Je woont samen met een man waar je nu dus toch aan twijfelt, en nu wil je die vriendin eigenlijk uit je leven (je hebt geen zin haar op te zoeken) zodat je geen last meer van de twijfel hebt? Of begrijp ik het nu niet goed?
Was jij niet terug bij je ex een paar maanden geleden?
Jij vindt dat zij haar eetstoornis moet laten behandelen; zij vindt dat jij je relatie moet beëindigen. Kunnen jullie niet gewoon ophouden je op deze dwingende manier met elkaars leven te bemoeien?
anoniem_71271 wijzigde dit bericht op 28-05-2012 22:27
Reden:
Oud nieuws
% gewijzigd
Anoniem_41160
maandag 26 oktober 2009 om 21:23
Dit lijkt mij een duidelijk verhaal. Geef aan dat jij niet jouw vriend tussen jullie vriendschap laat komen, maar dat zij er zelf tussen in staat doordat zij zich zo achterlijk gedraagd.
Ik denk ook wel dat het lastig(er) is omdat het háár ex betreft en zij daardoor denkt te weten hoe hij wat doet en zo .
Misschien kun je zeggen dat je het wel heel lief vindt dat ze bezorgd is, maar dat dit onderwerp ( hem ) een no-go area is voor haar omdat ze niet objectief is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Persoonlijk vind ik dat een vriendschap een aanvulling moet zijn van je leven. Natuurlijk kan je wel eens een hobbel op de weg tegenkomen, maar het moet vooral een verrijking zijn. Iemand met wie je goed kunt praten, lachen etc.. Op een gegeven moment mag je dan, lijkt mij, wel een afweging maken hoeveel extra een vriendschap nog geeft op je leven. Als je dan tot de conclusie komt dat iemand alleen maar energie vreet ipv energie geeft dan moet een beslissing nemen.