Bezemtopic deel 4
zondag 25 oktober 2009 om 14:04
Hallo groen_druifje, welkom!
Ik ben 1609, midden 30, single, geen kinderen (bewust) maar wel een hond.
Ik werk in het onderwijs (wat ik geweldig leuk vind om te doen) en hou verder van lezen, sporten en uit eten. Na heel wat jaren gezondheidsklachten te hebben gehad, niets ernstigs maar wel belemmerend, heb ik nu de vrijheid om gewoon alles te doen wat ik leuk vind en hoewel ik al een hele tijd hoegenaamd klachtenvrij ben ervaar ik elke 'goede' dag nog steeds als een cadeautje.
Momenteel ben ik hier even wat minder omdat ik een vriendin met relatieproblemen over de vloer heb dus ik probeer wel bij te lezen maar van reageren komt weinig.
Oh en hi Laura, toen jij hier schreef las ik hier nog niet maarre, welkom terug.
Ik ben 1609, midden 30, single, geen kinderen (bewust) maar wel een hond.
Ik werk in het onderwijs (wat ik geweldig leuk vind om te doen) en hou verder van lezen, sporten en uit eten. Na heel wat jaren gezondheidsklachten te hebben gehad, niets ernstigs maar wel belemmerend, heb ik nu de vrijheid om gewoon alles te doen wat ik leuk vind en hoewel ik al een hele tijd hoegenaamd klachtenvrij ben ervaar ik elke 'goede' dag nog steeds als een cadeautje.
Momenteel ben ik hier even wat minder omdat ik een vriendin met relatieproblemen over de vloer heb dus ik probeer wel bij te lezen maar van reageren komt weinig.
Oh en hi Laura, toen jij hier schreef las ik hier nog niet maarre, welkom terug.
zondag 25 oktober 2009 om 14:06
Nou, koffie bij vader en loeder viel best mee, maar is weer even genoeg voor een tijdje.
Groen Druifje (mooi bedachte nick), ik ben 42 lentes en al 20 jaar getrouwd met manlief. Twee dochters, een van 11 en een van 17 en een ouwe kat, konijn, hamster en errug harige golden retriever.
Ik heb geen betaalde baan maar vul mijn dagen met de zorg voor mijn gezin. Een beetje type 'desperate houswife/ gooise vrouw'-combi .
Ik heb van vriendinnetje de laatste cd van Guus M gekregen, dus ik draai op het moment niks anders.
Groen Druifje (mooi bedachte nick), ik ben 42 lentes en al 20 jaar getrouwd met manlief. Twee dochters, een van 11 en een van 17 en een ouwe kat, konijn, hamster en errug harige golden retriever.
Ik heb geen betaalde baan maar vul mijn dagen met de zorg voor mijn gezin. Een beetje type 'desperate houswife/ gooise vrouw'-combi .
Ik heb van vriendinnetje de laatste cd van Guus M gekregen, dus ik draai op het moment niks anders.
zondag 25 oktober 2009 om 15:39
quote:Goldielocks schreef op 25 oktober 2009 @ 14:06:
Nou, koffie bij vader en loeder viel best mee, maar is weer even genoeg voor een tijdje.
Ik heb van vriendinnetje de laatste cd van Guus M gekregen, dus ik draai op het moment niks anders. auw, dan ben ik even oud als je dochter
Ik heb van vriendinnetje de laatste cd van Guus M gekregen, dus ik draai op het moment niks anders. auw, dan ben ik even oud als je dochter
zondag 25 oktober 2009 om 15:51
Trouwens net pas omgekleed, heerlijk zo'n pyama-dagje. Kun je er morgen (als de vakantie weer voorbij is:-( ) er weer flink tegen aan. Fijn dat jullie allemaal iets over jezelf vertelt hebben, ik voelde me eerst net zo'n inbreker, die binnen sluipt om de berichten van anderen te lezen terwijl je niet weet waar het over gaat..
Raar, mijn oma (moeder van mijn moeder) gaat steeds verder achteruit, ik denk dat ze alzheimer heeft ofzo. Ze vroeg me gister aan de telefoon of mijn kinderen ook thuis waren en zo niet, of ze mijn man dan even mocht spreken. Moest ik haar daarna uitleggen dat ik haar kleindochter was, niet getrouwd een ook geen kinderen. Ze geloofde me niet. Toch wel nare situatie. Ze wordt nu toch wel erg snel oud. Zijn er mensen die ervaring hebben met dementie/alzheimer? Tips om hier mee om te gaan?
