Gezondheid alle pijlers

Brain zaps na stoppen fluoxitine.

26-10-2009 12:09 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi Dames (en de occasional heer).

Weer een topic over fluoxitine, maar dan een andere kant ervan. Dat libido is hersteld..meer dan volledig :P

Maar mijn Vlam heeft nu al weken last van Brain zaps. Een soort electrische schokjes die hij voelt.

Niet altijd, ook niet echt een ritme, maar soms is het erg.

Herkent iemand dit of weet iemand hoe lang dit gaat duren?

Ik lees op internet zelfs verhalen dat de makers van fluoxitine dit in hun pillen stoppen zodat je weer gaat beginnen als je gestopt bent, juist om die schokjes niet meer te hebben...medicijnenmaffia :(
Gaat waarschijnlijk vanzelf over, geef het de tijd.

Bespreek het evt met zijn huisarts, misschien is er wel een middeltje wat hij kan nemen om het te verminderen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Is hij aan het afbouwen??

Zo ja, dan hoort het erbij en anders even naar de dosering kijken.

Mijn man heeft het ook gehad tijdens het afbouwen en vond het gewoon echt afkicken, zo lichamelijk ziek is hij ervan geweest.

Exefor btw, ik weet niet of dat hetzelfde is.

Hij had ook bliksems in zijn hoofd zo gezegd.
quote:zusenzo schreef op 26 oktober 2009 @ 12:32:

Is hij aan het afbouwen??

Zo ja, dan hoort het erbij en anders even naar de dosering kijken.

Mijn man heeft het ook gehad tijdens het afbouwen en vond het gewoon echt afkicken, zo lichamelijk ziek is hij ervan geweest.

Exefor btw, ik weet niet of dat hetzelfde is.

Hij had ook bliksems in zijn hoofd zo gezegd.

Vlam is in samenspraak met arts cold turkey gestopt. Nu sinds twee maanden zonder en eigenlijk gaat alles wel goed, behalve soms wat hoofdpijn en dus die brain zaps en daar zit hij wel erg mee.

Maar bij jouw man is dat gewoon overgegaan? Na hoeveel weken/maanden?
Na een maand of drie geloof ik, duurde best wel lang door, cold turkey is hem niet gelukt btw.
quote:zusenzo schreef op 26 oktober 2009 @ 12:36:

Na een maand of drie geloof ik, duurde best wel lang door, cold turkey is hem niet gelukt btw.Ja, Ik verwonderde me er ook over. Maar geloof dat Vlam een lage dosering had en dan gaat het wel. Heeft het drie jaar geslikt.
Ik heb het ook , bij afkicken paroxetine.

Ik slik het nu 1,5 week niet meer, en de schokjes zijn bijna helemaal weg.

Hoop voor je dat het niet al te lang duurt.

( En ik besef me dat ik wel geluk heb zeg )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Of eigenlijk hoop ik het voor jouw vriend
quote:borodini schreef op 26 oktober 2009 @ 14:46:

Of eigenlijk hoop ik het voor jouw vriend Ik ook Hij heeft er veel last van soms en soms ook helemaal niet...
Ik heb ze ook zonder medicatie te hebben gehad
Ooit in 1x gestopt met paroxetine en werd gek van de electrische schokken, die ik de hele dag door had in mijn lijf en hoofd. Het heeft minstens een half jaar geduurd voordat het langzaam minder werd.

Inmiddels is het jaren verder en nog steeds heb ik het af en toe. Maar ik ben eraan gewend geraakt.
Das wel heel bizar Omen.

Slik je nu andere medicatie ? Of helemaal niets meer.

Ik heb het een half jaar geslikt ( relatief kort dus ) en ineens was ik het zat, en vond ik dat ik het zelf wel weer kon ( zo zit ik in elkaar )

Soms heb ik een soort van vertraagd beeld. Als ik naar links of rechts kijk, dan is het net of mijn ogen in slow motion mijn hoofd volgen zeg maar.

Maar goed, ik heb niet te klagen 1,5 wk geleden cold turkey gestopt en niet zo veel last van afkick verschijnselen
Hier ook schokken door mijn hoofd en lijf. Ben zo'n 3 weken geleden begonnen met het afbouwen van Lexapro. Na ongeveer anderhalve week begonnen die schokken. Sinds een week ben ik nu helemaal gestopt. Schokken zijn er nog steeds en kan dus nog wel een tijdje aanhouden zo te lezen hier. Bij Omen is het inderdaad wel bizar, wat verschrikkelijk lang al zeg. Vind het nu al ontzettend irritant en dan heb ik ze nog maar heel kort.

Vertraagd beeld, wat Borodini zegt, komt mij niet bekend voor.

Lexapro heb ik trouwens ook maar kort geslikt, ook een half jaartje en ik was het ook zat. Vond ook dat ik het wel weer zelf kon en gaat prima tot nu toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven