Mode & Beauty alle pijlers

Nationale Joggingbroekdag!!!

11-10-2009 10:20 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
11 oktober 2009.

Het is zondag en buiten is het grijs en grauw.

Je hoeft niks, je mag alles, en hult je in een joggingbroek vandaag!

Op dit forum zijn er op dit moment al 3 die in een joggingbroek rondlopen vandaag (en hem hoogstwaarschijnlijk ook niet meer uit doen deze dag)

Doe je mee?

Als ze nou eens een extra lange joggingbroek zouden verkopen zou ik mee kunnen doen aan dit fantastisch initiatief
Winkelmandje, niet zeuren, doe je er maar lekker lange sokken bij aan!

Ik heb mn pyjama nog aan, die gaat zo wel uit, douchen en dan mn kluskleren aan. Die zitten ook lekker, dus dat mag.

Ik ben niet voor een nationale joggingbroek week trouwens. Dan is het speciale van je joggingbroek/pyjama/huispak weer helemaal verdwenen!
er zijn zat lange joggingbroeken, kwestie van goed zoeken.
quote:misschicken schreef op 25 oktober 2009 @ 12:55:

er zijn zat lange joggingbroeken, kwestie van goed zoeken.

Nou ik heb er al heeeeel veeel aangehad. Altijd hoog water.....

Tips?
Ja, kijk eens in een winkel voor lange heren.
http://www.bigandtall.be/default.aspx?lc=nl&CatID=440
Ik heb 'm nog niet aan. Lig nog steeds in mijn nest onder mijn dekbed.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hier ook heerlijk in joggingbroek. Hou hem ook de rest van de dag aan. Geen make-up ook.. Heerlijk.

Zo denk lekker in bad (zonder joggingbroek...), maskertje op, heerlijk relaxt dagje.
Ook ik heb mijn joggingbroek weer aan met thee en koekjes binnen handbereik!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hmm ben er al weer uit...lijkt me geen goed idee op mijn werk.

Morgen maar weer dan...
Ook ik hier in JB. En wat zo heerlijk is vandaag, is dat we een uur langer kunnen luieren .
Het is weer zondag. Ik heb hem weer aan. En ik hou hem ook aan want ik ben ziehiek!
Ik doe ook weer mee vandaag!

En gisteren trouwens ook al. Heel de dag joggingbroek aan gehad, me niet eens verkleed.
Ik denk dat ik vandaag ook maar eens meedoe
Ah het is weer zo ver Ga vandaag naar oma, dus geen joggingbroek voor mij.

Beterschap Yasmijn, ben zelf ook al de hele week ziek :-S
Beterschap Yasmijn!!!

Voor mij ook geen joggingbroek vandaag... (al ik zou ik wel willen want ik ben een beetje blegh van de stootkuur prednisolon...) maar ja mijn tante is overleden vrijdag en mijn oma heeft het nogal moeilijk met haar overlijden (was haar schoondochter), dus ik ga zo maar even met een bosje bloemen naar oma toe.... arme schat.
Yasmijn, beterschap .

Winniethepooh, sterkte bij je oma .

Het is een grijze herfstdag hier, blijf lekker binnen in JB .
Thanks Paloma... Zal wel lukken hoor!

Op zich is mijn oma een heel sterke vrouw hoor, maar dit grijpt haar gewoon erg aan omdat mijn tante pas 48 was...:(
Ik had m aan vandaag. Ik wil m nog steeds aan vandaag. Gisteren de meet meegemaakt, ben dr nog brak van. Heerlijk maar het is koopzondag en ik wil de nieuwste Dan Brown kopen.

Heb dus in mn zondagse jurk gehesen en wacht nu tot het één uur is en ik de stad in kan.
Joggingbroek is inmiddels weer aangetrokken...

Ben lekker thuis nu... Straks alleen nog even met de auto naar de chinees... we bestellen van tevoren telefonisch dus staat klaar als we komen. Dus 2 tellen naar binnen, betalen en eten meenemen, moet kunnen in joggingbroek toch?
Ik heb hem nog aan want nog ziek. Ik doe zo een verse aan en kruip de de bank.
Geen jogging broek, wel mijn alleraller oudste gothic rok die inmiddels net zo lekker zit als een jogging broek, met grote trui en warme sloffen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ik had hem gisteren ook aan, en vriend zijn mumu! was er ook wel het weer naar. bah!
quote:borodini schreef op 02 november 2009 @ 08:45:

Geen jogging broek, wel mijn alleraller oudste gothic rok die inmiddels net zo lekker zit als een jogging broek, met grote trui en warme sloffen

Hee, 't is geen halloween meer hoor

Ik ben ook in t makkelijk: wollen rokje, wollen trui, dikke panty. Nog best representatief maar zit minstens zo lekker als een joggingbroek.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Origineeeeeel Spijker, dat grapje over halloween, die hoor ik nou nooit als ik in mijn gothkledij over straat loop.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven