Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

quote:Daffodil schreef op 12 oktober 2009 @ 16:32:

[...]

Haha, ik zit eerlijk waar te gruwelen bij het idee een joggingbroek aan te moeten. Echt, dan zou ik me de hele dag zo sloom voelen.

(Voor degenen die zich zorgen maken: het is niet alsof ik elke zondag de hele dag nuttig bezig ben hoor. Ik zit gerust de halve dag het forummen. Maar wel in kleding waarin ik ook zou gaan werken. En dat terwijl ik helemaal niet zo ijdel ben -- ik ga bijvoorbeeld gerust zonder enige vorm van make-up en haar in een simpele staart naar het werk.)

Ook niet van thuis uit meegekregen: mijn ouders zitten gerust in huispak op de bank. Ik dacht stiekem altijd dat zij een van de weinigen waren die dat deden.

Blijken je ouders toch niet gek te zijn.

Als het zou kunnen, zou ik ook ik joggingbroek naar mn werk gan. En eigenlijk zou dat best kunnen, maar ik zou denk ik toch wat commentaar krijgen En ga dan maar es uitleggen dat het de Nationale Joggingbroekweek is - volgens het vivaforum.
quote:emaille schreef op 17 oktober 2009 @ 16:17:

[...]

Blijken je ouders toch niet gek te zijn.

Als het zou kunnen, zou ik ook ik joggingbroek naar mn werk gan. En eigenlijk zou dat best kunnen, maar ik zou denk ik toch wat commentaar krijgen En ga dan maar es uitleggen dat het de Nationale Joggingbroekweek is - volgens het vivaforum.Ik loop in een blauwe pyama op werk.... dan zou je denken dat je geen joggingspak meer nodig hebt En ik heb er veel... hoewel ik ze liever opwaardeer naar yogabroek, want zo heten enkele exemplaren officieel....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik ben morgen zeker weer van de partij, want ik wil graag mijn nieuwe pyjamabroek aan jullie showen .

Sterker nog: ik heb hem nu al aan. En, wat vinden jullie ervan?
Ik heb een joggingbroek weekend. Ook fijn!
Ja, vandaag ben ik van de partij hoor!!
oh, vandaag herkansing? denk dat ik dit keer eens meedoe! moet alleen de deur nog uit...
Kan dat niet in joggingbroek dj momo?
Ik doe ook weer mee vandaag.

Sjokbroek is al aan en gaat niet meer uit vandaag
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
sja. uhm het kán wel. alleen scoor ik daar geen punten mee bij schoonzus (hooguit minpunten hahahaha)
quote:iris1969 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:00:

Ik ben morgen zeker weer van de partij, want ik wil graag mijn nieuwe pyjamabroek aan jullie showen .

Sterker nog: ik heb hem nu al aan. En, wat vinden jullie ervan?

Ook ik doe na het succes van vorige week weer (half) mee! Heb er mijn mooiste joggingbroek en vestje voor aangedaan vanmorgen

Iris: mooi is 'ie! En wat ziet hij er lekker comfortabel uit
Dat zeg ik....
quote:DJ Momo schreef op 18 oktober 2009 @ 09:35:

sja. uhm het kán wel. alleen scoor ik daar geen punten mee bij schoonzus (hooguit minpunten hahahaha)Dan misschien inderdaad beter van niet..
Iris, hij ziet er goed uit! Echt iets voor vandaag. ;-P

Ik heb mijn heerlijk HelloKitty pyjama aan.

Moet straks uit, want ik ga hardlopen, daarna douchen en dan doe ik 'm lekker weer aan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
I'm in! Draag vandaag zo'n ouderwets grijs exemplaar dat lekker baggy (lees: vormeloos) is, zodat ik na het eten van een pak chocolat chip cookies niet meteen geconfronteerd wordt met de vraag: 'h'mmmm zie ik ze al zitten op mijn kont' als ik in de spiegel kijk
Ik doe ook mee!!

Joggingbroek en veel te grote trui. Ik houd wel van de herfst

En ik kan het ook volhouden vandaag, want ik heb aan het proberen niet ziek te worden, ondanks veel genies....
quote:iris1969 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:00:

Sterker nog: ik heb hem nu al aan. En, wat vinden jullie ervan?Kzie 'em niet. Foto ?
hm ik ga het niet volhouden dit keer. Straks sporten en vanavond naar een concert. Dát durf ik niet in een JB hoor!
Helaas, ik kan vandaag niet meedoen, ik ga straks met een vriendin wat drinken. Man doet trouwens wel weer gewoon mee, hij heeft er zelfs speciaal een nieuwe joggingbroek voor gekocht
Present in uitgezakte JB!

En nu hoop dat ik ik hem vandaag de hele dag kan aanhouden, ik wil nergens heen en ik wil ook niet dat de bel gaat.

Utopie ben ik bang.
Count me in!

Net als vorig weekend ook deze zondag weer in joggingbroek. Hoef niets vandaag en ben ook een beetje grieperig.....
Bij mij is het bijna elke zondag joggingbroeken dag (met het liefst een groot t-shirt, grote trui of duster erboven)
Het is weer JB dag!
Nieuwe zondag nieuwe kansen!!!

Misschien moeten we een Internationale Joggingbroekdag in het leven roepen

Nu nog pyamabroek aan, maar die wordt zo verwisseld voor joggingbroek (heb 'n knalroze).

En eigen laptop wordt verruild voor werk-laptop. Lekker thuis werken!!
Ja ik heb hem ook weer aan! Maar helaas moet ik er straks weer uit...werken.
Yes, hier ook weer!
Ik heb 'm nog niet aan....

Moet zo Amsterdam even in... op jacht naar stoffen of houten tulpen...:S

Iemand nog een idee/tip waar ik die zou kunnen vinden?

Zodra ik terug ben verruil ik mijn grijze spijkerbroek echter direct voor mijn grijze joggingbroek..;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven