Good Luck
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:11
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:12
quote:Helenita2 schreef op 27 oktober 2009 @ 13:08:
Neeeeej, mens! Wat gaaf!! GEFELICITEERD!
Ha ha, datha dik dus echt helemaal niet in de gaten he, heb ik onder ene steen gezeten of heb je het gewoon heel goed geheim gehouden?
Zit helemaal te stuiteren hiero!
Ooooh, ik had het bijna gezegd toen ik bij jou was laatst. Kon mijn mond niet houden. Maar jij vroeg verder niets, dus ik dacht; laat ik het eerst maar tegen mijn ouders zeggen, wel zo aardig.
Mamax vindt Desteny wel een leuke naam.
Neeeeej, mens! Wat gaaf!! GEFELICITEERD!
Ha ha, datha dik dus echt helemaal niet in de gaten he, heb ik onder ene steen gezeten of heb je het gewoon heel goed geheim gehouden?
Zit helemaal te stuiteren hiero!
Ooooh, ik had het bijna gezegd toen ik bij jou was laatst. Kon mijn mond niet houden. Maar jij vroeg verder niets, dus ik dacht; laat ik het eerst maar tegen mijn ouders zeggen, wel zo aardig.
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:12
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:19
quote:amalia schreef op 27 oktober 2009 @ 13:12:
[...]
Tja, dat was nog een beetje vroeg voor de sherry, dan had ik wel argwaan gekregen.
Ik ga voor Shadinoushka. Past ook goed bij L en B.
[...]
Tja, dat was nog een beetje vroeg voor de sherry, dan had ik wel argwaan gekregen.
Ik ga voor Shadinoushka. Past ook goed bij L en B.
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:26
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:26
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:27
quote:Helenita2 schreef op 27 oktober 2009 @ 13:26:
Jee, gaaf zeg. Ben er helemaal blij van, haha!
Ongelooflijk dat je het voor je hebt weten te houden. Helemaal met een mk in juni, da's niet leuk zeg.
Hmm, was al met 5 weken, dus eigenlijk een te late menstruatie. En op moment dat vent zei dat hij het ook graag wilde was het ws meteen raak. Dus ik was nog niet helemaal aan het idee gewend. Was er niet heel verdrietig van.
Nu waren we er meer op voorbereid en mee bezig zeg maar.
Jee, gaaf zeg. Ben er helemaal blij van, haha!
Ongelooflijk dat je het voor je hebt weten te houden. Helemaal met een mk in juni, da's niet leuk zeg.
Hmm, was al met 5 weken, dus eigenlijk een te late menstruatie. En op moment dat vent zei dat hij het ook graag wilde was het ws meteen raak. Dus ik was nog niet helemaal aan het idee gewend. Was er niet heel verdrietig van.
Nu waren we er meer op voorbereid en mee bezig zeg maar.
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:32
quote:amalia schreef op 27 oktober 2009 @ 13:27:
[...]
Nu waren we er meer op voorbereid en mee bezig zeg maar.Evengoed nog supersnel!
[...]
Nu waren we er meer op voorbereid en mee bezig zeg maar.Evengoed nog supersnel!