LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Sproetje, zo`n nachtfles kun je tzt ook weer afwennen door steeds minder melk erin te doen (verdunnen met water) en uiteindelijk alleen maar water te geven. Maar kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Heb trouwens geen idee tot wanneer een nachtfles normaal is, ik denk dat Sproetekind nog best jong is of niet? Dat soort dingen vind ik dan wel weer makkelijk van bv, ook wat Luus schreef dat Luusbaby ontroostbaar was. Loes heeft dat ook weleens en dan leg ik haar gewoon aan en is alles weer goed. STiekem denk ik soms weleens dat dat alleen al een goede reden is om door te voeden zolang het gaat, de makkelijke troost. Maar je maakt haar ook wel weer erg afhankelijk van jezelf, dat is de andere kant. DAt merk ik nu ook al een beetje bij Mardmeisje, daarom is het goed dat ik weer ga werken (sowieso goed voor mij, ik smacht naar wat maatschappelijk nut in mijn leven ) dan kan ze lekker naar kdv en oma en went ze daar vanzelf aan.

Mien zo herkenbaar van de kleren, ik heb ook al best wat gekocht. Nog niet teveel (ik val nog steeds af) maar wel weer wat, want ik wilde me gewoon weer vrouw voelen ipv broed/melkmachine voor fiepend Minimeisje met een nachtelijk bad Dan slaapt ze vast heerlijk straks!
Oh Neempje, ik ben zo blij over je spannende bloed en dan vergeet ik het nog op te schrijven. Ik zeg er verder niks over, behalve dat ik heeeeeeel hard zit te duimen
Goedemorgen meisjes!

Keek net op de klok en zat me af te vragen of Laal idd al op de bank zit in haar vakantiehuisje met laalbaby op schoot. Ikzelf pas me niet zo 1-2-3 aan de wintertijd aan. Lag al een poos wakker en ben er toch maar uit gegaan voor een rondje met de hond.

Straks maar weer even terug naar bed. Moet vanmiddag nog ergens op visite dus dan kan ik beter een vroege middagdut doen. Anders kom ik de middag echt niet door.....
Tssk, ik ben omsingeld door snurkende huisgenoten! Een poes, een hond en een echtgenoot. Niet om aan te horen dat snurkconcert. En ik zit hier klaarwakker te zijn....
Nou ja....ben ik voor de 2e keer uit bed is er hier nog niemand!!
Wellus!!! Ik is hier.

Even een klein dansje voor Neem eerst hoor En dan nu weer rustig doen want we willen tenslotte niemand gek maken.

Goedemorgen. Heerlijk dat extra uur want ik ben weer 100x wakker gemaakt door een soortgelijk snurk orkest als Beng (vermoed ik zo).

Op naar een betere dag voor Elev (en haar huisgenoten ).

Leuk Mien shoppen en dan ook nog zoveel. Lekker hoor.

En een voor schattige miniMard die alleen maar schattiger wordt. Damn wat jammer van vrijdag.

Verder weinig te melden eigenlijk. Gister hele leuke en drukke dag gehad (omringt door verschillende leeftijdscategorie baby's, om de beurt overigens hoor niet allemaal tegelijk). En heerlijk bioscoopje en restaurantje gespeeld thuis met Pienman. Was erg gezellig. En goede film ook (the Reader).

Fijne zondag allemaal!!!
Haai Pienie!

leuk dat je gisteren zo'n gezellige fijne dag en avond hebt gehad!
Mard, geniet van je laatste verlofdag! Lekker naar buiten met z'n drietjes ofzo. Fijn in je nieuwe kleren. En Mientje ook in het nieuw. Lekker hè?

Ik begin geloof ik weer aan te komen, moest gisteren het knoopje van m'n broek losmaken (maar dat kan ook komen omdat ik altijd als ik gespannen ben heel debiel ga ademhalen en het snel benauwd krijg, dan ga ik gapen enzo om lucht te krijgen).

Beng, wat jammer dat je niet hebt kunnen profiteren van dat extra uurtje vannacht.

Sproetekind hoorde ik rond 03.15 door de babyfoon en toen heb ik hem gelaten en daarna werd hij om 05.30 (oude tijd) wakker voor z'n eerste flesje. Daarna allebei weer gaan slapen, babyfoon uit en toen werd hij 4 uur later pas weer wakker en heb ik lekker uit kunnen slapen!

Sproetman gaat straks weer schaatsen. Ik heb hem een beetje gepusht want hij heeft geen zin. Maar hij heeft nog maar 5 zondagen waarvan we er eentje weg zijn (we hebben voor één nacht een B&B geboekt!) en waarop er ook nog wel een keer regen valt, dus hij moet maar even .
Elev en Duft, wat voor fietszitjes (voor aan het stuur) hebben jullie? Ik wil er nog eentje kopen om mee te nemen, maar weet niet welke handig zijn.

We willen ook nog nieuwe fietsen kopen, maar wat zijn die krengen duur! Ik heb altijd op tweedehandsjes gefietst (tja, in de stad wil je nu eenmaal geen splinternieuwe met trommelremmen, versnellingen etc hebben), maar die waren nooit meer dan 120 euro ofzo (m'n huidige fiets).
Kinderzitje: Bo*bike

Fiets: online kopen bij Bikem*otion, scheelt je minimaal 200 euro op een fiets. Stevige stadsfiets: B*atavus St*abilo. Kun je goed een zitje op hebben en veel boodschappen op vervoeren.
Hahaha, je bent al helemaal geïnformeerd over de fietszitjes Beng! Vriendin van mij heeft ook een Bo*bike, maar was benieuwd wat anderen er van vinden (Sproetman en ik hebben jaren geleden voor 1 gulden op Koninginnedag een fietsstoeltje gekocht van een jongetje, zo'n zware metalen met een stuurtje, heel lief, maar waarschijnlijk onacceptabel tegenwoordig).

Die fiets ziet er lekker stevig uit, maar ik vind 600 euro echt te gortig (of heb ik géén idee van wat een beetje fiets tegenwoordig kost?)
Mijn fiets was duurder dan een oude 2e-hands auto......
rustig hier vandaag. Ik zit lekker even te genieten, man haalt even een slaapje in en munckin naast me ligt iets geweldigs te dromen geloof ik. Ze zal binnen nu en een uurtje wel weer gevoed willen worden dus ik blijf even wakker. heb de laatste paar dagen steeds voor de laatste nachtvoeding even een paar uurtjes gepakt, dat bevalt heel goed, als ze dan wat wil kan ik het makkelijk handelen. Vannacht een beetje gekke nacht gehad, heb net het hele verhaal in de Oktober topic geschreven als je het wilt weten, maar nu alles weer goed. Ik ga even DVD-tje kijken dat is alweer even geleden! :-)
Hee meisjes, computertroubles zijn nog niet geheel opgelost. Echt, te belachelijk voor woorden; wij hebben hier 2 laptops waarvan allebei het opladen heel moeizaam gaat (het stekkertje moet precíes goed zitten en dan mag je niet meer bewegen anders gaat het weer mis) en we hebben 2 gewone computers maar die zijn allebei niet aangesloten momenteel omdat ze van kamer moeten wisselen. Maar mn laptop gaat nu goed, gelukkig.

Vanochtend had ik nog even een beetje bloed maar ik heb het idee dat het kwam doordat ik wat 'druk' had moeten zetten op het toilet. Blijf het wat vreemd vinden, aan de andere kant heb ik vaak genoeg wat bloedinkjes tussendoor. Dus nee, innesteling daar geloof ik vooralsnog niet zo in, sorry. Bovendien moet ik alle zeilen bijzetten om mezelf niet gek te gaan zitten maken en vind ik de twee weken nu ineens ontzettend lang duren, terwijl ik toch echt al veel vaker en veel langer heb moeten wachten. Dus ik probeer echt rustig te blijven en ben vooralsnog van plan om echt pas volgende week maandag of dinsdag te testen als ik dan niet ongesteld ben geworden. Jullie moeten dus echt nog even geduld hebben ook

'Gelukkig' heb ik vanaf morgen genoeg om me 'druk' om te maken. Dan moet ik namelijk onder het mes en ben tijdelijk uitgeschakeld. Verplicht films kijken/rust houden de komende twee dagen iig . Hoewel ik dinsdagavond 10-minutenavond heb en ik daar denk ik wel naar toe ga, anders moet ik alles inhalen en daar heb ik ook niet zoveel zin in. En dan woensdag als het meezit weer werken.

Hoe gaat het verder met jullie? T is hier nogal rustig vandaag!

Hoop dat jullie genieten van een mooi weekend
Oja, ik vind het trouwens echt wel heul erg lief dat jullie zo ontzettend meeleven! schatjes zijn jullie!
Neem, ik kan alleen maar zeggen... Je bent zo verstandig en kan me zo onwijs voorstellen dat het nog megalang duurt die twee weken. Heel veel succes morgen, lijkt me ook niet echt leuk allemaal. 10min. avond zou ik ook doen als het lukt, maar eigenlijk is het niet verstandig natuurlijk.

Hier hebben we pyamadag met zijn drieen, we hebben alledrie gedoucht en ons vervolgens in joggingpak gehesen (had voor Mardmeisje eigenlijk een jurkje klaarliggen maar vond het een beetje raar om haar in vol ornaat aan te kleden en wij hier in joggingbroek op de bank ) Eigenlijk wel zonde van het mooie weer, maar het is onze laatste vrije zondag tot eind november dus we nemen het er even van.

Beng, goede tip van de online zaak. Inderdaad de mooie fiets nog onder de aanbiedingsprijs. Het scheelt gewoon 200euro. Het is alleen een beetje gedoe met fietsenplan (kan wel, maar kost geld) en we kunnen onze huidige fietsen natuurlijk niet inruilen. Als we daar nog een beetje geld voor krijgen bij de fietsenwinkel dan kopen we hem gewoon daar, maar anders bij jouw vrienden van bike*motion Sproet, ik ga voor de gazelle bloom waarschijnlijk, en die kost 900 euro.... Dus ik zou zeggen koopje die 600

Ik ging van de week voor het eerst kijken wat een nieuwe fiets kost en ik schrok me ook wezenloos dus kan het me voorstellen, maar het went snel (bij mij tenminste, ik ben een geld moet rollen type en totaal niet zuinig dus zeker geen goed voorbeeld)

We kopen meteen de fietsstoeltjes erbij, kan dan ook via het fietsenplan geloof ik. Ik twijfel nog over een mandje En de maxicosi drager kopen we via mp. En dan zijn we wel een leuke tweedehandsauto armer ja

Oh Luus ik vergeet het steeds maar Mardmeisje heeft ook de vaseline lanette, voor haar hele lijfje, en het werkt als een trein. Na 2 dagen is het al veel minder alleen in haar gezichtje heeft het minder effect dan op haar beentjes en buik.
Oh Mard een pyamadag met z'n drieën dat klinkt heerlijk!

Ik heb net nog even terug zitten lezen maar volgens mij doen jullie het echt zo goed samen. Zijn er dingen die jou heel erg zijn meegevallen/tegengevallen van het moeder-zijn?

Lekker dat je weer kunt gaan werken, veel plezier alvast
Even snel voor Neempie, heeeeeeeel veel sterkte morgen en de komende dagen. Kun je dan wel typen?

Mard werkze weer morgen. Ook wel spannend.

Net weer uit het rookhuis van schoonouders terug. Ze gaan dus echt een kinderkamertje maken en beloven dan buiten te roken. Maar dat hele huis stinkt continu naar de rook. En dat heb je er niet zo maar uit. Ik zit me nu dus echt druk te maken dat ik daar mijn kind niet achter wil laten. Maar dan voel ik me weer zo'n bitch naar hun toe. Maar ik wil gewoon niet een naar rook stinkend kind terug krijgen, en dat is dan nog buiten de gewone gezondheidsrisico's om. Misschien ben ik momenteel nogal hormonaal maar ik zit hier gewoon echt in tranen omdat Pienman vindt dat ik overdrijf. Heel eerlijk zeggen, wat vinden jullie? En hoe moet ik dat dan bij schoonouders uit gaan leggen zonder de trut uit te hangen?
Pien, wat vervelend! En nee, ik vind je totaal geen zeur, en ook niet overdreven Ik ben het juist helemaal met je eens!

Hoe je dat moet uitleggen weet ik ook niet, ik zit een beetje met hetzelfde bij mijn moeder, dus tips zijn van harte welkom!

Laat pienman maar eens googelen als hij je overdreven vindt, het is namelijk echt niet gezond voor zo'n kleintje..

Vraag me toch wel eventjes af of de juffen hier wel weten dat er toch écht een j in hetwoord pyJJJJJama zit

En fietsen zijn duur he?!

Misschien kun je eens bij halfords kijken, die hebben ook prim fietsen, voor een wat normalere prijs.

DD, heb je verhaal gelezen op het oktober topic, wat een heftige nacht zeg! Vind je echt een stoere mama dat je dat zo nuchter en relaxed bekijkt allemaal, knap hoor! Meisje hier heeft toen ze 3 dagen oud was een keer 35,6 gehad toen ik haar temperatuur opnam, toen zat ik dus mooi huilend de vk te bellen om 3 uur 's nachts

Hier een heerlijk dagje... een supernacht gehad (meisje heeft ons 6,5 uur achter elkaar laten slapen ) , daarna lekker gewandeld in het zonnetje met de kinderwagen, heerlijk broodjes uit de oven gegeten en vanmiddag lekker op de bank met dvd's en thee, en om en om kroelen we met ons dochtertje... heerlijk!
En neem, succes morgen!

En die cyclus van jou.... het blijft wat mij betreft spannend hoor, het zou toch helemaal geweldig zijn?! De tests heb ik inmiddels klaargelegd, dus als je vrijdag binnenloopt kun je gelijk door naar de wc
Ha meisjes

Véél betere dag vandaag, gelukkig. Elevmeisje sliep door ( ) tot kwart voor acht en is zooo gezellig vandaag. Ben na een hele knusse ochtend met uitgebreid ontbijt naar mijn ouders gegaan, ook heel gezellig. Moet nu eigenlijk dringend even koken.

Sproet, die fietsen zijn écht zo duur. Ik heb er eentje van 3 jaar oud van MP voor 300 euro (spar*ta moederfiets, weet even niet meer hoe die heet) die nieuw ook een paar maal zo duur is. Voorzitje heb ik ook bobike, zijn prima dingen. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk.

Neempie, succes morgen!!

Ik ga toch maar even koken, kom straks weer terug.
Dankje Chiekie. Echt! Ik vind mezelf dus ook helemaal gelijk hebben (nou heb ik dat wel vaker maar nu is het toch ook niet meer dan normaal vind ik zelf) maar blijkbaar vind Pienman het allemaal minder normaal. Hij vindt dat ik zijn ouders een kans moet geven. En dat wil ik ook wel en ok ik geloof ook wel dat ze heus op het balkon gaan roken als onze mini er is maar hun hele huis stinkt continue naar de sigaretten en dan denk ik dus dan hangen die dampen er toch nog en dan ligt mini in oude dampen en dat kan toch ook niet goed zijn.

En ik snap gewoon niet dat Pienman dat niet snapt. Ik heb aan hem gevraagd om in ieder geval duidelijk te maken aan zijn ouders dat ik me er zo druk om maak. Ik snap ook wel dat ik niet van ze kan vragen om te stoppen met roken maar dan is de consequentie dus dat mini daar niet kan slapen tenzij ze het hele huis onwijs luchten voor onze komst. Och ik vind het echt even gedoetje. Maar dat is wel duidelijk geloof ik. (Ik wil gewoon zo graag iedereen blij maken).

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad Chiek. Het klinkt ook zo lief en aandoenlijk. Maar moet jullie mini niet ook slapen tussen het kroelen door? Of doet ze dat ook wel?

Wij hebben verder heerlijk uitgewaaid met bijna de hele family en dat was ook heel gezellig.

Ga even stukje van DD lezen.
Pfffff DD dat is inderdaad een vage en verontrustende nacht. Maar die jullie toch heel goed doorstaan hebben. Goed hoor!!!

Leuke foto's op je Facebook!
Lieve allemaal,

Ik heb even op de groep geschreven waarom ik hier wederom zo weinig ben, het heftige jaar blijft voor ons maar doorgaan.....
Jeez Sjip, heb op de groep gereageerd, weet niet of je dit nog leest maar eh !!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven