Ben ik miss zwanger??

25-10-2009 11:54 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden

Ik heb een vraag die waarschijnlijk al 100 gesteld is maar ik wil heel graag antwoord op mn vraag.... Ik ben onregelmatig ongesteld tot 5 maand geleden en nu zit ik steeds rond de 28/30 dagen.... ik heb onveilige sex met mn vriend ben niet aan de pil en sinds een dikke week hoofdpijn, borrels in mn darmen, 2 daag diaree, mega last van mn borsen (aanhoudende pijn en als je erin knijpt), steekjes/pijn in mn buik links onder in en ook is mn buik gevoelig als je er op drukt. Volgens de berekeningen heb ik in mn eisprong dagen onveilig gevreeen dus de kans dat ik zwanger ben is aanwezig. Komende donderdag/vrijdag/zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar zijn dit nou ongesteldheodsklachten of is de kans dat ik zwanger ben groter?

graag antwoord woant volgens mij hou ikmezelf voor de gek op deze manier.... we willen graag een kindje....

xoxo
O horror, Miss Pregnant bestaat echt.
www.vindhierjewaarzegstervooraljezwangerschappen.nl
Peas on earth!
ha we hebben er weer eentje zie ik! Waar blijft die glazen bol? Duurt wat lang deze keer.

En hoe komen die nieuwen toch aan de illusie dat wij lief zijn? Kan daar eens iets over vermeld worden in de regels die niemand leest?
quote:RosaLee schreef op 25 oktober 2009 @ 12:15:

Dank je wel klavertjetwee!! Ik dacht dat ik hier wel wat wijzer kon worden, maar aan de reacties te zien nemen ze me niet serieus......

Ik neem je inderdaad niet serieus. Ben wel oprecht benieuwd naar wat je had verwacht van de antwoorden die je zou krijgen.

Je bent zwanger. Of niet. Om dat zeker te weten moet je sowieso een test doen.

Wij weten niet meer dan jij.
quote:misschicken schreef op 25 oktober 2009 @ 12:41:

ha we hebben er weer eentje zie ik! Waar blijft die glazen bol? Duurt wat lang deze keer.

En hoe komen die nieuwen toch aan de illusie dat wij lief zijn? Kan daar eens iets over vermeld worden in de regels die niemand leest?Gewoon een pop-up doen met waarschuwing. Niet voor tere zieltjes.
Oh wat erg het bestaat, Miss Zwanger!
Haha...toen ik de titel zag, dacht ik ook: Miss zwanger/??
Ja natuurlijk ben je zwanger! Hoe kom je erop om hieraan te twijfelen en er een topic over te openen? Alles wijst erop dat je heel erg onwijs verschrikkelijk zwanger bent dus hup...aan de slag en een babykamer gaan inrichten!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Nee, je bent niet zwanger. Dat weet ik gewoon zeker.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
En de oppas vast regelen!
Nou La Vie, dan hebben we een meningsverschil Ik weet zeker van wel.
Heb je er wat aan RosaLee?
Ik heb net m'n horoscoop gelezen en daarin stond echt duidelijk dat je zwanger bent...

ja hoor, mijn pendel zegt duidelijk dat je bezwangert bent.
quote:Gebakkie schreef op 25 oktober 2009 @ 12:46:

Nou La Vie, dan hebben we een meningsverschil Ik weet zeker van wel.Ja, ik las het inderdaad. Wat een twijfel, wat een toestand!
SMS ZWANGER naar 1234, en je weet meteen of je zwanger bent!!

70 p.o.b. maximaal 5 berichten.
Wij kunnen toch niet door de computer heen ruiken of je zwanger bent? Moet je wel even over je usb stick plassen en die in je computer stoppen!
Ik zeg, een duidelijk gevalletje flatulentie. Ik hoop dat een paar goeie scheten je opluchten. Het liefst voor je niet ongi dag.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Misschien ben je maar een beetje zwanger, dat kan natuurlijk ook.

nee, je bent niet zwanger
Kun je die pendel ook op mij loslaten miss chicken? Ik zeg niet of ik seks heb gehad tijdens mijn eisprong.... eens kijken of het klopt

Maar RosaLee. Ik vond mijn eerste zwangerschapsverschijnselen bar veel lijken op mijn menstruatieverschijnselen. Achteraf gezien ben ik 1 keer misselijk geweest voor ik een test had gedaan en kon ik wat slechter tegen alcohol. Dat weet ik op dat moment aan andere dingen ( gingen net in ondertrouw, nervositeit alom dus)

Maar herken ook wel dingen uit jouw verschijnselen: de steekjes in mijn buik al zaten die bij mij rechts. Had geen pijnlijke borsten. Pijnlijke borsten kunnen ook trouwens gewoon optreden na de eisprong. Dat had ik vaak terwijl ik dan niet zwanger was en juist die maand dat ik het wel was geworden, had ik nergens last van.

Het enige dat je echt kunt doen, is wat de anderen hier ook zeggen: afwachten ( hoe moeilijk ook) en als je overtijd bent, een zwangerschapstest doen.
quote:NG1 schreef op 25 oktober 2009 @ 12:56:

[afbeelding]

nee, je bent niet zwanger
Éindelijk, de glazen bol!
quote:misschicken schreef op 25 oktober 2009 @ 13:02:

Éindelijk, de glazen bol!Duurde lang hè dit keer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven