LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:21
Ooh dat zou fijn zijn Sproetje! Ik zal voor jullie duimen!
Wentelteefjes bij het ontbijt, tsja, iets te heftig denk ik. 's Morgens kan mijn maag nog steeds niet veel hebben. Vanmiddag trouwens de hele tijd last gehad van 2 roombotercroissants, die vette koolhydraten vielen iets minder goed dat de hamburger speciaal en patat met
Wentelteefjes bij het ontbijt, tsja, iets te heftig denk ik. 's Morgens kan mijn maag nog steeds niet veel hebben. Vanmiddag trouwens de hele tijd last gehad van 2 roombotercroissants, die vette koolhydraten vielen iets minder goed dat de hamburger speciaal en patat met
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:22
Ikke ook
(van die warme choco). Ik heb kamille thee met van die hondenbrokken pepernoten (gut hoe heten die dingen nou officieel?).
Sproet dat zou fijn zijn. Scheelt weer een kutklus en die mensen ook helemaal blij. Als je dan ook even af kan spreken dat zij over een jaartje over 3 de tweede plannen dus dat huis te klein wordt dus jullie er weer in kunnen. Ben je helemaal klaar!
Sproet dat zou fijn zijn. Scheelt weer een kutklus en die mensen ook helemaal blij. Als je dan ook even af kan spreken dat zij over een jaartje over 3 de tweede plannen dus dat huis te klein wordt dus jullie er weer in kunnen. Ben je helemaal klaar!
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:42
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:43
Tja Sproet die tweede van jullie moet dan maar even tijdelijk bij jullie in bed ofzo. Of een mini stapelbed.
Enne je hebt mazzel dat je vanavond dan kijkt want het is de allerallerlaatste aflevering ever. Ik vind het een heerlijke serie. Heb het niet op de voet gevolgd maar ook dan is het nog prima te volgen.
Oh enne Beng, die verwarring kan mijn zwangere hoofd niet aan hoor. Hoewel ik dit eigenlijk stiekem ergens al wist.
Enne je hebt mazzel dat je vanavond dan kijkt want het is de allerallerlaatste aflevering ever. Ik vind het een heerlijke serie. Heb het niet op de voet gevolgd maar ook dan is het nog prima te volgen.
Oh enne Beng, die verwarring kan mijn zwangere hoofd niet aan hoor. Hoewel ik dit eigenlijk stiekem ergens al wist.
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:45
quote:sproet1978 schreef op 23 oktober 2009 @ 20:42:
Pepernoten en kruidnootjes (maar dan wel die hele knapperige), vind ze allebei lekker! Maar ik heb maar een paar principes en één daarvan is dat ik geen peper- of kruidnoten eet voordat de Sint in het land is. Is mijn stille protest tegen het Sintsnoep dat al in september in de schappen ligt.Haha dat is ook ieder jaar mijn principe. Ben een super Sint fan maar er zijn grenzen. Maar goed dit jaar had ik zo'n goed excuus om het toch te doen dat ik al weken aan de snoep ben van al het lekkers.
Pepernoten en kruidnootjes (maar dan wel die hele knapperige), vind ze allebei lekker! Maar ik heb maar een paar principes en één daarvan is dat ik geen peper- of kruidnoten eet voordat de Sint in het land is. Is mijn stille protest tegen het Sintsnoep dat al in september in de schappen ligt.Haha dat is ook ieder jaar mijn principe. Ben een super Sint fan maar er zijn grenzen. Maar goed dit jaar had ik zo'n goed excuus om het toch te doen dat ik al weken aan de snoep ben van al het lekkers.
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:50
Oeps, mijn fout van Minicaat! Hoe kom ik nou aan 16 maart dan? Ik dacht dat dat in de oude tabel stond? *gaat opzoeken*
Oh nee toch niet. Nou ja, laten we het maar post-bevallingsdementie noemen.
Vandaag laaaaaaaaaaang naar de uni geweest, eerst half uur reizen, toen 2 uur PKV, toen uur wachten, toen anderhalf uur VO en toen weer een half uur reizen.
Ben best een beetje dood nu...
Luus, ! Heb even geskimd, maar ik zag zoveel huilies dat ik je berichtje helemaal gelezen heb, en ach arme meis! Zo naar en rot en vervelend voor je.
Oh nee toch niet. Nou ja, laten we het maar post-bevallingsdementie noemen.
Vandaag laaaaaaaaaaang naar de uni geweest, eerst half uur reizen, toen 2 uur PKV, toen uur wachten, toen anderhalf uur VO en toen weer een half uur reizen.
Ben best een beetje dood nu...
Luus, ! Heb even geskimd, maar ik zag zoveel huilies dat ik je berichtje helemaal gelezen heb, en ach arme meis! Zo naar en rot en vervelend voor je.
vrijdag 23 oktober 2009 om 21:35
Luus, wat een verdrietig berichtje en zo begrijpelijk... Kruip maar weer lekker tegen Luusman aan
Sproet, dan ben je net op tijd, want dit was de allerlaatste aflevering van Gooische Vrouwen. Ik blijf er zelfs voor thuis, zo leuk vind ik het Ik ben dol op dit soort series, er zit heel veel (herkenbare) humor in. Vind het echt uberjammer dat het is afgelopen...
Mijn lief is nog steeds niet thuis en kan hem ook niet bereiken. Hij zou via Brussel vliegen en dan met de bus, duurt nog wel even denk ik...
*oh zo grappig, die moeder van Jan Smit: Aaaaaaalles is WEG!*
Sproet, dan ben je net op tijd, want dit was de allerlaatste aflevering van Gooische Vrouwen. Ik blijf er zelfs voor thuis, zo leuk vind ik het Ik ben dol op dit soort series, er zit heel veel (herkenbare) humor in. Vind het echt uberjammer dat het is afgelopen...
Mijn lief is nog steeds niet thuis en kan hem ook niet bereiken. Hij zou via Brussel vliegen en dan met de bus, duurt nog wel even denk ik...
*oh zo grappig, die moeder van Jan Smit: Aaaaaaalles is WEG!*
vrijdag 23 oktober 2009 om 21:36
hahaha, dat dacht ik ook net, Sproet, toen ik de tv aan deed. Had een dvd van Sunshine Cleaning zitten kijken, mooie film. Lekker absurd en met gestoorde personages, van de makers van Little miss sunshine.
Wat wordt hier jezusveel geschreven man! Meisjes, ik kan het niet meer bijhouden. Vandaag naar h'sum was leuk, heel gezellig met z'n vieren, maar man man wat heb ik nu hoofdpijn. Had nogal slechte nacht gehad en was nu hélemaal op toen ik thuiskwam. Man heeft de wagen opgehaald vanavond die overigens niet 'helemaal rood' is maar antraciet met rode bekleding (er zat alleen een standaardfoto van de fabrikant bij). HIJSMOOI!! Ben heul blij. En nu ga ik rechtstreeks naar bed!
Allemaal , vooral Luuspuus (gelukkig dat luusman je goed kon troosten) en Chiek met je huilende chocolaatje. Tot morgen mopjes xxxx
Wat wordt hier jezusveel geschreven man! Meisjes, ik kan het niet meer bijhouden. Vandaag naar h'sum was leuk, heel gezellig met z'n vieren, maar man man wat heb ik nu hoofdpijn. Had nogal slechte nacht gehad en was nu hélemaal op toen ik thuiskwam. Man heeft de wagen opgehaald vanavond die overigens niet 'helemaal rood' is maar antraciet met rode bekleding (er zat alleen een standaardfoto van de fabrikant bij). HIJSMOOI!! Ben heul blij. En nu ga ik rechtstreeks naar bed!
Allemaal , vooral Luuspuus (gelukkig dat luusman je goed kon troosten) en Chiek met je huilende chocolaatje. Tot morgen mopjes xxxx
vrijdag 23 oktober 2009 om 21:37
vrijdag 23 oktober 2009 om 21:44
Duft, helemaal met de bus vanuit Brussel? Dat gaat idd nog wel even duren. Maar mini wordt morgenochtend vast door hem wakker gekust (of is het meestal andersom?) Niet leuk zo aan het begin van het weekend.
Hoe vond je beeld en geluid Elev? Feest der herkenning? Ik associeer dat gebouw toch te veel met werk, dus ben er nooit geweest voor een uitje. Wel gezellig hoor een dagje met je zussen!
Hoe vond je beeld en geluid Elev? Feest der herkenning? Ik associeer dat gebouw toch te veel met werk, dus ben er nooit geweest voor een uitje. Wel gezellig hoor een dagje met je zussen!