Entertainment alle pijlers

Project Catwalk 2009

14-09-2009 19:50 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen Next Topmodel begint weer vanavond, ook Project Catwalk. Ik zag het toevallig pas nét dat de start vanavond is.

Even de link op RTL5 gezocht, eigenlijk maar erg weinig info te vinden (het lijkt zelfs of je je nog aan kunt melden????)

Volgens mij is er nog geen topic over dus bij deze...

Ik vind project Runway altijd heel erg leuk, de nederlandse versie heb ik nog nooit gezien dus het zal mij benieuwen

http://www.rtl.nl/reality/rtlprojectcat ... /index.xml
Je... je...je... vindt Donatella toch ook het toppunt van elegance?

Toch?

Okay, voor jou een Chanelletje.
Known to cause insanity in laboratory mice
Versace is niet in mijn maat verkrijgbaar
By the way: wat Heidi deze week aan heeft, ziet er ook niet uit. Ook een beetje pyama-achtig.
ziet er ook wat goedkoop uit ja
quote:Lys schreef op 26 oktober 2009 @ 22:26:

Je... je...je... vindt Donatella toch ook het toppunt van elegance?

Toch?

Okay, voor jou een Chanelletje.Ja, juist daarom. Ze heeft mijn look gestolen. Doorgebakken krokodillenhuid met peroideblonde haren en Donald Duck lippen zien er toch mooier uit in een Chanelletje....
Ziet er ook niet uit, wat Louise aanheeft.
*tromgeroffel* wie gaat er uit
Hum, Carol H niet gewonnen. Jammer, vond de jurk van Irina niet geweldig en ook niet blauw genoeg.
Vind ik ook Koreveen. Maar het is kennelijk mode om dit soort dingen te dragen. Zie in 24/7 Ibiza die Nicky ook telkens van die pj tshirts als jurkjes dragen. Afschuwelijk vind ik het. Maar kennelijk mode dus. Moet ik nog steeds in de jury
louise er uit
quote:koreveen schreef op 26 oktober 2009 @ 22:28:

[...]

Ja, juist daarom. Ze heeft mijn look gestolen. Doorgebakken krokodillenhuid met peroideblonde haren en Donald Duck lippen zien er toch mooier uit in een Chanelletje....Nouhou, volgens mij kun jij met je inzicht óók wel inde jury!
Oh, haal het slabbetje maar weer.
Oeh Louise eruit. Goed gedaan!

En niet janken Chris....huillie!
quote:koreveen schreef op 26 oktober 2009 @ 22:28:

[...]

Ja, juist daarom. Ze heeft mijn look gestolen. Doorgebakken krokodillenhuid met peroideblonde haren en Donald Duck lippen zien er toch mooier uit in een Chanelletje....
quote:Dushi74 schreef op 26 oktober 2009 @ 22:29:

Vind ik ook Koreveen. Maar het is kennelijk mode om dit soort dingen te dragen. Zie in 24/7 Ibiza die Nicky ook telkens van die pj tshirts als jurkjes dragen. Afschuwelijk vind ik het. Maar kennelijk mode dus. Moet ik nog steeds in de jury

Nou, die ziet er echt niet uit. En laatst floepten haar jongens er bijna via de zijkant uit.

Maar ga jij maar gauw in de jury om dat uit te bannen.
die huillie kan er ook wel uit, bah wat een jankerd
Zo dat was het weer. Fijne avond nog meiden en tot volgende week!
Jongens, het was weer hard werken de laatste 2 uiur.

Ik duik er in. Bekaf van al dat tv-kijken, kritiek leveren, oordelen, nabespreken etc.

Tot volgende week.
tot volgende week maar weer
quote:koreveen schreef op 26 oktober 2009 @ 22:30:

[...]

Nou, die ziet er echt niet uit. En laatst floepten haar jongens er bijna via de zijkant uit.

Maar ga jij maar gauw in de jury om dat uit te bannen.Juist ja. En ook nog net zo kort dat ze permanent moet blijven staan want anders zie je dr billen. Als het al niet omhoogkruipt.
quote:Lys schreef op 26 oktober 2009 @ 22:29:

[...]

Nouhou, volgens mij kun jij met je inzicht óók wel inde jury! nou, lijkt me inderdaad wel wat. Vervangen dus die hele jury. Wij nemen het wel over!
Dames, het was weer beregezellig. Tot de volgende keer.
En die 2 mannen waren nog wel zo overtuigd van hun eigen creaties...Die stomme verbazing toen ze bij de laatste 2 zaten.

Wel terecht dat Louise eruit is, vooral die ene jurk met heel veel ruches was echt niet mooi.
Ik vind het ook terecht,hopelijk volgende week die jongen die nu een vrijstelling had dat vind ik zo'n sukkel..
Wat is Irina een bitch zeg. Maar ze maakt wel mooie dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven