Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 26 oktober 2009 om 01:15
Dankjulliewel Riedel en Sam!
Iemand vroeg om Sum, volgens mij zou ze vandaag met VWM zijn, dat verklaart haar afwezigheid wel denk ik.
Sam wat heerlijk zo'n blij gevoel in je buik.
Van alles en van niks.
Volgens mij voel je je zo als je simpelweg gelukkig bent.
Ik wel tenminste.
Jongens, mijn nichtje is zo lief en klein en schattig!
En ik ben apetrots op mijn zusje, die er gewoon bijlag als een volleerde en totaal ontspannen mamma!
Morgen mag ik wéér komen.
Voelt zo fijn dat mijn zusje zegt dat ik áltijd er mag zijn, omdat ik geen visite ben maar gewoon 'eigen'.
Op mannengebied kan ik nog even melden dat PT net heeft gesmst, en dat DM (Droomman is te lang hoor) en ik eigenlijk de hele avond telefonisch contact hebben gehouden.
Hij meldde nog even dat ik volgende keer dus gewoon -hup- mijn jas kan gaan pakken als hij het zegt, want hij weet heus wel wanneer een avond ten einde loopt, en ik moet er maar aan gaan wennen.
Bijzonder dat hij gewoon doet alsof we al iets hebben, en dat ik het daar niet benauwd van krijg.
Wel besef ik dat ik vooral nu alle aandacht van deze heren opzuig omdat ik dat bij MX gewoon ernstig gemist heb.
Iemand vroeg om Sum, volgens mij zou ze vandaag met VWM zijn, dat verklaart haar afwezigheid wel denk ik.
Sam wat heerlijk zo'n blij gevoel in je buik.
Van alles en van niks.
Volgens mij voel je je zo als je simpelweg gelukkig bent.
Ik wel tenminste.
Jongens, mijn nichtje is zo lief en klein en schattig!
En ik ben apetrots op mijn zusje, die er gewoon bijlag als een volleerde en totaal ontspannen mamma!
Morgen mag ik wéér komen.
Voelt zo fijn dat mijn zusje zegt dat ik áltijd er mag zijn, omdat ik geen visite ben maar gewoon 'eigen'.
Op mannengebied kan ik nog even melden dat PT net heeft gesmst, en dat DM (Droomman is te lang hoor) en ik eigenlijk de hele avond telefonisch contact hebben gehouden.
Hij meldde nog even dat ik volgende keer dus gewoon -hup- mijn jas kan gaan pakken als hij het zegt, want hij weet heus wel wanneer een avond ten einde loopt, en ik moet er maar aan gaan wennen.
Bijzonder dat hij gewoon doet alsof we al iets hebben, en dat ik het daar niet benauwd van krijg.
Wel besef ik dat ik vooral nu alle aandacht van deze heren opzuig omdat ik dat bij MX gewoon ernstig gemist heb.
maandag 26 oktober 2009 om 08:39
maandag 26 oktober 2009 om 09:06
Goedemorgen!
Frizzy, zou dat nou zijn? Het is wel geweldig om dat te voelen.
He, Frizz, dat weet ik. Je hebt zo lang brood moeten eten en nu wil je even een biefstuk! Ja, in deze termen denk ik nou zo. .
Nu wij ons gaan 'focussen' op je DM, fotootje?
Hoi Stroller, goedemorgen trouwens. Leuk dat je er weer bent.
Frizzy, zou dat nou zijn? Het is wel geweldig om dat te voelen.
He, Frizz, dat weet ik. Je hebt zo lang brood moeten eten en nu wil je even een biefstuk! Ja, in deze termen denk ik nou zo. .
Nu wij ons gaan 'focussen' op je DM, fotootje?
Hoi Stroller, goedemorgen trouwens. Leuk dat je er weer bent.
I am Spaaartaaacus.
maandag 26 oktober 2009 om 10:02
Welkom terug Stroll!
Heb je het lekker gehad?
Dag Sam, ja volgens mij is dat gelukkig zijn, je blij voelen zonder directe aanleiding.
Fijn gevoel he?
Lekker van genieten zolang het duurt.
Op een gegeven moment is het (even) weg namelijk, maar het komt ook wel weer terug!
Nou joh die biefstuk smaakt goed!
Ik besef nu pas hoe weinig ik kreeg van MX eigenlijk.
En hoe fijn het is als iemand je gewoon even tussendoor belt om te vragen hoe het met je is.
Of als iemand voor je wil zorgen.
Ik heb geen foto van DM, en hij heeft ook geen Hyves.
Hij houdt niet van computers.
Rare man he?
Ik hoor net dat zus en baby vannacht toch in het ziekenhuis zijn gebleven, en dat ze nu op het punt staan om naar huis te gaan.
Toch maar even bellen of ze wel op mijn bezoek zitten te wachten dan.
Heb je het lekker gehad?
Dag Sam, ja volgens mij is dat gelukkig zijn, je blij voelen zonder directe aanleiding.
Fijn gevoel he?
Lekker van genieten zolang het duurt.
Op een gegeven moment is het (even) weg namelijk, maar het komt ook wel weer terug!
Nou joh die biefstuk smaakt goed!
Ik besef nu pas hoe weinig ik kreeg van MX eigenlijk.
En hoe fijn het is als iemand je gewoon even tussendoor belt om te vragen hoe het met je is.
Of als iemand voor je wil zorgen.
Ik heb geen foto van DM, en hij heeft ook geen Hyves.
Hij houdt niet van computers.
Rare man he?
Ik hoor net dat zus en baby vannacht toch in het ziekenhuis zijn gebleven, en dat ze nu op het punt staan om naar huis te gaan.
Toch maar even bellen of ze wel op mijn bezoek zitten te wachten dan.
maandag 26 oktober 2009 om 10:08
Helemaal goed, een man dat niet van computers houdt. Mo doet ook alleen maar aan sms / msn en hij is zelden online. Ik vind dat wel eigenlijk een goed teken.
Ow, zijn je zus en baby in het ziekenhuis gebleven? Fijn dat ze weer naar huis gaan. Zo apart, om je zus opeens te zien moederen voor een babietje. Ik heb net ook een felicitatiekaart gestuurd naar een collega dat vorige week vader is geworden. Ook helemaal in de wolken maar erg vermoeid.
Ik ben al een uur bezig, weer aan mijn schoolwerk. Ik weet niet of ik het red, allemaal op tijd af hebben maar het maakt niet uit. Ik bekijk het stapsgewijs.
Het is wel erg herfst he!
Ow, zijn je zus en baby in het ziekenhuis gebleven? Fijn dat ze weer naar huis gaan. Zo apart, om je zus opeens te zien moederen voor een babietje. Ik heb net ook een felicitatiekaart gestuurd naar een collega dat vorige week vader is geworden. Ook helemaal in de wolken maar erg vermoeid.
Ik ben al een uur bezig, weer aan mijn schoolwerk. Ik weet niet of ik het red, allemaal op tijd af hebben maar het maakt niet uit. Ik bekijk het stapsgewijs.
Het is wel erg herfst he!
I am Spaaartaaacus.
maandag 26 oktober 2009 om 10:12
Heel goed Sam, stap voor stap kom je er wel.
Hoort helemaal bij leven in het nu!
Ik vind dat ook wel prettig.
DM is voornamelijk beizg met werken, hij heeft een eenmanszaak en werkt keihard.
Vroeg opstaan en elke dag ook vroeg naar bed.
Mijn zusje verloor nog bloed en de baby was een beetje misselijk van het vruchtwater dat ze binnen had gekregen, vandaar.
Hoort helemaal bij leven in het nu!
Ik vind dat ook wel prettig.
DM is voornamelijk beizg met werken, hij heeft een eenmanszaak en werkt keihard.
Vroeg opstaan en elke dag ook vroeg naar bed.
Mijn zusje verloor nog bloed en de baby was een beetje misselijk van het vruchtwater dat ze binnen had gekregen, vandaar.

maandag 26 oktober 2009 om 10:45
Moet jij nodig zeggen Pom, jij ging later slapen dan ik!
Die brief van jou, dat wordt wat!
Goed Madhe, zo'n lekker rustig aan dagje!
Lekker voor jezelf zorgen.
Ik ga eerst rijles volgen, dan weer terug naar huis ipv me daar af laten zetten.
Ze heeft maar 2 uurtjes geslapen vannacht, dus ze mag me pas bellen als ze uitgeslapen is en dan ga ik eind van de middag daarheen.
Die brief van jou, dat wordt wat!
Goed Madhe, zo'n lekker rustig aan dagje!
Lekker voor jezelf zorgen.
Ik ga eerst rijles volgen, dan weer terug naar huis ipv me daar af laten zetten.
Ze heeft maar 2 uurtjes geslapen vannacht, dus ze mag me pas bellen als ze uitgeslapen is en dan ga ik eind van de middag daarheen.
maandag 26 oktober 2009 om 13:20
*sjeest topic binnen*
Tante Frizzel...gefeliciteerd met je mooie nichtje meissie!!!
Hoe voelt dat nu....tante zijn?
Verder aan iedereen, ga vanavond op mijn gemak alles bijlezen.
Hier een nadenk weekend gehad en heb de rust weer gevonden.
End at was nodig want in mijn hoofd was het een warboel.
Tot vanavond lieverds....enne....Pom
BRIL-JAN-TE keek weer!
Tante Frizzel...gefeliciteerd met je mooie nichtje meissie!!!
Hoe voelt dat nu....tante zijn?
Verder aan iedereen, ga vanavond op mijn gemak alles bijlezen.
Hier een nadenk weekend gehad en heb de rust weer gevonden.
End at was nodig want in mijn hoofd was het een warboel.
Tot vanavond lieverds....enne....Pom
BRIL-JAN-TE keek weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 26 oktober 2009 om 13:40
Zo ik ben er.. helemaal bijgelezen en wel...
Frizz nog gefeliciteerd en ik lees dat je een erg leuk feestje hebt gehad, met genoeg mannen aandacht..
Maar zoals je zelf al zegt , ze kennen elkaar allemaal dus be carefull met het uitdelen van kussen.. ( haha) nog wat gehoord van Zoenmeneer ?
Wel van DM dus , die wel erg leuk doet, leuk ben benieuwd .. en een Traningsdate met PT in de planning staan .. leuk hoor .
En ook nog gefeliciteerd met je nichtje , las de naam op Hyves , erg leuke stoere naam inderdaad..
Met de rest gaat het allemaal wel vrij relaxed toch ?
Sam lekker hardgelopen ? Ik ga vanavond weer een rondje , ben bang dat er de komende paar weken niet al te veel van terrecht gaat komen met dat hardlopen van mij , want ik krijg (hoorde ik vannochtend) de sleutel van mijn huis vrijdag al , dus kan ik van het weekend al lekker beginnen ....en dan doordeweeks avonds druk aan het klussen dus tja dan schiet het hardlopen er wat vaker bij in..
Ik heb een super leuk weekend gehad , mijn moeder was helemaal blij verrast dat wij dus donderdagnacht toch stiekum een mega Sarah hadden neergezet in hun tuin.. ( mams dacht dat we geen vrij konden krijgen en we pas avonds op haar verjaardag zouden arriveren) Dus die had nooit die sarah verwacht.
Vrijdag feest bij mijn ouders thuis , had ze vage kenissen, vrienden en buren uitgenodigt , en zaterdag had ze een kroeg afgehuurd , waar dus de hele fam was, erg gezelig....
Wel mijn collega hierdoor 3 dagen moeten missen ..( kwa uitzicht en leuke blikken over en weer enzo ) en was dus erg blij dat ik hem vannochtend weer zag.....
Pom goodluck met de brief.. komt vast een een super goeie uit je printer gerold uiteindelijk...
Sneeze.. je zondag weer overleefd ? ik heb dat soort zondagen ook wel eens , vooral als ik hoor dat andere mensen allemaal hele leuke lieve relatie dingen aan het doen zijn en ik me net die dag een niet zo`n Happy Single voel........
Frizz nog gefeliciteerd en ik lees dat je een erg leuk feestje hebt gehad, met genoeg mannen aandacht..
Maar zoals je zelf al zegt , ze kennen elkaar allemaal dus be carefull met het uitdelen van kussen.. ( haha) nog wat gehoord van Zoenmeneer ?
Wel van DM dus , die wel erg leuk doet, leuk ben benieuwd .. en een Traningsdate met PT in de planning staan .. leuk hoor .
En ook nog gefeliciteerd met je nichtje , las de naam op Hyves , erg leuke stoere naam inderdaad..
Met de rest gaat het allemaal wel vrij relaxed toch ?
Sam lekker hardgelopen ? Ik ga vanavond weer een rondje , ben bang dat er de komende paar weken niet al te veel van terrecht gaat komen met dat hardlopen van mij , want ik krijg (hoorde ik vannochtend) de sleutel van mijn huis vrijdag al , dus kan ik van het weekend al lekker beginnen ....en dan doordeweeks avonds druk aan het klussen dus tja dan schiet het hardlopen er wat vaker bij in..
Ik heb een super leuk weekend gehad , mijn moeder was helemaal blij verrast dat wij dus donderdagnacht toch stiekum een mega Sarah hadden neergezet in hun tuin.. ( mams dacht dat we geen vrij konden krijgen en we pas avonds op haar verjaardag zouden arriveren) Dus die had nooit die sarah verwacht.
Vrijdag feest bij mijn ouders thuis , had ze vage kenissen, vrienden en buren uitgenodigt , en zaterdag had ze een kroeg afgehuurd , waar dus de hele fam was, erg gezelig....
Wel mijn collega hierdoor 3 dagen moeten missen ..( kwa uitzicht en leuke blikken over en weer enzo ) en was dus erg blij dat ik hem vannochtend weer zag.....
Pom goodluck met de brief.. komt vast een een super goeie uit je printer gerold uiteindelijk...
Sneeze.. je zondag weer overleefd ? ik heb dat soort zondagen ook wel eens , vooral als ik hoor dat andere mensen allemaal hele leuke lieve relatie dingen aan het doen zijn en ik me net die dag een niet zo`n Happy Single voel........
maandag 26 oktober 2009 om 13:49
Stroll klinkt goed allemaal!
Heb je collega inmiddels even de bezemkast ingesleurd?
Leuk dat jij het óók een leuke naam vindt!
Ik loop echt óver van trots...
Zoenert is stil.
Denk dat ie misschien is gewaarschuwd voor me door zijn oom (ook weer een collega van mij).
Want die oom weet als enige ook van MX, en ik denk dat hij bang is dat ik Zoenert ga kwetsen.
Maar das niet erg.
Nog niks van DM gehoord vandaag, maar hij is hard aan het werk.
Heb je collega inmiddels even de bezemkast ingesleurd?
Leuk dat jij het óók een leuke naam vindt!
Ik loop echt óver van trots...
Zoenert is stil.
Denk dat ie misschien is gewaarschuwd voor me door zijn oom (ook weer een collega van mij).
Want die oom weet als enige ook van MX, en ik denk dat hij bang is dat ik Zoenert ga kwetsen.
Maar das niet erg.
Nog niks van DM gehoord vandaag, maar hij is hard aan het werk.
maandag 26 oktober 2009 om 13:58
Nee .. heb nog niet eens een zoen gehad vandaag.. en daar keek ik nou al heel het weekend naar uit...
Maargoed we zijn nog geen moment alleen geweest dus tja...
Aha zou je echt denken dat hij gewaarschuwd is ? haha ..
Zoenert is toch niet zo heel leuk toch ? MM DM hard aan het werk , tja moet ook gebeuren he , wel leuk dat die contacten zo leuk zijn tussen jullie ..
Mn collega hangt over de balie hier en ik kijk dus tegen zn rug en kont aan ... pfffff heb zin om heel even langs te lopen en heel even aan hem te zitten ..haha maar kan ik weer niet maken beetje jammer...
Maargoed we zijn nog geen moment alleen geweest dus tja...
Aha zou je echt denken dat hij gewaarschuwd is ? haha ..
Zoenert is toch niet zo heel leuk toch ? MM DM hard aan het werk , tja moet ook gebeuren he , wel leuk dat die contacten zo leuk zijn tussen jullie ..
Mn collega hangt over de balie hier en ik kijk dus tegen zn rug en kont aan ... pfffff heb zin om heel even langs te lopen en heel even aan hem te zitten ..haha maar kan ik weer niet maken beetje jammer...
maandag 26 oktober 2009 om 14:07
Ah je kan terwijl je langsloopt toch wel even... stiekem...?
Wanneer zijn jullie weer samen?
Nou het zou wel kunnen ja, want ik denk dat hij wel iets voor mij voelt, en dus Collega in vertrouwen heeft genomen.
Maar collega heeft altijd alles door, denk dat die ook heeft opgemerkt van DM enzo...
Denk niet dat hij allerlei waarschuwingen heeft gegeven, maar wel zo van: pas een beetje op met die meid...
DM werkt echt hard.
Hij heeft een eigen bedrijf (werkt met zijn handen) en neemt giga-veel klussen aan.
Hij vindt werken ook heel belangrijk.
Ach ja... vind het best sexy hoor, een ambitieuze man.
Wanneer zijn jullie weer samen?
Nou het zou wel kunnen ja, want ik denk dat hij wel iets voor mij voelt, en dus Collega in vertrouwen heeft genomen.
Maar collega heeft altijd alles door, denk dat die ook heeft opgemerkt van DM enzo...
Denk niet dat hij allerlei waarschuwingen heeft gegeven, maar wel zo van: pas een beetje op met die meid...
DM werkt echt hard.
Hij heeft een eigen bedrijf (werkt met zijn handen) en neemt giga-veel klussen aan.
Hij vindt werken ook heel belangrijk.
Ach ja... vind het best sexy hoor, een ambitieuze man.
maandag 26 oktober 2009 om 14:17
Mm op die manier gewaarschuwd.. tja zit wat in dan..
Denk je echt dat hij al gevoelens heeft voor je ?
Maargoed jij niet echt iets voor hem toch ?
ahh is ook sexy hardwerkende mannen ben ik helemaal met je eens ..
En nee durf ik dus niet ben veelte bang dat iemand dat ziet, mijn vlugge aanraking zeg maar.. ik wacht wel tot we een momentje hebben ...
En ik ga er van uit dat we deze week ook nog wel afspreken , avonds een keertje even kijken wanneer we beide tijd hebben ,
Hebben we al enig idee wanneer we weer gaan daten met de groep ?? wanneer is Kym in het land???
Denk je echt dat hij al gevoelens heeft voor je ?
Maargoed jij niet echt iets voor hem toch ?
ahh is ook sexy hardwerkende mannen ben ik helemaal met je eens ..
En nee durf ik dus niet ben veelte bang dat iemand dat ziet, mijn vlugge aanraking zeg maar.. ik wacht wel tot we een momentje hebben ...
En ik ga er van uit dat we deze week ook nog wel afspreken , avonds een keertje even kijken wanneer we beide tijd hebben ,
Hebben we al enig idee wanneer we weer gaan daten met de groep ?? wanneer is Kym in het land???
maandag 26 oktober 2009 om 14:23
Ik denk wel dat Zoenert echt iets voor me voelt ja.
Hoe diep het gaat weet ik niet (hoe diep kán het gaat als je elkaar amper kent?), maar het is voor hem geen seks-ding ofzo.
Ik ben bang dat ik hem een beetje (heb) gebruik(t) voor de aandacht...
Wanneer hebben jullie een momentje dan?
Sms hem!
Daten met de groep!
Kym is in december in het land.
Hoe diep het gaat weet ik niet (hoe diep kán het gaat als je elkaar amper kent?), maar het is voor hem geen seks-ding ofzo.
Ik ben bang dat ik hem een beetje (heb) gebruik(t) voor de aandacht...
Wanneer hebben jullie een momentje dan?
Sms hem!
Daten met de groep!
Kym is in december in het land.
maandag 26 oktober 2009 om 14:32
Momentje is meestal om kwart voor 3...Dus nog een kwartiertje , dan kunnen we wel een minuut of 3 zoenen haha ... langer durf ik echt niet kijk ik vind het niet erg dat men weet van "ons" maar wil niet al zoenend op het werk betrapt worden....
En ach nouja een beetje extra aandacht af en toe is ook niet verkeerd natuurlijk , en dat zoenert zich daar nou heel goed voor leende ...tja ? kun jij ook niet echt wat aan doen toch ?
Dus daten in December ??? Misschien is het dit keer wel handiger om ruim van te voren een datum te plannen.. scheelt voor Pom weer een hoop gemail via hyves haha...
Jij bent vrij vandaag zeker ?? lekker hoor
En ach nouja een beetje extra aandacht af en toe is ook niet verkeerd natuurlijk , en dat zoenert zich daar nou heel goed voor leende ...tja ? kun jij ook niet echt wat aan doen toch ?
Dus daten in December ??? Misschien is het dit keer wel handiger om ruim van te voren een datum te plannen.. scheelt voor Pom weer een hoop gemail via hyves haha...
Jij bent vrij vandaag zeker ?? lekker hoor