LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ik heb vanaf 8 cm tot aan geboorte wel constant pijn gehad hoor, toen kreeg ik oxytocine via het infuus en wist ik niet waar ik het moest zoeken van de pijn (vandaar ook mijn paniek)

Vond de ontsluiting trouwens wel pijnlijker dan het persen, zeker ook omdat je dan weet dat je er écht bijna bent. Al vond ik het meepersen op een wee wel enorm vermoeiend, steeds als je klaar bent kun je weer opnieuw (had graag even pauze gehad, maar ja, zo werkt het niet )
Ik zie gewoon nog al jullie oude poppetjes hoor

Naweeen kreeg ik de eerste 2-3 dagen tijdens de bv, dan voel je echt je buik samentrekken. Niet zozeer pijnlijk, meer net als ongesteldheidskrampen. En bovendien heel goed voor je herstel!
Zo heb weer een nieuw popje. Deze is meer mij.

Ik vond ontsluiting ook pijnlijker dan persen. Dat persen viel me nog reuze mee moet ik zeggen. Toen bij mij de weeënopwekkers erin gingen, wist ik ook niet meer waar ik het moest zoeken.... dat staat me ook als een vage herinnering nog bij (morfine ging ook omhoog toen).
F5 chiek
Dat samentrekken heb ik inderdaad ook wel een beetje gevoeld nu je het zegt...voelde inderdaad als menstruatiepijn en dat kwam opzetten als Laalbaby aan de borst dronk.

Ik ga ook eens zo'n poppetje maken, kijken of het lukt

Weeenopwekkers zijn dus geen pretje, maar die hadden jullie waarschijnlijk nodig i.v.m. pijnstilling?
Van Fok.nl:

Vandaag gaan we natuurlijk met z'n allen eten bestellen via het internet! We zijn per slot van rekening Nederlanders...want.....het is gratis!

De website thuisbezorgd.nl viert zijn negende verjaardag en heeft daarom een ludieke actie verzonnen om iedereen die dat wil, gratis een maaltijd te bezorgen. Via internet kan iedereen vanavond tussen 19.00 en 19.09 uur tot maximaal 15 euro aan gratis eten bestellen.

Het bedrijf denkt 600 bestellingen per minuut te kunnen leveren en dat komt overeen met ca. 75.000 euro aan eten.

Vijftien servers van de site zullen hierdoor zwaar belast worden, maar, Jitse Groen, eigenaar van de site denkt niet dat de site onbereikbaar wordt.

"De servers zouden het gemakkelijk moeten houden", aldus Groen. "De 600 bestellingen per minuut ligt flink boven een normale piekbelasting van 150 bestellingen per minuut."

Er zijn zo'n zijn 2.000 bezorgrestaurants aangesloten bij thuisbezorgd.nl waarbij vandaag besteld kan worden.
Persen vond ik ook meevallen en ik heb ook geprobeerd een pauzeronde in te lassen Chiek, maar dat ging dus echt niet Ik kon de perswee niet voorbij laten gaan zonder te persen...

Volgende keer wil ik trouwens een spiegel zodat ik wat meer kan zien...
Hahaha, jammer maar ik heb net lekker verse zalm gekocht!

Wat ga je bestellen?
Ik wil volgende keer voelen hoe persdrang voelt en hoe het voelt als het hoofdje staat. Hoofdje heeft helemaal niet gestaan, en ik was natuurlijk hartstikke verdoofd.
Ik ben al 3 uur vlees aan het braden, beetje zonde als ik nu een pizza ga bestellen, haha! Maar cool!

Ja, het zou wel leuk zijn als we allemaal een naar ons zelf lijkend southpark popje hebben als avatar!
Ik ga niets bestellen, ik heb al farfalle met roomsaus.
Tijdens het persen nam mijn lichaam het echt helemaal over, ik deed het amper zelf (in mijn hoofd) maar ik kon het gewoon onmogelijk tegenhouden... ik klapte voor mijn gevoel echt dubbel en voelde mijn ribbenkast omlaag duwen, een heel vreemde gewaarwording...
Ik vroeg nog op dat moment: staat het hoofdje? Kon het heel goed voelen!
Ja he? Ik was ook met niks anders bezig.... ik leek wel op de automatische piloot te snel met een rotvaart.... (luusman vond me de exorcist op dat moment hihi)
Luus, je hebt opeens zwart haar, cool!

*raken jullie ook altijd in de war als iemand van avatar wisselt? ik denk dan dus: "wie is dat nou weer?" *
Zo gek ook dat je op dat moment met niets anders bezig bent, de rest van de mensen ontgaan je volledig, je hoort alleen nog maar vaag mensen praten.... alsof je even van de wereld bent

(zo'n raar idee nog steeds dat ik een kind heb gebaard )
Luus ik krijg de witte rand van paint niet weg rondom het plaatje. Hoe doe je dat?
Heb jij helemaal geen presdrang gevoeld dan mini?

Ben jij verdoofd geweest tot minimeisje geboren is? Dat moeten we vrijdag echt even bespreken hoor.....daar snap ik even niks van!
Ik was verdoofd tot de ruggenprik uitgewerkt was, rond 00:30 uur.
quote:chica1978 schreef op 27 oktober 2009 @ 17:25:

Zo gek ook dat je op dat moment met niets anders bezig bent, de rest van de mensen ontgaan je volledig, je hoort alleen nog maar vaag mensen praten.... alsof je even van de wereld bent

(zo'n raar idee nog steeds dat ik een kind heb gebaard )

Ja dat had ik ook...ik was echt in mijn eigen wereldje en was zo geconcentreerd dat ik zelfs gevraagd heb of ze allemaal stil wilde zijn...Of naja...er kwam ssssssttt over mijn lippen

En wat ik nu nog steeds heb als ik over straat wandel met Laalbaby in de kinderwagen...is dat ik het liefst zou roepen..."Hallo, kijken jullie allemaal even, ik ben moeder...JOEHOE!"

Oh, ik ga zo een schnitzel paneren en aardappeltjes klaarmaken, dus ook hier geen afhaal vanavond

Ik heb het staan van het hoofdje niet zo heel goed gevoeld, ik vond het niet meer pijn dan in ieder geval...
Maar Mien, hoe weet je dan hoe je moet persen? En jij even balen...had je je zere doos nog niet opgemerkt totdat de ruggenprik uitgewerkt was
It's me!

Maar ik geef je gelijk, dat is inderdaad weer wennen!
Hehehehehe ik heb een hele bevallingsconversatie in gang gebracht met mijn vraag. Ik ben ondertussen alleen maar druk met mijn nieuwe avatar. Het is wel gelukt geloof ik.
Haha, je bent op het strand! Hoe doe je dát dan??
Oh wat cute Pien! Ik ga na het eten ook even aan de slag met een nieuwe avatar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven