste behandeling was in nov 07 mislukt en in dec zijn we naar een maatschappelijkwerkster van het ziekenhuis gegaan.

Het kwam er opneer dat man me pijn wilde doen en dat is hem aardig gelukt door te zeggen dat hij bij me weg wilde. We zijn samen verder gegaan.

In april 08 ben ik naar een psycholoog gegaan omdat ik met mezelf en onze kinderwens in de knoop lag.. Ook tussen man en mij liep het niet altijd even lekker. Ik kan zeggen dat ik wanhopig geprobeerd heb om wat van onze relatie te maken maar merkte ook dat het redelijk van 1 kant kwam. Op een gegeven ogenblik heb ik een knop omgezet en gedacht als je gaan wil dan ga je maar.. Vanaf dat moment ging het weer de goeie kant op..

Maar de laatste maanden is het af en toe weer net als toen..

Elke keer als we fixe ruzie hebben roept hij dat ik maar weer naar mijn moeder toe moet gaan en nog meer van dit soort dingen..

3 weken geleden was het weer zover. Een vriend van man is bezig zijn huis van onder tot boven te verbouwen en als het even kan gaat man helpen. Na afloop wordt er nog een biertje gedronken en als ik geluk heb is man om een uurtje of 7 thuis om vervolgens te eten en op de bank in slaap te vallen totdat hij naar bed gaat.

3 weken geleden kon hij niet helpen met klussen maar ging rond een uurtje of 4 wel even een biertje drinken.. Ik had smiddags niet zo enthousiast gereageerd en dat kwam er sávonds ook uit.

Ik moest er maar aan wennen want hij zou niet veranderen. Misschien leek hij wel op mijn vader (koos liever drank dan gezin) ik moest maar gaan als ik het daar niet mee eens was.

10 minuten later heeft hij er spijt van maar mij doet het zo zeer..Ik heb weleens gedacht als hij het weer zegt dan ga ik toch, maar ja dat voelt als weglopen voor je problemen en daar hou ik niet van..

Vanmorgen was het weer raak.. En dat om iets lulligs eigenlijk.. Ben alleen wel benieuwd hoelang dit gaat duren want er hangt een ijzige stilte in huis..

Groetjes Merel
Och Merel meisje toch, wat een verdrietig bericht.... Heb geen wijze woorden of advies voor je, kan je alleen een digitale knuffel bieden....
Ach lieve Merel, wat een nare situatie!! Ik weet niets anders nu te zeggen dan dat je een hele dikke knuffel van me krijgt en dat ik je veel sterkte wens hiermee.
Peggy: Wat fijn dat je kleine meisje nu in een eigen bedje mag! Super hoor! Hoop dat de antibiotica aanslaat bij je zoontje! Ga heel hard duimen!

Merel; Heftig zeg allemaal.....lijkt me super frustrerend om zo te leven met elkaar. Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Sterkte hoor!!!

Vraagje voor de IUI'ers....Hebben jullie ook na de IUI krampen? Ik heb de hele ochtend al wat een kramperig gevoel in mijn onderbuik. Niet pijnlijk, maar je voelt het wel....
Lieve Merel, ik wil je even een hele dikke knuffel geven en ik hoop dat jullie hier samen uit komen. Sterkte meid! En dan ook nog de klap dat je ongesteld bent...

Peggy gelukkig lijkt de antibiotica aan te slaan, heerlijk! En dat je meisje ook al zo goed groeit, fijn hoor!

Bankie, dat had ik ook na de IUI-en, dat kramperige gevoel. Ene keer erger dan de andere keer. Heb het 1 keer gehad dat het meer dan een week aanhield en ik overtuigd was dat ik zwanger was, maar niet dus... Hoop voor jou dat je over 2 weken een positieve test hebt!
Peg, wat geweldig dat L. het al zo goed doet, wat een knappe dame!!! Hopelijk is het met T. vandaag ook een stukje beter, hou je taai, xx

Merel, goh meid, wat een vervelende situatie. Het is niet niks wat jullie samen al allemaal hebben meegemaakt, hopelijk komt jullie relatie er wel sterker uit... xxxxx
Oh Mereltje, wat naar meissie En ongesteld, en ook nog je man die niet superlief voor je is. Hij voelt idd misschien ook de druk van de naderende laatste poging, het lijkt haast alsof hij je bewust afstoot om niet verdriet te hoeven voelen (sorry voor de psychologie van de koude grond). Het is ook zo complex wat er gebeurt in je relatie in deze molen. Meis, ik hoop dat jullie het snel kunnen oplossen, want dit verdien je niet hoor. En al helemaal niet als je ook nog ongesteld bent, blegh

Peg: Hopelijk een stijgende lijn vandaag voor je kindjes! En bij jou ook?! Is je infectie al onder controle? Knappe kinderen heb je hoor. En een mooi gedichtje op de kaart!

Leuk om al jullie overwegingen te lezen over geboortekaartjes. En die van Fre zag ik op hyves, echt mooi! Maar dat is vast geen huis-tuin-keuken foto? En Blogje: die van jullie had ik idd ook gezien, vond ik heel mooi. Bedankt voor het aanbod, ik hou het in gedachten.

Vind jullie tekstjes allemaal erg mooi! Hou wel van wat 'open' teksten. Inderdaad niet van het bellen en de teentjes tellen. Ook niet liefde vermenigvuldigt zich of onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen. Tja denk ik dan.....én een hoofd, en een buik, en een kont (sorry als ik nu iemand beledig )

Op zich kan ik via mijn werk ook wel een ontwerp laten maken, maar ik heb gewoon geen idee wat Dus ik brainstorm nog even verder. Vandaag bedacht ik me ineens dat ik ook mijn eigen geboortekaartje kan hergebruiken. Mijn mama had een tekening gemaakt van een babietje (weet niet meer precies hoe of wat) en die 100x gekopieerd en zelf ingekleurd. Eigenlijk best schattig. En werkt vast ook heel therapeutisch, dat kleuren Maar volgens mij is het een afbeelding met een kerstbal (ik ben van 18-12) en dat is in januari iets minder actueel

En voor wat betreft de kraamvisite: het is ook niet dat ik niemand aan mijn bed ga toelaten hoor Dat is inderdaad wel eenzaam. Het komt meer voort uit de neiging die ik sowieso een beetje heb nu en dat is dat ik me het liefst een beetje terug wil trekken. Ik vind het confronterend om sommige mensen te zien en te spreken en ga dat dan liever uit de weg. Superslecht, want het lost niets op, dus ik probeer het maar een beetje te doorbreken langzamerhand Vind het voor mijn kind natuurlijk ook belangrijk dat ze een warm welkom krijgt op deze wereld! Komt vast wel goed dan, tis allemaal een proooceeees

Zo'n kraamborrel lijkt me ook redelijk cool idd, Fre! Misschien doen we dat idd wel. Naaste familie en vriendjes mogen wel komen en dan de verderwegmensen naar de kraamborrel. Niet gek!

Nou, ik ga zo eens koken voor de man. Heeft de hele dag in de schuur zitten figuurzagen Echt hoor. Sterretjes. Voor op de babykamer. Hoe schattig is dat?
Sophy, heb je het topic hier op viva al doorgespit? Hij staat nu aardig hoog geloof ik. Ergens bij de laatste reacties staat: Vandaag raakt de hemel de aarde. Vind ik wel heel mooi. En een oudje die je vaker ziet ivm ICSI en IVF is: Dat zo'n groot wonder in zo'n klein reageerbuisje past... Maar die is ondertussen wel een beetje afgezaagd...

Wel leuk om er over na te denken. Ik denk dat wij op een eventueel geboortekaartje een tekst gaan zetten met iets over dromen er in. Hadden we op onze trouwkaart ook en vind ik dan wel heel mooi. En wat een nichtje van mijn man gedaan heeft: Zij heeft de afbeelding van het geboortekaartje van haar overleden zusje in de binnenkant van het geboortekaartje van hun dochtertje af laten drukken. Was ook wel heel mooi hoewel de meeste mensen het niet herkenden.

Bankie, ik heb altijd heel heftige kramp bij de IUI maar dat is op de dag van de inseminatie. Bij mij komt het vooral door de eisprong die vrij heftig is door de Pregnyl. En dan ook nog het gepoer wat ze doen, helpt ook niet echt.

Bengal, een kraamfeest wilde ik ook al voorstellen maar dat zeiden anderen ook al. Wat je ook vaak hoort is het geboortekaartje een week later op de bus doen (of desnoods 2 weken) en de naaste familie etc. al eerder of een sms sturen.

Ik vind je wel een dappere hoor, je gaat gewoon maar door. Je hebt ook niet veel keus natuurlijk maar de lol is wel ver te zoeken denk ik...

Merel, hoe moeilijk je man het misschien ook heeft vind ik het toch wel erg egoïstisch van hem. Als je ongesteld bent, ben je op je kwetsbaarst en daar kan hij wel wat meer rekening mee houden vind ik. Ik kan me zijn houding op zich ook wel voorstellen hoor (lijkt wel op vluchtgedrag, wat Sophy ook al zegt) maar dat hij toen ook geen hulp wilde terwijl je toch je relatie op het spel zet met zulk gedrag vind ik niet voor hem spreken. Ik zou het echt heel erg vinden als mijn man zou zeggen dat ik beter naar mijn ouders kan gaan. Dit hele proces is iets dat je samen door moet maken en waar je samen zo veel mogelijk aan wil doen. Je moet elkaar steunen door dik en dun. En op dit moment heb jij het gewoon heel moeilijk met de operatie en je cyclus en je menstruatie en dan vind ik dat hij wel een beetje beter voor je mag zorgen en wel wat liever voor je mag zijn. Ik hoop voor je dat hij het snel in ziet en het gesprek opent...
Hebben jullie ook een Hyves?

Ik lees dat sommigen geboortekaartjes op de Hyves zetten...ben benieuwd...

Gelukkig heb ik nu geen last meer van krampen. Laten we het goede er maar van hopen.

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, internationaal en is gisteravond weer op de vrachtwagen gestapt. Wel jammer, want vind het juist de komende weken fijn als hij thuis is, maar is niet anders....Hij heeft al kids uit eerdere relatie, die deels bij ons wonen. Ze zijn gister gekomen en blijven de hele week.Als afsluiting van de herfstvakantie ben zonet met de kids naar de pannekoekeboerderij geweest. Even er lekker uit met ons viertjes. erg gezellig!
Bankie, we hebben inderdaad nog een hyve. Ik kan je er niet voor uitnodigen want ik ben geen beheerder. Yam en Merel geloof ik wel. Dan kan je iedereen in het echt zien en prive info er ook op zetten want de hyve is helemaal afgeschermd, ook voor anderen op hyves. Erg handig.

Wat een leuke afsluiting van de vakantie trouwens. En lekker, pannenkoeken

Hoe lang is je vriend weg deze keer?
mail me even bankie

sananda_@hotmail.com
merel

Sophy het is overgens volstrekt normaal dat je naderende het einde van je zwangerschap wat meer op jezelf raakt, en je wat meer terug trekt

ik heb de laatste 8 weken gewoon de gordijnen dichtgedaan, en deed de deur niet open, äls ik je wil zien dan bel ik je wel"
quote:Bankie28 schreef op 25 oktober 2009 @ 12:51:

Vraagje voor de IUI'ers....Hebben jullie ook na de IUI krampen? Ik heb de hele ochtend al wat een kramperig gevoel in mijn onderbuik. Niet pijnlijk, maar je voelt het wel....Nooit gehad! Maar.... sterkte! Hopelijk verdwijnen de krampen snel.

Merel: voor jou. Ik hoop echt voor je dat het wat gezelliger wordt thuis. Is man misschien alleen zo als het weer spannend gaat worden wat betreft kinderen krijgen? Of staat dat er los van? Want jullie zitten nu natuurlijk in een superspannende periode. Hoe dan ook....vervelend! En hopelijk is het snel weer gezellig in huize Merel.
Thx meiden.. De rust is wat terug, ik heb gisteren nadat ik mijn verhaal hier had neergezet naar man gegaan en hij wilde niet praten.. Zei alleen maar huh en haalde zijn schouders op. Toen was ik het zat, heb afgemaakt waar ik mee bezig en ben ook echt naar mijn moeder gegaan. Zonder wat te zeggen.. Ik ben daar echt overstuur aangekomen en ik ben niet eerder naar huis gegaan tot ik rustig was. Man heeft me wel een paar keer gebeld maar ik had niet opgenomen. We hadden smiddags een kinderverjaardag maar die heb ik afgezegd, ik had daar helemaal geen zin in. Ik heb ook eerlijk gezegd waarom niet..

ik heb de telefoon van man pas aangenomen toen ik rustiger was. Telefoontje was kort want hij werd ook op de huistelefoon gebeld. Toen ik thuis kwam had hij nog geen zin om te praten. Ik wilde mijn moeder bellen, die zou gaan oppassen bij mijn zusje, en toen kwam ie los. Hij werd boos, en zei dat ik dit geregeld had en dat hij nu overal de schuld van kreeg.. En als ik echt zou bellen dat het dan ook echt over zou zijn. Ik heb echt gebeld, kreeg haar alleen niet aan de lijn. Vervolgens werden beide telefoon uit mijn handen gegrist. Ik heb er toch 1 terug gekregen of gepakt en heb mijn stiefvader gebeld om me te komen halen. Man heeft vervolgens met mijn stiefvader even gepraat en eindelijk werd hij rustig want volgens mij had hij nu pas door dat ik het meende.Vervolgens heb ik met mijn stiefvader afgesproken dat als het nodig was hij me alsnog kwam halen maar dat ik eerst met man zou praten. Dat hebben we gedaan, en hij wil me niet kwijt (zegt hij elke keer nadat hij het wel gezegd heeft) Hij weet het allemaal niet meer, misschien zijn we uit elkaar gegroeid. Ik heb hem aangegeven dat dit zo echt niet langer kan, dat me dit iedere keer meer pijn doet. We zijn er wel achter dat we allebei niet uit elkaar willen, de tranen hebben rijkelijk gevloeid (is nu nog te zien)

Het is niet zozeer de kinderwens die dit veroorzaakt, maar op zijn werk loopt het niet lekker (kleine onderneming) we hebben een tegenvaller van de energiemaatschappij gehad. De verzekering vergoedt vanaf juli de naadjesman niet meer waardoor er een flinke rekening op de deurmat lag. En ik begrijp heel goed dat hij het ook allemaal kwijt moet maar niet op deze manier. Bovendien is het niet de 1e keer dat hij me verteld te vertrekken. Ik weet eerlijk niet hoelang ik dat volhoud. Ik heb al eens eerder tegen mezelf gezegd als hij het weer zegt dan ga ik echt..

Ik moet zelf ook heel goed na gaan denken wat ik zelf wil.

Ik ga in ieder geval deze maand niet het ziekenhuis bellen..

Na een nacht slapen hebben zijn we er alle 2 nog druk mee..
Jeetje Merel, wat een nare situatie. Jullie hebben ook wel erg veel te verduren natuurlijk. Kan me voorstellen dat je het ziekenhuis deze maand ook even niet door laat gaan. Sterkte maar met alles.

Hier is het ook niet echt gezellig hoor, maar dat komt meer omdat mijn vriend constant aan het werk is. Ik word daar flink pissig van af en toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven