Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
zondag 25 oktober 2009 om 18:40
Sneezy aan mijn werktijden valt altijd wel een mouw te passen.
Zal eerst eens vragen waar mijn zusje zelf behoefte aan heeft.
We zitten nog steeds in spanning!
Maar ik kan niet op twee paarden wedden hoor, daarvoor kennen ze elkaar te goed!
Droomman is op het eerste gezicht niet superknap nee, maar hij ziet er wel leuk uit.
Ben alleen wel vergeten gisteren zijn billen goed te checken.
Pom ik heb ook veel ervaring met feesten en 'andere dingen', maar daar hoorden nooit katers bij eigenlijk.
Maar ja, na je 30e... Poeh!
Lukt het allemaal Madhe?
Zal eerst eens vragen waar mijn zusje zelf behoefte aan heeft.
We zitten nog steeds in spanning!
Maar ik kan niet op twee paarden wedden hoor, daarvoor kennen ze elkaar te goed!
Droomman is op het eerste gezicht niet superknap nee, maar hij ziet er wel leuk uit.
Ben alleen wel vergeten gisteren zijn billen goed te checken.
Pom ik heb ook veel ervaring met feesten en 'andere dingen', maar daar hoorden nooit katers bij eigenlijk.
Maar ja, na je 30e... Poeh!
Lukt het allemaal Madhe?
zondag 25 oktober 2009 om 19:45
Hey Frizz, wat een superfeest! Leuk voor je! Maarree...je maakt er mannentechnisch gezien inderdaad een potje van
Tip van Moeder de Gans: als je nou eerst eens uitvist welke je nou echt 't leukste vindt en welke van deze meneren jou het meeste te bieden heeft? En eeeeeeerst uitvissen, dan pas weer zoenen! Is da nie wa?
*En hoe kun je nou vergeten billen te checken? Doe ik altijd als eerste!*
@ Pom, wat een geweldige Keek weer. Ik heb ervan genoten!
@ Sneeze, hou je ook van voetbal??
Tip van Moeder de Gans: als je nou eerst eens uitvist welke je nou echt 't leukste vindt en welke van deze meneren jou het meeste te bieden heeft? En eeeeeeerst uitvissen, dan pas weer zoenen! Is da nie wa?
*En hoe kun je nou vergeten billen te checken? Doe ik altijd als eerste!*
@ Pom, wat een geweldige Keek weer. Ik heb ervan genoten!
@ Sneeze, hou je ook van voetbal??
Huts!
zondag 25 oktober 2009 om 19:48
Frizz, 't lukt hier allemaal wel hoor
Maar eh, waarom wacht je niet tot je een meneer tegenkomt die je zo graag wil leren kennen dat je alle andere meneren even vergeet? Als je ze allemaal wel wat interessant vindt, dan hebben ze het toch allemaal net niet helemaal?
En dan ook nog vergeten om de billen te checken? tsk.
Maar eh, waarom wacht je niet tot je een meneer tegenkomt die je zo graag wil leren kennen dat je alle andere meneren even vergeet? Als je ze allemaal wel wat interessant vindt, dan hebben ze het toch allemaal net niet helemaal?
En dan ook nog vergeten om de billen te checken? tsk.

zondag 25 oktober 2009 om 20:00
*Stormt het topic binnen*
Lievurds heul veul plezier hier. Ik ben even een paar dagen niet. Kom net van de buuf en we hebben samen lopen brainstormen op mijn sollibrief voor droombaan. Ik ben helemaal enthousiast, maar moet even mijn kop erbij houden, want deze brief heeft potentie om een brief te worden waar je je sokken niet bij kan aanhouden! (Madhe de brief wordt nu zó anders, ik mail het je wel als ie af is). Ik ga weer door met hyperen op mijn brief! Kussies!!!
*Stuitert het topic weer uit*
Lievurds heul veul plezier hier. Ik ben even een paar dagen niet. Kom net van de buuf en we hebben samen lopen brainstormen op mijn sollibrief voor droombaan. Ik ben helemaal enthousiast, maar moet even mijn kop erbij houden, want deze brief heeft potentie om een brief te worden waar je je sokken niet bij kan aanhouden! (Madhe de brief wordt nu zó anders, ik mail het je wel als ie af is). Ik ga weer door met hyperen op mijn brief! Kussies!!!
*Stuitert het topic weer uit*
zondag 25 oktober 2009 om 20:10
Hey Pom, succes met je brief! Vertel je ons binnenkort wat meer over die droombaan?
Frizzel ik zou die mannen denk ik ook maar gewoon even laten voor wat het is.
Ja Belle ik hou absoluut van voetbal, heb in een grijs verleden nog ooit een seizoenskaart gehad, hmmm maar ik ben niet voor jouw cluppie hoor
Frizzel ik zou die mannen denk ik ook maar gewoon even laten voor wat het is.
Ja Belle ik hou absoluut van voetbal, heb in een grijs verleden nog ooit een seizoenskaart gehad, hmmm maar ik ben niet voor jouw cluppie hoor
zondag 25 oktober 2009 om 20:57
Ik ben TANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar we kunnen er nog niet heen, want mijn zusje moet even naar het ziekehuis voor hechtingen.
Maar verder maken zij het goed!
En ze heeft een PRACHTnaam!
Bel ik ben het helemaal met jou eens!
Eerst uitzoeken, dan pas actie.
Maar ik ga ze echt niet laten schieten hoor, zie gewoon door de bomen het bos even niet meer.
Maar de focus komt op Droomman!
Zekerste weten!
Pom wat goed zeg, hyper jij maar even door!
XXX
Maar we kunnen er nog niet heen, want mijn zusje moet even naar het ziekehuis voor hechtingen.
Maar verder maken zij het goed!
En ze heeft een PRACHTnaam!
Bel ik ben het helemaal met jou eens!
Eerst uitzoeken, dan pas actie.
Maar ik ga ze echt niet laten schieten hoor, zie gewoon door de bomen het bos even niet meer.
Maar de focus komt op Droomman!
Zekerste weten!
Pom wat goed zeg, hyper jij maar even door!
XXX

zondag 25 oktober 2009 om 21:32
Gefeliciteerd Frizz, fijn dat het goed is gegaan en dat het meisje een prachtnaam heeft. Geniet ervan zodra je erheen kunt. Heerlijk he, zo'n nieuw prachtig wezentje erbij.
Pom, als de brief maar bij je past, dan is het perfect toch! En het moet ook een brief worden waar de sokken van afvallen! Dus grijp die kans op er verder op te hyperen. Succes hoor meis!
En eh.. niet spieken tijdens het nadenken muts!
Pom, als de brief maar bij je past, dan is het perfect toch! En het moet ook een brief worden waar de sokken van afvallen! Dus grijp die kans op er verder op te hyperen. Succes hoor meis!
En eh.. niet spieken tijdens het nadenken muts!
zondag 25 oktober 2009 om 21:42
@ Bel, ik zie de club uit de hoofdstad graag winnen, maar moet er wel bij zeggen dat ik t voetbal de laatste jaren wel wat minder intensief volg dan daarvoor. Ik ben er maar even vanuit gegaan dat jouw club uit je woonplaats komt?
@ Madhe, met mij gaat het goed! Ik zit best aardig in mijn velletje. Ben nu en dan wel een beetje onrustig, omdat ik met mijn hoofd soms al te veel bezig ben met mijn plannen voor 2010. Plannen waar ik hier nog maar niet teveel over neerplemp, t moet eerst definitief zijn.
@ Tante Frizz: gefeliciteerd hoor! Ik weet nog dat ik niet kon wachten met mijn kleine nichtje begroeten toen ze net geboren was! Geniet ervan!
@ Madhe, met mij gaat het goed! Ik zit best aardig in mijn velletje. Ben nu en dan wel een beetje onrustig, omdat ik met mijn hoofd soms al te veel bezig ben met mijn plannen voor 2010. Plannen waar ik hier nog maar niet teveel over neerplemp, t moet eerst definitief zijn.
@ Tante Frizz: gefeliciteerd hoor! Ik weet nog dat ik niet kon wachten met mijn kleine nichtje begroeten toen ze net geboren was! Geniet ervan!
zondag 25 oktober 2009 om 22:11
@ Frizz: Proficiat tante! En inderdaad, een leuke stoere naam voor 't kind!
@ Madhe: ik zie je op andere topics ook vaak rake punten naar voren brengen, maar moet eerlijk zeggen dat ik me vaak niet geroepen voel om te reageren op sommige topics
Verder gaat het goed, lekker rustig aan gedaan dit weekend, nekje beetje rust gegeven. Bij jou druk met de komende herfstvakantie?
@ Sneeze, ik deel je voorkeur voor de hoofdstedelijke club inderdaad niet, ik heb een seizoenkaart voor de club uit mijn woonplaats, dat heb je goed gedacht! Wel grappig trouwens, ik meende een tijd geleden te lezen dat jij in mijn woonplaats werkt en ik (huidige opdracht) vlakbij de jouwe!
Iemand iets van Sum gehoord? Ze was ook al niet op het BZV topic??
@ Madhe: ik zie je op andere topics ook vaak rake punten naar voren brengen, maar moet eerlijk zeggen dat ik me vaak niet geroepen voel om te reageren op sommige topics
Verder gaat het goed, lekker rustig aan gedaan dit weekend, nekje beetje rust gegeven. Bij jou druk met de komende herfstvakantie?
@ Sneeze, ik deel je voorkeur voor de hoofdstedelijke club inderdaad niet, ik heb een seizoenkaart voor de club uit mijn woonplaats, dat heb je goed gedacht! Wel grappig trouwens, ik meende een tijd geleden te lezen dat jij in mijn woonplaats werkt en ik (huidige opdracht) vlakbij de jouwe!
Iemand iets van Sum gehoord? Ze was ook al niet op het BZV topic??
Huts!
zondag 25 oktober 2009 om 23:50
Woooow, wat een bijzondere periode voor je. Tante Frizzy! Gefeliciteerd!
Ik voel mij heel blij! Vandaag veel gewerkt aan mijn schoolwerk. Ook al moet ik nog zoveel meer doen. Ik heb er een goed gevoel over!
Nu aan rose! Lekker relaxen voor ik naar mijn bed ga.
Ik heb steeds zo'n blij gevoel in mijn buik. Gewoon van alles. Van niets.
Ik voel mij heel blij! Vandaag veel gewerkt aan mijn schoolwerk. Ook al moet ik nog zoveel meer doen. Ik heb er een goed gevoel over!
Nu aan rose! Lekker relaxen voor ik naar mijn bed ga.
Ik heb steeds zo'n blij gevoel in mijn buik. Gewoon van alles. Van niets.
I am Spaaartaaacus.