man heeft gevoelens voor andere vrouw

15-10-2009 18:06 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden jullie doen als je man/vriend vertelde dat ie gevoelens heeft voor een andere vrouw.Hij zegt dat ie niet verliefd ismaar dat er wel gevoel is en dat ie bevriend met haar wil blijven,

Mijn man heeft gevoelens voor zn vrouwelijke collega ze hebben dit ook met elkaar besproken en het was ook wederzijds.Maar omdat hij getrouwd is doen ze er niks me maar als ze vrijgezel waren geweest hadden ze het een kans gegeven.Mijn man zeg dat ie niet verliefd is maar wel meer dan collega gevoelens heeft en vrienden met er wil zijn.

Ik daarin tegen weet even zelf niet hoe ik hier mee om moet gaan moet ik die vriendschap niet goedkeuren of drijf ik ze dan juist in elkaars armen.Me man en ik praten er heel open over met elkaar maar hij kan het rot gevoel bij mij niet wegnemen en ik probeer het te begrijpen en ik gun hem heus wel vrienden maar waarom doet dit zo enorm pijn.
MamaS is hopelijk de koffers van een zekere papaS aan het pakken.
Ik ben juist bang van niet, ik denk dat ze niet goed weet hoe verder. MamaS, we horen graag even van je. We willen je echt wel tot steun zijn, dit is gewoon ontzettend moeilijk.

Knuffel.
quote:rocky2008 schreef op 17 oktober 2009 @ 20:48:

Nou speciaal voor Warsocket dan: Stel je voor: je hebt een relatie. Een vrouw waarvan je zielsveel houdt. Jullie laten elkaar wel vrij om te gaan stappen enzo. Tot dusverre is het leuk en gezellig. Totdat vrouwlief op een dag thuiskomt, schuchter doet en afstandelijker tegen jou. Jullie gaan praten en zij komt met de mededeling dat een kennis van jou, en een vriend van haar, dat zij daar eigenlijk meer voor is gaan voelen.... Ze geeft zelfs aan, dat als zij niet met jou was, dit waarschijnlijk wel een kans had gegeven om uit te laten groeien tot een relatie. En oja, of die meneer nog even een nachtje mag komen slapen, komend weekend?

Wees eens eerlijk, zou jij je nog lekker hieronder voelen? Zeker als later in de week de mededeling komt, dat je haar niet moet laten kiezen, want dat ze dan niet weet wat ze doet?

Ik kan het me niet voorstellen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dan nog zegt: "Joh! Ga! Have fun, en denk niet aan mij! Ik mag je niet beknotten of tussen je vriendschappen in gaan staan, hoor! Je vriendschappen zijn ook belangrijk, vergeet mij!"

Dan ben je gewoon een hele kouwe kikker, als je dan nog zo redeneert.

En dan heeft het totaal niets te maken met hysterisch reageren of bezitsdrang.

Ik had het daar ook over een hypotetische situatie n niet deze situatie. In de spec situatie komt het voor dat hij ook lelijk doet tegen haar en het lijkt er inderdaad op dat hij meer van plan is.

Maar daarmee ben ik het helemaal met jouw eens.

In mijn hypotetische situatie ga ik er van uit dat iemand verliefd is geworden op een ander. maar wel eerlijk is, en niet aangeeft miss met de ander verder te willen. DAt lijkt me een heel verschil.

Maar nogmaals in het geval van TS geef ik haar gelijk.
quote:Warsocket schreef op 19 oktober 2009 @ 17:44:

[...]

Ik had het daar ook over een hypotetische situatie n niet deze situatie. In de spec situatie komt het voor dat hij ook lelijk doet tegen haar en het lijkt er inderdaad op dat hij meer van plan is.

Maar daarmee ben ik het helemaal met jouw eens.

In mijn hypotetische situatie ga ik er van uit dat iemand verliefd is geworden op een ander. maar wel eerlijk is, en niet aangeeft miss met de ander verder te willen. DAt lijkt me een heel verschil.

Maar nogmaals in het geval van TS geef ik haar gelijk.Ok, verkeerd begrepen dan. Mijn excuses!
Hoi Allemaal

Bedankt weer voor jullie lieve reacties en het heeft even geduurd voordat ik weer wat kon tikken maar er is ook het aardige gebeurt.

Hij was er toch achter dat hij toch meer gevoelens voor haar had en wou ook bij haar zijn en haar niet loslaten voor mij.Want dus automatisch betekend dat ons huwelijk erop zit.Heb hem verschillende keuze's gegeven om voor ons huwelijk te gaan maar telkens kwam het erop neer dat ie haar niet los kon laten.

Tot gisteren toen is ie eigenlijk toch tot inkeer gekomen dat het niet is wat ie wilt en toch bij mij wil zijn.Ik heb gezegd je weet dat dat betekent dat je haar alleen op het werk ziet en verder niet.Dat snapte ie maar hij wou toch nog alleen met er praten zodat ie het voorzichzelf afsloot.Dus vroeg ie of ie vrijdag toch nog weg mocht heb gezegd je mag alleen met er praten en daarna kom je gewoon naar huis en niet gaan stappen.Dat snapte ie wel.

Heb gezegd dat wij er ook nog aan moeten werken want ja dit gaat je niet in de koude kleren zitten en tuurlijk hou ik het in de gaten want ik was zelf al zover dat ik dingen wou gaan regelen zodat ik verder kon gaan.

Maar ja ik geef natuurlijk ook niet zomaar me huwelijk op want ondanks alles hou ik nog steeds van hem en idd gevoel kan je niet sturen dat krijg je gewoon.

Hoop alleen dat ie er geen spijt van krijg en zo ja dan ben ik alsnog weg.

Dit is hou het er nu voor staat.
Jeetje MamaS, wat een gedoe allemaal hé.

Ik begrijp je wel hoor, dat je je huwelijk niet zo maar op geeft.

Ik vind dat je je heel erg sterk hebt opgesteld en dat heeft geresulteerd in dat je man weet, dat je in ieder geval niet met je laat sollen of je in posities laat dwingen die misschien handig voor hem waren geweest, maar slecht voor jou.

Ik vind het heen en weer gaan van hem van wel/niet met haar of met jou verder wel zorgelijk, mag ik dat zeggen. Ik denk dat het heel erg zaak is, dat hij absoluut niet meer met haar afspreekt, lastig dat hij haar nog op het werk zie, want dat lijkt me niet goed. En dat hij open en eerlijk gaat praten wat hij evt mist in jullie relatie, en als hij niets mist, dat hij bij zichzelf te rade gaat waarom hij openstond voor deze vrouw.

Ik wens je veel succes en hoop dat alles ten goede keert.
Meid..jij bent echt te goed voor deze wereld!

Ik hoop dat je sterk genoeg bent om op jezelf te vertrouwen...
Poe, mama S, respect voor je opstelling. Ik weet niet of ik het zou kunnen opbrengen hem dat gesprek met haar nog te laten voeren vrijdag. Ik bedoel...waar hebben we, of liever gezegd zij, het over? Wat moet hij in godsnaam 'allemaal afsluiten' met haar in plaats van op zijn blote knietjes de hemel danken dat hij nog steeds getrouwd mag zijn? En jou eindelijk de tijd en aandacht gaat geven die je verdient. Succes meid!
In mijn ogen heeft hij helemaal niets meer met haar te bespreken...over en uit!

Hij heeft nog een heleboel met JOU te bespreken...kom nou.

Ze hebben elke dag op hun werk al gelegenheid genoeg gehad om lekker met elkaar te babbelen toch?..en wat al niet meer.

Hij moet nu gewoon gelijk een keuze maken, en geen spelletjes blijven spelen!
Jouw reactie is voor mij herkenbaar. 2 jaar geleden besloot ik ook mijn man nog een kans te geven. Ik vertrouwde op de afspraak die we gemaakt hadden.

We zijn nu 2 jaar verder. En we liggen in scheiding. En ja...om diezelfde vrouw. Ik hoop voor jou dat je man haar inderdaad los kan laten.......
Dat 'nog een keer met haar praten' snap ik ook niet zo. Hij ziet haar elke dag op zijn werk en hij kiest voor zijn huwelijk, daahaaaaag mevrouw collega!

Hij kan met haar babbelen in de pauze, op het werk, hoofdstuk verder afgesloten lijkt me.

Vragen of hij weg mag lijkt op een moeder/zoon verhouding. Hij hoeft niks te vragen, hij heeft aangegeven dat hij met haar wil praten, jij hebt gezegd dat jou dat geen goed idee lijkt (neem ik aan) en ik ken me ook indenken dat je er geen zin in hebt, in achteraf geneuzel want dat impliceert wat mij betreft dat er meer aan de hand is dan een beetje verliefd zijn. Gaat hij nu toch met haar praten vrijdag? Dat lijkt me voor jou echt heel ruk.

Maar goed, hij kiest voor jou. Althans, dat zegt hij nu, eerst maar eens zien voor jou hoe het de komende tijd gaat want dit richt schade aan en met een simpel 'ik blijf bij jou' is hij er natuurlijk niet want jij gaat straks aan het verwerken slaan en je vertrouwen in hem heeft een deuk opgelopen + dat hij die collega ook nog eens elke dag ziet op zijn werk.

Meid, meid, wat een ellende.

Ik hoop dat je opgelucht bent dat hij bij je blijft maar hang de vlag nog niet uit. Eerst maar eens genezen van dit geneuzel.

Sterkte!
WAUW respect voor mama!

vind dat je heel goed hebt gehandeld hoor. Je gaat duidelijk voor je huwelijk maar hebt ook goed duidelijk gemaakt dat er met jou niet valt te sollen. Die laatste x afspreken is misschien k.. maar, als het gaat zoals hoort te gaan is het voor jullie alle 3 mama&papa&loederS ook duidelijk klaar.

hoop dat papa & loeder zich gedragen.

sterkte en nogmaals weel done!
Om een of andere manier kan ik die laatste keer doorspreken wel snappen. Maar geen zin om daar u over te discussieren.

Hoe gaat het met de TS? (TopicStarter)
Hoi mamaS,

Ben een tijdje niet meer op je topic geweest. Pff...wat een gedoe ook allemaal. Natuurlijk, ook al kiest hij voor jou en zijn gezin, ga je niet zomaar verder zoals het was. Wat lastig en vervelend voor je. Ik wil je nog even veel sterkte wensen, ik hoop dat dit hem heeft wakker geschud
En mamaS gaat het gesprek nog door vanavond, of heeft hij het toch afgeblazen?....

Ik ben benieuwd.
Hallo allemaal,

Nou het gesprek is doorgegaan en het heeft goed uitgepakt.Hij vertelde dat die spanning die er de laatste keer was toen ze met ze 2en waren dat die weg was.Hij vertelde ook dat de behoefte verder om er na het werk te zien ook minder is.

We hebben ook weer naar een hele langte tijd over ons gehad en we waren en dat moet ik eerlijk zeggen ook wel in een sleur geraakt en we hebben gewoon besproken wat we anders willen.En hij wil daar nu ook eg voor gaan.Hij zegt misschien is het ook wel daar door gekomen en dan heb je iemand die jou leuk vind en een vrouw dan nog wel en eentje die ook niet eg een superrelatie heeft en ze zijn allebei gaan nadenken.Want zij zegt hij wil helemaal niks met hem.

Dus wij gaan er heel hard aan werken dat we niet meer terugvallen en dit herstellen.

In ieder geval iedereen bedankt voor jullie steun en adviezen het heeft me zeker geholpen.

Groetjes MamaS
Nou dat is fijn om te horen mamaS.

Ik wens je alle geluk toe, en vooral met elkaar blijven praten als je iets dwarszit, dat is erg belangrijk.

Groetjes Dark
Misschien is het wel ergens goed voor geweest, heeft het jullie wakker geschud en wordt je relatie er alleen maar beter van.

Ik wens jullie een fijne toekomst.
dus omdat zij niets met hem wil blijft hij bij jou? of begrijp ik je laatste post niet helemaal?
quote:mamaS schreef op 24 oktober 2009 @ 13:40:

Hallo allemaal,

Nou het gesprek is doorgegaan en het heeft goed uitgepakt.Hij vertelde dat die spanning die er de laatste keer was toen ze met ze 2en waren dat die weg was.Hij vertelde ook dat de behoefte verder om er na het werk te zien ook minder is.

We hebben ook weer naar een hele langte tijd over ons gehad en we waren en dat moet ik eerlijk zeggen ook wel in een sleur geraakt en we hebben gewoon besproken wat we anders willen.En hij wil daar nu ook eg voor gaan.Hij zegt misschien is het ook wel daar door gekomen en dan heb je iemand die jou leuk vind en een vrouw dan nog wel en eentje die ook niet eg een superrelatie heeft en ze zijn allebei gaan nadenken.Want zij zegt hij wil helemaal niks met hem.Dus wij gaan er heel hard aan werken dat we niet meer terugvallen en dit herstellen.

In ieder geval iedereen bedankt voor jullie steun en adviezen het heeft me zeker geholpen.

Groetjes MamaSdit stukje bedoel ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven