Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Boor zegt altijd 'Mogguh kindjes' aan het begin van de dag. Da's knus.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hoezo heb je daar volgend seizoen geen last meer van, HPL?
GD, ik groet vaak met : mogge kindjes hier, terwijl ik een van de jongste ben ( was ) geloof ik .

Vandaar.

Hey pipster.

het gaat nog steeds goed. We zijn druk en gelukkig Ik voel me goed zonder de ad's. Nog steeds ja

Ietwat opgejaagd gisteren, maar toen even bewust gaan ademen en ontspannen, dat hielp prima.

Nu lekker aan het koken, de pastei van vorige week nog een keer. Dit keer zonder wortel met peultjes, taughe en garnaaltjes erbij.

Vanavond komt mijn lieve vadertje eten. Die had er vanmorgen vroeg al zin an

Kindtechnisch een rustig weekend, zowel A als Tut zijn logeren. Blijft Terror over. En die geniet van de aandacht

Hij is nu buiten de auto aan het wassen met papa ( lekker burgerlijk op zondag je auto wassen , hoewel men dat in ons durp niet zo kan waarderen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
welkom druifje

ik ben itsme, 30,twee katten, vier cavia's, twee schildpadden en een man.

Boro, bijna jarig, houdt je rond die tijd je brievenbus even in de gaten er ligt hier iets leuks te wachten

Nu even er vandoor, wat caches zoeken dus we gaan heerlijk het bos in
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Niet its wat ben je toch een lieverd he, en attent. kan ik dan wel weer wat van leren
Oh, huisdieren hebben we ook nog.

2 russische dwerghamsters, Peter en Alina

En 2 cavia's . Kurt Cobain en Eddie Vedder.

en ze zijn leuk
Als je een pastei maakt met bladerdeeg, kan ik hem dan vanavond in de magnetron opwarmen ? Of wordt het bladerdeeg dan helemaal zompig ?
Ik ben miss m., woon samen met James en poes P. en een goudvis, en ben ondertussen 35 weken zwanger (en er zwaar aan toe om alleen nog maar op de bank te gaan zitten broeden )
Volgens mij kan dat wel, Boro.
Gefeliciteerd Miss M. en succes met de laatste loodjes.. (ben je al met verlof?)

Oja, en aangezien iedereen over zijn huisdieren begint.:

Wij hebben thuis een hond Max, een poes minoes (niet heel originele namen idd) twee geelwang schildpadden, een hagedis (getver, vies beest, is van mijn vader) en gerbil genaamd Otto.
Nog een week, dan kan ik eindelijk ontspannen

alhoewel, momenteel is het hier ook behoorlijk ontspannen; James ligt op de bank naar saaie tv programma's te kijken, ik lig op de andere bank met een boek (en m'n mobieltje ), en poes P. ligt op mij.
quote:Groen_Druifje schreef op 25 oktober 2009 @ 12:04:

Hoezo heb je daar volgend seizoen geen last meer van, HPL?Omdat ik nu alle zomerjurkjes heb gewassen en een verdwaalde wintertrui ook nog
Fijn Boor

MissM, en die rust nemen he!!

Hier staat stoofvlees te pruttelen voor vanavond. Straks nar verjaardag zwager, als ik me tenminste onder de douche kan slepen.
Schopt Pips onder de douche, want d'r lieve nichtje gaat ook naar die verjaardag (Is mijn Papa)

Ik kom op hangende pootjes vragen of ik weer mee mag bezemen... Vond het toch wel handig en erg gezellig hiero ....!!!

Ik ga komende week beginnen met werken nadat ik 8 jaar lang heb geprobeerd Iris en Esmee op te voeden tot wat ze nu zijn

Heb er ontzettend veel zin in om weer Laura te zijn op mijn werk dan op mijn werk met Mama aangesproken te worden.

Maar dat vergt best wel weer wat organisatietalent om aan het werk te gaan na zo'n lange tijd dus kom ik hier gezellig mijn lijstjes opschrijven en afstrepen. Als het mag dan hè...?!

Groetjes Laura
Haha, ik ben de enige die nog wakker is , James en de kat zijn weggesukkeld

wat zijn er toch veel jarigen in oktober!

Ik geef ze nog een half uur, daarna moeten we echt weg.
*even een stomme vraag tussendoor*

Hoe verander je je plaatje? Ik heb nu nog (als beginnend forummertje) zo'n lelijk grijs ding...
@ Groen_Druifje,

Als je bovenaan deze pagina naar Mijn Viva gaat en dan naar profiel wijzigen, dan zie je daar Portret toevoegen staan. Als je daar op klikt dan kun je zelf een foto uploaden vanaf je pc.

Groetjes Laura
Hey Laura !

Leuk je weer te zien !

En weer werken ! *jaloers*

Ik blijf nog thuis tot Terror naar school gaat en goed gewend is, nog zo'n 1,5 jaar dus. Daarna ga ik me ook weer in de grote mensen wereld begeven

Ik sta nog steeds achter mijn keuze ( Die heel persoonlijk is Niets mis met werkende moeders of thuisblijvende moeders als je het mij vraagt ), maar ik begin er ook wel weer naar uit te kijken "iets" te gaan doen !
Hai Boro,

Ik heb er ook zelf voor gekozen om thuis te blijven voor de meiden maar ik vind het heerlijk om nu weer aan het werk te gaan voor een baas... Eigen baas is toch soms best wel moeilijk...
Laura, welkom terug!
Heeeeeeeeeeee Lautje!

Tot straks!
HPL, ook toevallig naar theater morgenavond??

Ik ga met een medeforummer.
Nope Thee. Wie komt er?
.
thee wijzigde dit bericht op 25-10-2009 13:53
Reden: ivm evt herkenning weer weggehaald
% gewijzigd
Oja natuurlijk, ze hangt door de halve stad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven