Good Luck
maandag 26 oktober 2009 om 21:37
maandag 26 oktober 2009 om 21:44
Vet betaalde baan komt hierna! Alles gaat precies volgens plan
De muur is in het echt veel geler en ik haat de kleur geel. Hij wordt straks kikkergroen
Alles is nog keurig, misschien hier en daar wat witten.
Zolder wordt nog wel een projectje, prioriteit is nu er wonen want ik wil zo snel mogelijk weg uit dit stinkhuis.
De muur is in het echt veel geler en ik haat de kleur geel. Hij wordt straks kikkergroen
Alles is nog keurig, misschien hier en daar wat witten.
Zolder wordt nog wel een projectje, prioriteit is nu er wonen want ik wil zo snel mogelijk weg uit dit stinkhuis.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 26 oktober 2009 om 22:04
Leuk Suus, ook een Iphone. Ik ben vooralsnog heel blij met de touch, daar ik al een goeie telefoon heb. Maar voel me wel een klein beetje een van de Maccers.
Als ik er ooit bij in de buurt kom, die touch. Óf vent is er muziek op aan het zetten, óf B zit op You Tube Porsche donuts te bekijken (2 jaar en weet al precies hoe hij dat moet doen!!!!!) óf L is aan het sleeën met dat ding. Hysterisch.
Als ik er ooit bij in de buurt kom, die touch. Óf vent is er muziek op aan het zetten, óf B zit op You Tube Porsche donuts te bekijken (2 jaar en weet al precies hoe hij dat moet doen!!!!!) óf L is aan het sleeën met dat ding. Hysterisch.
maandag 26 oktober 2009 om 22:37
En ben weer bij... 8 pagina's... Gosje zeg...
Star: succes met zoeken van baan. Geen idee, klinkt als veelzijdige interesses, maar kan je niet helpen helaas vrees ik...
Vish: gefeliciteerd met nieuwe huis. Zag de foto's al. Ziet er goed uit! Een speelzolder dus? leuk!!!
Mal: fijn dat de geneticus je heeft kunnen geruststellen, altijd mooi dat anderen je net een portie geruststelling kunnen geven. Ik duim voor jullie hoor!
Zo even foto's kijken bij jullie!
Compu: ah fijn dat er vooruitgang is. En over 2 jaar operatie dus. Spannend.
Hier geen nieuws, drukke dag. Zo bedje in.
Star: succes met zoeken van baan. Geen idee, klinkt als veelzijdige interesses, maar kan je niet helpen helaas vrees ik...
Vish: gefeliciteerd met nieuwe huis. Zag de foto's al. Ziet er goed uit! Een speelzolder dus? leuk!!!
Mal: fijn dat de geneticus je heeft kunnen geruststellen, altijd mooi dat anderen je net een portie geruststelling kunnen geven. Ik duim voor jullie hoor!
Zo even foto's kijken bij jullie!
Compu: ah fijn dat er vooruitgang is. En over 2 jaar operatie dus. Spannend.
Hier geen nieuws, drukke dag. Zo bedje in.
dinsdag 27 oktober 2009 om 07:39
Goedemorgen!
Star: Goed dat je aan het solliciteren bent geslagen, hopelijk zit er snel een mooie baan voor je bij.
Compu: Goed dat er vooruitgang is. is er al iets van de school bekend? Over 2 jaar operen, zitten daar ook nog risico's aan avst?
Visje: gefeliciteerd met je nieuwe huis: Fijn!
Amalia: Klinkt erg grappig over je touch geval
Star: Goed dat je aan het solliciteren bent geslagen, hopelijk zit er snel een mooie baan voor je bij.
Compu: Goed dat er vooruitgang is. is er al iets van de school bekend? Over 2 jaar operen, zitten daar ook nog risico's aan avst?
Visje: gefeliciteerd met je nieuwe huis: Fijn!
Amalia: Klinkt erg grappig over je touch geval
dinsdag 27 oktober 2009 om 07:42
Hier vanochtend al een grappig ventjuh:
Hij gaat languit op de grond liggen, knieeen omhoog. Mama? ik, ja jongen wat is er. Juul: kijk mama ik ben grote reus. Ik zoooow ziet er indrukwekkend uit. Juul: Mama, en haasje is klein duimpje.. proestttt
Even later Juul weer: mama ik ben grote reus en haasje is klein duimpje en jij bent Roodkapje... proest.. Hij vond het zelf zo grappig dat hij helemaal in een deuk lag!
hahaha
Hij gaat languit op de grond liggen, knieeen omhoog. Mama? ik, ja jongen wat is er. Juul: kijk mama ik ben grote reus. Ik zoooow ziet er indrukwekkend uit. Juul: Mama, en haasje is klein duimpje.. proestttt
Even later Juul weer: mama ik ben grote reus en haasje is klein duimpje en jij bent Roodkapje... proest.. Hij vond het zelf zo grappig dat hij helemaal in een deuk lag!
hahaha
dinsdag 27 oktober 2009 om 07:51
Hij was al een paar daagjes snotterig, maar vanmorgen vond ik hem zo gloeien toen hij wakker was en had hij 37.8. Dus ik houd hem maar even thuis om te kijken hoe het in de dag verder gaat. Heb zelf ook een hele zere keel, dus ziekenboeg hier want Malman is ook nog half thuis, die werkt 2 uur per dag.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 27 oktober 2009 om 09:26
quote:bambino schreef op 27 oktober 2009 @ 07:42:
hahahaWhahaha Roodkapje
hahahaWhahaha Roodkapje