Raar, mijn oma (moeder van mijn moeder) gaat steeds verder achteruit, ik denk dat ze alzheimer heeft ofzo. Ze vroeg me gister aan de telefoon of mijn kinderen ook thuis waren en zo niet, of ze mijn man dan even mocht spreken. Moest ik haar daarna uitleggen dat ik haar kleindochter was, niet getrouwd een ook geen kinderen. Ze geloofde me niet. Toch wel nare situatie. Ze wordt nu toch wel erg snel oud. Zijn er mensen die ervaring hebben met dementie/alzheimer? Tips om hier mee om te gaan?
zondag 25 oktober 2009 om 15:52
Net met manlief en kleine Troela frisse neus gehaald. Te voet rondje stad gedaan.
Het was druk, dus de winkels overgeslagen.
Terrasjes zaten vol, dus ook die overgeslagen.
Dus koffie loopt nu. Is nog goedkoper ook
Ja Groen Druifje, je zou idd mijn dochter kunnen zijn.
PS:
Fuss, ben je zo druk meis?
Druif, hoe is het nu met jou?
Het was druk, dus de winkels overgeslagen.
Terrasjes zaten vol, dus ook die overgeslagen.
Dus koffie loopt nu. Is nog goedkoper ook
Ja Groen Druifje, je zou idd mijn dochter kunnen zijn.
PS:
Fuss, ben je zo druk meis?
Druif, hoe is het nu met jou?
zondag 25 oktober 2009 om 16:26
Hoe het met mij is? (ik begrijp even niet of je nu ergens specifiek op doelt, maarja.. xd) Het gaat wel, ben een beetje chagerijnig omdat ik het leren zat ben en mijn oma etc.
Merk dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zit, beetje wispelturig. "Ach, het zal de puberteit wel zijn", (mijn moeders geliefde uitdrukking als ze me even niet meer snapt) Vind ik persoonlijk een beetje onzin, mensen hebben geloof ik altijd wel periodes dat ze zich even niet 100% voelen.
Lekker Goldielocks, een frisse neus, ga ik ook maar eens doen, ander zit ik alleen maar op mijn kamer stof te verzamelen.
Merk dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zit, beetje wispelturig. "Ach, het zal de puberteit wel zijn", (mijn moeders geliefde uitdrukking als ze me even niet meer snapt) Vind ik persoonlijk een beetje onzin, mensen hebben geloof ik altijd wel periodes dat ze zich even niet 100% voelen.
Lekker Goldielocks, een frisse neus, ga ik ook maar eens doen, ander zit ik alleen maar op mijn kamer stof te verzamelen.
zondag 25 oktober 2009 om 17:29
zondag 25 oktober 2009 om 18:04
zondag 25 oktober 2009 om 18:20
Laura welkom terug!!
GD:
Ik ben een van de jongste (denk ik zo samen met boro en wie weet zit ik er wel helemaal naast) ben 32.
Heb twee jongens, werk thuis maar voorheen als verpleegkundige gewerkt in een groot ZH maar dat beviel niet meer.
Ik ben chaotisch en gemakzuchtig dus lijstjes zijn voor mij een must en lekker kletsen ook btw.
Zoon zit nog steeds onder de uitslag, ook rond zijn mond, mijn knappe kind is helemaal lelijk, he bah.
Morgen weer naar school, ben benieuwd hoe dat gaat met die uitslag maar hij is binnen niet meer te houden.
Manlief net afgezet op schiphol, weekje weg voor het werk, heerlijk
GD:
Ik ben een van de jongste (denk ik zo samen met boro en wie weet zit ik er wel helemaal naast) ben 32.
Heb twee jongens, werk thuis maar voorheen als verpleegkundige gewerkt in een groot ZH maar dat beviel niet meer.
Ik ben chaotisch en gemakzuchtig dus lijstjes zijn voor mij een must en lekker kletsen ook btw.
Zoon zit nog steeds onder de uitslag, ook rond zijn mond, mijn knappe kind is helemaal lelijk, he bah.
Morgen weer naar school, ben benieuwd hoe dat gaat met die uitslag maar hij is binnen niet meer te houden.
Manlief net afgezet op schiphol, weekje weg voor het werk, heerlijk
zondag 25 oktober 2009 om 19:02
zondag 25 oktober 2009 om 22:25
Helleu,
Ik lig nog niet in bed hoor, Sportman wel. Die was moe van de halve marathon, watje.
Haai Groen Druifje!
Welcome back Lau!
Ik ben Nikki, woon al 100 jaar samen met Sportman. Hij sport elke dag, vandaar die naam hier voor 'm.
Ik probeer ook veel te sporten, maar dat lijkt nergens op, vergeleken bij hem!
We hebben bewust geen kinderen en huisdieren en ik doe samen met HotPip, al een tijd mee in het 100+ topic.
Best goed afgevallen, weer aardig aangekomen en weer aardig aan het afvallen nu.
Ik werk, in de herfst en winter, meer dan fulltime in een winkel.
Wil je meer weten, vraag maar raak!
Ohja, ik ben ook best nog jong hoor.
Over 7 maanden word ik 40.
En dan ben ik slank én heb ik een top conditie!
Ik lig nog niet in bed hoor, Sportman wel. Die was moe van de halve marathon, watje.
Haai Groen Druifje!
Welcome back Lau!
Ik ben Nikki, woon al 100 jaar samen met Sportman. Hij sport elke dag, vandaar die naam hier voor 'm.
Ik probeer ook veel te sporten, maar dat lijkt nergens op, vergeleken bij hem!
We hebben bewust geen kinderen en huisdieren en ik doe samen met HotPip, al een tijd mee in het 100+ topic.
Best goed afgevallen, weer aardig aangekomen en weer aardig aan het afvallen nu.
Ik werk, in de herfst en winter, meer dan fulltime in een winkel.
Wil je meer weten, vraag maar raak!
Ohja, ik ben ook best nog jong hoor.
Over 7 maanden word ik 40.
En dan ben ik slank én heb ik een top conditie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 25 oktober 2009 om 22:38
Hello! Al jullie beterschapswensen en kusjes op de zere plek hebben geholpen!! Het ging vandaag opeens een heel stuk beter. Was ook wel heel fijn want we gingen naar de Efteling, zag er vantevoren behoorlijk tegenop maar het ging hartstikke goed. Weinig pillen hoeven slikken en vooral genoten, zit nog steeds best vast maar.. dat gaat met behulp van de fysio vast ook snel beter, ik ben weer helemaal happy
GroenDruifje en Laura welkom! Gezellig dat jullie er ook zijn.
Moet eerlijk toegeven dat ik haast nooit lijstjes neerzet en vooral van het kletsen ben, maar ach.. dat moet kunnen geloof ik...
Goldie, het eten was heerlijk gisteren en gelukkig is het met de stemming/sfeer helemaal goedgekomen. Was dus een gezellige avond.
MissM, slimme actie om James mee te lokken de winkel in. Nu alles in huis is en je (denk ik) bijna met verlof gaat komt het 'op de bank zitten en broeden' steeds dichterbij...
1609, hoe is het met jou? En met je vriendin? Ik hoop dat er positieve ontwikkelingen zijn maar ook dat jij je hoofd een beetje boven water houdt, niet vergeten hoor!!
Voor de nieuwelingen even in een piepklein notedopje:
Ik ben dus Gelfing, 38 jaar, woon samen met vriend (hij heeft geen leuke 'nick', sneu he?). Geen kinderen wel een hele leuke, dikke, knuffelige, mopperige, kater op leeftijd. Ben bepaald geen huishoudwonder, zo kwam ik terecht bij de bezemers en ondertussen heb ik bemerkt dat het stuk voor stuk schatten zijn dus nu wil ik niet meer weg
Liefjes, ik ga slapen!
Trusten...
GroenDruifje en Laura welkom! Gezellig dat jullie er ook zijn.
Moet eerlijk toegeven dat ik haast nooit lijstjes neerzet en vooral van het kletsen ben, maar ach.. dat moet kunnen geloof ik...
Goldie, het eten was heerlijk gisteren en gelukkig is het met de stemming/sfeer helemaal goedgekomen. Was dus een gezellige avond.
MissM, slimme actie om James mee te lokken de winkel in. Nu alles in huis is en je (denk ik) bijna met verlof gaat komt het 'op de bank zitten en broeden' steeds dichterbij...
1609, hoe is het met jou? En met je vriendin? Ik hoop dat er positieve ontwikkelingen zijn maar ook dat jij je hoofd een beetje boven water houdt, niet vergeten hoor!!
Voor de nieuwelingen even in een piepklein notedopje:
Ik ben dus Gelfing, 38 jaar, woon samen met vriend (hij heeft geen leuke 'nick', sneu he?). Geen kinderen wel een hele leuke, dikke, knuffelige, mopperige, kater op leeftijd. Ben bepaald geen huishoudwonder, zo kwam ik terecht bij de bezemers en ondertussen heb ik bemerkt dat het stuk voor stuk schatten zijn dus nu wil ik niet meer weg
Liefjes, ik ga slapen!
Trusten...
zondag 25 oktober 2009 om 23:37
Ha nieuwe aanwas! Ik ben Mevrouwdekees, MdK for short. Ik ben 28 jaar en communicatiemedewerker, helaas momenteel werkeloos en gebruik dit topic dan ook om de boel op de rit te houden en niet te vervallen in werkeloos hangen.
Ik woon samen met Kees, nog geen huisdieren of kinderen, maar de meeste kamerplanten blijven tegenwoordig leven, dus we werken toe naar hogere levensvormen
Ik heb een lekker weekend gehad, we zijn naar mijn schoonouders geweest en daar kwamen allerlei andere familie aanwaaien. Fijn met schoonmoedertje zitten kletsen, met de neefjes en nichtje door het park gewandeld (mooi nu met de blaadjes allemaal verkleurd!), lekker met ze gerausd op het bed van opa en oma en mijn eierstokken horen klapperen terwijl Kees het hele span zat voor te lezen (damn dat was cute! ) tot slot lekker Chinees en als kers op de taart had ik mijn moeder aan de lijn en mijn vader (die laatst enge hartkloppingen had) is weer helemaal gezond verklaard. Ja hoor, verdomd gelukkig vandaag!
Ik woon samen met Kees, nog geen huisdieren of kinderen, maar de meeste kamerplanten blijven tegenwoordig leven, dus we werken toe naar hogere levensvormen
Ik heb een lekker weekend gehad, we zijn naar mijn schoonouders geweest en daar kwamen allerlei andere familie aanwaaien. Fijn met schoonmoedertje zitten kletsen, met de neefjes en nichtje door het park gewandeld (mooi nu met de blaadjes allemaal verkleurd!), lekker met ze gerausd op het bed van opa en oma en mijn eierstokken horen klapperen terwijl Kees het hele span zat voor te lezen (damn dat was cute! ) tot slot lekker Chinees en als kers op de taart had ik mijn moeder aan de lijn en mijn vader (die laatst enge hartkloppingen had) is weer helemaal gezond verklaard. Ja hoor, verdomd gelukkig vandaag!
maandag 26 oktober 2009 om 00:07
Zeg kom ik eens een daggie niet, mot ik effe 3 pagina's bijlezen.
Lekkere kindjes zijn jullie. (Om Bor's term even in te pikken).
Mijn pc doet soms raar en dan heb ik geen geduld om er op te wachten dus daarom ben ik er vandaag niet zo veel geweest.
Nu toch maar even opnieuw opgestart.
We hebben vanmiddag geboswandeld. Hond en fototoestel mee. Er stonden geweldige paddenstoelen.
En vanavond gebankhangt.
Tenminste ik. Ik heb de halve avond geslapen. Ik slaap nog steeds erg slecht door het niet roken. Dus val ik 's avonds in slaap. Verder eigenlijk weinig te melden.
Wat leuk al die nieuwe jonge aanwas. Niet dat ik niet bij was met de oude hoor, maar jong is ook leuk.
Even kort voorstellen. Ik ben dus Zoeb. Midden 50 (Ik denk de oudste en verstandigste van dit stelletje ongeregeld) En ik heb nog een man, een hond, een kat en een kast vol rupsen thuis.
Pc doet nog steeds gek en ik zie helemaal niet wat ik hier neerzet, tot die pc alles opeens wel neerzet.
Raar ding, ik ga naar bed.
Truste.
Lekkere kindjes zijn jullie. (Om Bor's term even in te pikken).
Mijn pc doet soms raar en dan heb ik geen geduld om er op te wachten dus daarom ben ik er vandaag niet zo veel geweest.
Nu toch maar even opnieuw opgestart.
We hebben vanmiddag geboswandeld. Hond en fototoestel mee. Er stonden geweldige paddenstoelen.
En vanavond gebankhangt.
Wat leuk al die nieuwe jonge aanwas. Niet dat ik niet bij was met de oude hoor, maar jong is ook leuk.
Even kort voorstellen. Ik ben dus Zoeb. Midden 50 (Ik denk de oudste en verstandigste van dit stelletje ongeregeld) En ik heb nog een man, een hond, een kat en een kast vol rupsen thuis.
Pc doet nog steeds gek en ik zie helemaal niet wat ik hier neerzet, tot die pc alles opeens wel neerzet.
Raar ding, ik ga naar bed.
Truste.
maandag 26 oktober 2009 om 07:25
Mogguh Zus!
Lekker he zo laat Ik rijd met een vriend mee, deze week werk ik van 930 tot 1800. Word op 830 opgehaald. Was voor de wekker wakker, dus toch nog vroeg eruit.
Op de één of andere manier heb ik het vermoeden dat mijn lift de wintertijd is vergeten en dat ie een uur te vroeg op de stoep staat.
Vlees was heerlijk, zo zacht dat je het niet hoefde te kauwen
Leuk om al die korte voorstel stukjes weer te lezen En leuk dat er steeds nieuwe giecheltjes aan komen waaien
MdK fijn dat je dag zo leuk was!!!!
Lekker he zo laat Ik rijd met een vriend mee, deze week werk ik van 930 tot 1800. Word op 830 opgehaald. Was voor de wekker wakker, dus toch nog vroeg eruit.
Op de één of andere manier heb ik het vermoeden dat mijn lift de wintertijd is vergeten en dat ie een uur te vroeg op de stoep staat.
Vlees was heerlijk, zo zacht dat je het niet hoefde te kauwen
Leuk om al die korte voorstel stukjes weer te lezen En leuk dat er steeds nieuwe giecheltjes aan komen waaien
MdK fijn dat je dag zo leuk was!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 26 oktober 2009 om 07:36
Moggû,
Zus, succes bij de huisarts! Laat je niet afschepen met iets vaags, het wordt tijd dat je je weer prettig en goed gaat voelen.
Ik was vannacht ook helemaal de tijd kwijt. Moet de keukenklok ook nog op de juiste tijd zetten.
Had ik gisteren geen zin en tijd meer voor.
Ik denk dat alles staat hoor Zoeb, lees geen vreemde zinnen of regels!
MdK, klinkt als een fijn weekend!
Lijst voor vandaag,
- Vroeg beginnen op werk.
- Hardlopen.
- Opruimen, het liefst het hele huis.
- Keuken soppen, had ik gisteren ook geen zin en tijd voor.
Zus, succes bij de huisarts! Laat je niet afschepen met iets vaags, het wordt tijd dat je je weer prettig en goed gaat voelen.
Ik was vannacht ook helemaal de tijd kwijt. Moet de keukenklok ook nog op de juiste tijd zetten.
Had ik gisteren geen zin en tijd meer voor.
Ik denk dat alles staat hoor Zoeb, lees geen vreemde zinnen of regels!
MdK, klinkt als een fijn weekend!
Lijst voor vandaag,
- Vroeg beginnen op werk.
- Hardlopen.
- Opruimen, het liefst het hele huis.
- Keuken soppen, had ik gisteren ook geen zin en tijd voor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 26 oktober 2009 om 07:58
Zo dan
Ik heb al:
Was uit de droger opgevouwen
Was van de wasrekken opgevouwen
Fijne was die op de vloer lag te drogen opgevouwen
Alles in de kasten geruimd
Wasrek opgeruimd
Was die nog niet droog is op 1 rekje gehangen
De lakens en handdoeken waar de fijne was op lag te drogen opgeruimd
En mijn dag moet nog beginnen
Verder
Werken
Sporten
Goed voor iedereen (mezelf inc) zorgen
Mr N bellen dat ik van hem hou
Ik heb al:
Was uit de droger opgevouwen
Was van de wasrekken opgevouwen
Fijne was die op de vloer lag te drogen opgevouwen
Alles in de kasten geruimd
Wasrek opgeruimd
Was die nog niet droog is op 1 rekje gehangen
De lakens en handdoeken waar de fijne was op lag te drogen opgeruimd
En mijn dag moet nog beginnen
Verder
Werken
Sporten
Goed voor iedereen (mezelf inc) zorgen
Mr N bellen dat ik van hem hou
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.