Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
begint al jong

saai
saaaaaaai

Tsja Sarah, als je nou echt niets anders te doen hebt op je werk dan ga je maar poortje bouwen. Inderdaad saai en slaapverwekkend.
prachtig poortje heb je gebouwd,saaie saartje!!! knap gedaan HHHHH
*heel saai en ingetogen*

Een goedemorgen!
Known to cause insanity in laboratory mice
Toet-toet is weer bij het vrouwtje. Als het goed is is hij nu gezond. En het mooiste is dat ik er geen cent voor hoefde te betalen. Dat is me nog nooit gebeurt hier. Ben blij.
Fijn dat toet-toet weer thuis is. Had je slingers opgehangen en een 'welkom thuis' bord aan de gevel?

Gratis? Bestaat dat nog? Wow, dat zal me bij mijn garage niet overkomen.
quote:Lys schreef op 26 oktober 2009 @ 13:15:

Fijn dat toet-toet weer thuis is. Had je slingers opgehangen en een 'welkom thuis' bord aan de gevel?

Gratis? Bestaat dat nog? Wow, dat zal me bij mijn garage niet overkomen.

Het bestaat inderdaad nog anno 2009. Hij heeft er weer een nieuwe klant bij voor in de toekomst.

Ben nog niet met 'm thuis geweest, hij staat nu achter bij het ziekenhuis.
Dat is ook de beste klantenwerving die er is. niet dat het direct gratis moet zijn, maar wat betreft service.

Ik heb een aantal winkels waar ik altijd weer terug kom, puur voor de service, deskundigheid en eerlijkheid. (eerlijkheid: ik wil een nieuwe adapter kopen (70 euro) en winkelier zegt: als je nu naar die en die winkel gaat repareren ze 'm voor 5 euro. eerlijkheid: ik ga naar een winkel voor een nw telefoon en winkelier zegt, ben je gek, hier ik repareer 't even voor je. Juist als je daar geen vaste klant bent) Dat waardeer ik enorm. En daar kom ik ook weer terug.

Grote ketens hebben vaak geen deskundig personeel in huis en daar koop ik nauwelijks nog iets.

Een aantal jaren geleden was ik op zoek naar een nw laptop, grote keten (lagere prijzen). Na meerdere keren van hot naar her gestuurd te zijn, eindelijk de juiste man gevonden.

Nou, hij keek me niet aan, hoorde maar half wat ik zei, want.... er was een tennsiwedstrijd op al hun tv's... Was toch een tikkie belangrijker dan de klanten te woord te staan.
quote:snjokorn schreef op 26 oktober 2009 @ 13:28:

[...]

Ben nog niet met 'm thuis geweest, hij staat nu achter bij het ziekenhuis.Hhhhh, in eerste instantie verkeerd gelezen, dacht dat je nog niet bij de man van de garage thuis was geweest en hem nu achter het ziekenhuis had gevraagd te wachten.
Ik ga even naar ome dokter. Gezellie. Daarna meteen door boodschappen doen en dan mag ik weer lekker in mijn warme droge huisje hangen.
nog geen rozewitgestippeldepakketjesnieuws?
quote:Lys schreef op 26 oktober 2009 @ 13:58:

[...]

Hhhhh, in eerste instantie verkeerd gelezen, dacht dat je nog niet bij de man van de garage thuis was geweest en hem nu achter het ziekenhuis had gevraagd te wachten.
quote:desteny schreef op 26 oktober 2009 @ 18:42:

nog geen rozewitgestippeldepakketjesnieuws?Helaas niet. Op de website van tntpost nog steeds hetzelfde bericht....
quote:Lys schreef op 26 oktober 2009 @ 13:56:

Dat is ook de beste klantenwerving die er is. niet dat het direct gratis moet zijn, maar wat betreft service.

Ik heb een aantal winkels waar ik altijd weer terug kom, puur voor de service, deskundigheid en eerlijkheid. (eerlijkheid: ik wil een nieuwe adapter kopen (70 euro) en winkelier zegt: als je nu naar die en die winkel gaat repareren ze 'm voor 5 euro. eerlijkheid: ik ga naar een winkel voor een nw telefoon en winkelier zegt, ben je gek, hier ik repareer 't even voor je. Juist als je daar geen vaste klant bent) Dat waardeer ik enorm. En daar kom ik ook weer terug.

Grote ketens hebben vaak geen deskundig personeel in huis en daar koop ik nauwelijks nog iets.

Een aantal jaren geleden was ik op zoek naar een nw laptop, grote keten (lagere prijzen). Na meerdere keren van hot naar her gestuurd te zijn, eindelijk de juiste man gevonden.

Nou, hij keek me niet aan, hoorde maar half wat ik zei, want.... er was een tennsiwedstrijd op al hun tv's... Was toch een tikkie belangrijker dan de klanten te woord te staan.Ik heb lappie inderdaad gekocht bij de winkel waar ik de beste service kreeg en goede info.
quote:Lys schreef op 26 oktober 2009 @ 13:59:

Ik ga even naar ome dokter. Gezellie. Daarna meteen door boodschappen doen en dan mag ik weer lekker in mijn warme droge huisje hangen.

Ik mag vrijdag naar ome dokter...

Succes, en wel iets lekkers voor jezelf meenemen hoor.

Ik heb net eerst 20 min. met vriendin aan telefoon gehangen maar toen moest ik toch écht naar het postkantoor en toen heb ik haar maar terug gebeld. Toen nog eens een uur gehangen. Dodelijk vermoeiend.

hij zit goed aan de muur vast zodat ik kan blijven hangen.
M´n eten begint lekker te ruiken, nog een kwartiertje of zo.....
Hoop dat het lekker gesmaakt heeft. Mijn eten was voor 2/3e lekker. Jammer van de rest...

Verder niets te melden, want ik ben extra saai vanavond.
Mijn eten was heerlijk (gevulde paprika), kan er niets anders over zeggen. Ook erg saai dus.
Ik lees nog wel even terug maar ik zwaai nu alvast even saai naar jullie.
*zwaait vrolijk terug naar Dushi.
Oh, gevulde parika, dat is wel zoooo lekker. Wat eten jullie toch allemaal lekkere dingen altijd.

Ik ben echt saai.
De kat snurkt hier naast me....
Gevulde paprika's zijn zeker lekker!
quote:sarah2ndlife schreef op 26 oktober 2009 @ 02:30:

[afbeelding]Sarah wat heb jij een saaie plaatjes geplakt zeg hhhhhh. (is saai lachen hier)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven