Mode & Beauty alle pijlers

Latisse

01-08-2009 12:53 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
klinkt leuk, maar hoe kom jij er aan dan?

Ik vind het wel typisch dat zelfs blonde wimpers dan donker worden. En of het uiteindelijk geen kwaad kan aangezien er prostaglandines inzitten, dat zijn toch hormonen oid?
x
oke, ik begrijp dat je ook onder behandeling bent?

Had je weinig wimpers meer om één of andere reden of gebruik je het gewoon vooral esthetisch? Want in het eerste geval krijg je het vergoed via de arts heb ik ergens gelezen.

Wel fijn zeg dat het zo goed werkt!

Ik heb een tijdje geleden veel wimpers verloren omdat ik een ooglidontsteking kreeg, eerst aan 1 ooglid, later ook de andere. Echt heel erg irritant, vraag me af of het daarvoor ook helpt...

Mag ik vragen waar je het gekocht hebt, Engeland, Belgie??
quote:julianaa schreef op 01 augustus 2009 @ 13:49:

Bijwerking kan zijn dat bij bruine ogen de kleur kan veranderen.Ieks! Dat is heftig!
x
Dankje, ohw..tja dat wordt een beetje moeilijk voor mij!

Ik zal eens een keer bij mijn huisarts informeren.
www.latisse.com

Met voor/na-filmpjes van o.a. Brooke Shields.
Hoe lang doe je overigens met een tube?
x
quote:julianaa schreef op 01 augustus 2009 @ 14:13:

[...]

Ik heb een hersentumor. Dus ik wilde eerst weten of dit wel mag gebruiken. Ik had heel lang mooi haar, maar door medicijnen tegen epilepsie is mijn haar heel slecht geworden. Maar lang leve de extensions. Latisse gebruik ik omdat ik lange volle wimpers mooi vindt.

1 nadeel, mensen vroegen of ik nep mimpers had, zo lang waren ze. Ik heb het toen een beetje laten knippen. Maar ze zijn ook veel voller, er komen heel veel wimpers bij, en blijft maar groeien.

Ik heb het in Turkije gekocht. Bij een Dermatoloog, die ook Botox doet.

Waar in Turkije heb je het gehaald? En hoeveel heb je ervoor betaald? Heb je eventueel een telefoonnummer? Mag je tijdens het gebruiken van Latisse wel gewoon overdag je mascara op doen?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Groetjes.
quote:Delal schreef op 08 augustus 2009 @ 12:32:

[...]

Waar in Turkije heb je het gehaald? En hoeveel heb je ervoor betaald? Heb je eventueel een telefoonnummer? Mag je tijdens het gebruiken van Latisse wel gewoon overdag je mascara op doen?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Groetjes.

Ow yah nog een klein (laatste) vraagje..

Ik heb zelf bruine ogen althans bruin/groene eigenlijk. Wat voor nadeel heeft het, gaan mijn ogen nu lichter of donkerder worden kwa kleur..?
Voor zover ik heb kunnen lezen, zijn bij gebruik van Latisse nog nooit oogverkleuringen voorgekomen. Wel bij Lumigan, een geneesmiddel tegen glaucoom. Dat wordt IN het oog gedruppeld. Latisse niet. Lumigan heeft als bijwerking dat het de wimpers langer, voller en donkerder maakt. Vandaar dat het nu als Latisse op de markt wordt gebracht.

Lumigan is EXACT exact hetzelfde middel als Latisse met ook exact dezelfde concentratie werkzame stof. Lumigan kost alleen twee tientjes, Latisse veel meer. Alleen de toediening is anders. Latisse de wimperrand (huid), Lumigan in het oog.

BIj Lumigan wordt gezegd:

Bij gedeeltelijk bruine ogen kan de kleur veranderen, vooral lichtbruine of groen- of geelbruine ogen kunnen donkerder worden. Dit kan blijvend zijn.
quote:Melpomene schreef op 08 augustus 2009 @ 13:43:

Voor zover ik heb kunnen lezen, zijn bij gebruik van Latisse nog nooit oogverkleuringen voorgekomen. Wel bij Lumigan, een geneesmiddel tegen glaucoom. Dat wordt IN het oog gedruppeld. Latisse niet. Lumigan heeft als bijwerking dat het de wimpers langer, voller en donkerder maakt. Vandaar dat het nu als Latisse op de markt wordt gebracht.

Lumigan is EXACT exact hetzelfde middel als Latisse met ook exact dezelfde concentratie werkzame stof. Lumigan kost alleen twee tientjes, Latisse veel meer. Alleen de toediening is anders. Latisse de wimperrand (huid), Lumigan in het oog.

BIj Lumigan wordt gezegd:

Bij gedeeltelijk bruine ogen kan de kleur veranderen, vooral lichtbruine of groen- of geelbruine ogen kunnen donkerder worden. Dit kan blijvend zijn.

en en en en..

Misschien lees ik het verkeerd, maar ga je nou echt een geneesmiddelgebruiken om langere wimpers te krijgen?

Dat kan toch nooit gezond zijn?
Cum non tum age
Ik woon op Aruba en zie hier op de Amerikaanse tv steeds die reclame voorbij komen.

Er wordt uitdrukkelijk bij gezegd dat het alleen onder begeleiding van een arts gebruikt mag worden. Dit ivm met bijverschijnselen en het feit dat niet iedereen het mag gebruiken.

Dus het zomaar op eigen houtje ergens gaan kopen en op smeren lijkt me niet zo raadzaam.
Klinkt eng.
Lijkt me nou niet bepaald goed voor je wimpertjes.
Klinkt mij ook eng, ik zou het niet vertrouwen. Straks heb je schade aan je ogen voor wat langere wimpers!
Koop dan de Talika die is ook bedoeld voor langere wimpers te kweken en is te koop bij de parfumarie, maar dan heb je wel iets wat goedgekeurd is en gewoon een cosmetish merk is.
Of 'wonderolie'. Kost een paar euro bij de drogist/apotheek.

Is eigenlijk een laxeermiddel, maar werkt ook op je wimpers. Zijn hier meerdere topics over geweest en een aantal waren er enthousiast over. Sommige (oa ik) krijgen er dikke oogleden van. Voorzicht opbrengen dus.
Goudvis, ik heb ook wonderolie gebruikt, hele geirriteerde rode ogen kreeg ik ervan, dus was geen succes jammer genoeg.
Ik kreeg er dikke ogen van, maar ga het nu weer proberen... Nu 1x gedaan en dat ging goed.
maar waarom heb jij dan geen lumigam gebruikt als het presies hetzelfde doet alleen goedkoper is.

en kan wat vertellen over de plek vertellen waar jij het hebt gehaald.

dan wil ik het ok proberen
quote:julianaa schreef op 01 augustus 2009 @ 12:53:

Hoi Allemaal,

Ik gebruik sinds een maand Latisse. Het is nog niet verkrijgbaar in Nederland maar komt wel binnenkort. Latisse is een middel voor Lange en donkere wimpers. Ik gebruik het nu 1 maand en moet het 4 maanden gebruiken voor het uiteindelijke resultaat.

Het is echt ongelovelijk, ik heb blond haar en mijn wimpers, maar ook wenkbrauwen( dit is wel raar omdat ik niks op de wenkbrauwen gebruik) zijn nu bruin. Mijn wimpers zijn heel erg lang geworden en ik moet ze zelfs een beetje bijknippen, ook zijn ze veel voller geworden. heb nu echt van die Bambi-ogen.

Zijn er meer meiden die dit al gebruikt hebben en tevreden zijn. Ik had wel gedacht dat het mooi zou worden, maar zo mooi.

waarom hebje dan geen lumigam gebruikt als het presies hetzelfde is.

en kane vertellen waar je het hebt gehaald en tel van turkije.

en hoe duur het was. ik hoop zo spoedig mogelijk iets te horen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven