Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was het toen zo warm joh, ik kan me dat helemaal niet meer herinneren (geheugen van mij = een vergiet denk ik ) wij zijn 2 weken later getrouwd en toen was het 23 graden ofzoiets.
Stressed is just desserts spelled backwards
wij hadden wel een hele leuke mevrouw. Wij wilden graag bekend maken op de bruiloft dat ik zwanger was (Malman had alleen op zijn vrijgezellenfeest zoveel gedronken dat hij niet meer wist dat hij iedereen al had ingelicht ) en zij had echt een heel mooi gedichtje aan het einde over dat we eigenlijk met zijn drietjes waren.
haha, dat weet ik dan niet meer, maar volgens mij zaten wij toen in mexico en daar was het heul warm.

Het was echt heet die dag, maar mij hoor je niet want dat heb ik liever op mijn dak dan een bui regen...
dat is waar! Regen kan de dag behoorlijk bederven.
quote:Maleficent schreef op 25 oktober 2009 @ 08:38:

wij hadden wel een hele leuke mevrouw. Wij wilden graag bekend maken op de bruiloft dat ik zwanger was (Malman had alleen op zijn vrijgezellenfeest zoveel gedronken dat hij niet meer wist dat hij iedereen al had ingelicht ) en zij had echt een heel mooi gedichtje aan het einde over dat we eigenlijk met zijn drietjes waren.

hahaha dat moest er dus uit bij malman..

ohhh wat lief..

Ik was dus ook zwanger, alleen wist ik het niet. daar kwamen we pas achter in Mexico...
Wij hadden wel regen op onze trouwdag. Hebben nog net droog onze foto's kunnen maken, maar onderweg (in de koets...) begon het te regenen. Ach, dat had ook wel wat. We moesten 's morgens doorgeven of we binnen of buiten wilden trouwen, dus ik had gebeld dat ik het binnen wilde. Vent was er niet zo blij mee, want toen was het nog droog. Vlak voor de plechtigheid begon het te regenen.

Leuke trui, Mal!

O, ik zag dat Enka op de groep een kalender gemaakt heeft. Als iedereen daar de verjaardagen even in zet, kan ik het niet meer vergeten!
Stomme klok.
Ja, ik las al zoiets dat jij ook al zo misselijk was op huwelijksreis. Ik was op de bruiloft precies 10 weken. De dag ervoor een echo gehad en die was mooi en hartje was krachtig, dus durfden we het wel aan om te vertellen. Als het niet goed zou zijn dan zouden we het laten weten aan de ambtenaar.

Het was bij ons niet helemaal gepland (wel leuk) en ik was blij dat ik mijn trouwjurk nog paste, ik had in ieder geval niet meer de extra vulling bij mijn borsten nodig die ze me hadden aangeraden toen ik de jurk kocht . Ik had ze wel ingedaan en mijn moeder zei; volgens mij moet je dat niet doen. Ik leek Pamela Anderson wel
Wel ja joh, een boerenmestwagen Mamax

Wel een station neem ik aan of toch een coupe als het aan vent ligt?

Ah, ja dus. Mooie bak.

Wij hebben ook een diesel nu em het rijdt geweldig (door de turbo, anders trekt het voor geen meter op ) en ontzettend goedkoop. We rijden 1100 a 1200 km op 1 tank.

HM zeker Mal? Ik haat die site. Nooit wat op voorraad, ik kom er nooit meer.

Veel plezier bij dolfies Bam, leuk!
Volgens mij moet je dat niet doe

Tactisch gezegd door je moeder
Ik had dat laatst ook Mal, m'n vest hadden ze niet op voorraad, zou midden december komen. Voor de jongens ook nog dingen besteld en toen dat binnenkwam zat het vest er toch bij.

Star, het is echt een mooie auto. Altijd dealeronderhouden (NAP) en op een klein deukje na spik en span. Ik ben alleen zo bang dat ik het lastig ga vinden dat je minder mee kunt nemen. Als we met z'n tweeen gaan golfen (misschien 2 keer per jaar, dus hoevel rekening moet je er mee houden) dan moeten we een deel van de achterbank plat doen. Als we op vakantie gaan kan er minder in. Ach, met zo'n dakkoffer valt dat ook wel weer op te lossen.

Doordat je hem tweedehands koopt is het echt een stuk goedkoper. Je betaalt ongeveer 700 euro meer wegenbelasting per jaar. Dat is er bij ons al rond de 10.000 km per jaar uit. We rijden bijna het dubbele.
Hhahaha lekker tactisch van je moeder...

Ik was wel gestopt met de pil, maar wij hadden zoiets we zien wel na ons trouwen, hahaha..... En ik ben zo onregelmatig ongesteld dat ik daar helemaal niet over nadacht. en dat ik me niet lekker voelde weet ik aan de bruiloft, hahaha...

zodoende dat toen ik ging kotsen in het vliegtuig en echt doodziek was mijn man zei: jij bent zwanger en we dus in mexico een zwangerschapstest gingen kopen en jawel hoor...

Niet dat ik het geloofde maar dat is een ander verhaal ;)

door de zwangerschap waarschijnlijk heb ik een allergie opgelopen dus daar werd ik uiteindelijk echt ziek van en werd het ook gevaarlijk voor de baby en was het beter eerder terug te gaan.
quote:mamax schreef op 25 oktober 2009 @ 09:07:

Star, het is echt een mooie auto. Altijd dealeronderhouden (NAP) en op een klein deukje na spik en span. Ik ben alleen zo bang dat ik het lastig ga vinden dat je minder mee kunt nemen. Als we met z'n tweeen gaan golfen (misschien 2 keer per jaar, dus hoevel rekening moet je er mee houden) dan moeten we een deel van de achterbank plat doen. Als we op vakantie gaan kan er minder in. Ach, met zo'n dakkoffer valt dat ook wel weer op te lossen.

Doordat je hem tweedehands koopt is het echt een stuk goedkoper. Je betaalt ongeveer 700 euro meer wegenbelasting per jaar. Dat is er bij ons al rond de 10.000 km per jaar uit. We rijden bijna het dubbele.

Ach, een dakkoffer past beter bij een BMW dan bij een Sharan

Wegenbelasting is inderdaad wel meer (wij betalen 352,- per kwartaal), maar als je zoveel rijdt, een stuk voordeliger. En over het algemeen gaan diesels ook nog eens langer mee.

Ik zeg; doen
Ja en je mocht niet met dolfies zwemmen toen toch Bam? Ik zeg nog een keer terug gaan
quote:Star schreef op 25 oktober 2009 @ 09:16:

Ja en je mocht niet met dolfies zwemmen toen toch Bam? Ik zeg nog een keer terug gaan

Klopt idd. dat was wel erg zuur, want daarom gingen we naar Mexico dat was iets wat ik zo graag wilde..... En manlief die ging mee dolfijnen zwemmen om mij een plezier te doen, want voor hem hoefde het allemaal niet. het leek hem maar niets. Maar omdat we al geboekt hadden en dit het enigste was waar ik in elk geval kon kijken ging manlief wel en hij vond het geweldig,.......grrr haha.

We willen ook terug, alleen hebben we een dilemma, want manlief zou graag onze huwelijksreis overdoen en dan zonder nachtelijke avonturen enzo, hahahaha ( al had dat ook wel weer wat) , maar ook zonder Juul......... en daar wringt hem nu de schoen......
Je kan er vanmiddag in Harderwijk ook bij duiken

Mama wil niet zonder Juul
hahahahaha misschien doe ik dat wel

idd....

Ik vind enerzijds wel dat Manlief gelijk heeft hoor, maar anderzijds is het mij een beetje tever weg zonder Juul......... en te lang.......
Ga je naar Israel, kan je ook met dolfijnen zwemmen en dichterbij

Ik lees het wel in de krant dan later
hahahaha ik wil naar MEXICO MET JUULTJE.............
er wordt getetterd dat ik op moet schieten... mannen.... liggen ze tot kwart over 9 in hun nest en nu moet ik opschieten.............

TSSSSSSSS

Fijne dag Meiden!
Goedemorgen (er komt geen eind aan )!

Leuk, al jullie trouwverhalen! Heb zo"n gevoel dat het er bij ons ook wel eens van gaat komen. Met z'n drietjes op een tropisch strand lijkt me wel wat..

Coole auto Mamax. Hoeveel kregen jullie nou uiteindelijk terug, viel het nog mee?

Bridges, kan me je dubbele gevoel bij huwelijksreis zonder kinders helemaal voorstellen. Maar jullie gaan vast enorm genieten!
Mexiiiiiiiiiihiicooooooo... Fijne dag Bam, veel plezier bij de dolfijnen!

Mare en ik doen denk ik maar hangdagje vandaag (hele weekend am), misschien straks even uitwaaien op het strand als het wat opklaart.
Jij doet het gewoon voor het leuke reisje Hel

Maar reisje in januari toch? Dus december trouwen?
En die bonus van 4500 euri natuurlijk.

Reisje moeten we nu echt gaan boeken anders hoeft het niet meer. Tijd vliegt.

Jullie met brainstormen al met details als datum en plaats bezig?
Nou dan zeg ik maar goedemiddag i.p.v. goedemorgen!

Haha wij twijfelen opeens. We kunnen natuurlijk ook 6 dagen gaan, en dan iets luxer... Vinden we ook nog een optie... Dus nog even nadenken.

Bam: klinkt ook als mooie dag (reis niet, man wat waren veel van jullie ziek op honeymoon!)Wel enorm balen dat je eerder terug moest, ik zeg dus ook: nog eens heen! Straks even kijken of pizza foto's er al staan...

Mamax: mooie auto! Tsja minder mee kunnen nemen zal wel wennen zijn. Scheelt dat de kinderen groter zijn, hoef je ook minder mee te nemen. vent al besloten?

Haha mal geen vulling nodig gehad dus. Ik moet er echt aan hoor. met verdwijnen van de kilootjes is er opeens ook heel wat tiet kwijt... En het was al niet enorm veel, dus dat is minder. Dus mag nu ook niet meer veel afvallen ( ) want anders hou ik niks over in die jurk! Ook zo'n deceptie als we eindelijk een huwelijksnacht hebben hè...

Klok: gatverdegatver. Waarom schaffen ze dat niet af. Half 6 nieuwe tijd 2 wakkere kinderen waarvan er een in bed heeft geplast is niet leuk! Bah! Hoop dat ze/we snel weer gewend zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven